• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Світильники та освітлювальна арматура

Завершена

721 023.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 605.12 UAH
Період оскарження: 21.02.2025 15:15 - 28.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника

Номер: 279fad0d5c9348f28090400f215f9699
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-21-008621-a.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-02-21-008621-a, предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 - 31531000-Лампи, яка була оголошена Замовником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО". За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу 03.02/18а-т від 11 березня 2025 року, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 03.02/18а-т від 11 березня 2025 року прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі 2 пункту 44 Особливостей «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.» Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № 03.02/18а-т від 11 березня 2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН», на підставі 2 пункту 44 Особливостей «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.». Як підставу дискваліфікації Замовник зазначає наступне: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності (сз від профільного підрозділу 03.01/03-1031 від 10.03.25). При заповненні порівняльної таблиці з технічними характеристиками запропонованого товару до технічних характеристик , зазначених у тендерній документації Учасник допустив неточності, а саме….» далі Замовником надано порівняльну таблицю з ніби-то неточностями та зазначено, що «*характеристики знайдені на просторі інтернету та офіційному сайті LGX”. З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав: Додатком №5 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачений чіткий вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: П. 3 Додатку 1 передбачає надання «інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у т.ч. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Документальне підтвердження надається у вигляді документів відповідно до вимог, визначених у Додатку 5 цієї тендерної документації». Додатком 5 передбачено надання порівняльної таблиці. П. 6 Додатку 1 передбачає надання заповненої форми «Опитувального листа», яка складається згідно з Додатком 8 цієї тендерної документації. На виконання вищевказаних вимог, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документи «Порівняльна таблиця» та «Опитувальний лист Додаток 8». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, що підтверджено у наданими документами. Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не передбачено здійснення Замовником перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника шляхом порівняння технічних характеристик товару, який пропонує Учасник з інформацією, яка міститься на сайтах виробників, офіційних представників виробників тощо та, відповідно, в Тендерній документації відсутній перелік сайтів, згідно яких буде відбуватися перевірка. Повідомляємо, що по технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті представника виробника та власника торгової марки, а саме ТОВ «НВП «ВІАН», http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році, до того ж на даному сайті зазначено, що на сайті запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що підприємство виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця. У зв’язку з тим, що Замовником не вимагалося у Тендерній документації зазначення посилання на сайт виробника або необхідності відповідності технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на офіційних сайтах виробника або представника виробника, Учасником не було надано відповідні вищезазначені пояснення у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, а також, враховуючи, що єдиною підставою для дискваліфікації Учасника, є ніби-то невідповідність технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на сайтах виробника та інших продавців, вважаємо дискваліфікацію Учасника ТОВ НВП «ВІАН» безпідставною та незаконною. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково -виробниче підприємство «ВІАН». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ВІАН» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН» в межах закупівлі UA-2025-02-21-008621-a.
Дата розгляду скарги: 26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2025 11:16
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2025 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ВІАН" (код ЄДРПОУ: 31166456) за процедурою закупівлі — "Світильники та освітлювальна арматура" скасовано.
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 264e9aa40de14bc7b8b02e254afcd37a
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком №5 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачений чіткий вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме:
П. 3 Додатку 1 передбачає надання «інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у т.ч. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Документальне підтвердження надається у вигляді документів відповідно до вимог, визначених у Додатку 5 цієї тендерної документації». Додатком 5 передбачено надання порівняльної таблиці.
П. 6 Додатку 1 передбачає надання заповненої форми «Опитувального листа», яка складається згідно з Додатком 8 цієї тендерної документації.
На виконання вищевказаних вимог, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документи «Порівняльна таблиця» та «Опитувальний лист Додаток 8». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, що підтверджено у наданими документами.
Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не передбачено здійснення Замовником перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника шляхом порівняння технічних характеристик товару, який пропонує Учасник з інформацією, яка міститься на сайтах виробників, офіційних представників виробників тощо та, відповідно, в Тендерній документації відсутній перелік сайтів, згідно яких буде відбуватися перевірка.
Повідомляємо, що по технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті представника виробника та власника торгової марки, а саме ТОВ «НВП «ВІАН», http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році, до того ж на даному сайті зазначено, що на сайті запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що підприємство виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця.




У зв’язку з тим, що Замовником не вимагалося у Тендерній документації зазначення посилання на сайт виробника або необхідності відповідності технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на офіційних сайтах виробника або представника виробника, Учасником не було надано відповідні вищезазначені пояснення у складі своєї тендерної пропозиції.


Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, а також, враховуючи, що єдиною підставою для дискваліфікації Учасника, є ніби-то невідповідність технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на сайтах виробника та інших продавців, вважаємо дискваліфікацію Учасника ТОВ НВП «ВІАН» безпідставною та незаконною.

Враховуючи все вищезазначене, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника

Номер: 46831fcb00e24c97b8f4c49fba4ba9ad
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-21-008621-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-02-21-008621-a, предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 - 31531000-Лампи, яка була оголошена Замовником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО". За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу 03.02/18а-т від 11 березня 2025 року, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 03.02/18а-т від 11 березня 2025 року прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі 2 пункту 44 Особливостей «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.» Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № 03.02/18а-т від 11 березня 2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН», на підставі 2 пункту 44 Особливостей «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.». Як підставу дискваліфікації Замовник зазначає наступне: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності (сз від профільного підрозділу 03.01/03-1031 від 10.03.25). При заповненні порівняльної таблиці з технічними характеристиками запропонованого товару до технічних характеристик , зазначених у тендерній документації Учасник допустив неточності, а саме….» далі Замовником надано порівняльну таблицю з ніби-то неточностями та зазначено, що «*характеристики знайдені на просторі інтернету та офіційному сайті LGX”. З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав: Додатком №5 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачений чіткий вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: П. 3 Додатку 1 передбачає надання «інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у т.ч. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Документальне підтвердження надається у вигляді документів відповідно до вимог, визначених у Додатку 5 цієї тендерної документації». Додатком 5 передбачено надання порівняльної таблиці. П. 6 Додатку 1 передбачає надання заповненої форми «Опитувального листа», яка складається згідно з Додатком 8 цієї тендерної документації. На виконання вищевказаних вимог, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документи «Порівняльна таблиця» та «Опитувальний лист Додаток 8». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, що підтверджено у наданими документами. Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не передбачено здійснення Замовником перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника шляхом порівняння технічних характеристик товару, який пропонує Учасник з інформацією, яка міститься на сайтах виробників, офіційних представників виробників тощо та, відповідно, в Тендерній документації відсутній перелік сайтів, згідно яких буде відбуватися перевірка. Повідомляємо, що по технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті представника виробника та власника торгової марки, а саме ТОВ «НВП «ВІАН», http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році, до того ж на даному сайті зазначено, що на сайті запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що підприємство виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця. У зв’язку з тим, що Замовником не вимагалося у Тендерній документації зазначення посилання на сайт виробника або необхідності відповідності технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на офіційних сайтах виробника або представника виробника, Учасником не було надано відповідні вищезазначені пояснення у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, а також, враховуючи, що єдиною підставою для дискваліфікації Учасника, є ніби-то невідповідність технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на сайтах виробника та інших продавців, вважаємо дискваліфікацію Учасника ТОВ НВП «ВІАН» безпідставною та незаконною. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково -виробниче підприємство «ВІАН». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ВІАН» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН» в межах закупівлі UA-2025-02-21-008621-a.
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування: 14.03.2025 10:43
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a3a0a15e2a0f4e7faf7571f82884a94d
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком №5 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачений чіткий вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме:
П. 3 Додатку 1 передбачає надання «інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у т.ч. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Документальне підтвердження надається у вигляді документів відповідно до вимог, визначених у Додатку 5 цієї тендерної документації». Додатком 5 передбачено надання порівняльної таблиці.
П. 6 Додатку 1 передбачає надання заповненої форми «Опитувального листа», яка складається згідно з Додатком 8 цієї тендерної документації.
На виконання вищевказаних вимог, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документи «Порівняльна таблиця» та «Опитувальний лист Додаток 8». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, що підтверджено у наданими документами.
Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не передбачено здійснення Замовником перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника шляхом порівняння технічних характеристик товару, який пропонує Учасник з інформацією, яка міститься на сайтах виробників, офіційних представників виробників тощо та, відповідно, в Тендерній документації відсутній перелік сайтів, згідно яких буде відбуватися перевірка.
Повідомляємо, що по технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті представника виробника та власника торгової марки, а саме ТОВ «НВП «ВІАН», http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році, до того ж на даному сайті зазначено, що на сайті запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що підприємство виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця.




У зв’язку з тим, що Замовником не вимагалося у Тендерній документації зазначення посилання на сайт виробника або необхідності відповідності технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на офіційних сайтах виробника або представника виробника, Учасником не було надано відповідні вищезазначені пояснення у складі своєї тендерної пропозиції.


Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, а також, враховуючи, що єдиною підставою для дискваліфікації Учасника, є ніби-то невідповідність технічних характеристик запропонованого товару інформації, яка міститься на сайтах виробника та інших продавців, вважаємо дискваліфікацію Учасника ТОВ НВП «ВІАН» безпідставною та незаконною.

Враховуючи все вищезазначене, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника