• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Панель світлодіодна)

Завершена

256 666.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 566.66 UAH
Період оскарження: 27.02.2025 09:37 - 04.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника

Номер: 68196e69228c42fdb3056cf5bfec4276
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-27-001436-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Рябчук Людмила Василівна було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-02-27-001436-a, предмет закупівлі: Панель світлодіодна відповідно до коду ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, яка була оголошена Замовником Головне управління Національної поліції в Одеській області. За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ Рябчук Людмилою Василівною було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу № 52 від 11.03.2025 року, ФОП Рябчук Л. В. було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябчук Л. В. незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Рябчук Л. В. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 52 від 11.03.2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябчук Л. В. на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № 52 від 11.03.2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябчук Л. В. на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Як причину дискваліфікації Замовником зазначено: Під час розгляду пропозиції ФОП Рябчук Людмила Василівна встановлено наступне: «Згідно цінової пропозиції Вих № 30 від 06.03.2025 учасником пропонується товар «Світильник ДВО-19 36 Вт (Світлодіодна панель вбудована) ТМ GLX». У складі тендерної пропозиції учасником надано документи на підтвердження технічних характеристик товару, зокрема: технічний паспорт №18/02, порівняльну таблицю Вих № 26 від 06.03.2025, технічну специфікацію товару, який пропонує Учасник Вих № 25 від 06.03.2025, відповідно до яких товар має такі технічні характеристики. • Номінальна потужність, 36Вт • Світловий потік, Lm 3960 • Температура світла, К 5000 • Світлова віддача, Lm/W 110 • Індекс кольоропередачі (Ra) 85 • UGR 21є • Кут розсіювання 120° • Коефіцієнт пульсацій – 0% • Тип кривої сили світла: косинусна • Клас світлорозподілу: пряме світло • Монтаж світлодіодів*, Технологія торцевого засвічення (технологія Edge-lit) • Термін гарантії 3 роки • Термін служби 45000 годин • Температурний режим експлуатації, C от -20 до +40 • Колір корпусу білий • Форм-фактор Panel • Матеріал корпусу Алюміній • Розсіювач: Оптичний пластик(акрил), пластиковий рефлектор. • Ступінь захисту від вологи IP20 • Довжина, мм 595 • Висота, мм 8,5 • Ширина, мм 595 • Спосіб кріплення Вбудований • Коефіцієнт потужності (PF) 0.95 • Діапазон робочої напруги, V 175-265 • Клас енергоспоживання A+ • Сила струму, mА 182 Згідно листа Вих. № 224-Р від 06.03.2025 наданого у складі тендерної пропозиції власником ТМ GLX є ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ВІАН». Звернувшись до офіційного сайту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ВІАН» (http://www.glx.ua/) встановлено, що відповідно до розміщеної там інформації про технічні параметри товару, зокрема LED панель вбудована ДВО-19 36W має такі характеристики, що не відповідають вимогам Замовника. • Розмір: 595х595х30 • Ресурс роботи: 25000 годин • Світловий потік, Lm 3000-3600 • Кут розсіювання 220° • Напруга, 155-275 В При перевірці технічних характеристик цього товару на сайтах інших продавців також були виявлені невідповідності в інформації наданій Учасником. Окрім того, приймаючи участь у інших закупівлях учасником було запропоновано такий самий товар але зазначено інші технічні характеристики (закупівля № UA-2025-02-14-010406-a). Враховуючи зазначене, учасником було надано недостовірну інформацію щодо технічних параметрів товару, що є суттєвим для визначення результатів торгів та тендерна пропозиція учасника має бути відхилена на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей». З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав: Додатком №3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачений чіткий вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: «Вимоги до предмету закупівлі: 1. Відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційною документацією: настанова з експлуатації, або інструкція, або технічний опис чи технічні умови, або ін. документи українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Також учасник повинен надати копію сертифікату відповідності або сертифікату якості на пропонований товар. 2. На підтвердження відповідності товару, що входить до складу предмету закупівлі Учасник повинен надати копію документу про відповідність товару: · Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 16 грудня 2015 року № 1077; · Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 року № 1067. 3. Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.» 4. Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Також зазначено: «* Світлодіоди розташовані в торці, і для розсіювання світла їм потрібна LGP-прозора панель, виготовлена з, як правило, литого акрилу, на якій вигравірувано лінійна матриця, що складається з мікролінз, яка розподіляє світло, що походить від джерела світла, рівномірно по всій поверхні панелі при використанні торцевого підсвічування. Підтвердити листом від виробника.» Додаток 3 до Тендерної документації дублює вищевказані вимоги. На виконання вищезазначених вимог, Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано наступні документи: 1) Декларація про відповідність – документ під назвою «№1067 Світильники, прожектори до 10.2025». 2) Декларація про відповідність – документ під назвою «№1077, №702, №340 Світильники, прожектори до 10.2025». 3) Технічний паспорт – документ під назвою «ДВО19 36Вт». 4) Сертифікат якості – документ під назвою «сертифікат якості ДВО 19 36Вт». 5) Документ під назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ товару, який пропонує Учасник». 6) Документ «Лист виробника». 7) Документ «Лист представника виробника про партнерство». 8) Документ «Свідоцтво на ТМ». 9) Документ «Сертифікат представника до 31.12.25». 10) Документ «Порівняльна таблиця». 11) Також додатково було наданий підписаний Учасником Додаток 3, як підтвердження згоди з усіма технічними вимогами. Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не передбачено здійснення Замовником перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника шляхом порівняння технічних характеристик товару, який пропонує Учасник з інформацією, яка міститься на сайтах виробників, офіційних представників виробників тощо та, відповідно, в Тендерній документації відсутній перелік сайтів, згідно яких буде відбуватися перевірка. Повідомляємо, що по технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті представника виробника та власника торгової марки, а саме ТОВ «НВП «ВІАН», http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році, до того ж на даному сайті зазначено, що на сайті запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що підприємство виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця. У зв’язку з тим, що Замовником не вимагалося у Тендерній документації зазначення посилання на сайт виробника або необхідності відповідності технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на офіційних сайтах виробника або представника виробника, Учасником не було надано відповідні вищезазначені пояснення у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, а також, враховуючи, що єдиною підставою для дискваліфікації Учасника, є ніби-то невідповідність технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на сайтах виробника та інших продавців, вважаємо дискваліфікацію Учасника ФОП Рябчук Л. В. безпідставною та незаконною. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Рябчук Людмила Василівна просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Рябчук Людмили Василівни в межах закупівлі UA-2025-02-27-001436-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2025 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.03.2025 14:10
Дата виконання рішення Замовником: 28.03.2025 10:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Рябчук Людмили Василівни та рішення про визначення переможцем ФОП Калиненко Наталії Василівни викладені в протоколах уповноваженої особи № 52, № 52/3 від 11.03.2025 та повернуто учасників на кваліфікацію.
Автор: ФОП Рябчук Людмила Василівна, Людмила Рябчук 380684519109 riabchuk.tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5087b140c7404383af9bf7827cb4e94e
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком №3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачений чіткий вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме:
«Вимоги до предмету закупівлі:
1. Відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційною документацією: настанова з експлуатації, або інструкція, або технічний опис чи технічні умови, або ін. документи українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Також учасник повинен надати копію сертифікату відповідності або сертифікату якості на пропонований товар.
2. На підтвердження відповідності товару, що входить до складу предмету закупівлі Учасник повинен надати копію документу про відповідність товару:
· Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 16 грудня 2015 року № 1077;
· Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 року № 1067.
3. Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.»

4. Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Також зазначено: «* Світлодіоди розташовані в торці, і для розсіювання світла їм потрібна LGP-прозора панель, виготовлена з, як правило, литого акрилу, на якій вигравірувано лінійна матриця, що складається з мікролінз, яка розподіляє світло, що походить від джерела світла, рівномірно по всій поверхні панелі при використанні торцевого підсвічування. Підтвердити листом від виробника.»
Додаток 3 до Тендерної документації дублює вищевказані вимоги.


На виконання вищезазначених вимог, Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано наступні документи:
1) Декларація про відповідність – документ під назвою «№1067 Світильники, прожектори до 10.2025».
2) Декларація про відповідність – документ під назвою «№1077, №702, №340 Світильники, прожектори до 10.2025».
3) Технічний паспорт – документ під назвою «ДВО19 36Вт».
4) Сертифікат якості – документ під назвою «сертифікат якості ДВО 19 36Вт».
5) Документ під назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ товару, який пропонує Учасник».
6) Документ «Лист виробника».
7) Документ «Лист представника виробника про партнерство».
8) Документ «Свідоцтво на ТМ».
9) Документ «Сертифікат представника до 31.12.25».
10) Документ «Порівняльна таблиця».
11) Також додатково було наданий підписаний Учасником Додаток 3, як підтвердження згоди з усіма технічними вимогами.

Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не передбачено здійснення Замовником перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника шляхом порівняння технічних характеристик товару, який пропонує Учасник з інформацією, яка міститься на сайтах виробників, офіційних представників виробників тощо та, відповідно, в Тендерній документації відсутній перелік сайтів, згідно яких буде відбуватися перевірка.
Повідомляємо, що по технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті представника виробника та власника торгової марки, а саме ТОВ «НВП «ВІАН», http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році, до того ж на даному сайті зазначено, що на сайті запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що підприємство виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця.





У зв’язку з тим, що Замовником не вимагалося у Тендерній документації зазначення посилання на сайт виробника або необхідності відповідності технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на офіційних сайтах виробника або представника виробника, Учасником не було надано відповідні вищезазначені пояснення у складі своєї тендерної пропозиції.


Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, а також, враховуючи, що єдиною підставою для дискваліфікації Учасника, є ніби-то невідповідність технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на сайтах виробника та інших продавців, вважаємо дискваліфікацію Учасника ФОП Рябчук Л. В. безпідставною та незаконною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника