• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

3D-принтери за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

119 157.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 595.79 UAH
Період оскарження: 27.02.2025 13:02 - 06.03.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення

Номер: 57dd46e73c20425e9b2c74e01b727ea6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-27-006809-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-27-006809-a. Ми, ТОВ «ПБГ19» (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – 3D-принтери за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання». Тендерна пропозиція Скаржника протоколом № 30 від 11.03.2025 року була відхилена з наступної підстави: «Відповідно до пункту 1 розділу «Документальне підтвердження щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону» Додатку 3 тендерної документації, учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір відповідно до предмету закупівлі – будь-які 3D-принтери). У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПБГ19» надав копію договору поставки ноутбука та БФП, які не мають нічого спільного з предметом закупівлі (3D-принтерами), тому не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання належного підтвердження своєї кваліфікації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБГ19» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)». Ми, ТОВ «ПБГ19», не погоджуємось з вказаною підставою відхилення враховуючи наступне. Пунктом 43 Особливостей, встановлено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Аналогічні вимоги містяться у пункті 1 Розділу V Тендерної документації до закупівлі UA-2025-02-27-006809-a. Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив будь-які невідповідності, крім встановлених виключень, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин. Відповідно до пункту 1 розділу «Документальне підтвердження щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону» Додатку 3 тендерної документації, учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір відповідно до предмету закупівлі – будь-які 3D-принтери). Зазначена вимога не стосується забезпечення тендерної пропозиції та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин. Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «ПБГ19» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178. Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПБГ19», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПБГ19» порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 17.03.2025 00:00
Автор: ТОВ «ПБГ19», Олена Волошинова +380930507579 0930507579g@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5223853624554432baa8fb798506e0ba
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення
Опис заперечення: Ненадання 24 годин на виправлення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-27-006809-a.
Ми, ТОВ «ПБГ19» (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – 3D-принтери за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання».
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом № 30 від 11.03.2025 року була відхилена з наступної підстави:
«Відповідно до пункту 1 розділу «Документальне підтвердження щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону» Додатку 3 тендерної документації, учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір відповідно до предмету закупівлі – будь-які 3D-принтери).
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПБГ19» надав копію договору поставки ноутбука та БФП, які не мають нічого спільного з предметом закупівлі (3D-принтерами), тому не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання належного підтвердження своєї кваліфікації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБГ19» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)».
Ми, ТОВ «ПБГ19», не погоджуємось з вказаною підставою відхилення враховуючи наступне.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 1 Розділу V Тендерної документації до закупівлі UA-2025-02-27-006809-a.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив будь-які невідповідності, крім встановлених виключень, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 1 розділу «Документальне підтвердження щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону» Додатку 3 тендерної документації, учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір відповідно до предмету закупівлі – будь-які 3D-принтери). Зазначена вимога не стосується забезпечення тендерної пропозиції та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «ПБГ19» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.

Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПБГ19», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПБГ19» порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19».
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

11

Номер: 22503d13b124459abd0f6765bc4c8d92
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-27-006809-a.c1
Назва: 11
Вимога:
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПБГ19» надав копію договору поставки ноутбука та БФП, які не мають нічого спільного з предметом закупівлі (3D-принтерами), тому не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання належного підтвердження своєї кваліфікації. Очікуйте скаргу в АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальніше у прикріпленому протоколі
Статус вимоги: Відхилено