-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та перевезення побутових відходів)
Завершена
866 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 331.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 331.25 UAH
Період оскарження:
25.02.2025 15:05 - 02.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірних дій замовника
Номер:
d40dcb7f8a5f44b1a8b833f73a036299
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-25-010002-a.c1
Назва:
Скарга щодо неправомірних дій замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_10.03.2025.pdf 10.03.2025 16:17
- 7. Договір ТПВ Київспецтранс 2025.pdf 10.03.2025 16:17
- 5. Розпорядження КМВА № 637 ТПВ.pdf 10.03.2025 16:17
- 3. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 635.pdf 10.03.2025 16:17
- 6. Договір ВГВ Київспецтранс 2025.pdf 10.03.2025 16:17
- 4. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 636.pdf 10.03.2025 16:17
- 1. 09Є-25ВТ1 Протокол про внесення зміндо ТД.docx 10.03.2025 16:17
- Скарга КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.docx 10.03.2025 16:17
- 2. Зміни до тендерної документації 26.02.2025року.docx 10.03.2025 16:17
- sign.p7s 10.03.2025 16:18
- Рішення від 12.03.2025 №3784.pdf 12.03.2025 17:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2025 №4364.pdf 21.03.2025 15:04
- Рішення від 20.03.2025 №4364.pdf 25.03.2025 11:57
- Антимонопольний комітет Інформація по скарзі вивіз побутових відходів.docx 14.03.2025 13:19
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів Київспецтранс (1).pdf 14.03.2025 13:19
- 4. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 636.pdf 14.03.2025 13:19
- Довідка про підприємства утилізації ЕК 92.pdf 14.03.2025 13:19
- ДОЗВІЛ на здійснення операцій зі збирання_перевезення відходів (1).pdf 14.03.2025 13:19
- Лист-гарантія Профпереробці ціна.pdf 14.03.2025 13:19
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 635 (2).pdf 14.03.2025 13:19
- Договір на оброблення_видалення_захоронення відходів (куби) №6010025_56 від 26.12.2024р. (1).pdf 14.03.2025 13:19
- Розпорядження КМВА № 637 від 31.08.2022.pdf 14.03.2025 13:19
- Договір ТПВ Київспецтранс 2025 Крамар Еко.pdf 14.03.2025 13:19
- Пояснення.pdf 18.03.2025 16:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2025 16:38
Дата розгляду скарги:
20.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2025 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.03.2025 11:57
Дата виконання рішення Замовником:
25.03.2025 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі UA-2025-02-25-010002-a «90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та перевезення побутових відходів)».
2. Щодо подання для оприлюднення повідомлення про скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2025-02-25-010002-a ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855 та скасування Протоколу від 07.03.2025 року № 09Є-25ВТ про визначення переможця в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості здійснення публічних закупівель).
РОЗГЛЯД
Щодо питання першого порядку денного:
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію , яка має ціну 669 900,00 грн. з ПДВ, учасника: ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855.
Рішенням уповноваженої особи Тендерну пропозицію учасника: ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», яка має ціну 669 900,00 грн. з ПДВ , визнано найбільш економічно вигідною. Протоколом від 07.03.2025 року № 09Є-25ВТ ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», ЄДРПОУ 41195855 визначено переможцем.
Закупівлі UA-2025-02-25-010002-a (відкриті торги з особливостями) та повідомлено про намір укласти договір про закупівлю.
Дане рішення оскаржено учасником процедури закупівлі ТОВ "КРАМАР ЕКО" ( далі – скаржник) до Антимонопольного комітету України скарга від 10.03.2025 р. № ЕКО 0580.
Рішенням № 4364-р/пк-пз від 20.03.2025 року комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Постановила зобов’язати Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (код ЄДРПОУ: 02070884) скасувати рішення про ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855 переможцем процедури закупівлі «90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та перевезення побутових відходів)» (закупівля UA-2025-02-25-010002-a).
ВИРІШИВ:
1. Відповідно до вимог Закону, Особливостей здійснення публічних закупівель, Положення про уповноважену особу у сфері публічних закупівель Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, затвердженого Вченою радою Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана від 17.11.2022 (протокол № 4) та введеного в дію наказом від 17.11.2022 № 489,на виконання Рішенням № 4364-р/пк-пз від 20.03.2025 року Антимонопольного комітету України, скасувати
рішення про визначення ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855 переможцем процедури закупівлі - «90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та перевезення побутових відходів)» (закупівля UA-2025-02-25-010002-a).
Протокол від 07.03.2025 року № 09Є-25ВТ про визначення переможцем ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855) скасувати.
Щодо питання другого порядку денного:
Щодо подання для оприлюднення в електронній системі закупівельне повідомлення про скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі.
ВИРІШИВ:
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом, з урахуванням п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель, повідомлення про скасування рішення визначення переможцем процедури закупівлі UA-2025-02-25-010002-a ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855 та скасування Протоколу від 07.03.2025 року № 09Є-25ВТ, протягом одного календарного дня з дати прийняття рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
30d326fa7db846ec9666bd4ce08a7f67
Заголовок пункту скарги:
Неправомірні дії замовника при визначенні переможця процедкри закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скарга
на неправомірні дії замовника при визначенні переможця закупівлі
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, оголосили закупівлю 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та перевезення побутових відходів).
ID закупівлі: UA-2025-02-25-010002-a.
Кінцевий термін подання пропозицій 05.03.2025 року 10 год. 00 хв.
Учасники закупівлі:
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" - 669 900 грн з ПДВ;
ТОВ "КРАМАР ЕКО" – 866 250 грн з ПДВ;
Згідно розкриття пропозицій, яке відбулось 06.03.2025 року, найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА".
Скаржник проаналізувавши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель № 09Є-25ВТ від 07 березня 2025 р., який оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель, та проаналізувавши документи, які надано тов «Профпереробка» у складі тендерної пропозиції, не згоден з діями Замовника, та вважає їх незаконними, та такими, що порушують право учасника на його законне визначення переможцем даної закупівлі, та такими, що грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
I.
Згідно щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель № 09Є-25ВТ від 07 березня 2025 р., замовник аргументує причину акцепту пропозиції ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» наступним чином:
«Розглянувши детально подані ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» документи в закупівлі UA-2025-02-25-010002-a,встановлено, що Учасник виконав всі вимоги тендерної документації, надав всі підтверджуючі документи, що вимагалися тендерною документацією. Підтверджено відповідність тендерної пропозиції UA-2025-02-25-010002-a технічним вимогам щодо предмету закупівлі, іншим умовам тендерної документації, статті 16 Закону. Допущені Учасником формальні (несуттєві) помилки у тендерній пропозиції не впливають на її зміст.
Тендерну пропозицію учасника: ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», яка має ціну 669 900,00 грн. з ПДВ , визнано найбільш економічно вигідною.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Отже, учасник – ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855, може бути визначений переможцем Закупівлі UA-2025-02-25-010002-a (відкриті торги з особливостями) та повідомлений про намір укласти договір про закупівлю.»
Згідно нової редакції тендерної документації затвердженої Рішенням уповноваженої особи у сфері публічних закупівель протокол від 26.02.2025 № 09Є-25ВТ/1, та Додатку 2 п.6.3 до тендерної документації, замовником було внесено зміни в тендерну документацію, що підтверджується Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель № 09Є-25ВТ/1 від 26 лютого 2025 р. (надається, як доказ у складі даної Скарги), та відповідними змінами файл «Зміни до тендерної документації 26.02.2025року.docx» (надається, як доказ у складі даної Скарги):
«6.3 Документальне підтвердження (копія нормативно-правового акта, витяг з нього тощо) встановлення органами місцевого самоврядування регульованих цін (тарифів), нормативів на послуги зі збирання, перевезення, утилізацію, захоронення твердих побутових відходів».
Тобто замовником вимагається, що нормативний документ повинен включати в себе усі етапи поводження з відходами, а саме збирання, перевезення, утилізацію, захоронення твердих побутових відходів.
ТОВ «ППРОФПЕРЕРОБКА» у складі пропозиції надає лист – роз’яснення щодо тарифів з поводження з побутовими відходами (722 лист – роз’яснення щодо тарифів з поводження з побутовими відходами.pdf), в якій зазначено наступне:
«Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 року № 636 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРРОБКА» встановлено тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) у розмірі 149,17 грн. з ПДВ за 1 м³.
Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 року № 635 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «КИЇВСПЕЦТРАНС» встановлено тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) у розмірі 288,90 грн. за 1 тону з ПДВ. Між ТОВ «ПРОФЕРЕРОБКА» та ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» укладеного договір на обробку/видалення/захоронення відходів № №6010025/55 від 26.12.2024 року. Отже, виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» відповідає вимогам тендерної документації.»
Переможець посилається на наступні документи, які він надає у складі пропозиції, а саме:
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 636 від «31» серпня 2022
«Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів)»;
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 635 від «31» серпня 2022
«Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з захоронення
побутових відходів.»
Скаржник проаналізувавши надані документи дійшов висновку, що інформація, яка подається в пропозиції ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» не відповідає дійсності.
Замовником вимагалось надання встановленого тарифу місцевого органу самоврядування на: «збирання, перевезення, знешкодження, захоронення відходів», проте учасником надано:
- Розпорядження Київської військової міської адміністрації № 636 від 31.08.22 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА»».
Згідно п.1 вищевказаного РОЗПОРЯДЖЕННЯ № 636 від 31.08.22 «Про встановлення
тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», тариф встановлено підприємству ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» на вивезення твердих побутових відходів.
Підтвердженням є наступний наданий документ у складі пропозиції, файл: «Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року №636», в якому зазначено, що ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» встановлено тариф лише на вивезення твердих побутових відходів. (Надається, як доказ у складі даної Скарги).
- Розпорядження Київської військової міської адміністрації № 635 від 31.08.22 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення твердих побутових відходів) ПАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС»».
Згідно п.1 вищевказаного РОЗПОРЯДЖЕННЯ тариф встановлюється на захоронення твердих побутових відходів № 635 від 31.08.22 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення твердих побутових відходів), тариф встановлено підприємству ПАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС», а не ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», що є визначальним.
Тобто, надана інформація у складі пропозиції ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» не підтверджує вимогу встановлену Замовником у частині, а саме не підтверджує операції зі збирання, перевезення, знешкодження, захоронення відходів.
Щодо надання укладених договорів з оператором полігонів ПРАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» жодним чином не підтверджує вимогу, оскільки ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» є перевізником твердих побутових відходів, то згідно діючого законодавства учасник ринку, котрий здійснює діяльність з перевезення відходів зобов’язаний мати відповідні договори для утилізації сміття. Але наявність укладеного договору з оператором полігонів жодним чином не підтверджує факт встановлення тарифу на послугу з вивезення твердих побутових відходів у частині утилізації, а саме знешкодження та захоронення відходів.
Хочемо звернути увагу Колегії, що Скаржник теж має укладені Договори з ПРАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» (надається як доказ у складі даної Скарги), проте має відповідний документ (Розпорядження Київської міської військової адміністрації №637 від 31.08.2022 р.) про встановлення органами місцевого самоврядування регульованих цін (тарифів), нормативів на послуги зі збирання, перевезення, утилізацію, захоронення твердих побутових відходів».(Надається як доказ у складі даної Скарги).
Надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, що є предметом закупівлі, включає ряд операцій у сфері поводження з побутовими відходами, в тому числі проведення утилізації, що підтверджується п. 6.3. Додатку №2 до тендерної документації зі змінами.
Звертаємо увагу, що затвердження тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами відбувається з обов’язковою конкретизацією операцій, які включені у відповідну послугу суб’єкта господарювання.
Так, зазначеним вище Розпорядженням №636 Переможцю встановлено тариф на послуги саме з вивезення твердих побутових відходів, без врахування операцій щодо утилізації, яка є обов’язковою складовою надання послуг, що є предметом закупівлі.
Зазначаємо, що опубліковані Розпорядження щодо затверджених тарифів Переможця на інші послуги, що мають відношення до предмету закупівлі, та/або на інші тарифи – відсутні.
Переможець також відсутній в переліку суб’єктів господарювання, тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) яких затверджені Розпорядженням Київської міської військової адміністрації №637 від 31.08.2022.
Розпорядження розміщено за посиланням:
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesennya_zmin_do_tarifiv_na_poslugi_z_vivezennya_tverdikh_ta_velikogabaritnikh_pobutovikh_vidkhodiv_z_urakhuvannyam_operatsiy_povodzhennya_z_pobutovimi_vidkhodami_zbirannya_perevezennya_utilizatsiya_zakhoronennya/, та додається до Скарги.
Враховуючи викладене, оскільки Переможець не має затвердженого тарифу на вивезення твердих побутових відходів, з урахуванням проведення утилізації, яка передбачена при виконанні умов договору про закупівлю.
Скаржник категорично не погоджується з діями Замовника, оскільки Замовник при наявності невідповідностей у пропозиції переможця ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» а ні застосував норму п. 43 Особливостей надавши переможцю 24 години на виправлення невідповідності в інформації та документах, що подані у складі пропозиції, ані дискваліфікував переможця згідно п. 44 Особливостей «Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей».
на неправомірні дії замовника при визначенні переможця закупівлі
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, оголосили закупівлю 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та перевезення побутових відходів).
ID закупівлі: UA-2025-02-25-010002-a.
Кінцевий термін подання пропозицій 05.03.2025 року 10 год. 00 хв.
Учасники закупівлі:
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" - 669 900 грн з ПДВ;
ТОВ "КРАМАР ЕКО" – 866 250 грн з ПДВ;
Згідно розкриття пропозицій, яке відбулось 06.03.2025 року, найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА".
Скаржник проаналізувавши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель № 09Є-25ВТ від 07 березня 2025 р., який оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель, та проаналізувавши документи, які надано тов «Профпереробка» у складі тендерної пропозиції, не згоден з діями Замовника, та вважає їх незаконними, та такими, що порушують право учасника на його законне визначення переможцем даної закупівлі, та такими, що грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
I.
Згідно щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель № 09Є-25ВТ від 07 березня 2025 р., замовник аргументує причину акцепту пропозиції ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» наступним чином:
«Розглянувши детально подані ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» документи в закупівлі UA-2025-02-25-010002-a,встановлено, що Учасник виконав всі вимоги тендерної документації, надав всі підтверджуючі документи, що вимагалися тендерною документацією. Підтверджено відповідність тендерної пропозиції UA-2025-02-25-010002-a технічним вимогам щодо предмету закупівлі, іншим умовам тендерної документації, статті 16 Закону. Допущені Учасником формальні (несуттєві) помилки у тендерній пропозиції не впливають на її зміст.
Тендерну пропозицію учасника: ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», яка має ціну 669 900,00 грн. з ПДВ , визнано найбільш економічно вигідною.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Отже, учасник – ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» ЄДРПОУ 41195855, може бути визначений переможцем Закупівлі UA-2025-02-25-010002-a (відкриті торги з особливостями) та повідомлений про намір укласти договір про закупівлю.»
Згідно нової редакції тендерної документації затвердженої Рішенням уповноваженої особи у сфері публічних закупівель протокол від 26.02.2025 № 09Є-25ВТ/1, та Додатку 2 п.6.3 до тендерної документації, замовником було внесено зміни в тендерну документацію, що підтверджується Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель № 09Є-25ВТ/1 від 26 лютого 2025 р. (надається, як доказ у складі даної Скарги), та відповідними змінами файл «Зміни до тендерної документації 26.02.2025року.docx» (надається, як доказ у складі даної Скарги):
«6.3 Документальне підтвердження (копія нормативно-правового акта, витяг з нього тощо) встановлення органами місцевого самоврядування регульованих цін (тарифів), нормативів на послуги зі збирання, перевезення, утилізацію, захоронення твердих побутових відходів».
Тобто замовником вимагається, що нормативний документ повинен включати в себе усі етапи поводження з відходами, а саме збирання, перевезення, утилізацію, захоронення твердих побутових відходів.
ТОВ «ППРОФПЕРЕРОБКА» у складі пропозиції надає лист – роз’яснення щодо тарифів з поводження з побутовими відходами (722 лист – роз’яснення щодо тарифів з поводження з побутовими відходами.pdf), в якій зазначено наступне:
«Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 року № 636 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРРОБКА» встановлено тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) у розмірі 149,17 грн. з ПДВ за 1 м³.
Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 року № 635 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «КИЇВСПЕЦТРАНС» встановлено тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) у розмірі 288,90 грн. за 1 тону з ПДВ. Між ТОВ «ПРОФЕРЕРОБКА» та ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» укладеного договір на обробку/видалення/захоронення відходів № №6010025/55 від 26.12.2024 року. Отже, виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» відповідає вимогам тендерної документації.»
Переможець посилається на наступні документи, які він надає у складі пропозиції, а саме:
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 636 від «31» серпня 2022
«Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів)»;
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 635 від «31» серпня 2022
«Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з захоронення
побутових відходів.»
Скаржник проаналізувавши надані документи дійшов висновку, що інформація, яка подається в пропозиції ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» не відповідає дійсності.
Замовником вимагалось надання встановленого тарифу місцевого органу самоврядування на: «збирання, перевезення, знешкодження, захоронення відходів», проте учасником надано:
- Розпорядження Київської військової міської адміністрації № 636 від 31.08.22 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА»».
Згідно п.1 вищевказаного РОЗПОРЯДЖЕННЯ № 636 від 31.08.22 «Про встановлення
тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», тариф встановлено підприємству ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» на вивезення твердих побутових відходів.
Підтвердженням є наступний наданий документ у складі пропозиції, файл: «Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року №636», в якому зазначено, що ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» встановлено тариф лише на вивезення твердих побутових відходів. (Надається, як доказ у складі даної Скарги).
- Розпорядження Київської військової міської адміністрації № 635 від 31.08.22 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення твердих побутових відходів) ПАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС»».
Згідно п.1 вищевказаного РОЗПОРЯДЖЕННЯ тариф встановлюється на захоронення твердих побутових відходів № 635 від 31.08.22 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення твердих побутових відходів), тариф встановлено підприємству ПАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС», а не ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», що є визначальним.
Тобто, надана інформація у складі пропозиції ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» не підтверджує вимогу встановлену Замовником у частині, а саме не підтверджує операції зі збирання, перевезення, знешкодження, захоронення відходів.
Щодо надання укладених договорів з оператором полігонів ПРАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» жодним чином не підтверджує вимогу, оскільки ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» є перевізником твердих побутових відходів, то згідно діючого законодавства учасник ринку, котрий здійснює діяльність з перевезення відходів зобов’язаний мати відповідні договори для утилізації сміття. Але наявність укладеного договору з оператором полігонів жодним чином не підтверджує факт встановлення тарифу на послугу з вивезення твердих побутових відходів у частині утилізації, а саме знешкодження та захоронення відходів.
Хочемо звернути увагу Колегії, що Скаржник теж має укладені Договори з ПРАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» (надається як доказ у складі даної Скарги), проте має відповідний документ (Розпорядження Київської міської військової адміністрації №637 від 31.08.2022 р.) про встановлення органами місцевого самоврядування регульованих цін (тарифів), нормативів на послуги зі збирання, перевезення, утилізацію, захоронення твердих побутових відходів».(Надається як доказ у складі даної Скарги).
Надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, що є предметом закупівлі, включає ряд операцій у сфері поводження з побутовими відходами, в тому числі проведення утилізації, що підтверджується п. 6.3. Додатку №2 до тендерної документації зі змінами.
Звертаємо увагу, що затвердження тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами відбувається з обов’язковою конкретизацією операцій, які включені у відповідну послугу суб’єкта господарювання.
Так, зазначеним вище Розпорядженням №636 Переможцю встановлено тариф на послуги саме з вивезення твердих побутових відходів, без врахування операцій щодо утилізації, яка є обов’язковою складовою надання послуг, що є предметом закупівлі.
Зазначаємо, що опубліковані Розпорядження щодо затверджених тарифів Переможця на інші послуги, що мають відношення до предмету закупівлі, та/або на інші тарифи – відсутні.
Переможець також відсутній в переліку суб’єктів господарювання, тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) яких затверджені Розпорядженням Київської міської військової адміністрації №637 від 31.08.2022.
Розпорядження розміщено за посиланням:
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesennya_zmin_do_tarifiv_na_poslugi_z_vivezennya_tverdikh_ta_velikogabaritnikh_pobutovikh_vidkhodiv_z_urakhuvannyam_operatsiy_povodzhennya_z_pobutovimi_vidkhodami_zbirannya_perevezennya_utilizatsiya_zakhoronennya/, та додається до Скарги.
Враховуючи викладене, оскільки Переможець не має затвердженого тарифу на вивезення твердих побутових відходів, з урахуванням проведення утилізації, яка передбачена при виконанні умов договору про закупівлю.
Скаржник категорично не погоджується з діями Замовника, оскільки Замовник при наявності невідповідностей у пропозиції переможця ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» а ні застосував норму п. 43 Особливостей надавши переможцю 24 години на виправлення невідповідності в інформації та документах, що подані у складі пропозиції, ані дискваліфікував переможця згідно п. 44 Особливостей «Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей».
×
-
Назва доказу:
7. Договір ТПВ Київспецтранс 2025
-
Повʼязаний документ:
7. Договір ТПВ Київспецтранс 2025.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Договір ВГВ Київспецтранс 2025
-
Повʼязаний документ:
6. Договір ВГВ Київспецтранс 2025.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Розпорядження КМВА № 637 ТПВ
-
Повʼязаний документ:
5. Розпорядження КМВА № 637 ТПВ.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 636
-
Повʼязаний документ:
4. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 636.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 635
-
Повʼязаний документ:
3. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 635.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Зміни до тендерної документації 26.02.2025року
-
Повʼязаний документ:
2. Зміни до тендерної документації 26.02.2025року.docx
-
-
Назва доказу:
1. 09Є-25ВТ1 Протокол про внесення зміндо ТД
-
Повʼязаний документ:
1. 09Є-25ВТ1 Протокол про внесення зміндо ТД.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Підсумовуючи вищенаведене можемо зробити висновок: 1. Переможець ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» не має затвердженого тарифу згідно вимоги Додатку 2 п.6.3. 2. Замовник ігнорує вимоги законодавства не надав ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» згідно п.43 Особливостей 24 години на виправлення невідповідностей у складі пропозиції Зважаючи викладене вище, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАМАР ЕКО» звертається до Антимонопольного Комітету України та ПРОСИТЬ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана скасувати дію Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель № 09Є-25ВТ від 07 березня 2025 р.; 5. Зобов’язати Київський національний економічний університет імені Вадима завершити процедуру закупівлі в установленому законом порядку. Додатки: - файл «1. 09Є-25ВТ1 Протокол про внесення змін до ТД» - файл «2. Зміни до тендерної документації 26.02.2025року» - файл «3. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 635» - файл «4. Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 636» - файл «5. Розпорядження КМВА № 637 ТПВ» - файл «6. Договір ВГВ Київспецтранс 2025» - файл «7. Договір ТПВ Київспецтранс 2025»