-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби PPR та фасонні елементи до них
Торги не відбулися
5 885 369.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 853.69 UAH
мін. крок: 1% або 58 853.69 UAH
Період оскарження:
21.02.2025 15:09 - 27.02.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
0dfcb13bdc044035afd04b1e2653f22c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-21-008312-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 ЦП.docx 11.03.2025 20:59
- ТД_ (1).docx 11.03.2025 20:59
- скарга відхилення смарт клімат груп UA-2025-02-21-008312-a.pdf.p7s 11.03.2025 20:59
- скарга відхилення смарт клімат груп UA-2025-02-21-008312-a.pdf 11.03.2025 20:59
- Додаток 3_перелік док..docx 11.03.2025 20:59
- Додаток 6 Заявка (форма).docx 11.03.2025 20:59
- скарга відхилення смарт клімат груп UA-2025-02-21-008312-a.docx 11.03.2025 20:59
- сертифікати.pdf 11.03.2025 20:59
- Додаток 5 ПД.docx 11.03.2025 20:59
- Додаток 2_перелік док. (2).docx 11.03.2025 20:59
- Додаток 1_ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (1).docx 11.03.2025 20:59
- 134_2.pdf 11.03.2025 20:59
- sign.p7s 11.03.2025 21:01
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
16.03.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
87b0a3f84721456b89f9d71a9a5f08cf
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
21.02.2025 року КП "Харківські теплові мережі" (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Труби PPR та фасонні елементи до них» з очікуваною вартістю 5 885 369,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі була подана тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» (далі – Скаржник).
03.03.2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
10.03.2025 року Замовник опублікував Протокол №134/2 від 10.03.2025 року, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-21-008312-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
Вимогою п. 11 Додатку 2 тендерної документації (перелік документів та/або інформації, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції), зазначається інформація, яку Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі, а саме: «3) Копію сертифікату відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару…».
Учасником, на виконання цієї вимоги завантажено файл «сертифікати.pdf», в якому ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» видав сертифікати відповідності на продукцію виробнику. В цих сертифікатах відповідності не зазначено чому саме товар відповідає. Хочемо зазначити що сертифікат відповідності - це документ, що видається для підтвердження відповідності певного товару стандартам, вимогам технічних регламентів, який видається уповноваженим органом з сертифікації.
Виходячи з вище наведеного, Учасник не виконав вимоги тендерної документації.
Тобто Учасник не підтвердив відповідність запропонованого Товару вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-02-21-008312-a.
1. Дійсно відповідно до п. 11 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати копію сертифікату відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару.
На виконання цієї вимоги Скаржник надав такі сертифікати відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару (файл сертифікати.pdf).
Замовник безпідставно стверджує, що ці сертифікати відповідності ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» видав на продукцію виробнику. Однак такі дані у наданих Скаржником сертифіката відсутній. Зокрема, у цих сертифікатах не зазначений адресат, відсутні будь-які відомості, на підставі яких можна зробити висновок, що сертифікати видані ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» виробнику. Тому відсутні будь-які підстави стверджувати, що вищезазначені сертифікати відповідності видані ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» виробнику.
2. Замовник безпідставно зазначає, що в сертифікатах відповідності не зазначено чому саме товар відповідає. Але таке твердження спростовується тим, що з інформації, вказаної у цих сертифікатах чітко вбачається, що у них зазначене найменування та виробник товару.
Разом з цим, в умовах тендерної документації не було зазначено вимог щодо того, що саме має бути зазначено у сертифікатах відповідності, яка інформація про відповідність яким характеристикам повинна бути зазначена у сертифікатах відповідності. Тендерна документація не містила також інших вимог до способу оформлення, змісту та подачі сертифіката відповідності відповідно до інформації, яка викладена в протоколі про відхилення. Оскільки в умовах тендерної документації не встановлювалося жодних вимог до змісту сертифіката відповідності, способу оформлення, того, ким він повинен бути виданий тощо. Тому незрозуміло, щодо яких характеристик чи критеріїв Замовник зазначає «що в сертифікатах відповідності не зазначено чому саме товар відповідає».
3. Крім цього, у протоколі про відхилення Замовник зазначає, що сертифікат відповідності - це документ, що видається для підтвердження відповідності певного товару стандартам, вимогам технічних регламентів, який видається уповноваженим органом з сертифікації. Але такої інформації чи вимог до оформлення сертифікатів не міститься у тендерній документації.
В умовах тендерної документації не було зазначено, ким повинен бути виданий сертифікат, зокрема не було зазначено, що такий сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом з сертифікації. Тендерна документація не містила також інших вимог до способу оформлення та подачі сертифікату, зокрема вимоги, що у змісті сертифікату повинно бути зазначено щодо відповідності товару стандартам, вимогам технічних регламентів.
В умовах тендерної документації не встановлювалося жодних вимог до змісту сертифікату, способу оформлення, того, ким він повинен бути виданий тощо.
Разом з цим, Замовник в умовах тендерної документації вимагав надати копію сертифікату відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару. Скаржник на виконання цієї вимоги і надав вищезазначені сертифікати відповідності, які повністю засвідчують найменування товарів, які вимагаються Замовником, а відтак повністю відповідають вимогам тендерної документації та п. 11. Додатку № 2 до тендерної документації.
З огляду на це, відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника з підстав, які вказані в протоколі про відхилення є безпідставним та таким, що не узгоджується і не ґрунтується на умовах тендерної документації.
Незрозуміло, яким вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника і на підставі невідповідності яким вимогам Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а також які вимоги тендерної документації не виконав Скаржник.
Таким чином, безпідставним є твердження Замовника про те, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідала вимогам тендерної документації та мала бути відхилена.
4. Крім цього, вимога щодо надання сертифікатів відповідності не стосується технічної специфікації чи підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Вимога щодо надання сертифікатів відповідності міститься у Додатку 2 до тендерної документації, який не є технічною специфікацією, в той час як технічна специфікація міститься у Додатку 1 до тендерної документації.
Тому у випадку, якщо Замовник вважає надані Скаржником сертифікати відповідності такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, то у цьому випадку Замовник повинен був застосувати механізм 24 годин для усунення невідповідностей тендерної пропозиції відповідно до п.43 Особливостей, що не було виконано Замовником.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі була подана тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» (далі – Скаржник).
03.03.2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
10.03.2025 року Замовник опублікував Протокол №134/2 від 10.03.2025 року, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-21-008312-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
Вимогою п. 11 Додатку 2 тендерної документації (перелік документів та/або інформації, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції), зазначається інформація, яку Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі, а саме: «3) Копію сертифікату відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару…».
Учасником, на виконання цієї вимоги завантажено файл «сертифікати.pdf», в якому ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» видав сертифікати відповідності на продукцію виробнику. В цих сертифікатах відповідності не зазначено чому саме товар відповідає. Хочемо зазначити що сертифікат відповідності - це документ, що видається для підтвердження відповідності певного товару стандартам, вимогам технічних регламентів, який видається уповноваженим органом з сертифікації.
Виходячи з вище наведеного, Учасник не виконав вимоги тендерної документації.
Тобто Учасник не підтвердив відповідність запропонованого Товару вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-02-21-008312-a.
1. Дійсно відповідно до п. 11 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати копію сертифікату відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару.
На виконання цієї вимоги Скаржник надав такі сертифікати відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару (файл сертифікати.pdf).
Замовник безпідставно стверджує, що ці сертифікати відповідності ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» видав на продукцію виробнику. Однак такі дані у наданих Скаржником сертифіката відсутній. Зокрема, у цих сертифікатах не зазначений адресат, відсутні будь-які відомості, на підставі яких можна зробити висновок, що сертифікати видані ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» виробнику. Тому відсутні будь-які підстави стверджувати, що вищезазначені сертифікати відповідності видані ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» виробнику.
2. Замовник безпідставно зазначає, що в сертифікатах відповідності не зазначено чому саме товар відповідає. Але таке твердження спростовується тим, що з інформації, вказаної у цих сертифікатах чітко вбачається, що у них зазначене найменування та виробник товару.
Разом з цим, в умовах тендерної документації не було зазначено вимог щодо того, що саме має бути зазначено у сертифікатах відповідності, яка інформація про відповідність яким характеристикам повинна бути зазначена у сертифікатах відповідності. Тендерна документація не містила також інших вимог до способу оформлення, змісту та подачі сертифіката відповідності відповідно до інформації, яка викладена в протоколі про відхилення. Оскільки в умовах тендерної документації не встановлювалося жодних вимог до змісту сертифіката відповідності, способу оформлення, того, ким він повинен бути виданий тощо. Тому незрозуміло, щодо яких характеристик чи критеріїв Замовник зазначає «що в сертифікатах відповідності не зазначено чому саме товар відповідає».
3. Крім цього, у протоколі про відхилення Замовник зазначає, що сертифікат відповідності - це документ, що видається для підтвердження відповідності певного товару стандартам, вимогам технічних регламентів, який видається уповноваженим органом з сертифікації. Але такої інформації чи вимог до оформлення сертифікатів не міститься у тендерній документації.
В умовах тендерної документації не було зазначено, ким повинен бути виданий сертифікат, зокрема не було зазначено, що такий сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом з сертифікації. Тендерна документація не містила також інших вимог до способу оформлення та подачі сертифікату, зокрема вимоги, що у змісті сертифікату повинно бути зазначено щодо відповідності товару стандартам, вимогам технічних регламентів.
В умовах тендерної документації не встановлювалося жодних вимог до змісту сертифікату, способу оформлення, того, ким він повинен бути виданий тощо.
Разом з цим, Замовник в умовах тендерної документації вимагав надати копію сертифікату відповідності по кожному найменуванню запропонованого товару. Скаржник на виконання цієї вимоги і надав вищезазначені сертифікати відповідності, які повністю засвідчують найменування товарів, які вимагаються Замовником, а відтак повністю відповідають вимогам тендерної документації та п. 11. Додатку № 2 до тендерної документації.
З огляду на це, відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника з підстав, які вказані в протоколі про відхилення є безпідставним та таким, що не узгоджується і не ґрунтується на умовах тендерної документації.
Незрозуміло, яким вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника і на підставі невідповідності яким вимогам Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а також які вимоги тендерної документації не виконав Скаржник.
Таким чином, безпідставним є твердження Замовника про те, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідала вимогам тендерної документації та мала бути відхилена.
4. Крім цього, вимога щодо надання сертифікатів відповідності не стосується технічної специфікації чи підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Вимога щодо надання сертифікатів відповідності міститься у Додатку 2 до тендерної документації, який не є технічною специфікацією, в той час як технічна специфікація міститься у Додатку 1 до тендерної документації.
Тому у випадку, якщо Замовник вважає надані Скаржником сертифікати відповідності такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, то у цьому випадку Замовник повинен був застосувати механізм 24 годин для усунення невідповідностей тендерної пропозиції відповідно до п.43 Особливостей, що не було виконано Замовником.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
134_2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника