-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт групи нежитлових приміщень №391 (нежитлові приміщення з №1 по № 29) та №400 за адресою м. Київ, проспект Європейського союзу (Правди) 33А у Подільському районі)
Торги відмінено
13 705 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 525.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 525.45 UAH
Період оскарження:
21.02.2025 17:50 - 07.03.2025 00:00
Вимога
Без відповіді
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
116dd935a7c54df0b20f933a199333ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-21-011206-a.c1
Назва:
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
21 лютого 2025 року Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Центр комунікації» (надалі за текстом – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-21-011206-a оприлюднено оголошення UA-2025-02-21-011206-a про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт групи нежитлових приміщень №391 (нежитлові приміщення з №1 по № 29) та №400 за адресою м. Київ, проспект Європейського союзу (Правди) 33А у Подільському районі)», очікувана вартість 13 705 090,00 UAH з ПДВ (надалі – Процедура закупівлі).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.03.2025 00:00 год.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-21-011206-a, свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КУБ»
ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС»
ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»
ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД».
Відповідно до інформації, розміщеної 13.03.2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-21-011206-a, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2025 р. № 13/03/2025.
Відповідно до положень абз.3 п. 56 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника, оформленого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2025 р. № 13/03/2025 про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КУБ» встановленим вимогам тендерної документації.
Як наслідок, керуючись положеннями ст. 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), Учасник реалізує своє право на подання скарги та обґрунтовує її наступним.
НЕПРАВОМІРНІСТЬ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КУБ»
Щодо висновку Замовника про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КУБ» (надалі по тексту - Переможець) встановленим вимогам тендерної документації
1. Пунктом 1.2 Додатку 1 до Документації встановлена наступна вимога «На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування».
У складі тендерної пропозиції Переможця наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№ 06 від 25.02.2025 р. (у файлах «1.1 Довідка МТБ.pdf» та «1.1 Довідка МТБ(2).pdf») проте у довідці відсутня інформація щодо приміщення, що є порушенням вимог тендерної документації.
2. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№ 06 від 25.02.2025 р. (у файлах «1.1 Довідка МТБ.pdf» та «1.1 Довідка МТБ(2).pdf») міститься інформація про підставу користування Договір № 02/2025 про надання послуг від 11.02.2025 р., проте на вимогу п. 1.3 Додатку 1 Документації надано у складі тендерної пропозиції Переможця скан-копію Договору № 01/2025 про надання послуг від 11.02.2025 р. (у файлі «1.1.3 Доовір надання послуг техніка.pdf»), що є невідповідністю у наданій Переможцем інформації на вимоги тендерної документації.
3. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№ 06 від 25.02.2025 р. (у файлах «1.1 Довідка МТБ.pdf» та «1.1 Довідка МТБ(2).pdf») міститься інформація про підставу користування Договір про надання автотранспортних послуг № 3/2 від 03.03.2025 р., проте на вимогу п. 1.3 Додатку 1 Документації надано у складі тендерної пропозиції Переможця скан-копію Договору про надання автотранспортних послуг № 3/25 від 03.03.2025 р. (у файлі «1.1.4. договор аренди крана.pdf»), що є невідповідністю у наданій Переможцем інформації на вимоги тендерної документації.
4. Підпунктом 4 п. 2.2 Додатку 1 Документації визначено, що у довідці, що вимагається п. 2.1 Додатку 1 до Документації, обов’язково мають бути зазначені працівники ІТР:
- інженер проектувальник в частині кошторисної документації (надати копію чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації.
Формою довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначеної п. 2.1 Додатку 1 до Документації, а саме рядком 4 передбачено, що учасники закупівлі мають зазначити освіту і спеціальність, розряд (в разі наявності) працівників.
У складі тендерної пропозиції Переможця на виконання вищезазначених вимог наявна довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 07 від 25.02.2025 р. (у файлах «1.2 Довідка Працівники.pdf» та «1.2 Довідка Працівники(2).pdf»).
У вищезазначеній довідці відсутня інформація щодо спеціальності інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Д’якової Інни Леонідівни «Міське будівництво», що підтверджується скан-копією Диплому з відзнакою КВ № 792379, що міститься у файлі «1.2.1. Дипломи ІТР.pdf», що призводить до невідповідності наданої Переможцем інформації у складі своєї тендерної пропозиції та порушенням вимог тендерної документації.
5. Формою довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначеної п. 2.1 Додатку 1 до Документації, а саме рядком 4 передбачено, що учасники закупівлі мають зазначити освіту і спеціальність, розряд (в разі наявності) працівників.
У складі тендерної пропозиції Переможця на виконання вищезазначених вимог наявна довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 07 від 25.02.2025 р. (у файлах «1.2 Довідка Працівники.pdf» та «1.2 Довідка Працівники(2).pdf»), в якій відсутня інформація щодо розрядів (в разі наявності) працівників робітничих професій, яка висвітлена у скан-копіях посвідчень у файлі «1.2.2. Посвідчення працівникм.pdf».
Отже, Переможцем не виконано вимоги п.п. 2.1 та 2.3 Додатку 1 до Документації.
6. У складі тендерної пропозиції Переможця на виконання вимог п.п. 2.1 та 2.3 наявна довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 07 від 25.02.2025 р. (у файлах «1.2 Довідка Працівники.pdf» та «1.2 Довідка Працівники(2).pdf») в якій зазначений співробітник Переможця за посадою монтажник з монтажу сталевих конструкцій Міндзяк Євген Вікторович.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «1.2.2. Посвідчення працівникм.pdf» із скан-копіями посвідчень та протоколів, що підтверджують присвоєння професії, розряду, класу, категорії.
В даному файлі міститься підтвердження проходження навчання на Миндзяка Євгена Вікторовича, проте відсутня інформація щодо Міндзяка Євгена Вікторовича, який працевлаштований в ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КУБ» на посаду монтажник з монтажу сталевих конструкцій на підставі Наказу № 6/ос від 05.02.2025 р. Про прийняття на роботу.
Дана невідповідність в інформації, наданої Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції, є порушенням вимог тендерної документації.
7. Додатком 1 до Документації, а саме п.п. 3.1-3.2 визначено, що аналогічним договором є договір, який включає виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні (зокрема капітальний ремонт нежитлових приміщень).
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників;
Скан-копія аналогічного договору з всіма додатками та документами які підтверджують виконання робіт (акт прийнмання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (або за іншою формою, передбаченою договором, у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства, що підтверджує загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт), що наведений в довідці про виконання аналогічного договору;
Скан-копія листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
У складі тендерної документації Переможця міститься Довідка про виконання Учасником аналогічного договору по предмету закупівлі (зокрема капітальний ремонт нежитлових приміщень) вих. № 08 від 25.02.2025 р., в якому зазначена назва аналогічного договору «Договір підряду № 01/02 від 01.02.2024 (комплекс будівельних робіт на об’єкті за адресою: Україна, Київська область, селище міського типу Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 65А.
Замовником зазначено ТОВ «Агро група «Колос Плюс».
У файлі «1.3.1. Договір від 01.02.2024 №01_02.pdf» міститься Договір підряду № 01/02 від 01.02.2024 із наступним змістом предмету договору:
Додатком № 3 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено наступний перелік робіт, які відсутні в предметі аналогічного договору, наданого у складі тендерної пропозиції переможця:
- Демонтажні роботи;
- Опорядження стелі;
- Заповнення віконних прорізів;
- Ремонт укосів;
- Вимощення ФЕМ;
- Утеплення фасаду мінераловатними плитами товщ. 150 мм.;
- Ремонт покрівлі з улаштуванням рулонних матеріалів із наплавочними роботами;
- Електромонтажні роботи;
- Водопровід;
- Влаштування системи відеоспостереження;
- Придбання та влаштування системи пожежної сигналізації;
- СКМ.
Також, у складі тендерної пропозиції Учасників, відповідно до п. 3.1 Додатку 1 до Документації аналогічним договором може вважатися зокрема капітальний ремонт нежитлових приміщень.
Проте, предметом наданого у складі тендерної пропозиції Переможця аналогічного договору не є капітальний ремонт нежитлових приміщень.
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
8. Пунктом 1.19 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання учасниками закупівлі скан-копії оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до цієї тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «1 Тендерна пропозиція Додаток 4.pdf» із Тендерною пропозицією вих. № 01 від 25.02.2025 р., що не відповідає формі додатку № 4 до тендерної документації (форма тендерної пропозиції надана Переможцем не в повному обсязі).
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
9. Пунктом 2.11 частини 2 Додатку 1 до Документації передбачена наступна вимога «З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан-копію оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 9001. Документ повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ). У разі, якщо з дати видачі сертифікату пройшло 12 місяців, учасник подає копію підтвердження проходження щорічного аудиту (наглядового аудиту)».
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутня інформація щодо органу з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
10. Пунктом 2.12 частини 2 Додатку 1 до Документації передбачена наступна вимога щодо надання скан-копії оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 45001. Документ повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ). У разі, якщо з дати видачі сертифікату пройшло 12 місяців, учасник подає копію підтвердження проходження щорічного аудиту (наглядового аудиту).
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутня інформація щодо органу з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
11. Частиною 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 3.
Учасники процедури закупівлі, у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, у роздрукованому та сканованому вигляді повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою);
- зведений кошторис;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію (обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт;
- календарний графік виконання робіт.
Вид договірної ціни – тверда.
Розрахунок договірної ціни (кошторисна документація), що подається учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, повинен бути складений та підписаний інженером-проектувальником в частині кошторисної документації, засвідчений печаткою інженера- проектувальника (накладання малюнків підпису та печатки інженера-проектувальника не допускається), який має чинний сертифікат проектувальника (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») та є працівником учасника (надати документи, що підтверджують працевлаштування, згідно з вимогами даної тендерної документації).
При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМР від 14.12.2023 р. №7531/7572.
Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК у версіях або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
При визначенні ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначаються інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції.
Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації зазначеній у Додатку 4 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
У складі пропозиції Переможця на виконання вищезазначених вимог щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться наступні файли із кошторисними розрахунками:
- «1. ДЦ_ПЗ_ЗКР.pdf»;
- «2. Локальні кошториси _1.pdf»;
- «3. Локальні кошториси_2.pdf»;
- «4. ДЦ_ЗВВЛК.pdf»;
- «5. ДЦ_ЗКР.pdf»;
- «6. ДЦ_ДЦ.pdf»;
- «7. РЗПК.pdf»;
- «8. ПВР.pdf»;
- «9. ОПР.pdf»;
- «10. Календарний графік виконання робіт.pdf»;
- «153н.imd».
У вищезазначених документах наявні невідповідності, що підпадають під абзац 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, отже, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Переможця із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
11.1. Договірна ціна Переможця складена не у відповідності до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) із урахуванням змін та доповнень.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
Замовник __________
(назва організації)
Підрядник_______
(назва організації)
Вид договірної ціни ______
Визначена згідно з.
Враховуючи наведене, надана Переможцем у складі Пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови, в частині не зазначення «Визначена згідно з».
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Щодо вищевикладеного наявна позиція Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладена в Рішенні № 6783-р/пк-пз від 16.04.2024 р.
Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію Переможця, порушив приписи Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушив законні права та інтереси Скаржника.
11.2. Договірна ціна Переможця не підписана інженером-проектувальником в частині кошторисної документації Д’яковою Інною Леонідівною, чим порушив вимоги тендерної документації, а саме «Розрахунок договірної ціни (кошторисна документація), що подається учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, повинен бути складений та підписаний інженером-проектувальником в частині кошторисної документації, засвідчений печаткою інженера- проектувальника (накладання малюнків підпису та печатки інженера-проектувальника не допускається), який має чинний сертифікат проектувальника (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») та є працівником учасника (надати документи, що підтверджують працевлаштування, згідно з вимогами даної тендерної документації)».
Також, не виконавши ту ж вимогу, інженером-проектувальником в частині кошторисної документації Д’яковою Інною Леонідівною не підписано календарний графік виконання робіт.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Щодо вищевикладеного наявна позиція Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладена в Рішенні №16712-р/пк-пз від 11.10.2024 р.
Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію Переможця, порушив приписи Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушив законні права та інтереси Скаржника.
11.3. Договірна ціна Переможця розрахована не у відповідності до Настанови.
Пунктом 5.31 Настанови передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів.
При цьому:
а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
В Договірній ціні Переможця відсутній розрахунок коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Вимогами тендерної документації чітко встановлено, що вид договірної ціни – тверда.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію Переможця, порушив приписи Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушив законні права та інтереси Скаржника.
ВИСНОВКИ
Тендерна пропозиція Переможця закупівлі ТОВ «Ремонтна компанія «КУБ» не відповідає вимогам чинного законодавства України, умовам тендерної документації та технічної специфікації.
Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Ремонтна компанія «КУБ» та акцептував тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам чинного законодавства України, умовам тендерної документації та технічної специфікації.
З огляду на вищевикладене, рішення Замовника щодо публікації повідомлення про намір укласти договір на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2025 р. № 13/03/2025 в процедури відкритих торгів з особливостями «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт групи нежитлових приміщень №391 (нежитлові приміщення з №1 по № 29) та №400 за адресою м. Київ, проспект Європейського союзу (Правди) 33А у Подільському районі)», ідентифікатор: код UA-2025-02-21-011206-a, відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, порушують права та законні інтереси ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД», як учасника даної процедури, так як через порушення Замовником положень Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та Тендерної документації, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД» не може реалізувати свої господарські інтереси.
На підставі вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями,
ПРОШУ:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2025 р. № 13/03/2025 на підставі чого опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Ремонтна компанія «КУБ».
3. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Ремонтна компанія «КУБ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відповідно до абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей).
4. Розглянути тендерні пропозиції учасників закупівлі відповідно до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Правди 33.pdf 18.03.2025 18:22
- Скарга_Правди 33.docx 18.03.2025 18:22
- Рішення від 16.04.2024 _ 6783.pdf 18.03.2025 18:22
- Протокол 13_03_01.pdf 18.03.2025 18:22
- рішення від 11.10.2024 _ 16712.pdf 18.03.2025 18:22
Дата подачі:
18.03.2025 18:22