• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Улаштування систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення на об’єкти підвищеної небезпеки киснево-компресорної дільниці.

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2016 15:10 - 13.10.2016 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо рішення тендерного комітету

Номер: e34b6f256c4848cb9887e5a9081d2e43
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-29-001124-b.c1
Назва: Щодо рішення тендерного комітету
Вимога:
Філія «Панютинський вагоноремонтний завод» ПАТ “Українська залізниця” проводила відкриті торги на закупівлю робіт 43.29.1(45317) «Улаштування систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення на об’єкти підвищеної небезпеки киснево-компресорної дільниці». Закупівля робіт здійснювалась за процедурою відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Компанія ТОВ «Укрзалізничавтоматика» приймала участь в торгах та в результаті редукці-ону була визначена переможцем. Після розгляду тендерної пропозиції переможця, ТОВ «Укрзалізничавтоматика» було дис-кваліфіковано на основі протоколу №284 від 19.10.2016 р. засідання тендерного комітету філії «ПВРЗ» Публічного акціонерного товариства «Укрзалізниця», керуючись ст. 16 та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ст. 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно ст. 16 відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з вимог ст. 16 Учасник надав всі необхідні документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв оцінки. При подачі тендерної пропозиції, Учасник відмітив всі необхідні поля для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” . Жодна з підстав для відмови в участі, зазначених в ст. 17, не була підтверджена в протоколі. Отже рішення комітету є безпідставним та порушує принципи здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Окрім того, сама процедура відкритих торгів, а саме тендерна документація, чітко передбачає специфікацію обладнання із зазначенням марки та заводу-виробника без вказання, що учасники процедури відкритих торгів можуть використовувати аналог чи еквівалент даного обладнання, що порушує п.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Дискваліфікація ТОВ «Укрзалізничавтоматика» без можливості надання додаткових документів є безпідставною, незаконною та свідчить про упереджене ставлення до ТОВ «Укрзалізничавтоматика» як Учасника та мають сліди антиконкурентних узгоджених дій. Вважаємо, що рішення по протоколу №284 від 19.10.2016 р. засідання тендерного коміте-ту філії «ПВРЗ» Публічного акціонерного товариства «Укрзалізниця» таким, що порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись п.3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо надати за результатами засідан-ня тендерного комітету обґрунтовану інформацію стосовно невідповідності нашої пропозиції вимогам закону із зазначенням безпосередніх пунктів наведених Вами ст. 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також вимагаємо надати інформацію щодо порушення чинного законодавства відносно аналогічного обладнання та подальших дій тендерного комітету у зв’язку з цим. На наш погляд виявлені порушення щодо безпідставного відхилення Учасника, який надав найнижчу ціну, та виявлені порушення в тендерних вимогах свідчать про упереджене ставлення та мають ознаки корупційної складової. Вимагаємо виправлення зазначених порушень, а у разі відсутності такої можливості відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» визнати тендер таким, що не відбувся. У разі нереагування на наші вимоги, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету, органів прокуратури, НАБУ щодо надання оцінки діям тендерного комітету та розслі-дування вказаних порушень.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Під час засідання розглянуто звернення від ТОВ «Укрзалізничавтоматика» та тендерну документацію, та було виявлено, що технічна специфікація тендерної документації містила посилання на конкретну торговельну марку( фірму). Отже, пропонується згідно п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ) відмінити торги
Статус вимоги: Задоволено