• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція даху та системи водяного опалення в КЗ ЛОР «Роздільський дитячий будинок-інтернат» по вул. Б.Хмельницького, 1 в смт. Розділ Миколаївського району Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)»

Завершена

8 843 649.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 436.49 UAH
Період оскарження: 30.08.2018 18:55 - 11.09.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо неправомірного акцепту

Номер: dece61cf8c044ef88d97bb2061bdd3b6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-30-001724-a.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного акцепту
Скарга:
Скарга на дії замовника КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "РОЗДІЛЬСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" (надалі – «Замовник») на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2018-08-30-001724-a, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «Реконструкція даху та системи водяного опалення в КЗ ЛОР «Роздільський дитячий будинок-інтернат» по вул. Б.Хмельницького, 1 в смт. Розділ Миколаївського району Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)». Згідно з вимогами тендерної документації, які були затверджені Протоколом засідання тендерного комітету № 84 від «7» вересня 2018 р. (надалі – «тендерна документація») та діючого законодавства у встановлений Замовником термін Приватним підприємством "БОГДАН-БУД" (надалі – «Суб’єкт оскарження») подало свою пропозицію, яка повістю відповідає її умова. 17 вересня 2018 року відбувся аукціон, за результатами якого тендерна пропозиція ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" з ціною 7 779 559,20 UAH з ПДВ було визнано найбільш економічно вигідною та надійшла на кваліфікацію Замовнику. 24 вересня 2018 року за результатами кваліфікації учасника ТзОВ " УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" з ціною 7 779 559,20 UAH з ПДВ, визнано переможцем та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (Протокол засідання тендерного комітету № 87 від «24» вересня 2018 р.). Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника щодо визнання переможцем ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД", є неправомірним та грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав наведених нижче: 1. Відповідно до пп. 1.2. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати довідку складену у формі наведеній у таблиці «а», в якій вказані кількість, найменування (або тип, або марка) обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт, його основні технічні характеристики (чи призначення), власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо) (сканований оригінал). ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання виду робіт у якій зазначає, що екскаватори, самоскиди, бульдозер, автогрейдер є в оренді у ТзОВ «СП Будучність», однак доданий договір не є договором оренди, а договором про надання послуг, що не відповідає інформації, яка наведена у довідці, що являє собою невідповідність поданої інформації та порушує умови тендерної документації. 2. Відповідно до пп. 3.1. та 3.2. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати довідку складену у формі наведеній у таблиці «в» про виконання аналогічного договору, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про найменування робіт; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (сканований оригінал) та оригінал або копія аналогічного договору про виконання робіт, зазначеного в довідці (згідно довідки). ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку складену про виконання аналогічного договору, однак договір, що зазначений у довідці під номером 1 не є аналогічним договором, оскільки предметом даного договору є поточний ремонт, що у розумінні ч. 17 ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі» є послугою. Також, договір, що зазначений у довідці під номером 2 не є аналогічним договором, оскільки предметом даного договору є надання послуг, а відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт у сфері будівництва / чи капітального ремонту / чи реконструкції / чи інших робіт, з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. Також, договір, що зазначений у довідці під номером 3 не можна віднести до аналогічних, так як даний договір не містить найменування об’єкту, щодо якого проводилися роботи, а є загальним договором підряду, що в понятті тендерної документації і не може вважатися аналогічним. В обгрунтування наведеного вище абзацу хочемо зазначити, що згідно договірної ціни, яка додана ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" до договору під номером 3, не містить жодної інформації, яка б підтвердила, що останній виконував роботи по реконструкції дитячого садка с. Милятичі. Провівши детальну перевірку за допомогою реєстру дозвільних документів Держархбудінспекції України, встановлено, що згідно декларації про початок будівельних робіт замовником робіт № ЛВ 083162922324 по Реконструкції дитячого садочку виступає Жирівська с\р Пустомитівського району, а підрядником ТзОВ "Євробуд-Холдинг", з чого можна зробити висновок, що і відгук відповідно до пп3.3. п 3 Додатку 1 до тендерної документації продано не від замовника в від підрядника. З всього вищенаведеного можна зробити висновок, що ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" не виконав кваліфікаційних критерій чим порушив умови тендерної документації. 3. Відповідно до пп. 6.3. п. 6 розділу 1 тендерної документації учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій на виконання робіт, сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватись при виконанні робіт за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Так відповідно до технічного завдання передбачені роботи по улаштуванню блискавкозахисту «Провiдник заземлюючий вiдкрито по будiвельних сновах з круглої сталi дiаметром 8 мм [при роботi на висотi понад 2 до 8 м], а це роботи які потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, який відсутній у складі пропозиції ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД", що є порушенням тендерної документації. 4. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції учасники також подають лист-згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуються на виконання всіх вимог, передбачених цією документацією. У складі тендерної пропозиції ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" відсутній лист-згода з усіма положеннями тендерної документації, що є порушенням умов тендерної документації. Отже, учасник, ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим тендерною документацією. Таким чином, можна зробити висновок, що не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ТзОВ "УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" за наявності такої кількості порушень, Замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій інших учасників. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,14,18,28,30 Закону,
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Суб’єкт оскарження прийняв рішення припинити участь у торгах UA-2018-08-30-001724-a у зв’язку з посиленням фінансових ризиків на кінець року, які можуть мати наслідки отримання збитків або неможливості виконання договору у випадку нашої перемоги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.10.2018 17:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.10.2018 10:12
Автор: ЧП "БОГДАН-БУД", Триндяк Богдан +380677502760 bogdantry@ukr.net