-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
-
Без аукціону
- 1
Дизельне паливо (Євро-5)
Товар закуповується у талонах або картках. Поставка Товару продовж 5 календарних днів з дня укладення договору.
Торги не відбулися
156 750.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
25.02.2025 22:06 - 21.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Номер:
dfbb12a532e0499aa75b9650d19fe9d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-25-014987-a.b1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_01_03_2025_на умови ТД Замовника_ПУХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАЗИМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.pdf 01.03.2025 16:21
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 01.03.2025 16:21
- Форма оголошення Замовника.pdf 01.03.2025 16:21
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 01.03.2025 16:21
- Скарга_01_03_2025_на умови ТД Замовника_UA-2025-02-25-014987-a.docx 01.03.2025 16:21
- sign.p7s 01.03.2025 16:21
- рішення від 04.03.2025 № 3294.pdf 04.03.2025 16:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2025 № 3723.pdf 12.03.2025 13:36
- рішення від 11.03.2025 № 3723.pdf 14.03.2025 16:59
- Відповіть по суті скарги 3294-рпк-пз.docx.p7s.zip 07.03.2025 13:27
- Відповіть по суті скарги 3294-рпк-пз.pdf 07.03.2025 13:27
- ПРУО 21_25 - зміни в ТДК-Дизпаливо-АМКУ.docx 19.03.2025 07:08
- Зміни 19.03.25.docx 19.03.2025 07:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2025 16:52
Дата розгляду скарги:
11.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2025 16:59
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2025 07:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником усунено порушення та внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
36103f1f4e6944839c389456f1c1b7ba
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів виключно на право користування АЗС, які містять перелік АЗС та наявності у учасника скретч-карток/талонів/паливними карток зразка учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів виключно на право користування АЗС, які містять перелік АЗС та наявності у учасника скретч-карток/талонів/паливними карток зразка учасника:
«У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання скретч-карток/талонів/паливних карток, що пропонуються Учасником, – надаються копії діючих партнерських договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК або оригінал листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК продовж 2025 року, за скретч-картоками/талонами/паливними картками зразка Учасника. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива Замовнику. Лист від власника/орендаря/управителя повинен бути виданий Замовнику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. »
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмежений перелік документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК (в нормативно правовому полі – наявність АЗС у оренді/суборенді у учасника);
АБО
- наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального (в нормативно правовому полі – наявність АЗС у праві користуванні у учасника).
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, зберігання пального або обслуговування талонів зразка учасника, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді/суборенді або з правом користування учасником АЗС - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не емітент талонів мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен передбачати обслуговування талонів Учасника – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не обслуговування талонів Учасника.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині здійснення відпуску за талонами зразка учасника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині наявності переліку АЗС у партнерському договорі
Вимагаючи від учасників наявність партнерських договорів з переліком АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників".
Стаття 627 Цивільного кодексу України передбачає, що сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього вищезазначеного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України та вимогам документації Замовника, а отже мати перелік АЗС у Партнерському договорі – є дискримінаційною умовою Замовника.
Варто звернути увагу на той факт, що умова партнерського договору укладеного між Скаржником та його Партнером, не передбачено визначений перелік АЗС у Договорі, при цьому договір містить посилання на сайт з переліком АЗС зазначеної мережі: www.brsm-nafta.com .
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання скретч-карток/талонів/паливних карток, що пропонуються Учасником, – надаються копії діючих партнерських договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК або оригінал листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК продовж 2025 року, за скретч-картоками/талонами/паливними картками зразка Учасника. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива Замовнику. Лист від власника/орендаря/управителя повинен бути виданий Замовнику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. »
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмежений перелік документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК (в нормативно правовому полі – наявність АЗС у оренді/суборенді у учасника);
АБО
- наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального (в нормативно правовому полі – наявність АЗС у праві користуванні у учасника).
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, зберігання пального або обслуговування талонів зразка учасника, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді/суборенді або з правом користування учасником АЗС - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не емітент талонів мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен передбачати обслуговування талонів Учасника – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не обслуговування талонів Учасника.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині здійснення відпуску за талонами зразка учасника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині наявності переліку АЗС у партнерському договорі
Вимагаючи від учасників наявність партнерських договорів з переліком АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників".
Стаття 627 Цивільного кодексу України передбачає, що сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього вищезазначеного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України та вимогам документації Замовника, а отже мати перелік АЗС у Партнерському договорі – є дискримінаційною умовою Замовника.
Варто звернути увагу на той факт, що умова партнерського договору укладеного між Скаржником та його Партнером, не передбачено визначений перелік АЗС у Договорі, при цьому договір містить посилання на сайт з переліком АЗС зазначеної мережі: www.brsm-nafta.com .
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ПУХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАЗИМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Пухівський ЗЗСО) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (Євро-5), картки (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-25-014987-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів виключно на право користування АЗС, які містять перелік АЗС та наявності у учасника скретч-карток/талонів/паливними карток зразка учасника.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
613d92bfac07425f824c6b1c2723cd63
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу щодо наявності талонів номіналом 5л.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 1 до ТД Замовник встановив вимогу щодо наявності талонів номіналом 5л.:
«Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за скретч-картками/талонами/ паливними картками номіналом 5 та 10 літрів, про що надати гарантійний лист та скан копію зразків скретч-карток/талонів/паливних карток номіналом 5 та 10 літрів.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 5 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 5 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 5 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування згідно вимог Замовника.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 5 літрів.
«Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за скретч-картками/талонами/ паливними картками номіналом 5 та 10 літрів, про що надати гарантійний лист та скан копію зразків скретч-карток/талонів/паливних карток номіналом 5 та 10 літрів.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 5 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 5 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 5 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування згідно вимог Замовника.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 5 літрів.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ПУХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАЗИМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Пухівський ЗЗСО) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (Євро-5), картки (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-25-014987-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу щодо наявності талонів номіналом 5л.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
b03c3e3b8e1d4ed2bb4d83b8661b0374
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають не менше 2 (двох) АЗС розташованої на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. В Додатку № 1 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають не менше 2 (двох) АЗС розташованої на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області:
«Враховуючи зазначене Учасник повинен мати на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області не менше 2 (двох) АЗС (власних, або орендованих, або партнерських), з наявністю на них пального, зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами/скретч-картами, виданими Учасником. Учасник надає копії документів, що підтверджують право власності, користування, тощо. Можливість щоденної, цілодобової заправки автотранспорту.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності САМЕ не менше 2 (двох) АЗС учасника розташованої на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта розташованої на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області у кількості 1 АЗС (одна АЗС) за адресою: Київська область, с. Погреби, вул. Гагаріна, буд. 18а.
Також, Замовник може запропонувати АЗС БРСМ-нафта на території Калинівська селищна територіальної громади: Київська обл., Броварський р-н, смт. Калинівка, вул. Ігорєва, 1А (Калинівська селищна територіальної громади) – що знаходиться в безпосередній близькості до Зазимської сільської територіальної громади.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині САМЕ не менше 2 (двох) АЗС на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області, що обмежує Скаржника у можливості взяти участь у закупівлі, оскільки АЗС мережі БРСМ-нафта знаходиться на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області у кількості МЕНШЕ ніж 2 АЗС, а саме - 1 (одна) АЗС.
При цьому, АЗС мережі БРСМ-нафта у кількості 1 АЗС на території Зазимської сільської ТГ Броварського району та 1 АЗС на території Калинівська селищна територіальної громади, - наявні підстави для виключення вимоги обмеження кількості АЗС (не менше 2 (двох) АЗС ) виключно на території окремої громади - Зазимської сільської територіальної громади.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС не менше 2 (двох) АЗС на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області, - Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо (Євро-5), картки (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- не менше 2 (двох) АЗС на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області;
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«Враховуючи зазначене Учасник повинен мати на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області не менше 2 (двох) АЗС (власних, або орендованих, або партнерських), з наявністю на них пального, зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами/скретч-картами, виданими Учасником. Учасник надає копії документів, що підтверджують право власності, користування, тощо. Можливість щоденної, цілодобової заправки автотранспорту.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності САМЕ не менше 2 (двох) АЗС учасника розташованої на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта розташованої на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області у кількості 1 АЗС (одна АЗС) за адресою: Київська область, с. Погреби, вул. Гагаріна, буд. 18а.
Також, Замовник може запропонувати АЗС БРСМ-нафта на території Калинівська селищна територіальної громади: Київська обл., Броварський р-н, смт. Калинівка, вул. Ігорєва, 1А (Калинівська селищна територіальної громади) – що знаходиться в безпосередній близькості до Зазимської сільської територіальної громади.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині САМЕ не менше 2 (двох) АЗС на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області, що обмежує Скаржника у можливості взяти участь у закупівлі, оскільки АЗС мережі БРСМ-нафта знаходиться на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області у кількості МЕНШЕ ніж 2 АЗС, а саме - 1 (одна) АЗС.
При цьому, АЗС мережі БРСМ-нафта у кількості 1 АЗС на території Зазимської сільської ТГ Броварського району та 1 АЗС на території Калинівська селищна територіальної громади, - наявні підстави для виключення вимоги обмеження кількості АЗС (не менше 2 (двох) АЗС ) виключно на території окремої громади - Зазимської сільської територіальної громади.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС не менше 2 (двох) АЗС на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області, - Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо (Євро-5), картки (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- не менше 2 (двох) АЗС на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області;
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес, які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map
-
Повʼязаний документ:
Скарга_01_03_2025_на умови ТД Замовника_ПУХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАЗИМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ПУХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАЗИМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Пухівський ЗЗСО) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (Євро-5), картки (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-25-014987-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають не менше 2 (двох) АЗС розташованої на території Зазимської сільської територіальної громади Броварського району Київської області.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
97e167fd49244d31a4521696f1133514
Заголовок пункту скарги:
4. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу щодо терміну дії талонів (скретч-карток) має бути не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.4. В Додатку № 1 до ТД Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів (скретч-карток) має бути не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику:
«Термін дії талонів (скретч-карток) має бути не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику за умовами Договору.
Постачальник гарантує, у разі необхідності, продовження їх терміну до одного року, з можливістю подальшого обміну талонів та/або скретч-карток, строк дії яких закінчується, на діючі, з розрахунку 1:1, без зміни ціни Договору.»
Замовник визначає термін дії талонів який повинен складати не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства. Також, зазначена мережа АЗС здійснює рівноцінний обмін талонів, у випадку не здійснення отоварення за ними паливом, на такий самий строк дії, що підтверджується Партнерським договором, який Скаржник надає у Додатку № 1 до ТД.
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – 31 грудня 2025 року.
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен становити - не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику, та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 31.12.2025 року.
Згідно п. 10.2. Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД), Строк дії договору становить: «10.2. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його обома Сторонами та скріплення печатками Сторін, і діє до 31 грудня 2025 року, включно, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань.»
Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 25.02.2025 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 05.03.2025 року, термін дії талонів, який повинен складати не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику – а отже, закінчуватись щонайменше в березні 2026 року, що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 1 до ТД, Додатку № 3 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару до 31.12.2025 року, а саме щодо Термін дії талонів, який має бути не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Зазначена мережа АЗС має впроваджений талон для відпуску палива, який має термін дії 6 місяців, з можливістю подальшого обміну у випадку закінчення строку дії, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги встановленої в тендерній документації в частині строку дії талонів: не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.
«Термін дії талонів (скретч-карток) має бути не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику за умовами Договору.
Постачальник гарантує, у разі необхідності, продовження їх терміну до одного року, з можливістю подальшого обміну талонів та/або скретч-карток, строк дії яких закінчується, на діючі, з розрахунку 1:1, без зміни ціни Договору.»
Замовник визначає термін дії талонів який повинен складати не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства. Також, зазначена мережа АЗС здійснює рівноцінний обмін талонів, у випадку не здійснення отоварення за ними паливом, на такий самий строк дії, що підтверджується Партнерським договором, який Скаржник надає у Додатку № 1 до ТД.
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – 31 грудня 2025 року.
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен становити - не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику, та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 31.12.2025 року.
Згідно п. 10.2. Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД), Строк дії договору становить: «10.2. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його обома Сторонами та скріплення печатками Сторін, і діє до 31 грудня 2025 року, включно, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань.»
Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 25.02.2025 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 05.03.2025 року, термін дії талонів, який повинен складати не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику – а отже, закінчуватись щонайменше в березні 2026 року, що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 1 до ТД, Додатку № 3 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару до 31.12.2025 року, а саме щодо Термін дії талонів, який має бути не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Зазначена мережа АЗС має впроваджений талон для відпуску палива, який має термін дії 6 місяців, з можливістю подальшого обміну у випадку закінчення строку дії, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги встановленої в тендерній документації в частині строку дії талонів: не меншим ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Форма оголошення Замовника, яка передбачає строк поставки товару до 31.12.2025 року
-
Повʼязаний документ:
Форма оголошення Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ПУХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАЗИМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Пухівський ЗЗСО) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (Євро-5), картки (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-25-014987-a, зокрема: 4. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу щодо терміну дії талонів (скретч-карток) має бути не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців від дати передання їх Замовнику.