-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюм спортивний (тренувальний)
Мова тендерної пропозиції - українська
Завершена
297 754.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 488.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 488.77 UAH
Період оскарження:
24.02.2025 17:20 - 01.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне відхилення
Номер:
bd295a0ecdc148e7b4a120042237752b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-24-013997-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Львівський національний університет БЖД.docx 21.03.2025 15:18
- Протокол відхилення 2 Учасника.docx.pdf 21.03.2025 15:18
- Скарга Львівський національний університет БЖД.pdf 21.03.2025 15:18
- Додаток 1 до ТД зі змінами.docx 21.03.2025 15:18
- ТД Костюм спорт. зі змінами.docx 21.03.2025 15:20
- sign.p7s 21.03.2025 15:21
- рішення від 25.03.2025 № 4611.pdf 25.03.2025 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2025 № 5108.pdf 02.04.2025 12:24
- рішення від 01.04.2025 № 5108.pdf 04.04.2025 17:22
- Пояснення Замовника по суті Скарги.docx 27.03.2025 16:49
- Пояснення Замовника по суті Скарги.pdf 27.03.2025 16:49
- Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.docx 27.03.2025 16:49
- Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі надані Учасником.pdf 27.03.2025 16:49
- Додаток 2 до тендерної документації.docx 27.03.2025 16:49
- Протокол про відміну прийнятих рішень за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 07.04.2025 16:31
- Протокол про відміну прийнятих рішень за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 07.04.2025 16:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2025 15:32
Дата розгляду скарги:
01.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2025 17:22
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2025 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 17.03.2025 Протокол уповноваженої особи №111 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" (код ЄДРПОУ: 42914745) (далі – Рішення 1) та рішення від 20.03.2025 Протокол уповноваженої особи №125 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕН ДЖІ СПОРТС ПРО" (код ЄДРПОУ: 43583592) переможцем процедури закупівлі (далі – Рішення 2) — "Костюм спортивний (тренувальний)".
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2025 № 5108-р/пк-пз зобов’язано ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ скасувати Рішення 1 та Рішення 2.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
856c411300424f43a34d08671b854bc1
Заголовок пункту скарги:
Зауважуємо, що зразки продукції (екземпляри товару), не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. Отже, Законом не передбачено надання учасниками зразку товару. Встановлюючи наведену вимогу, Замовник порушує принципи публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
24.02.2025 року Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності (надалі – «Замовник») було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Костюм спортивний (тренувальний) по коду ДК 021:2015: 18410000-6 «Спеціальний одяг».
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» (надалі за текстом – «Скаржник») розмістило свою тендерну пропозицію 04 березня 2025 року з метою прийняття участі в зазначеній закупівлі.
Однак Рішенням уповноваженої особи Замовника, оформленим Протоколом №111 від 17 березня 2025 року тендерну пропозицію Скаржника було відхилено, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником закупівлі відповідно до п.43 Особливостей, а саме: не надав Замовнику один екземпляру Товару для огляду.
Відповідно до Рішення уповноваженої особи Замовника, оформленого Протоколом №125 від 20 березня 2025 року переможцем закупівлі було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕН ДЖІ СПОРТС ПРО».
Необхідно зауважити, що незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» потягне за собою збитки до державного бюджету, що має надважливе значення під час дії правого режиму воєнного часу.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 внаслідок дискримінації учасника та не забезпечення об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), виходячи з наступного.
Так, розділ 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника передбачає, що учасник, цінова пропозиція якого за результатами електронного аукціону(розкриття тендерної пропозиції, якщо подана одна тендерна пропозиція) виявиться найнижчою, повинен протягом 3 робочих днів з дня закінчення аукціону (розкриття тендерної пропозиції, якщо подана одна тендерна пропозиція) надати Замовнику один екземпляр товару для огляду.
Так, відповідно до розкриття тендерних пропозицій щодо даної закупівлі найнижчою виявилася цінова пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Курляка Сергія Дмитровича, яка дорівнювала 267 322,00 грн. (остаточна); в той час, як цінова пропозиція Скаржника дорівнювала 268 799,04 грн. (остаточна).
Рішенням уповноваженої особи Замовника, оформленим Протоколом №98 від 11.03.2025 року тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Курляка Сергія Дмитровича було відхилено.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав ненадання одного екземпляру Товару для огляду є незаконною з наступних підстав.
Зауважуємо, що зразки продукції (екземпляри товару), не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. Отже, Законом не передбачено надання учасниками зразку товару. Встановлюючи наведену вимогу, Замовник порушує принципи публічних закупівель.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Аналогічна позиція викладена також у Рішенні Комісії АМК від 01.05.2024 року, закупівля UA-2024-03-28-008502-a.
На підставі наведеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОШУ:
1. Рішення Замовника, яке було оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №111 від 17.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» скасувати.
2. Рішення Замовника, яке було оформленн Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №125 від 20 березня 2025 року про визначення переможцем закупівлі переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕН ДЖІ СПОРТС ПРО» скасувати.
24.02.2025 року Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності (надалі – «Замовник») було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Костюм спортивний (тренувальний) по коду ДК 021:2015: 18410000-6 «Спеціальний одяг».
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» (надалі за текстом – «Скаржник») розмістило свою тендерну пропозицію 04 березня 2025 року з метою прийняття участі в зазначеній закупівлі.
Однак Рішенням уповноваженої особи Замовника, оформленим Протоколом №111 від 17 березня 2025 року тендерну пропозицію Скаржника було відхилено, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником закупівлі відповідно до п.43 Особливостей, а саме: не надав Замовнику один екземпляру Товару для огляду.
Відповідно до Рішення уповноваженої особи Замовника, оформленого Протоколом №125 від 20 березня 2025 року переможцем закупівлі було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕН ДЖІ СПОРТС ПРО».
Необхідно зауважити, що незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» потягне за собою збитки до державного бюджету, що має надважливе значення під час дії правого режиму воєнного часу.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 внаслідок дискримінації учасника та не забезпечення об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), виходячи з наступного.
Так, розділ 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника передбачає, що учасник, цінова пропозиція якого за результатами електронного аукціону(розкриття тендерної пропозиції, якщо подана одна тендерна пропозиція) виявиться найнижчою, повинен протягом 3 робочих днів з дня закінчення аукціону (розкриття тендерної пропозиції, якщо подана одна тендерна пропозиція) надати Замовнику один екземпляр товару для огляду.
Так, відповідно до розкриття тендерних пропозицій щодо даної закупівлі найнижчою виявилася цінова пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Курляка Сергія Дмитровича, яка дорівнювала 267 322,00 грн. (остаточна); в той час, як цінова пропозиція Скаржника дорівнювала 268 799,04 грн. (остаточна).
Рішенням уповноваженої особи Замовника, оформленим Протоколом №98 від 11.03.2025 року тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Курляка Сергія Дмитровича було відхилено.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав ненадання одного екземпляру Товару для огляду є незаконною з наступних підстав.
Зауважуємо, що зразки продукції (екземпляри товару), не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. Отже, Законом не передбачено надання учасниками зразку товару. Встановлюючи наведену вимогу, Замовник порушує принципи публічних закупівель.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Аналогічна позиція викладена також у Рішенні Комісії АМК від 01.05.2024 року, закупівля UA-2024-03-28-008502-a.
На підставі наведеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОШУ:
1. Рішення Замовника, яке було оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №111 від 17.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» скасувати.
2. Рішення Замовника, яке було оформленн Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №125 від 20 березня 2025 року про визначення переможцем закупівлі переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕН ДЖІ СПОРТС ПРО» скасувати.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга Львівський національний університет БЖД.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення 2 Учасника.docx.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічка
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД зі змінами.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Рішення Замовника, яке було оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №111 від 17.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» скасувати. 2. Рішення Замовника, яке було оформленн Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №125 від 20 березня 2025 року про визначення переможцем закупівлі переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕН ДЖІ СПОРТС ПРО» скасувати.