• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт лівого крила двосекційного 9-ти поверхового гуртожитку Національної академії СБ України за адресою: м. Київ, пр-т. В. Лобановського, 98, відповідно до дефектного акту

Завершена

10 128 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 644.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2018 16:25 - 05.09.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дії Замовника

Номер: 9420b621412f443cbb0d0bcedb1eebd8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-002034-a.a4
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-23-002034-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДРЕСУРС-ЕКОНОМІЯ (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Капітальний ремонт лівого крила двосекційного 9-ти поверхового гуртожитку Національної академії СБ України за адресою: м. Київ, пр-т. В. Лобановського, 98, відповідно до дефектного акту, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 210 від 14 вересня 2018 року). А також, за результатами розгляду наступної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення по визначенню переможцем ПП «Укрбудінвест» Код ЄДРПОУ 31634135 (протокол розгляду тендерних пропозицій № 211 від 14 вересня 2018 року). Підприємство 17.09.2018 р. звернулось до Замовника за роз’ясненнями і вказало на грубі порушення, щодо визначення переможцем ПП «Укрбудінвест, але рішення по протоколу №211 від 14 вересня 2018 року Замовник не змінив. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та Державні стандарти України. Стосовно підстави відхилення звернення повідомляємо наступне – Умови тендерної документації не відміняють дію Державних стандартів України. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій Крім того Замовник порушив наступні норми: - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; - п. 4.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - п. 5.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «Укрбудінвест», адже пропозиція ПП "Укрбудінвест" не відповідає вимогам тендерної документації та складена не у відповідності до ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013 та розрахована зі значними порушеннями. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до незаконного визначення переможцем ПП «Укрбудінвест». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що в усіх учасників, окрім Скаржника, тендерна документація не відповідає ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання пропозиції ПП «Укрбудінвест» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 211 від «14» вересня 2018 року та відмінити торги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Не долучено платіжний документ.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.09.2018 21:47
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.09.2018 18:18
Автор: ТОВ Будресурс-Економія, Бабенко Віктор Васильович +380443312983 3312983@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Кошторисна документація складана не відповідно ДСТУ

Номер: a1c4391ded654694b416806baed7e1d7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-002034-a.b3
Назва: Кошторисна документація складана не відповідно ДСТУ
Вимога:
Пропозиція ПП "Укрбудінвест" не відповідає вимогам тендерної документації та складена не у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Національною академією Служби безпеки України (далі - Замовник) опрацьовано Вашу Вимогу (ідентифікатор: UA-2018-08-23-002034-a.b3) щодо неправомірного визначення переможця в закупівлі ДК 021: 2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», а саме: капітальний ремонт лівого крила двосекційного 9-ти поверхового гуртожитку Національної академії СБ України за адресою: м. Київ, пр-т. В. Лобановського, 98, відповідно до дефектного акту – Приватне підприємство «Укрбудінвест» (далі – ПП «Укрбудінвест»). Щодо відсутності у пропозиції ПП «Укрбудінвест» розрахунку розміру кошторисної заробітної плати передбаченого Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначення вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У технічній частині тендерної пропозиції ПП «Укрбудінвест» кошти на заробітну плату працівників передбачено відповідно до чинного законодавства та в межах, визначених Мінрегіоном на 2018 рік – від 5500 до 7800 гривень (лист Мінрегіону від 22.02.2018 № 7/15-1904 (http://www.minregion.gov.ua/press/news/minregion-vstanoviv-riven-koshtorisnoyi-zarplati-u-budivnitstvi-na-2018-rik/), копія додається). Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначення вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, викладеним у новій редакції згідно з наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196 (далі – Порядок), здійснення зазначеного у Вимозі розрахунку не передбачено. Згідно з пунктом 5 Порядку визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Щодо відсутності, як зазначено у Вимозі, у тендерній пропозиції ПП «Укрбудінвест» розрахунку показників ЗВВ та розрахунку показника адміністративних витрат Тендерною Документацією Замовника не висувалися вимоги щодо надання розгорнутого розрахунку показників ЗВВ складених розрахунково-аналітичним методом. У складі тендерної пропозиції ПП «Укрбудінвест» надано Розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни. Також, у складі тендерної пропозиції ПП «Укрбудінвест» надано розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. Розділом 5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 передбачено порядок визначення адміністративних витрат, проте надання у складі тендерної пропозиції деталізованого розрахунку показника адміністративних витрат не вимагається. Крім того, слід враховувати, що положення зазначеного ДСТУ стосуються подання пропозицій учасниками конкурсних торгів. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає проведення конкурсних торгів та не містить визначення такого поняття. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» замовниками проводяться публічні закупівлі шляхом проведення тендеру (торгів) (здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації учасник подає замовнику тендерну пропозицію – пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота). З урахуванням викладеного, правові підстави для задоволення Вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету

Номер: cabf8dc87b0d4740bd01cfc825c3c549
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-002034-a.b2
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Рішення тендерного комітету, що у складі пропозиції Товариства відсутня технічна специфікація на роботи є поспішним, і виникло у зв’язку з невірним трактуванням терміну та некоректним визначенням, яке зазначене у ТД.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Національною академією Служби безпеки України (далі - Замовник) опрацьовано Вашу Вимогу (ідентифікатор: UA-2018-08-23-002034-a.b2) щодо неправомірного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будресурс-Економія» (далі – ТОВ «Будресурс-Економія»)в процедурі закупівлі ДК 021: 2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», а саме: капітальний ремонт лівого крила двосекційного 9-ти поверхового гуртожитку Національної академії СБ України за адресою: м. Київ, пр-т. В. Лобановського, 98, відповідно до дефектного акту. Повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати, один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Одночасно з цим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як «технічна специфікація на роботи, що пропонуються учасником (відповідно до Додатку №2 Тендерної документації)». Згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Під час проведення закупівлі ТОВ «Будресурс-Економія» не зверталося до Замовника за роз’ясненнями щодо подачі тендерної пропозиції, а отже погодилося з вимогами тендерної документації. Крім того, у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації чітко зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з підтверджуючою інформацією про виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 2 до тендерної документації. У пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації також зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). Пунктом 3 Переліку документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції і надаються в електронному вигляді, у форматі PDF та завантажуються у відповідні форми на електронному майданчику (додаток 1 до тендерної документації) також передбачено надання учасниками технічної специфікації на роботи, що пропонується учасником (відповідно до Додатку 2 Тендерної документації). З огляду на зазначене, правові підстави для задоволення Вимоги ТОВ «Будресурс-Економія» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення тендерного комітету

Номер: db7991a95e0146ed90bddbdb2bd0f69a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-002034-a.b1
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Рішення тендерного комітету, що у складі пропозиції Товариства відсутня технічна специфікація на роботи є поспішним, і виникло у зв’язку з невірним трактуванням терміну та некоректним визначенням, яке зазначене у ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не долучено документ.
Дата скасування: 15.09.2018 15:41