-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1 - Послуги з калібрування; Лот №2 - Послуги з калібрування
Під місцем надання послуг слід розуміти: Послуги з калібрування надаються за місцезнаходженням обладнання Замовника або за місцезнаходженням калібрувальної лабораторії.
Завершена
186 380.07
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 459.18 UAH
мін. крок: 0.2% або 459.18 UAH
Період оскарження:
24.02.2025 13:17 - 02.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Номер:
bcf3dc94655d4bb9b0c5935abb477e4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-24-006934-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ 13.12.2024 № 40041 — копия.pdf 16.03.2025 13:50
- Протокольне рішення УО про відхилення 2 уч..pdf 16.03.2025 13:50
- Скарга АМКУ Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.pdf 16.03.2025 13:50
- Протокольне рішення УО про намір укласти договір_лот 1.pdf 16.03.2025 13:50
- Скарга АМКУ Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.docx 16.03.2025 13:50
- Скарга АМКУ Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.pdf.asice.zip 16.03.2025 13:50
- sign.p7s 16.03.2025 13:54
- Рішення від 18.03.2025 №4132.pdf 18.03.2025 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 №4745.pdf 27.03.2025 11:08
- Рішення від 26.03.2025 №4745.pdf 31.03.2025 11:34
- Пояснення по суті скарги_від 19.03.2025.docx 19.03.2025 19:12
- Пояснення по суті скарги_від 19.03.2025.pdf 19.03.2025 19:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2025 13:57
Дата розгляду скарги:
26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2025 11:34
Дата виконання рішення Замовником:
31.03.2025 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником торгів виконано рішення АМКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cfc393db6e744b66826856599ce35aa8
Заголовок пункту скарги:
Щодо прийняття неправомірного рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) та рішення уповноваженої особи про визначення іншого Учасника переможцем процедури закупівлі (протокол від 11.03.2025 р. №9)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовником 28.02.2025 року внесено Зміни у Додаток 1 до тендерної документації та встановлено додаткові вимоги до лоту 1 де визначено, що Учасник процедури закупівлі повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України та учасників зобов»язано надати підтверджуючий документ.
Вимога обмежує в правах щодо участі в процедурі закупівлі широкого кола учасників, адже предметом закупівлі є послуги з калібрування, які можуть надаватися лабораторіями, акредитованими Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій”. Калібрувальна лабораторія ДП «Львівстандартметрологія» є акредитовано НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки порушує принцип рівного ставлення до учасників, що закріплений у пункті 4 статті 5 Закону, а відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації…
Замовником 08 березня 2025 оприлюднено вимогу до Скаржника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах наступного змісту:
«На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ). Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній підтверджуючий документ про те, що ДП Івано-Франківськстандартметрологія належить до сфери управління Держпродспоживслужби України. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ)».
Отже, Замовником до ДП «Львівстандартметрологія» скеровано вимогу про надання документів та інформації щодо ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», яку Скаржник очевидно виконати змоги не мав.
Рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) було відхилено тендерну пропозицію ДП «Львівстандартметрологія».
Згідно із зазначеним протоколом, "під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Львівстандартметрологія» було виявлено невідповідності в поданій інформації та документах щодо закупівлі". На підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Водночас, відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, включно з підставами такого відхилення (із посиланням на відповідні положення Особливостей та тендерної документації, яким не відповідає пропозиція або учасник, із чітким зазначенням виявлених невідповідностей), має бути оприлюднена в електронній системі закупівель протягом одного дня з моменту ухвалення відповідного рішення та автоматично надіслана учаснику/переможцю, чию пропозицію відхилено.
Таким чином, Замовник порушив вимоги пункту 46 Особливостей, оскільки не надав вичерпної інформації щодо невідповідностей тендерної пропозиції Скаржника та не обґрунтував, у чому саме вони полягають.
Відтак, Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, оформленим рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) та рішенням уповноваженої особи про визначення іншого Учасника переможцем процедури закупівлі (протокол від 11.03.2025 р. №9) вважає дії Замовника упередженими, необ’єктивними та неправомірними, такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені права та законні інтереси Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є реальним претендентом на перемогу у цих відкритих торгах та претендує на укладення договору з Замовником. Проте, через порушення процедури закупівлі, що призвело до неправомірного відхилення, визнання переможцем процедури закупівлі ДЕРЖАВНОИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, Скаржник позбавлений права на укладання договору із Замовником.
Вимога обмежує в правах щодо участі в процедурі закупівлі широкого кола учасників, адже предметом закупівлі є послуги з калібрування, які можуть надаватися лабораторіями, акредитованими Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій”. Калібрувальна лабораторія ДП «Львівстандартметрологія» є акредитовано НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки порушує принцип рівного ставлення до учасників, що закріплений у пункті 4 статті 5 Закону, а відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації…
Замовником 08 березня 2025 оприлюднено вимогу до Скаржника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах наступного змісту:
«На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ). Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній підтверджуючий документ про те, що ДП Івано-Франківськстандартметрологія належить до сфери управління Держпродспоживслужби України. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ)».
Отже, Замовником до ДП «Львівстандартметрологія» скеровано вимогу про надання документів та інформації щодо ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», яку Скаржник очевидно виконати змоги не мав.
Рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) було відхилено тендерну пропозицію ДП «Львівстандартметрологія».
Згідно із зазначеним протоколом, "під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Львівстандартметрологія» було виявлено невідповідності в поданій інформації та документах щодо закупівлі". На підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Водночас, відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, включно з підставами такого відхилення (із посиланням на відповідні положення Особливостей та тендерної документації, яким не відповідає пропозиція або учасник, із чітким зазначенням виявлених невідповідностей), має бути оприлюднена в електронній системі закупівель протягом одного дня з моменту ухвалення відповідного рішення та автоматично надіслана учаснику/переможцю, чию пропозицію відхилено.
Таким чином, Замовник порушив вимоги пункту 46 Особливостей, оскільки не надав вичерпної інформації щодо невідповідностей тендерної пропозиції Скаржника та не обґрунтував, у чому саме вони полягають.
Відтак, Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, оформленим рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) та рішенням уповноваженої особи про визначення іншого Учасника переможцем процедури закупівлі (протокол від 11.03.2025 р. №9) вважає дії Замовника упередженими, необ’єктивними та неправомірними, такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені права та законні інтереси Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є реальним претендентом на перемогу у цих відкритих торгах та претендує на укладення договору з Замовником. Проте, через порушення процедури закупівлі, що призвело до неправомірного відхилення, визнання переможцем процедури закупівлі ДЕРЖАВНОИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, Скаржник позбавлений права на укладання договору із Замовником.
×
-
Назва доказу:
Рішення уповноваженої особи про визначення учасника переможцем процедури закупівлі (протокол від 11.03.2025 р. №9)
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення УО про намір укласти договір_лот 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8)
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення УО про відхилення 2 уч..pdf
-
-
Назва доказу:
Атестат про акредитацію
-
Повʼязаний документ:
АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ 13.12.2024 № 40041 — копия.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи про визначення учасника ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ переможцем процедури закупівлі (протокол від 11 березня 2025 р. №9).
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Лот №1 - Послуги з калібрування; Лот №2 - Послуги з калібрування), оформлене рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) визнати його неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Номер:
dee57b03a40c4a6a9b516dd7d69aae1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-24-006934-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.03.2025 15:04
- Скарга 12.03.2025 15:04
- Додаток 1 12.03.2025 15:04
- Протокол УО №6 від 07.03.25 12.03.2025 15:04
- Протокол УО № 9 від 09.03.25 12.03.2025 15:04
- Атестат 12.03.2025 15:04
- sign.p7s 12.03.2025 15:17
- рішення від 14.03.2025 № 3980.pdf 14.03.2025 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.03.2025 № 4515.pdf 25.03.2025 12:49
- рішення від 24.03.2025 № 4515.pdf 27.03.2025 14:07
- Пояснення по суті скарги_від 17.03.2025.docx 17.03.2025 18:47
- Пояснення по суті скарги_від 17.03.2025.pdf 17.03.2025 18:47
- Протокольне рішення УО про відхилення 1 уч..pdf 17.03.2025 18:47
- Протокол про затвердження вимоги про усунення невідповідностей_1 учасник.pdf 17.03.2025 18:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2025 16:29
Дата розгляду скарги:
24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.03.2025 14:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5b6d637fbb7f477097ac9b7ba9de5823
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
28.02.2025р. фахівцем з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було внесено зміни в тендерну документацію. Відповідно до вимог Розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції_нова редакція від 28.02.2025», Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ).
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, фахівцем з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів 06.03.2025 року оприлюднені вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ). Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній підтверджуючий документ про те, що ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» належить до сфери управління Держпродспоживслужби України. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ).
Протоколом фахівця з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 6 від 07 березня 2025 про розгляд тендерної пропозиції учасника на закупівлю послуг з калібрування, пропозицію ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» відхилено на підставі частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, аргументуючи тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Протоколом фахівця з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 9 від 11 березня 2025 про намір укласти Договір, переможцем визнано ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ.
ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Предметом закупівлі є послуги з калібрування, які надаються лабораторіями, акредитованими Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій”. Калібрувальна лабораторія ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» акредитована НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, про що свідчать підтверджуючі документи надані в складі тендерної документації (Атестат про акредитацію від 11 листопада 2023 №40021 з Додатком - Сферою акредитації), інформацію також можна перевірити в Реєстрі акредитованих ООВ на офіційному сайті НААУ: https://naau.org.ua/userfiles/files/17025%20KL_11_02_2025.xlsx.
Зміни в Додатку 1 до тендерної документації від 28.02.2025 року обмежують в правах щодо участі в процедурі закупівлі учасників які акредитовані НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та не належать до сфери управління Держпродспоживслужби України.
Відповідно до пункту 4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вимога щодо належності учасника до сфери управління Держпродспоживслужби України є дискримінаційною та порушує права ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відповідно до вимог пункту 4 Статті 5 Закону.
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, фахівцем з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів 06.03.2025 року оприлюднені вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ). Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній підтверджуючий документ про те, що ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» належить до сфери управління Держпродспоживслужби України. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ).
Протоколом фахівця з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 6 від 07 березня 2025 про розгляд тендерної пропозиції учасника на закупівлю послуг з калібрування, пропозицію ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» відхилено на підставі частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, аргументуючи тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Протоколом фахівця з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 9 від 11 березня 2025 про намір укласти Договір, переможцем визнано ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ.
ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Предметом закупівлі є послуги з калібрування, які надаються лабораторіями, акредитованими Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій”. Калібрувальна лабораторія ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» акредитована НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, про що свідчать підтверджуючі документи надані в складі тендерної документації (Атестат про акредитацію від 11 листопада 2023 №40021 з Додатком - Сферою акредитації), інформацію також можна перевірити в Реєстрі акредитованих ООВ на офіційному сайті НААУ: https://naau.org.ua/userfiles/files/17025%20KL_11_02_2025.xlsx.
Зміни в Додатку 1 до тендерної документації від 28.02.2025 року обмежують в правах щодо участі в процедурі закупівлі учасників які акредитовані НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та не належать до сфери управління Держпродспоживслужби України.
Відповідно до пункту 4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вимога щодо належності учасника до сфери управління Держпродспоживслужби України є дискримінаційною та порушує права ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відповідно до вимог пункту 4 Статті 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника, Протокол фахівця з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 9 від 11 березня 2025 про намір укласти Договір та визнання переможцем ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прийняти скаргу до розгляду та скасувати рішення Замовника, Протокол № 6 від 07 березня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ».