-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання: Системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання та цілодобового спостерігання на об՚єктах, що знаходяться за адресами: м. Київ, вул. Предславинська, 9, просп. Лобановського,2) та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження.
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 800.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2025 15:21 - 07.03.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
8b2185e2da654787864e1ab411e85b25
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-26-008346-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-02-26-008346-a.docx 03.03.2025 14:14
- Скарга UA-2025-02-26-008346-a.pdf 03.03.2025 14:14
- Декларація, оригінал+копія.pdf 03.03.2025 14:14
- sign.p7s 03.03.2025 14:17
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.03.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
215d287d74e04614a95e6152f36d8d55
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п. 3.3. Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п. 3.3. Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» в даній закупівлі.
Умовою тендерної документації зазначена Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, якою передбачений Порядок проведення атестації робочих місць. Проте, ні Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, ні будь-яким іншим Законом не передбачено, що територіальний орган управління Держпраці проводить оцінку чи надає висновок/ довідку/акт щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці. Також зазначаємо, що ні вказаною Постановою КМУ чи будь яким іншим нормативно-правовим законодавчим актом взагалі не передбачено, що підприємства мають надавати/подавати чи реєструвати проведену атестацію робочих місць до територільних органів управління Держпраці.
Більше того, навіть немає жодного нормативного документу, який би передбачав повноваження чи обов’язок Державної служби з питань охорони праці (Держпраці) вивчати матеріали атестації робочих місць за умовами праці.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник, своєю умововю намагається НІВЕЛЮВАТИ норми законодавства, які прийняті законодавчим органом.
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством» Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що наведена вище вимога не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Аналогічна позиція міститься в рішенні АМКУ
- Рішення №20979 –р/рк-пз від 27.12.2023 р.
- Рішення №2011-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
- Рішення № 2036-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо копії або оригіналу Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
Враховуючи вищезазначене просимо зобов’язати Замовника видалити незаконну вимогу про надання копії або оригіналу Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» в даній закупівлі.
Умовою тендерної документації зазначена Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, якою передбачений Порядок проведення атестації робочих місць. Проте, ні Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, ні будь-яким іншим Законом не передбачено, що територіальний орган управління Держпраці проводить оцінку чи надає висновок/ довідку/акт щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці. Також зазначаємо, що ні вказаною Постановою КМУ чи будь яким іншим нормативно-правовим законодавчим актом взагалі не передбачено, що підприємства мають надавати/подавати чи реєструвати проведену атестацію робочих місць до територільних органів управління Держпраці.
Більше того, навіть немає жодного нормативного документу, який би передбачав повноваження чи обов’язок Державної служби з питань охорони праці (Держпраці) вивчати матеріали атестації робочих місць за умовами праці.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник, своєю умововю намагається НІВЕЛЮВАТИ норми законодавства, які прийняті законодавчим органом.
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством» Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що наведена вище вимога не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Аналогічна позиція міститься в рішенні АМКУ
- Рішення №20979 –р/рк-пз від 27.12.2023 р.
- Рішення №2011-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
- Рішення № 2036-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо копії або оригіналу Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
Враховуючи вищезазначене просимо зобов’язати Замовника видалити незаконну вимогу про надання копії або оригіналу Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга UA-2025-02-26-008346-a.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
802f65ad477345cda8bc22c1711f1de1
Заголовок пункту скарги:
Додаток 1 ТД п. 4.5.:надати Діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п. 4.5. Також Учасник у складі пропозиції надає Діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та роботи в діючих електроустановках і в зонах дії струму високої частоти. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ.
ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію з наступних підстав:
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Отже, відповідно до норм чинного законодавства дана Декларація подається за 5 РОБОЧИХ ДНІВ до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
На стадії участі в закупівлі Учасників не може бути впевнений в своїй перемозі, а для оформлення даної декларації потрібно понести додаткові грошові витрати та мати для цього як мінімум 15 додаткових днів. Тому таку Декларацію може мати лише той учасник, який впевнений що він виграє, а це порушує основні принципи ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також хочемо звернути увагу на те, що Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації, а саме: надати діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та роботи в діючих електроустановках і в зонах дії струму високої частоти. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ..
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в графі якої зазначено місце виконання робіт - або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ. Однак, ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» відповідно до законодавства має Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з зазначенням місця виконання робіт: м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, будинок 26 та на місцях виконання робіт підвищеної небезпеки. Тобто, наявна у ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці надає право виконувати роботи з підвищеною небезпекою на всіх об’єктах, де будуть проводитися дані роботи. Таким чином територією дії декларації слід вважати місце виконання робіт і експлуатації механізмів, в тому числи і об’єкт Замовника даної закупівлі.
Отже, за таких умов тендерної документації, претендувати на перемогу зможуть лише ті учасники, які мають саме «діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та роботи в діючих електроустановках і в зонах дії струму високої частоти. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ», що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі і Скаржника.
Враховуючи вищезазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації: надати діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та роботи в діючих електроустановках і в зонах дії струму високої частоти. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ.
ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію з наступних підстав:
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Отже, відповідно до норм чинного законодавства дана Декларація подається за 5 РОБОЧИХ ДНІВ до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
На стадії участі в закупівлі Учасників не може бути впевнений в своїй перемозі, а для оформлення даної декларації потрібно понести додаткові грошові витрати та мати для цього як мінімум 15 додаткових днів. Тому таку Декларацію може мати лише той учасник, який впевнений що він виграє, а це порушує основні принципи ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також хочемо звернути увагу на те, що Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації, а саме: надати діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та роботи в діючих електроустановках і в зонах дії струму високої частоти. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ..
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в графі якої зазначено місце виконання робіт - або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ. Однак, ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» відповідно до законодавства має Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з зазначенням місця виконання робіт: м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, будинок 26 та на місцях виконання робіт підвищеної небезпеки. Тобто, наявна у ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці надає право виконувати роботи з підвищеною небезпекою на всіх об’єктах, де будуть проводитися дані роботи. Таким чином територією дії декларації слід вважати місце виконання робіт і експлуатації механізмів, в тому числи і об’єкт Замовника даної закупівлі.
Отже, за таких умов тендерної документації, претендувати на перемогу зможуть лише ті учасники, які мають саме «діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та роботи в діючих електроустановках і в зонах дії струму високої частоти. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ», що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі і Скаржника.
Враховуючи вищезазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації: надати діючий(-і) дозвіл(-оли), або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та роботи в діючих електроустановках і в зонах дії струму високої частоти. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адреса відповідно до даного оголошення де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» або м. Київ.
×
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація, оригінал+копія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства