-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040201 Васильківка – Миколаївка км 13+510 – км 23+510 Васильківського району Дніпропетровської області
Завершена
76 098 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 304 393.76 UAH
мін. крок: 0.4% або 304 393.76 UAH
Період оскарження:
27.08.2018 15:09 - 07.09.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Номер:
f3f7f6bcbc124011b4021de6a03be335
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-27-000938-a.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040201 Васильківка – Миколаївка км 13+510 – км 23+510 Васильківського району Дніпропетровської області» (UA-2018-08-27-000938-a).
Проте, при підготовці пропозиції наше підприємство виявило вимогу в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
На нашу думку, дискримінаційними являються положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме речення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.».
Наголошуємо, що підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011, на який йдеться посилання в оскаржуваному пункті ТД, зовсім не встановлює обмеження, яке на підставі цього пункту Замовник включив до тендерної документації.
Цей пункт містить наступне положення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Бункер-накопичувач – це проміжна ємність у складі асфальтобетонної установки, куди поступає виготовлений асфальт перед його відвантаженням у транспорт.
Згідно вказаного положення, лише у бункері-накопичувачі асфальтобетонна суміш зберігається до трьох годин, після цього суміш транспортується до місця виконання робіт (щодо часу такого транспортування нічого у ДСТУ не зазначено).
Підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011 взагалі не визначає час між виготовленням асфальтобетонної суміші та її укладенням на автодорогу.
З аналогічного приводу Орган оскарження вже приймав рішення.
Зокрема аналогічну вимогу (співпадає майже дослівно) Орган оскарження вже визнавав дискримінаційною, зокрема у рішеннях № 8550-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення) та №8551-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення).
Визнавав Орган оскарження дискримінаційним і інші обмеження у тендерній документації щодо часу перевезення асфальтобетону (див., зокрема, рішення № 4520-р/пк-пз від 14.05.2018р.).
Оскаржувана умова тендерної документації є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому має бути виключена з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене та з метою запобігання призупинення вищезазначеної закупівлі на період оскарження її умов, ми вимагаємо від Замовника усунути вищенаведене порушення шляхом виключення з тендерної документації положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме речення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.», та внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2018 15:15
Вирішення:
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому.
Так:
1) умова тендерної документації про те, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) не повинен перевищувати трьох годин після її приготування повністю відповідає підпункту 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011, та має бути додержаний учасником при виконанні робіт по закупівлі;
2) умова тендерної документації замовника про те, що час транспортування асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування - встановлена замовником за результатом діяльності, з урахуванням рекомендацій спеціалізованих підприємств та з метою забезпечення якості виконання робіт, що є предметом даної закупівлі.
Визначена у скарзі умова ТД встановлена з урахуванням специфіки предмета закупівлі, та не містить будь-яких дискримінаційних вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено