• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 (у скретч-картках/талонах), код ДК 021:2015: 09130000-9 "Нафта і дистиляти"

Бензин А-95 (у скретч-картках/талонах)

Торги не відбулися

399 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 998.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2025 12:13 - 02.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення положень пункту 43 Особливостей внаслідок ненадання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Номер: 432e1bd311774d07839ac63f150da4a1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-25-005395-a.c1
Назва: Порушення положень пункту 43 Особливостей внаслідок ненадання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до пункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до Протокольного рішення Уповноваженої особи від 06.03.2025р. б/н, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БРЕНТ ПЕТРОЛ» згідно на підставі пункту 2 пункту 44 Особливостей. Проте, причиною такого відхилення Замовник вказує те, що Учасник не надав: довідку та документи щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, зокрема як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; гарантійного листа в довільній формі на підтвердження вимоги «Учасник повинен мати єдині зразки талонів/скретч-карток, по яких буде можливість заправки по всіх запропонованих АЗС, номіналом 5, 10, 20 літрів»; гарантійного листа в довільній формі із зразками талонів/скретч-карток у кольоровому зображенні на підтвердження вимоги « Учасник повинен надати єдині зразки талонів/скретч-карток на яких обов’язково повинні бути серійний та порядковий номери, з можливістю заправки по всіх запропонованих АЗС»; заповнений та підписаний проект договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації); заповнену та підписану форму «Загальні відомості про Учасника» (згідно Додатку 4 до тендерної документації). Щодо надання довідки з посиланням на сайт запропонованих Учасником мережі АЗС, а також копією укладених договорів між емітентом талонів та запропонованими АЗС, то Учасником надано у складі пропозиції на відповідність цієї вимоги довідку з переліком діючих АЗС, яка містить, в тому числі, посилання на джерело інформації у вільному доступі. Разом із тим, відповідно до положень підпункту 8 пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник / переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз. Згідно пункту 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Замовником не наведено у Протокольному рішенні Уповноваженої особи від 06.03.2025р. б/н причин та/або підстав невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БРЕНТ ПЕТРОЛ» саме умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, з урахуванням положень пункту 29 Особливостей, які б могли бути підставою для відхилення згідно пункту 2 пункту 44 Особливостей. Усі виявлені та зазначені Замовником у Протокольному рішенні Уповноваженої особи від 06.03.2025р. б/н невідповідності, можуть та повинні бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, керуючись абзацом другим пункту 46 Особливостей, яким встановлено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону, просимо надати додаткову, деталізовану інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БРЕНТ ПЕТРОЛ» умовам тендерної документації, а саме технічній специфікації, з урахуванням положень пункту 29 Особливостей та невідповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема просимо повідомити про причини недотримання Замовником вимог пункту 43 Особливостей і, тим самим, порушення законних прав Учасника, в тому числі права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що встановлено статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок ненадання (нерозміщення), у передбачений Особливостями строк, повідомлення Учаснику ТОВ «БРЕНТ ПЕТРОЛ» з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які були виявлено Замовником в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Принагідно повідомляємо про намір звернутися до Органу оскарження зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (пункт 3 частини другої статті 16 Закону) та вказано перелік документів та/або інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію. В складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи на виконання кваліфікаційного критерію. Повідомляємо, що відповідно до пункту 29 Особливостей положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону Замовником, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником не застосовуються. Також, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Учасником не надано документи:  Учасник повинен мати єдині зразки талонів/скретч-карток, по яких буде можливість заправки по всіх запропонованих АЗС, номіналом 5, 10, 20 літрів - в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист в довільній формі на підтвердження даної вимоги.  Учасник повинен надати єдині зразки талонів/скретч-карток на яких обов’язково повинні бути серійний та порядковий номери, з можливістю заправки по всіх запропонованих АЗС - в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист в довільній формі із зразками талонів/скретч-карток у кольоровому зображенні на підтвердження даної вимоги.  Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власні/орендовані, партнерські) по м. Харкову, Харківській області, Полтавській області, Київській області, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт запропонованих Учасником мережі АЗС, а також копією укладених договорів між емітентом талонів та запропонованими АЗС.  Заповнений та підписаний проект договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)  Заповнену та підписану форму «Загальні відомості про Учасника» (згідно Додатку 4 до тендерної документації). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції не надав вказані документи. Згідно з частиною три статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У складі пропозиції відсутня інформація та документи, що вимагалися тендерною документацією. Відповідно до підпункту 2 пункту пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено