-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Операційний стіл НК 024-2023 – 33152 Універсальний операційний стіл, електромеханічний
Дана закупівля опублікована в Офіційному віснику Європейського Союзу за посиланням: № повідомлення 117511-2025 https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/117511-2025
Завершена
2 734 819.16
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 674.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 674.10 UAH
Період оскарження:
21.02.2025 16:56 - 21.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
231aa562ba464add8703fb931b346321
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-21-010840-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація зі змінами від 20.03.2025 р..docx 20.05.2025 20:50
- Перелік змін від 20.03.2025.docx 20.05.2025 20:50
- Додаток №5 Проєкт договору.docx 20.05.2025 20:50
- Додаток №7 Декларація доброчесності.docx 20.05.2025 20:50
- Додаток №6 Перелік документів та інформації що надаються переможцем.docx 20.05.2025 20:50
- Тендерна документація.docx 20.05.2025 20:50
- Скарга.pdf.p7s 20.05.2025 20:50
- Скарга.docx 20.05.2025 20:50
- Скарга.pdf 20.05.2025 20:50
- CamScanner 15.05.2025 13.12 (2).pdf 20.05.2025 20:50
- 2025-OJS037-00117511-en.pdf 20.05.2025 20:50
- ПРОТОКОЛ (2).pdf 20.05.2025 20:50
- sign.p7s 20.05.2025 20:51
- рішення від 22.05.2025 №8181.pdf 22.05.2025 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2025 №8677.pdf 02.06.2025 16:23
- рішення від 30.05.2025 №8677.pdf 03.06.2025 18:44
- Пояснення по суті скарги .pdf 26.05.2025 15:47
- GM-500A users manual .doc (1).en.uk(2) (2).pdf 26.05.2025 15:48
- 8. МТВ.pdf 26.05.2025 15:48
- Скріншот Операційний стіл GM-500A.docx.docx 26.05.2025 15:48
- Скріншот Електричний операційний стіл.docx 26.05.2025 15:48
- Відповідь.docx 26.05.2025 15:48
- Скріншот Універсальний електромеханічний операційний стіл GM-500A.docx 26.05.2025 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2025 20:56
Дата розгляду скарги:
30.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.05.2025 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.06.2025 18:44
Дата виконання рішення Замовником:
20.06.2025 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо про виконання рішення
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
70a14f9751ea49af916dfb50b67dddda
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
21.02.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" (надалі-Замовник), керуючись Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 – із змінами (надалі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (надалі – Особливості), оприлюднив оголошення про проведення закупівлі UA-2025-02-21-010840-a за процедурою відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі: Операційний стіл НК 024-2023 – 33152 Універсальний операційний стіл, електромеханічний, з очікуваною вартістю 2 734 819,16 грн. без ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі було подано наступні тендерні пропозиції:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
ТОВ "РАД ФАРМ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ"
15 травня 2025 року Замовником були оприлюднені: Протокол на виконання Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, Угода про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719-IX від 09.05.2024 р. (далі – Угода), Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) від «15» травня 2025 р. та Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 травня 2025 року (далі-Протоколи), згідно зі змістом яких було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Згідно зі змісту вказаних Протоколів вбачається, що Замовник вирішив відхилити пропозицію Скаржника та зокрема вказує про те що:
Враховуючи зазначене, на офіційному сайті виробника запропонованого товару вказано інші характеристики запропонованого товару, ніж в наданих учасником документах, що є гіршими/меншими ніж встановлено в вимогах тендерної документації, що є підтвердженням того, що запропонований Учасником товар не відповідає умовам технічної специфікації (Додаток №2 тендерної документації) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що встановлені Замовником.
Скаржник не згоден з рішенням щодо відхилення своєї пропозиції з огляду на наступне.
По перше. Слід зазначити на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/operating-room-or-table.html#F1 вказаний Операційний стіл для операційної GM-500A, який не є товаром що пропонується Скаржником. Це підтверджується зокрема зовнішнім виглядом цього виробу:
Наприклад: відсутність коліс, розміщення системи керування, оснащення, наявність матрацу тощо…
В той час як товар який запропонований Скаржником розміщений на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:
https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/universal-electromechanical-operating-table.html. Це підтверджується зокрема зовнішнім виглядом столу:
Вказане підтверджується зокрема інструкцією із застосування GM-500A Інтегрований електричний операційний стіл на першій сторінці якої вказане зокрема наступне зображення виробу що пропонується Скаржником:
Тобто з цього вбачається, що на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/operating-room-or-table.html#F1 вказаний товар який не пропонувався Скаржником у складі його пропозиції. Замовник також не довів і не зазначив, чому він вважає даний товар на сайті як такий, що пропонується Скаржником.
Враховуючи зазначене, на офіційному сайті виробника запропонованого товару вказано інші характеристики запропонованого товару, ніж в наданих учасником документах, що є гіршими/меншими ніж встановлено в вимогах тендерної документації, що є підтвердженням того, що запропонований Учасником товар не відповідає умовам технічної специфікації (Додаток №2 тендерної документації) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що встановлені Замовником.
Так дійсно характеристики дійсно інші, оскільки це взагалі інший виріб виробника Shandong GRAND Medical Equipment Group Co., Ltd. Інформацію про яку Скаржник не надавав у складі пропозиції.
По друге. Аргументуючи рішення щодо необхідності відхилення пропозиції Скаржника, Замовник зокрема вказав наступне:
Слід зазначити, що на сайті Shandong GRAND Medical Equipment Group Co., Ltd https://www.grandmedicalgroup.net/, який є виробником товару (GM-500A Інтегрований електричний операційний стіл, https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/operating-room-or-table.html#F1) запропонованого ТОВ "РАД ФАРМ", зазначено наступні технічні характеристики запропонованого операційного столу:
Характеристики визначені виробником Характеристики відповідно до технічної специфікації визначеної тендерною документацією
Розмір столу: 2050 мм х 500 мм х 750 мм/1050 мм Довжина поверхні столу (з пластинами ніг і спини) має бути не менше, 2160 мм.
Ширина поверхні столу (зі стандартними рейками) має бути не менше 600 мм.
Діапазон регулювання висоти столу не гірше, мм: 780–1080.
Зворотній Тренделенбург: ≥15° Регулювання положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга не гірше ніж: -30/+25 град.
Бічний нахил: ≥18° Регулювання положення бічного нахилу не гірше ніж: 20/+20 град.
Регулювання спинної секції: вверх ≥65° вниз ≥15 Регулювання положення спинної секції не гірше ніж: 40/+70 град. |
Але слід зазначити, що на сайті Shandong GRAND Medical Equipment Group Co., Ltd https://www.grandmedicalgroup.net/, який є виробником товару (GM-500A Інтегрований електричний операційний стіл https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/universal-electromechanical-operating-table.html) запропонованого ТОВ "РАД ФАРМ", зазначено наступні технічні характеристики запропонованого операційного столу:
Характеристики визначені виробником Характеристики відповідно до технічної специфікації визначеної тендерною документацією
Розмір столу: 2200 мм х 600 мм х 780 мм/1080 мм Довжина поверхні столу (з пластинами ніг і спини) має бути не менше, 2160 мм.
Ширина поверхні столу (зі стандартними рейками) має бути не менше 600 мм.
Діапазон регулювання висоти столу не гірше, мм: 780–1080.
Зворотній Тренделенбург: ≥25° Регулювання положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга не гірше ніж: -30/+25 град.
Бічний нахил: ≥20° (ліворуч,праворуч) Регулювання положення бічного нахилу не гірше ніж: 20/+20 град.
Регулювання спинної секції: вверх ≥70° вниз ≥40° Регулювання положення спинної секції не гірше ніж: 40/+70 град. |
Враховуючи зазначене, на офіційному сайті виробника запропонованого товару вказано характеристики запропонованого товару, такі ж як надані учасником документах, що не є гіршими/меншими ніж встановлено в вимогах тендерної документації, що є підтвердженням того, що запропонований Учасником товар відповідає умовам технічної специфікації (Додаток №2 тендерної документації) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що встановлені Замовником.
По третє. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником було вказано про спосіб підтвердження відповідності (так/ні) із зазначенням посилання на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника ** (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) (заповнюється учасником). В той час в тому ж Додатку 2 до тендерної документації вказано наступне: ** У випадку, якщо наданий технічний документ виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису тощо) містить декілька різних значень параметрів запропонованого товару, хоч один з яких не відповідає встановленим вимогам, то це буде підтвердженням того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Достовірність відповідності запропонованого товару вимогам може бути перевірена на офіційному сайті виробника запропонованого товару. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність /зазначення виробником на власному сайті інших характеристик запропонованого товару ніж зазначено в наданих учасником документах, то це буде підтвердженням того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Слід зазначити, що згідно Протоколу Замовником не було встановлено такого, що наданий технічний документ виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису тощо) містить декілька різних значень параметрів запропонованого товару, хоч один з яких не відповідає встановленим вимогам, то це буде підтвердженням того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Це підтверджує той факт що Замовника «влаштували» характеристики запропоновані Скаржником та їх відповідність фактично була підтверджена Замовником, шляхом відхилення Скаржника виключно з підстав відсутності (за твердженням Замовника) інформації на офіційному сайті виробника.
З цього вбачається, що вказану вимогу тендерної документації Замовником було застосовано з метою перевірки достовірності відповідності запропонованого товару вимогам, що може бути перевірена на офіційному сайті виробника запропонованого товару.
Таким чином з викладеного вище у цій скарзі наявні ознаки вважати, що Замовник взяв до розгляду та перевірив достовірність інформації про невідповідність /зазначення виробником на власному сайті інших характеристик не запропонованого товару Скаржником, а взагалі розглянув інший товар інформацію та посилань на сайт офіційного виробника Скаржником не надавалась.
Тобто взяв розглянув на власний розсуд інший виріб без наявних для того підстав.
Відповідно за результатами розгляду вирішив що це підтвердження того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призводить до відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Резюмуючи, викладене Замовник мав перевірити достовірність відповідності запропонованого товару вимогам на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:
https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/universal-electromechanical-operating-table.html.
По четверте. Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відповідно до вказаної норми якщо Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією він мав би Застосувати норму що передбачена пунктом 43 Особливостей (надати 24 на їх усунення).
З огляду на вказане в цій Скарзі вбачається що Замовник в Протоколах відхилив пропозицію Скаржника на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей та вказує про те що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник вважає що з підстав які викладені в Протоколах Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, Замовник не звертався за підтвердженням наданої інформації та документів Скаржником у складі його пропозиції у спосіб який визначений Законом, Особливостями та тендерною документацією за Процедурою закупівлі. Таким чином, в Замовника взагалі відсутні будь-які офіційні документи або інформація, які б підтверджували невідповідність тендерної пропозиції Скаржникам вимогам тендерної документації. Натомість Замовник самостійно визначивши посилання товару (яке при цьому не є вірним) стверджує про невідповідність характеристик товару. Який пропонується Скаржником вимогам тендерної документації.
З огляду на це відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та підлягає скасуванню.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Слід наголосити що вказана закупівля проводиться зокрема на виконання Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, Угода про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719-IX від 09.05.2024 р. Відповідно результати проведення закупівлі мають відповідати зокрема вимогам Закону та Особливостей.
У зв’язку з викладеним, вважаємо, що дії Замовника суперечать основним принципам, передбаченим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципам добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Такі дії та рішення прийняті Замовником порушують права та законні інтереси Скаржника та створюють ризик нераціонального використання бюджетних коштів та наданого фінансування. А також додаткові репутаційні ризики Уряду України серед Комісії Європейських Співтовариств та інших Європейських держав.
При тому що Скаржник запропонував економію в розмірі що перевищує 400 тис. грн.
Відповідно до пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
У Процедурі закупівлі було подано наступні тендерні пропозиції:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
ТОВ "РАД ФАРМ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ"
15 травня 2025 року Замовником були оприлюднені: Протокол на виконання Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, Угода про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719-IX від 09.05.2024 р. (далі – Угода), Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) від «15» травня 2025 р. та Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 травня 2025 року (далі-Протоколи), згідно зі змістом яких було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Згідно зі змісту вказаних Протоколів вбачається, що Замовник вирішив відхилити пропозицію Скаржника та зокрема вказує про те що:
Враховуючи зазначене, на офіційному сайті виробника запропонованого товару вказано інші характеристики запропонованого товару, ніж в наданих учасником документах, що є гіршими/меншими ніж встановлено в вимогах тендерної документації, що є підтвердженням того, що запропонований Учасником товар не відповідає умовам технічної специфікації (Додаток №2 тендерної документації) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що встановлені Замовником.
Скаржник не згоден з рішенням щодо відхилення своєї пропозиції з огляду на наступне.
По перше. Слід зазначити на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/operating-room-or-table.html#F1 вказаний Операційний стіл для операційної GM-500A, який не є товаром що пропонується Скаржником. Це підтверджується зокрема зовнішнім виглядом цього виробу:
Наприклад: відсутність коліс, розміщення системи керування, оснащення, наявність матрацу тощо…
В той час як товар який запропонований Скаржником розміщений на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:
https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/universal-electromechanical-operating-table.html. Це підтверджується зокрема зовнішнім виглядом столу:
Вказане підтверджується зокрема інструкцією із застосування GM-500A Інтегрований електричний операційний стіл на першій сторінці якої вказане зокрема наступне зображення виробу що пропонується Скаржником:
Тобто з цього вбачається, що на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/operating-room-or-table.html#F1 вказаний товар який не пропонувався Скаржником у складі його пропозиції. Замовник також не довів і не зазначив, чому він вважає даний товар на сайті як такий, що пропонується Скаржником.
Враховуючи зазначене, на офіційному сайті виробника запропонованого товару вказано інші характеристики запропонованого товару, ніж в наданих учасником документах, що є гіршими/меншими ніж встановлено в вимогах тендерної документації, що є підтвердженням того, що запропонований Учасником товар не відповідає умовам технічної специфікації (Додаток №2 тендерної документації) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що встановлені Замовником.
Так дійсно характеристики дійсно інші, оскільки це взагалі інший виріб виробника Shandong GRAND Medical Equipment Group Co., Ltd. Інформацію про яку Скаржник не надавав у складі пропозиції.
По друге. Аргументуючи рішення щодо необхідності відхилення пропозиції Скаржника, Замовник зокрема вказав наступне:
Слід зазначити, що на сайті Shandong GRAND Medical Equipment Group Co., Ltd https://www.grandmedicalgroup.net/, який є виробником товару (GM-500A Інтегрований електричний операційний стіл, https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/operating-room-or-table.html#F1) запропонованого ТОВ "РАД ФАРМ", зазначено наступні технічні характеристики запропонованого операційного столу:
Характеристики визначені виробником Характеристики відповідно до технічної специфікації визначеної тендерною документацією
Розмір столу: 2050 мм х 500 мм х 750 мм/1050 мм Довжина поверхні столу (з пластинами ніг і спини) має бути не менше, 2160 мм.
Ширина поверхні столу (зі стандартними рейками) має бути не менше 600 мм.
Діапазон регулювання висоти столу не гірше, мм: 780–1080.
Зворотній Тренделенбург: ≥15° Регулювання положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга не гірше ніж: -30/+25 град.
Бічний нахил: ≥18° Регулювання положення бічного нахилу не гірше ніж: 20/+20 град.
Регулювання спинної секції: вверх ≥65° вниз ≥15 Регулювання положення спинної секції не гірше ніж: 40/+70 град. |
Але слід зазначити, що на сайті Shandong GRAND Medical Equipment Group Co., Ltd https://www.grandmedicalgroup.net/, який є виробником товару (GM-500A Інтегрований електричний операційний стіл https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/universal-electromechanical-operating-table.html) запропонованого ТОВ "РАД ФАРМ", зазначено наступні технічні характеристики запропонованого операційного столу:
Характеристики визначені виробником Характеристики відповідно до технічної специфікації визначеної тендерною документацією
Розмір столу: 2200 мм х 600 мм х 780 мм/1080 мм Довжина поверхні столу (з пластинами ніг і спини) має бути не менше, 2160 мм.
Ширина поверхні столу (зі стандартними рейками) має бути не менше 600 мм.
Діапазон регулювання висоти столу не гірше, мм: 780–1080.
Зворотній Тренделенбург: ≥25° Регулювання положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга не гірше ніж: -30/+25 град.
Бічний нахил: ≥20° (ліворуч,праворуч) Регулювання положення бічного нахилу не гірше ніж: 20/+20 град.
Регулювання спинної секції: вверх ≥70° вниз ≥40° Регулювання положення спинної секції не гірше ніж: 40/+70 град. |
Враховуючи зазначене, на офіційному сайті виробника запропонованого товару вказано характеристики запропонованого товару, такі ж як надані учасником документах, що не є гіршими/меншими ніж встановлено в вимогах тендерної документації, що є підтвердженням того, що запропонований Учасником товар відповідає умовам технічної специфікації (Додаток №2 тендерної документації) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що встановлені Замовником.
По третє. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником було вказано про спосіб підтвердження відповідності (так/ні) із зазначенням посилання на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника ** (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) (заповнюється учасником). В той час в тому ж Додатку 2 до тендерної документації вказано наступне: ** У випадку, якщо наданий технічний документ виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису тощо) містить декілька різних значень параметрів запропонованого товару, хоч один з яких не відповідає встановленим вимогам, то це буде підтвердженням того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Достовірність відповідності запропонованого товару вимогам може бути перевірена на офіційному сайті виробника запропонованого товару. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність /зазначення виробником на власному сайті інших характеристик запропонованого товару ніж зазначено в наданих учасником документах, то це буде підтвердженням того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Слід зазначити, що згідно Протоколу Замовником не було встановлено такого, що наданий технічний документ виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису тощо) містить декілька різних значень параметрів запропонованого товару, хоч один з яких не відповідає встановленим вимогам, то це буде підтвердженням того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Це підтверджує той факт що Замовника «влаштували» характеристики запропоновані Скаржником та їх відповідність фактично була підтверджена Замовником, шляхом відхилення Скаржника виключно з підстав відсутності (за твердженням Замовника) інформації на офіційному сайті виробника.
З цього вбачається, що вказану вимогу тендерної документації Замовником було застосовано з метою перевірки достовірності відповідності запропонованого товару вимогам, що може бути перевірена на офіційному сайті виробника запропонованого товару.
Таким чином з викладеного вище у цій скарзі наявні ознаки вважати, що Замовник взяв до розгляду та перевірив достовірність інформації про невідповідність /зазначення виробником на власному сайті інших характеристик не запропонованого товару Скаржником, а взагалі розглянув інший товар інформацію та посилань на сайт офіційного виробника Скаржником не надавалась.
Тобто взяв розглянув на власний розсуд інший виріб без наявних для того підстав.
Відповідно за результатами розгляду вирішив що це підтвердження того, що запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та призводить до відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Резюмуючи, викладене Замовник мав перевірити достовірність відповідності запропонованого товару вимогам на офіційному сайті виробника запропонованого товару за посиланням:
https://www.grandmedicalgroup.net/operating-table/integrated-operating-table/universal-electromechanical-operating-table.html.
По четверте. Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відповідно до вказаної норми якщо Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією він мав би Застосувати норму що передбачена пунктом 43 Особливостей (надати 24 на їх усунення).
З огляду на вказане в цій Скарзі вбачається що Замовник в Протоколах відхилив пропозицію Скаржника на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей та вказує про те що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник вважає що з підстав які викладені в Протоколах Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, Замовник не звертався за підтвердженням наданої інформації та документів Скаржником у складі його пропозиції у спосіб який визначений Законом, Особливостями та тендерною документацією за Процедурою закупівлі. Таким чином, в Замовника взагалі відсутні будь-які офіційні документи або інформація, які б підтверджували невідповідність тендерної пропозиції Скаржникам вимогам тендерної документації. Натомість Замовник самостійно визначивши посилання товару (яке при цьому не є вірним) стверджує про невідповідність характеристик товару. Який пропонується Скаржником вимогам тендерної документації.
З огляду на це відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та підлягає скасуванню.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Слід наголосити що вказана закупівля проводиться зокрема на виконання Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, Угода про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719-IX від 09.05.2024 р. Відповідно результати проведення закупівлі мають відповідати зокрема вимогам Закону та Особливостей.
У зв’язку з викладеним, вважаємо, що дії Замовника суперечать основним принципам, передбаченим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципам добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Такі дії та рішення прийняті Замовником порушують права та законні інтереси Скаржника та створюють ризик нераціонального використання бюджетних коштів та наданого фінансування. А також додаткові репутаційні ризики Уряду України серед Комісії Європейських Співтовариств та інших Європейських держав.
При тому що Скаржник запропонував економію в розмірі що перевищує 400 тис. грн.
Відповідно до пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
CamScanner 15.05.2025 13.12 (2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника