• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні засоби за кодом ДК 021:2015 – 09210000-4 – «Мастильні засоби»

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

602 263.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 011.32 UAH
Період оскарження: 21.02.2025 14:23 - 01.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: bbf035a0a26c40cfabfe36f0a96e510c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-21-006512-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 15:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2025 13:18
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2025 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ прийнято до уваги та буде виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 412c77946320434291d5da1bd1c85b0e
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації (ТД) та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель, затвердженим постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), з наступних підстав:
Таблиця Додатку 2 містить таблицю в якій потрібно зазначити назва, виробник, рік виготовлення, країна виробник, технічні характеристики прописуються учасником:

Додаток 2
до тендерної документації
Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку.

Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі

Скаржником на виконання вказаної вимоги надано документ Вих. № 25 від 03.03.2025 «25 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та документ Вих. № 02/1 від 26.02.2025 «Порівняльна таблиця»:
1. Щодо каталожного номеру та обсяг тари (200 л vs. 60 л)
• З порівняльної таблиці (стор. 3-4):
o Для позиції 1 ("Масло моторн. BREXOL TECHNO 10W40 SL/CF") учасник навів:
 Каталожний номер: 48391051012.
 Обсяг тари: Бочка 200 л.
 Виробник: BREXOL, Польща.
o У технічних характеристиках (стор. 3) детально описані параметри масла, узгоджені з міжнародними стандартами (API SL/CF, ACEA A3/B3, SAE 10W-40).
Порівняльна таблиця (стор. 1):
Параметр Вимога замовника Пропозиція учасника Відповідність
Обсяг тари (поз. 1) 200 л 200 л Так
Клас в’язкості SAE (поз. 1) 10W-40 10W-40 Так
Каталожний номер та обсяг тари повністю відповідають вимогам тендеру. Претензія замовника щодо 60 л є некоректною, оскільки учасник чітко вказав специфікацію для 200 л, та учасник не пропонує еквівалент .
Учасник надав каталожний номер, що відповідає мастилу в тарі 200 літрів. Замовник посилається на те, що за цим артикулом на сайті виробника зазначено 60 л. Однак каталожні номери можуть змінюватися залежно від партії виробництва, маркування тари та внутрішньої логістики виробника. Це є стандартною практикою для виробників мастильних матеріалів, оскільки один і той самий продукт може фасуватися в різні обсяги, а також мати різні артикули для різних ринків. Таким чином, висновок про невідповідність товару лише на підставі одного каталожного номера є помилковим, оскільки: Учасник заявив масло відповідної марки та не пропонує аналог/еквівалент та характеристик у бочці 200 літрів. Каталожний номер міг відрізнятися через внутрішню систему обліку виробника. Замовник не довів, що товар у заявленій тарі (200 л) не існує або не відповідає технічним вимогам Замовника.
2. Щодо технічних характеристик: діапазони vs. фіксовані значення
Скаржником в порівняльній таблиці зазначено технічні характеристики, які відповідають вимогам Замовника:
• З порівняльної таблиці (стор. 1-2):
Параметр Вимога замовника Пропозиція учасника Відповідність
Щільність при 15°C (поз. 1) 0,83–0,86 г/см³ 0,83–0,86 г/см³ Так
Кінематична в’язкість (поз. 1) ≤ 87,2 мм²/с (при 40°C) 87,2 мм²/с Так
Температура застигання (поз.1) ≤ -40°C -40°C Так

• Діапазони (наприклад, щільність) відображають технологічні допуски (ASTM D1298).
• Фіксовані значення (наприклад, в’язкість 87,2 мм²/с) точно відповідають вимогам.
• Вимоги тендеру не передбачали необхідність фіксованих значень, що робить діапазони допустимими.
Учасник виконав умови тендеру. Замовник не зазначив у документації необхідність фіксованих значень, тому претензії є безпідставними.
3. Відповідність позиціям 4-5 (Літол-24 та Солідол)
• Позиція 4 (Літол-24):
o Технічні параметри (стор. 4-5):
 Класифікація: NLGI 3, DIN 51502.
 Температурний діапазон: від -30°C до +120°C.
o Порівняльна таблиця (стор. 2):
Параметр Вимога замовника Пропозиція учасника Відповідність
Ємність (поз. 4) 20 л 20 л Так
Класифікація (поз. 4) NLGI 3 NLGI 3 Так
• Позиція 5 (Солідол):
o Технічні параметри (стор. 5):
 Температура краплепадіння: не нижче 93°C.
 Пенетрація: 230-300 × 0,1 мм.
o Порівняльна таблиця (стор. 3):
Параметр Вимога замовника Пропозиція учасника Відповідність
Ємність (поз. 5) 20 л 20 л Так
Пенетрація (поз. 5) Відповідає ГОСТ 230-300 × 0,1 мм Так
Товари повністю ідентичні вимогам тендеру. Замовник не надав жодних доказів невідповідності.
4. Додаткові аргументи з порівняльної таблиці
• Для позиції 2 (ELF Evolution FULL-TECH FE 5W-30):
Параметр Вимога замовника Пропозиція учасника Відповідність
В’язкість при 100°C ≥ 12,2 мм²/с 12,2 мм²/с Так
Температура спалаху ≤ 240°C ≤ 240°C Так
• Для позиції 3 (ENI I-Sint 5W-40):
Параметр Вимога замовника Пропозиція учасника Відповідність
В’язкість при 100°C ≥ 14,0 мм²/с 14,2 мм²/с Так
Індекс в’язкості ≥ 170 170–175 Так
Усі параметри перевищують або відповідають вимогам тендеру, що підтверджено порівняльною таблицею.
Документи учасника, включаючи порівняльну таблицю, підтверджують повну відповідність товару вимогам тендеру. Відхилення пропозиції є необґрунтованим та порушує принципи публічних закупівель.
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є безпідставним та таким, що порушує вимоги Закону та Особливостей.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)