• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО № 88, за адресою м. Київ, вул. К. Білокур, 3»

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО № 88, за адресою м. Київ, вул. К. Білокур, 3» згідно документації. При проведенні поточного ремонту учасник/виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. Строк виконання робіт: до 20.08.2025 року. Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. * Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту). Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки. Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.

Торги відмінено

2 699 144.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 495.72 UAH
Період оскарження: 21.02.2025 13:58 - 28.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1b45370294b5499192077c890314c4cf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-21-005416-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2025 14:12
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2025 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано замовником.
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 47673342f9ca48d0bd845c0f107f6cdc
Заголовок пункту скарги: Заперечення на відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі за текстом Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-005416-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО № 88, за адресою м. Київ, вул. К. Білокур, 3. ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Участь в процедурі закупівлі прийняли:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-Кепітал.» (надалі Скаржник).
2. Фізична особа-підприємець Затульська Катерина Григорівна.
11 березня 2025 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Вважаємо рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника прийнято з порушенням вимог Тендерної документації і законодавства України.
Витяг з протоколу відхилення
1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації встановлено:
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обгрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обгрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт/наданням послуг, коштами на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Необгрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки.
У складі тендерної документації (як додатки до договору) повинні надаватися у сканованому вигляді такі види кошторисної документації, які підписані та завірені «мокрою печаткою» (у разі наявності) учасника, а саме:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
-розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з обгрунтуванням ціни та посиланням па постачальника);
-дефектний акт.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd.
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції ТО В «ТЕІІ- КЕНІТАЛ.» було надано кошторисну документацію на закупівлю послуг згідно процедури закупівлі:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з обгрунтуванням ціни та посиланням на постачальника);
-дефектний акт.
Відповідно до тендерної документації, а саме відомості обсягів робіт, необхідно виконати наступні роботи, які визначені в пунктах:
П. 21 “Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу |типу 'сатенгінс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази”- 119,1 м2;
П.32 “Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази”- 13,8 м2;
П.83 “Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази”- 55,2 м2;
П.94 “Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази”- 6,9 м2;
П.137 “Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази”- 80,2 м2;
П.148 “Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази”- 4,68 м2;
П. 22 “Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на
кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт)” - 119,1 м2;
П.33 “Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'], на
кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт)”-13,8 м2;
П.84 “Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'], на
кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт)” - 55,2 м2;
П.95 “Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'], па кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт)”-6,9 м2;
П.138 “Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт)” - 80,2 м2;
П.149 “Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгінс'], па кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт)”-4,68 м2.
Відповідно до відомості обсягів робіт загальна товщина стартового шару передбачена 1,5 мм. Учасник застосував до п.22, п.33, п.84, п.95, п.138, п.149 коефіцієнт Н1=3,тим самим збільшивши товщину накриття поверхонь стін до 2,5 мм. Це збільшує трудовитрати в цих пунктах на од. вим.100 м2 на 20,94 люд/год. При зазначеному Учасником рівні кошторисної заробітньої плати, зарплата збільшується на 4625 гри за 100 м2 опорядження поверхні.
Учасником врахований коефіцієнт 1,2 до трудовитрат на ремонтно-будівельні роботи, що передбачає виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів, що дозволяє збільшувати трудовитрати на коефіцієнт 1,2 саме на ремонтно-будівельні роботи. Трудовитрати монтажників, що враховані в нормі в п.253 КМ10-309-3 «Демонтаж кнопки пускача» кошторису Учасника не можуть бути збільшені на коєф 1,2 .
Даний коефіцієнт не поширюється на роботи, що виконуються не в приміщеннях будинків, будівель. Тобто коефіцієнт 1,2 до трудовитрат у розділі «Вулиця» прийнято неправомірно, що привело до збільшення трудовитрат по цьому розділу на 20%.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 5.1. Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник надає лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5.2. Додатку 2 до Тендерної документації учасником надаються розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошториси, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів.
- Інформація про ціни на матеріальні ресурси
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
* Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту).
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки.
Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів.
- Інформація про ціни на матеріальні ресурси
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі imd.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Заперечення на відхилення
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надано
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
- Дефектний Акт;
- Локальний кошторис №02-01-01;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
- Інформація про ціни на матеріальні ресурси
Аналіз вимог щодо відповідності складу і обсягу робіт по заявленим Замовникам в протоколі пунктам дає можливість встановити наступне:
Згідно Додатку 1 до ТД Замовника Згідно Локального кошторису №02-01-01 Скаржника
№ ч.ч Найменування робіт і витрат, обсяг № ч.ч Найменування робіт і витрат, обсяг
п.21 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 119,1 м2 п.21 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 119,1 м2
п.22 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт) 119.1 м2 п.22 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт) 119.1 м2
п.32 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 13,8 м2 п.32 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 13,8 м2
п.33 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ. 1,5 мм, старт 13,8 м2 п.33 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ. 1,5 мм, старт 13,8 м2
п.83 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 55,2 м2 п.83 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 55,2 м2
п.84 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ.
1,5 мм, старт) 55,2 м2 п.84 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ.
1,5 мм, старт) 55,2 м2
п.94 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 6,9 м2 п.94 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 6,9 м2
п.95 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт) 6,9 м2 п.95 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ 1,5 мм, старт) 6,9 м2
п.137 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 80,2 м2 п.137 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 80,2 м2
п.138 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ. 1,5 мм, старт) 80,2 м2 п.138 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу 'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ. 1,5 мм, старт) 80,2 м2
п.148 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 4.68 м2 п.148 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 4.68 м2
п.149 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ.
1,5 мм, старт) 4.68 м2 п.149 Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу
'сатенгіпс'], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (товщ.
1,5 мм, старт) 4.68 м2
Таким чином порівняння зазначених пунктів Дефектного акту (в складі Додатку 1 до ТД) та наданого Скаржником Локального кошторису №02-01-01 дає можливість встановити ідентичність переліку, обсягів та складу робіт.
Дана відповідність стосується не лише наведених пунктів, а і інших пунктів Де5фектного акту і наданого Скаржником Локального кошторису, що свідчить про належне виконання умов Тендерної документації.
При цьому Замовником також не враховано наступне.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Відповідно до пункту 2.3 Настанови з визначення вартості будівництва, до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І Документації назва предмета закупівлі - " ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО № 88, за адресою м. Київ, вул. К. Білокур, 3».
Відповідно до підпункту 4.3 пункту 4 розділу І Документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): Місце надання послуг: м.Київ, вул. К. Білокур, 3. Кількість – 1 послуга.
Згідно титульної сторінки Документації проводиться закупівля послуг.
Відповідно до сторінки закупівлі в електронній системі закупівель вид предмету закупівель: послуги.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, в тому числі, поточний ремонт приміщень.
Тендерна Документація не містила жодних вимог щодо застосування тих чи інших коефіцієнтів при здійсненні розрахунків.
Враховуючи викладене, оформивши договірну ціну у спосіб, наведений Скаржником у Пропозиції, Переможець не порушив вимоги Замовника в цій частині, що свідчить про відсутність невідповідностей в документах Пропозиції Скаржника, та відсутність підстав для відхилення його пропозиції.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Тендерної пропозиції..
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши Пропозицію Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника