• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

CPV за ДК 021:2015 – 24455000-8 Дезінфекційні засоби

додаткові кошти

Завершена

5 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2018 12:14 - 21.09.2018 12:18
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо відповіді Замовника

Номер: 2dd078d680d0461fa00a721f301afb83
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-18-000264-b.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконне корупційне трактування своїх прав, ми направляємо скарги до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не актуальна
Дата скасування: 01.10.2018 13:48
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 236761f22cbf41fd9a2a039f2c3af5c7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-18-000264-b.a1
Назва: вимога
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015 – 24455000-8 Дезінфекційні засоби, згідно оголошення за номером у ЦБД UA-2018-09-18-000264-b, від 18.09.2018 року, (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), повідомляємо наступне: Щодо Вашої дискваліфікації в даних торгах: в оголошенні про Закупівлю, а саме п.7 (Медико-технічні вимоги до товару), вказано необхідні до закупівлі засоби, кількісні та технічні вимоги, враховуючи всі специфічні вимоги до дезінфікуючих засобів, що використовуються в нашій медичній установі. Також вказано, що еквіваленти до предмету закупівлі розглядатися не будуть. Про законність надання/не надання еквівалентів продукції - технічне завдання було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Тому, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей Учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Отже з одного боку, нами дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), також було забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі, зокрема ТВ), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, ТВ, повністю відповідають нормам законодавства. Тому, тендерна документація та Закупівля, в цілому, відповідають всім нормам чинного законодавства, й з огляду на наведене, на даному етапі, немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні