• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги з організації покращеного харчування за нормою № 5- лікувальна, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»)

Торги не відбулися

6 610 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 052.50 UAH
Період оскарження: 21.02.2025 16:25 - 27.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Номер: 8ca8c366c5e14a6f800e9d9853f24167
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-21-010449-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 21.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2025 19:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.03.2025 14:19
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: baeb715390dd4f63a9995a8d68cc1df2
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету Кейтерингові послуги з організації покращеного харчування за нормою № 5- лікувальна, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-21-010449-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 02.03.2025 року до 17:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 5 618 925,00 UAH 5 618 925,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 5 848 428,00 UAH 5 848 428,00 UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 6 441 000,00 UAH
6 441 000,00 UAH


При розгляді тендерних пропозицій протоколом №21 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
ПО-ПЕРШЕ, щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» файлу з назвою «Протокол випробувань ВОДА 2025 рік.pdf» та неможливості, недоступності відкрити даний файл, а також, прирівняння його до фактичної відсутності.
Учасник не погоджується з даним рішенням уповноваженої особи через порушення право Скаржника на виправлення невідповідностей протягом 24 години, що передбачено п.43 Особливостей, оскільки протокол випробувань не змінить найменування послуги, його марку чи модель, і не вплине на технологічний процес приготування страви, що не призведе до зміни складу або способу приготування страви.
Аналогічна позиція була підтверджена рішенням Антимонопольного комітету рішенням №19227-р/пк-пз від 03.12.2024 року та рішенням №19226-р/пк-пз від 03.12.2024 року.
ПО-ДРУГЕ, що невідповідності кількості грамів на деякі продукти харчування на одного військовослужбовця на добу відповідно до Постанови КМУ №426 від 29.03.2002 року «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (Норма 5 – лікувальна) , Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи, а саме:
У складі пропозиції, ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надав Аналіз виконання норм харчування згідно з Примірним семиденним меню для організації покращеного харчування за нормою № 5-(лікувальна) (Постанова КМУ від 29.03.2002р. №426 Норма №5 - лікувальна), в якому вказано фактичне виконання натуральних норм у процентному співвідношенні. Всі харчові продукти відповідають нормі не менше ніж на 95% згідно з нормами Постанова КМУ від 29.03.2002р. №426 Норма №5 – лікувальна. Разом з тим, учасник надав дані середньоденної енергетичної і поживної цінності згідно з «Примірним семиденним меню для організації покращеного харчування за нормою № 5-(лікувальна) (Постанова КМУ від 29.03.2002р. №426 Норма №5 - лікувальна)», які перевищують встановлену кількість калорій для військовослужбовців. Харчовий раціон для військовослужбовців формується за основними принципами, які передбачають відповідність діючим фізіологічним нормам за показниками енергетичної цінності, білкової, ліпідної та вуглеводної збалансованості, врахування засвоюваності і взаємодії нутрієнтів, що входять до складу харчової продукції, забезпеченість надходження есенційних вітамінів і мікроелементів для профілактики дефіциту мінеральних речовин (цинку, селену, йоду та ін.) та вітамінів антиоксидантної групи і групи В, збалансованість, оздоровчу спрямованість. Вищезазначені принципи базуються на «Нормах фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах та енергії» затверджених наказом МОЗ України № 1073 від 03.09.2017 року. Військовослужбовці віднесені до п’ятої групи, для якої встановлені відповідні норми, з урахуванням віку і статі.
Отже, рекомендована для військовослужбовців добова енергоцінність повинна бути не меншою ніж 3600 кКал. Меню, запропоноване ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», має 4126,46 кКал при 5%-му відхиленні від натуральних норм по деяким харчовим продуктам.
З чого виходить, що організація харчування за нашим меню повністю задовольняє вимоги Постанова КМУ від 29.03.2002р. №426 Норма №5 – лікувальна.
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» БУЛА НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНА.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підозрює змову під час проведення торгів на послуги з постачання лікувального харчування, що є недопустимим під час війни і Україні. Тим паче, мова йде про харчування хворих людей в тому числі і військовослужбовців, що є вкрай важливим і відповідальним і не повинна допускати недбалого та корупційного відношення.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)