• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 - Послуги з калібрування; Лот №2 - Послуги з калібрування

Під місцем надання послуг слід розуміти: Послуги з калібрування надаються за місцезнаходженням обладнання Замовника або за місцезнаходженням калібрувальної лабораторії.

Завершена

186 380.07 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 459.18 UAH
Період оскарження: 24.02.2025 13:17 - 02.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця

Номер: bcf3dc94655d4bb9b0c5935abb477e4e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-24-006934-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2025 11:34
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2025 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником торгів виконано рішення АМКУ.
Автор: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ", Костишин Віктор Степанович 380983199889 vityaks@i.ua http://www.semesta.lviv.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cfc393db6e744b66826856599ce35aa8
Заголовок пункту скарги: Щодо прийняття неправомірного рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) та рішення уповноваженої особи про визначення іншого Учасника переможцем процедури закупівлі (протокол від 11.03.2025 р. №9)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовником 28.02.2025 року внесено Зміни у Додаток 1 до тендерної документації та встановлено додаткові вимоги до лоту 1 де визначено, що Учасник процедури закупівлі повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України та учасників зобов»язано надати підтверджуючий документ.
Вимога обмежує в правах щодо участі в процедурі закупівлі широкого кола учасників, адже предметом закупівлі є послуги з калібрування, які можуть надаватися лабораторіями, акредитованими Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій”. Калібрувальна лабораторія ДП «Львівстандартметрологія» є акредитовано НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки порушує принцип рівного ставлення до учасників, що закріплений у пункті 4 статті 5 Закону, а відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації…
Замовником 08 березня 2025 оприлюднено вимогу до Скаржника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах наступного змісту:
«На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ). Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній підтверджуючий документ про те, що ДП Івано-Франківськстандартметрологія належить до сфери управління Держпродспоживслужби України. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ)».
Отже, Замовником до ДП «Львівстандартметрологія» скеровано вимогу про надання документів та інформації щодо ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», яку Скаржник очевидно виконати змоги не мав.
Рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) було відхилено тендерну пропозицію ДП «Львівстандартметрологія».
Згідно із зазначеним протоколом, "під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Львівстандартметрологія» було виявлено невідповідності в поданій інформації та документах щодо закупівлі". На підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Водночас, відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, включно з підставами такого відхилення (із посиланням на відповідні положення Особливостей та тендерної документації, яким не відповідає пропозиція або учасник, із чітким зазначенням виявлених невідповідностей), має бути оприлюднена в електронній системі закупівель протягом одного дня з моменту ухвалення відповідного рішення та автоматично надіслана учаснику/переможцю, чию пропозицію відхилено.
Таким чином, Замовник порушив вимоги пункту 46 Особливостей, оскільки не надав вичерпної інформації щодо невідповідностей тендерної пропозиції Скаржника та не обґрунтував, у чому саме вони полягають.
Відтак, Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, оформленим рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника (протокол від 11.03.2025 №8) та рішенням уповноваженої особи про визначення іншого Учасника переможцем процедури закупівлі (протокол від 11.03.2025 р. №9) вважає дії Замовника упередженими, необ’єктивними та неправомірними, такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені права та законні інтереси Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є реальним претендентом на перемогу у цих відкритих торгах та претендує на укладення договору з Замовником. Проте, через порушення процедури закупівлі, що призвело до неправомірного відхилення, визнання переможцем процедури закупівлі ДЕРЖАВНОИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, Скаржник позбавлений права на укладання договору із Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця

Номер: dee57b03a40c4a6a9b516dd7d69aae1f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-24-006934-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2025 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.03.2025 14:07
Автор: ДП Івано-Франківськстандартметрологія, Малісевич Віталій Васильович +380342535622 galinafeduk@ukr.net https://ifdcsms.com.ua/uk/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5b6d637fbb7f477097ac9b7ba9de5823
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 28.02.2025р. фахівцем з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було внесено зміни в тендерну документацію. Відповідно до вимог Розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції_нова редакція від 28.02.2025», Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ).
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, фахівцем з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів 06.03.2025 року оприлюднені вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ). Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній підтверджуючий документ про те, що ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» належить до сфери управління Держпродспоживслужби України. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ).
Протоколом фахівця з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 6 від 07 березня 2025 про розгляд тендерної пропозиції учасника на закупівлю послуг з калібрування, пропозицію ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» відхилено на підставі частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, аргументуючи тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Протоколом фахівця з публічних закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 9 від 11 березня 2025 про намір укласти Договір, переможцем визнано ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ.

ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.

Предметом закупівлі є послуги з калібрування, які надаються лабораторіями, акредитованими Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій”. Калібрувальна лабораторія ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» акредитована НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, про що свідчать підтверджуючі документи надані в складі тендерної документації (Атестат про акредитацію від 11 листопада 2023 №40021 з Додатком - Сферою акредитації), інформацію також можна перевірити в Реєстрі акредитованих ООВ на офіційному сайті НААУ: https://naau.org.ua/userfiles/files/17025%20KL_11_02_2025.xlsx.
Зміни в Додатку 1 до тендерної документації від 28.02.2025 року обмежують в правах щодо участі в процедурі закупівлі учасників які акредитовані НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та не належать до сфери управління Держпродспоживслужби України.
Відповідно до пункту 4 Статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вимога щодо належності учасника до сфери управління Держпродспоживслужби України є дискримінаційною та порушує права ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відповідно до вимог пункту 4 Статті 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника