-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування установок з доочистки води
Торги не відбулися
1 674 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 370.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 370.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2025 15:08 - 01.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискваліфікацію ФОП Поправко Олександр Сергійович
Номер:
4aedc80a67804c34a208d0f18d25f582
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-24-010123-a.b2
Назва:
Скарга на дискваліфікацію ФОП Поправко Олександр Сергійович
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 24.01.2025 № 1109.pdf 04.04.2025 12:08
- витяг субпідрядник.pdf 04.04.2025 12:08
- Квитанція.rtf 04.04.2025 12:08
- Протокол дисквал доочистка води.doc 04.04.2025 12:08
- технологічний регламент.pdf 04.04.2025 12:08
- скарга 2.docx 04.04.2025 12:08
- F0102004 Заява про застосування спрощеної системи оподаткування.pdf 04.04.2025 12:08
- Витяг платника податків.pdf 04.04.2025 12:08
- ТД доочист води 2025 зм.docx 04.04.2025 12:08
- додадок 2 підп.pdf 04.04.2025 12:08
- додаток 2 ТД підп.pdf 04.04.2025 12:08
- розрахунок вартості(калькуляція).pdf 04.04.2025 12:08
- підрядник лабораторія.pdf 04.04.2025 12:08
- види аналізів Лабораторії.pdf 04.04.2025 12:08
- графік надання послуг (1).pdf 04.04.2025 12:08
- нак 475 держпродспоживслужба.pdf 04.04.2025 12:08
- договір Покровський ВО (1).pdf 04.04.2025 12:08
- згода договір.pdf 04.04.2025 12:08
- наказ повноваження лабораторії.pdf 04.04.2025 12:08
- договір лабораторія п1 (1).pdf 04.04.2025 12:08
- sign.p7s 04.04.2025 12:09
- витяг УКРПРОМТЕХМАШ.pdf 14.04.2025 07:17
- Додаткова ітформація що до пояснення замовника.docx 14.04.2025 07:17
- рішення від 07.04.2025 № 5367.pdf 07.04.2025 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2025 №5868.pdf 15.04.2025 13:50
- рішення від 14.04.2025 №5868.pdf 17.04.2025 16:20
- АМКУ на скаргу UA-2025-02-24-010123-a.doc 09.04.2025 21:30
- 18. Технологічний регламент.PDF 09.04.2025 21:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 12:13
Дата розгляду скарги:
14.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2025 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.04.2025 16:21
Дата виконання рішення Замовником:
02.05.2025 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a109985ed5e642d79edb33b1ce07e0c6
Заголовок пункту скарги:
неправомірна дискваліфікація ФОП Поправко Олескандр Сергійович
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
замовник неправомірно дискваліфікував пропозицію ФОП Поправко О.С.
×
-
Назва доказу:
місцезнаходження відділу підрядника
-
Повʼязаний документ:
підрядник лабораторія.pdf
-
-
Назва доказу:
наказ реорганізація
-
Повʼязаний документ:
нак 475 держпродспоживслужба.pdf
-
-
Назва доказу:
витяг лабораторія
-
Повʼязаний документ:
витяг субпідрядник.pdf
-
-
Назва доказу:
договір з лабораторією
-
Повʼязаний документ:
договір лабораторія п1 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація замовника
-
Повʼязаний документ:
ТД доочист води 2025 зм.docx
-
-
Назва доказу:
рішення по подібній справі
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 24.01.2025 № 1109.pdf
-
-
Назва доказу:
опис обслуговування
-
Повʼязаний документ:
технологічний регламент.pdf
-
-
Назва доказу:
згода з тендерним завданням замовника
-
Повʼязаний документ:
додаток 2 ТД підп.pdf
-
-
Назва доказу:
додакок 1 до договору замовника
-
Повʼязаний документ:
розрахунок вартості(калькуляція).pdf
-
-
Назва доказу:
додаток 2 до договору замовника
-
Повʼязаний документ:
додадок 2 підп.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток 3 до договору замовника
-
Повʼязаний документ:
графік надання послуг (1).pdf
-
-
Назва доказу:
договір замовника
-
Повʼязаний документ:
договір Покровський ВО (1).pdf
-
-
Назва доказу:
згода з договором замовника
-
Повʼязаний документ:
згода договір.pdf
-
-
Назва доказу:
квитанція про прийняття заяви на зміну групи оподаткування
-
Повʼязаний документ:
Квитанція.rtf
-
-
Назва доказу:
платник податків
-
Повʼязаний документ:
Витяг платника податків.pdf
-
-
Назва доказу:
заява на зміну групи оподаткування
-
Повʼязаний документ:
F0102004 Заява про застосування спрощеної системи оподаткування.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Замовник вказує наступне: «Учасником надано витяг №16621 з реєстру платників єдиного податку про те, що він перебуває на спрощеній системі оподаткування, 2 група. Платники ЄП 2-ї групи провадять господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, можливість надання послуг такими суб’єктами господарювання бюджетним установам чинним законодавством не передбачена (ст.291.4 ПКУ).» Пояснення: На момент подачі пропозиції дійсно (03.03.2025), ФОП Поправко Олександр Сергійович дійсно знаходився на другій групі оподаткування, але 03.03.2025 разом з подачею пропозиції була подана заявка на зміну групи оподаткування, зміна групи оподаткування здійснюється один раз на квартал, з першого числа (ст. 298.2.3 абзац 5 ПКУ). На момент відхилення тендерної пропозиції 02.04.2025, ФОП Поправко Олександр Сергійович знаходився на 3-й групі оподаткування, Здійснення діяльності на 3-й групі оподаткування не забороняє працювати з Замовником. Т.Я. дана інформація не відноситься до технічної частини, замовник згідно постанови 1178 від 12 жовтня 2022 КМУ,повинен був надати час на виправлення недоліку. Своїми діями замовник порушив норми вищевказаної постанови. 2. Замовник вказує наступне: Наданий учасником на виконання вимог технічного завдання «Технологічний регламент» не відповідає вимогам документації. Згідно з технічним завданням до закупівлі учасники мали надати «або ДІЮЧИЙ технологічний регламент (з відомостями про реєстрацію та термін дії) або опис технології обслуговування складений учасником та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника». Водночас наданий учасником «Технологічний регламент…» є скопійованою частиною технічного завдання, не містить відомостей про його реєстрацію та термін дії, не містить опису технології обслуговування. Пояснення: В складі пропозиції учасника є документи, що містять завідомо недостовірну інформацію. Так, згідно з довідкою в файлі «підрядник лабораторія» дослідження води будуть проводитись в Криворізькій міжрайонній державній лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ЄДРПОУ 25001041). Також в складі пропозиції наявні документи, що є додатками до атестату про акредитацію вказаної лабораторії. Водночас на підтвердження зазначеного в довідці учасником не надано договору укладеного з вказаною ним організацією, а перевіркою наданої учасником інформації встановлено, що дана лабораторія з 08.08.2024 перебуває в стані припинення та діяльність не провадить. Пояснення: в тендерній документації були надані наступні файли: «додаток 2 ТД підп.pdf» -підписаний учасником, що є підтвердженням згоди з Технічним завданням Замоаника; згода договір.pdf- підписана згода з договором Замовника; договір Покровський ВО (1).pdf – підписаний проект договору замовника; графік надання послуг.pdf – заповнений та підписаний додаток 3 до договору Замовника, де вказана інформація про періодичність, кількість, відповідність проб води які будуть братися на об’єктах замовника, матеріали та послуги яки будуть використані/надані із зазначенням кількості та періодичності по кожному об’єкту замовника; додадок 2 підп.pdf- підписаний Додаток 2 до договору Замовника, в якому вказана дислокація та найменування систем доочищення води замовника. розрахунок вартості(калькуляція).pdf – підписаний Додаток 1, до договору замовника в якому вказана кількість, періодичність, ціна робіт та матеріалів для об’єктів замовника. технологічний регламент.pdf – підписаний замовником що є описом технології, та повністю дублює Технічне завдання Замовника. Зважаючи на вищевказане гадаю дискримінаційною претензію Замовника, т.я., в вищевказаних файлах що вкладені до пропозиції наявна вся інформація стосовно обслуговування систем доочищення води. Подібне ріщення стосовно аналогічної ситуації викладено в файлі «Рішення від 24.01.2025 № 1109.pdf» 3, Замовник вказує наступне: «В складі пропозиції учасника є документи, що містять завідомо недостовірну інформацію. Так, згідно з довідкою в файлі «підрядник лабораторія» дослідження води будуть проводитись в Криворізькій міжрайонній державній лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ЄДРПОУ 25001041). Також в складі пропозиції наявні документи, що є додатками до атестату про акредитацію вказаної лабораторії. Водночас на підтвердження зазначеного в довідці учасником не надано договору укладеного з вказаною ним організацією, а перевіркою наданої учасником інформації встановлено, що дана лабораторія з 08.08.2024 перебуває в стані припинення та діяльність не провадить.» Пояснення: Згідно Тендерної Документації вказано наступне: «У складі пропозиції учасник має надати документальне підтвердження наявності власної лабораторії (свідоцтво, атестат або інший документ що підтверджує наявність лабораторії для дослідження проб води). Учасники що не мають власної лабораторії мають надати або діючий договір на проведення випробувань з акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби або гарантійний лист із зобов’язанням укласти відповідний договір на разі перемоги в торгах.», в складі пропозиції наявний файл «договір лабораторія п1 (1).pdf» - дана лабораторія це Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.( іншими словами лабораторія Держпродспоживслужби на акредитації цією структурою лабораторії Виконавця наполягає Замовник в тендерній документації). Тому вважаю що технічна вимога Додатку 2 виконана в цьому пункті вимог замовника в повному обсязі та не містить ніякої недостовірної інформації. У складу пропозиції дійсно є документи яку вказують на те що аналізи води на відповідність ДСанПін 2.2.4-171-10 будуть проводитись Криворізькою міжрайонною державною лабораторією Державної служби України з питаль безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ЄДРПОУ25001041, але згідно наказу №475 від 16 липня 2024 р, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, дана лабораторія реорганізована в Криворізький відділ Дніпропетровської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Враховуючи вищевказане Виконавець умов технічного завдання не порушував - договір з лабораторією Держпродспоживслужби надано в тендерній пропозиції, якщо у замовника виникло питання стосовно місця проведення аналізів він повинен надати час на усунення даного недоліку згідно постанови від 12 жовтня 2022 КМУ, після чого був би наданиц відповідний наказ який дає змогу зрозуміти відношення Криворізької міжрайонної державної лабораторії Державної служби України з питаль безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ЄДРПОУ25001041, до Дніпропетровської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ЄДРПОУ 00693517.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування протоколу уповноваженої особи ,від 12.03.2025, за закупівлею UA-2025-02-24-010123-a, про визнання переможцем торгів КП «Кривбасводоканал»
Номер:
69516c7e3cdb469796b867b8a94010a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-24-010123-a.a1
Назва:
Скасування протоколу уповноваженої особи ,від 12.03.2025, за закупівлею UA-2025-02-24-010123-a, про визнання переможцем торгів КП «Кривбасводоканал»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД доочист води 2025 зм.docx 12.03.2025 19:23
- графік надання послуг.PDF 12.03.2025 19:23
- проект договору.PDF 12.03.2025 19:23
- Зміни ТД.docx 12.03.2025 19:23
- погодження з основними умовами.PDF 12.03.2025 19:23
- розрахунок вартості послуг.PDF 12.03.2025 19:23
- регламент.PDF 12.03.2025 19:23
- скарга.doc 12.03.2025 19:33
- sign.p7s 12.03.2025 19:34
- Рішення від 14.03.2025 № 3991.pdf 14.03.2025 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.03.2025 № 4532.pdf 25.03.2025 13:38
- Рішення від 24.03.2025 № 4532.pdf 27.03.2025 12:29
- на скаргу АМКУ Поправка.pdf 18.03.2025 14:53
- Довіреність Тарасюк 2025.pdf 18.03.2025 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2025 19:43
Дата розгляду скарги:
24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2025 12:30
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2025 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a1fe2664df7547bb943592cdfc6dacd7
Заголовок пункту скарги:
скасувати протокол уповноваженої особи ,від 12.03.2025, за закупівлею UA-2025-02-24-010123-a, про визнання переможцем торгів КП «Кривбасводоканал»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Учасниками в складі пропозиції надається орієнтовний графік виконання послуг, який має включати в себе всі види обслуговування по кожному об'єкту та періодичність їх виконання. Орієнтовний строк надання послуг - березень-червень 2025 року для КЗДО та березень-грудень 2025 року для КГ, КЛ.», графік надання послуг на момент подачі тендерної пропозиції КП «Кривбасводоканал»- відсутній. Графік надання послуг файл «графік надання послуг.PDF» доданий КП «Кривбасводоканал» 11.03.2025 в порушення вимог постанови 1178 КМ України від 12 жовтня 2022 року, але він не відповідає в повному обсязі Додатку 2 тендерної документації, а саме: «Учасниками в складі пропозиції надається орієнтовний графік виконання послуг, який має включати в себе всі види обслуговування по кожному об'єкту та періодичність їх виконання,
Комунальні заклади дошкільної освіти Криворізької міської ради (КЗДО)
Види обслуговування періодичність виконання:
заміна картриджів не менше ніж 2 рази (березень, червень)
очищення мембран (розчином лимонної кислоти) не менше ніж 2 рази (березень, червень)
промивка (водою, нейтральними розчинами) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
лабораторне дослідження питної води після
проходження установок з доочистки (очищеної) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
Криворізькі гімназії/Криворізькі ліцеї Криворізької міської ради (КГ, КЛ)
Види обслуговування, періодичність виконання:
заміна картриджів не менше ніж 4 рази (березень, червень, вересень, грудень)
очищення мембран (розчином лимонної кислоти) не менше ніж 4 рази (березень, червень, вересень, грудень)
промивка (водою, нейтральними розчинами) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
лабораторне дослідження питної води після
проходження установок з доочистки (очищеної) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
Відсутня інформація які фільтри та в який час будуть замінюватись, також відсутній перелік робіт та строки виконання конкретних робіт помісячно (очищення мембран, промивка, яке лабораторне дослідження буде проводитись (Скорочений контроль якості води, та скорочений періодичний контроль якості води)). Дана інформація не відповідає в повному обсязі інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додатку 2 тендерної документації.
Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Орієнтовний строк надання послуг - березень-червень 2025 року для КЗДО та березень-грудень 2025 року для КГ, КЛ.», графік надання послуг на момент подачі тендерної пропозиції КП», в свою чергу в кошторисі на суму тендерної пропозиції від 03.03.2025, файл «розрахунок вартості послуг.PDF», на загальну суму 1053780,48 грн КП «Кривбасводоканал» було надано розрахунок на обслуговування установки «Екоглобус» (2 фільтри) на Комунальних закладах дошкільної освіти Криворізької міської ради (КЗДО), та Комунальних закладах дошкільної освіти Криворізької міської ради (КЗДО) з установкою «Екоглобус» (3 фільтри), на період обслуговування з березня по серпень 2025 року, що не відповідає інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додатку 2 тендерної документації.
Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Учасники можуть застосовувати діючі технологічні регламенти або проводити технічне обслуговування відповідно до діючих норм (технічної документації) для обслуговування мембранних диск-трубчатих модулів призначених для локального доочищення води із централізованих систем водопостачання значної протяжності. Учасник повинен надати або ДІЮЧИЙ технологічний регламент (з відомостями про реєстрацію та термін дії) або опис технології обслуговування складений учасником та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника.» КП «Кривбасводоканал» надано опис технології обслуговування складений учасником та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, файл «регламент.PDF» від 03.03.2025, в якому в розділі 3, першому абзаці, є посилання на додаток №3 до цього Опису, даний додаток відсутній, що унеможливлює визначити графік відбору проб води.
Зважаючи на вищевказане Тендерна пропозиція КП «Кривбасводоканал» не відповідає Інформації протехнічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додатку 2 тендерної документації. Та Замовник не мав надавати час на виправлення цих помилок згідно пункту 43 постанови 1178 КМ України від 12 жовтня 2022 року, т.я ці невідповідності відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також згідно тендерної документації, а саме Додатком 6, передбачено:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
1. Форма «Цінова пропозиція»;
2. Розрахунок вартості пропозиції (додаток до цінової пропозиції);
3. Заповнений, роздрукований та підписаний учасником додаток 2 в повному обсязі, із документами згідно з вимогами додатку 2;
4. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
5. Довідка про відсутність невиконаних зобов’язань згідно з пунктом 2.1. розділу «А» додатку 3;
6. Документи та інформація за переліком, зазначеним в розділі «Б. Загальна інформація про Учасника процедури закупівлі та предмет закупівлі» додатку 3 (13 пунктів та документ про створення об’єднання учасників – для учасників, що мають статус об’єднання);
7. Інформація про субпідрядника/співвиконавця згідно пункту 8 розділу 3 Тендерної документації;
8. Заповнений та підписаний Учасником проект договору з додатками (додаток 5).
Згідно з пунктом 8 потрібно надати: «проект договору з додатками (додаток5).», в Додатку 5 міститься Додаток 3 (Графік надання послуг), який відсутній в тендерній документації КП «Кривбасводоканал», навіть після надання часу для виправлення помилок, файл «проект договору.PDF» від 03.03.2025, що є також порушення тендерної документації в якій вказано: «Учасник повинен надати в складі пропозиції заповнений проєкт договору з додатками в редакції Замовника за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреним печаткою.»
Зважаючи на вище вказане прошу скасувати протокол уповноваженої особи ,від 12.03.2025, за закупівлею UA-2025-02-24-010123-a, про визнання переможцем торгів КП «Кривбасводоканал»
Комунальні заклади дошкільної освіти Криворізької міської ради (КЗДО)
Види обслуговування періодичність виконання:
заміна картриджів не менше ніж 2 рази (березень, червень)
очищення мембран (розчином лимонної кислоти) не менше ніж 2 рази (березень, червень)
промивка (водою, нейтральними розчинами) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
лабораторне дослідження питної води після
проходження установок з доочистки (очищеної) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
Криворізькі гімназії/Криворізькі ліцеї Криворізької міської ради (КГ, КЛ)
Види обслуговування, періодичність виконання:
заміна картриджів не менше ніж 4 рази (березень, червень, вересень, грудень)
очищення мембран (розчином лимонної кислоти) не менше ніж 4 рази (березень, червень, вересень, грудень)
промивка (водою, нейтральними розчинами) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
лабораторне дослідження питної води після
проходження установок з доочистки (очищеної) за потребою, не менше ніж 1 раз на місяць
Відсутня інформація які фільтри та в який час будуть замінюватись, також відсутній перелік робіт та строки виконання конкретних робіт помісячно (очищення мембран, промивка, яке лабораторне дослідження буде проводитись (Скорочений контроль якості води, та скорочений періодичний контроль якості води)). Дана інформація не відповідає в повному обсязі інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додатку 2 тендерної документації.
Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Орієнтовний строк надання послуг - березень-червень 2025 року для КЗДО та березень-грудень 2025 року для КГ, КЛ.», графік надання послуг на момент подачі тендерної пропозиції КП», в свою чергу в кошторисі на суму тендерної пропозиції від 03.03.2025, файл «розрахунок вартості послуг.PDF», на загальну суму 1053780,48 грн КП «Кривбасводоканал» було надано розрахунок на обслуговування установки «Екоглобус» (2 фільтри) на Комунальних закладах дошкільної освіти Криворізької міської ради (КЗДО), та Комунальних закладах дошкільної освіти Криворізької міської ради (КЗДО) з установкою «Екоглобус» (3 фільтри), на період обслуговування з березня по серпень 2025 року, що не відповідає інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додатку 2 тендерної документації.
Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Учасники можуть застосовувати діючі технологічні регламенти або проводити технічне обслуговування відповідно до діючих норм (технічної документації) для обслуговування мембранних диск-трубчатих модулів призначених для локального доочищення води із централізованих систем водопостачання значної протяжності. Учасник повинен надати або ДІЮЧИЙ технологічний регламент (з відомостями про реєстрацію та термін дії) або опис технології обслуговування складений учасником та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника.» КП «Кривбасводоканал» надано опис технології обслуговування складений учасником та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, файл «регламент.PDF» від 03.03.2025, в якому в розділі 3, першому абзаці, є посилання на додаток №3 до цього Опису, даний додаток відсутній, що унеможливлює визначити графік відбору проб води.
Зважаючи на вищевказане Тендерна пропозиція КП «Кривбасводоканал» не відповідає Інформації протехнічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додатку 2 тендерної документації. Та Замовник не мав надавати час на виправлення цих помилок згідно пункту 43 постанови 1178 КМ України від 12 жовтня 2022 року, т.я ці невідповідності відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також згідно тендерної документації, а саме Додатком 6, передбачено:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
1. Форма «Цінова пропозиція»;
2. Розрахунок вартості пропозиції (додаток до цінової пропозиції);
3. Заповнений, роздрукований та підписаний учасником додаток 2 в повному обсязі, із документами згідно з вимогами додатку 2;
4. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
5. Довідка про відсутність невиконаних зобов’язань згідно з пунктом 2.1. розділу «А» додатку 3;
6. Документи та інформація за переліком, зазначеним в розділі «Б. Загальна інформація про Учасника процедури закупівлі та предмет закупівлі» додатку 3 (13 пунктів та документ про створення об’єднання учасників – для учасників, що мають статус об’єднання);
7. Інформація про субпідрядника/співвиконавця згідно пункту 8 розділу 3 Тендерної документації;
8. Заповнений та підписаний Учасником проект договору з додатками (додаток 5).
Згідно з пунктом 8 потрібно надати: «проект договору з додатками (додаток5).», в Додатку 5 міститься Додаток 3 (Графік надання послуг), який відсутній в тендерній документації КП «Кривбасводоканал», навіть після надання часу для виправлення помилок, файл «проект договору.PDF» від 03.03.2025, що є також порушення тендерної документації в якій вказано: «Учасник повинен надати в складі пропозиції заповнений проєкт договору з додатками в редакції Замовника за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреним печаткою.»
Зважаючи на вище вказане прошу скасувати протокол уповноваженої особи ,від 12.03.2025, за закупівлею UA-2025-02-24-010123-a, про визнання переможцем торгів КП «Кривбасводоканал»
×
-
Назва доказу:
відсутність додатку 3 договору тендерної документації з яким погодився виконавець
-
Повʼязаний документ:
проект договору.PDF
-
-
Назва доказу:
документи невідповідності Додатку 2 тендерної документації вартість послуг з невідповідними ТД строками виконання
-
Повʼязаний документ:
розрахунок вартості послуг.PDF
-
-
Назва доказу:
документи невідповідності Додатку 2 тендерної документації регламент робіт
-
Повʼязаний документ:
регламент.PDF
-
-
Назва доказу:
документи невідповідності Додатку 2 тендерної документації графік надання послуг від 11.03.2025
-
Повʼязаний документ:
графік надання послуг.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір