-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення та впровадження системи відеоспостереження в закладах освіти (Код ДК 021: 2015- 51310000-8 «Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо-, та відеоапаратури»)
Завершена
505 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 526.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 526.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2025 11:49 - 19.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
7d317cf666d249afbbd8ef9b6b97591f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-21-003042-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення за ідентифікатором UA-2025-02-21-003042-a за предметом закупівлі: Встановлення та впровадження системи відеоспостереження в закладах освіти (Код ДК 021: 2015- 51310000-8 «Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо-, та відеоапаратури»).
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 01 березня 2025 р. 00:00 години.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ПП «СКОРПІОН-СБЛ» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель, призводять до дискримінації та обмеження кола учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції (2).docx 25.02.2025 22:32
- Скарга Відео.docx 25.02.2025 22:32
- Додаток 1. Технічне завдання (4).doc 25.02.2025 22:32
- Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.pdf 25.02.2025 22:32
- Тендерна документація відеоспостереження 2025 (3).docx 25.02.2025 22:32
- додаток 3. Проект договору.docx 25.02.2025 22:32
- додаток 4. для переможця.docx 25.02.2025 22:32
- Про затвердження особливостей здійснення публічних закупів… - Постанова № 1178 від 12.10.2022 - d519975-20240919.pdf 25.02.2025 22:32
- sign.p7s 25.02.2025 22:56
- Скарга Відео оновлена.docx 25.02.2025 23:36
- Скарга Відео.docx.asice 25.02.2025 23:44
- рішення від 27.02.2025 № 3034.pdf 27.02.2025 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 № 3510.pdf 07.03.2025 15:42
- рішення від 06.03.2025 № 3510.pdf 11.03.2025 18:27
- надання пояснень по суті скарги.docx 03.03.2025 12:21
- надання пояснень по суті скарги.pdf 03.03.2025 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 23:14
Дата розгляду скарги:
06.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2025 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2025 18:27
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2025 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник вніс зміни до тендерної документації та виключив із неї оскаржувані вимоги.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b5652c640bc74838ad84cf33a8fbc780
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1) Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п.5 розділу 5 Додатку №2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та аналогічна вимога, що міститься у п.6 додатку №1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
Учасник, з метою обстеження місця встановлення відеонагляду, повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об'єкт Замовника і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкта (у довільній формі), підписаний представниками від Замовника та Учасника.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері фактично необхідно провести обстеження об’єктів надання послуг та поспілкуватися з представником Замовника.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель, що передбачені у ст. 5 Закону про закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не підписати наведений вище акт (обстеження) огляду, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною для відхилення тендерної пропозиції (далі – Пропозиція), і таким чином відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику, «Акту огляду об’єкта».
Крім того, огляд об`єкту Скаржником з Замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Скаржник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням актів огляду, що надає можливість уповноваженій особі Замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах потенційних .учасників.
Разом з тим, обстеження (огляд) об’єкту- є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру надання послуг, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язковим складання документів (акт, протоколом) обстеження між сторонами.
Окрім цього, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону про закупівлі).
Крім того, факт відсутності огляду (обстеження) об’єкта охорони учасником на об`єкті до аукціону, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, згідно ст.31 Закону Про публічні закупівлі.
Також звертаємо увагу про те, що Замовник зобов’язаний опублікувати в Документації у повному обсязі всю інформація для ознайомлення учасникам.
Технічні характеристики предмета закупівлі впливають на конкуренцію серед учасників на етапі торгів, і вони мають бути сформульовані об'єктивно та обґрунтовано.
Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) у подібних випадках свідчить про неправомірність встановлення зазначеної вимоги, а саме:
1). Рішення Колегії №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
2). Рішення Колегії № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
3). Рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
4). Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
5). Рішення Колегії № 5781 від 02.05.2023 р. (закупівля UA-2023-04-18-009342-a).
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не завантажать у складі пропозиції письмове підтвердження про ознайомлення та погодження з умовами даної закупівлі, в тому числі про огляд об’єктів із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, виїзд представників учасника на об’єкти Замовника з метою здійснення оглядів несе додаткові необґрунтовані фінансові витрати, особливо на потенційних учасників, які знаходяться на значній відстані від об’єктів Замовника, у тому числі на Скаржника.
Учасник, з метою обстеження місця встановлення відеонагляду, повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об'єкт Замовника і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкта (у довільній формі), підписаний представниками від Замовника та Учасника.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері фактично необхідно провести обстеження об’єктів надання послуг та поспілкуватися з представником Замовника.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель, що передбачені у ст. 5 Закону про закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не підписати наведений вище акт (обстеження) огляду, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною для відхилення тендерної пропозиції (далі – Пропозиція), і таким чином відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику, «Акту огляду об’єкта».
Крім того, огляд об`єкту Скаржником з Замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Скаржник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням актів огляду, що надає можливість уповноваженій особі Замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах потенційних .учасників.
Разом з тим, обстеження (огляд) об’єкту- є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру надання послуг, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язковим складання документів (акт, протоколом) обстеження між сторонами.
Окрім цього, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону про закупівлі).
Крім того, факт відсутності огляду (обстеження) об’єкта охорони учасником на об`єкті до аукціону, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, згідно ст.31 Закону Про публічні закупівлі.
Також звертаємо увагу про те, що Замовник зобов’язаний опублікувати в Документації у повному обсязі всю інформація для ознайомлення учасникам.
Технічні характеристики предмета закупівлі впливають на конкуренцію серед учасників на етапі торгів, і вони мають бути сформульовані об'єктивно та обґрунтовано.
Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) у подібних випадках свідчить про неправомірність встановлення зазначеної вимоги, а саме:
1). Рішення Колегії №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
2). Рішення Колегії № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
3). Рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
4). Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
5). Рішення Колегії № 5781 від 02.05.2023 р. (закупівля UA-2023-04-18-009342-a).
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не завантажать у складі пропозиції письмове підтвердження про ознайомлення та погодження з умовами даної закупівлі, в тому числі про огляд об’єктів із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, виїзд представників учасника на об’єкти Замовника з метою здійснення оглядів несе додаткові необґрунтовані фінансові витрати, особливо на потенційних учасників, які знаходяться на значній відстані від об’єктів Замовника, у тому числі на Скаржника.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, зокрема, Додатках, що зазначені у тексті цієї скарги.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, зокрема, Додатках, що зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
573b6e1285e44cf1a9e0c3e6a533cfb4
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2) Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п.2.3 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:
Скан- копія протоколу (витягу з протоколів) перевірки знань, та виданих на їх підставі посвідчення про перевірку знань з охорони праці, а саме: («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правила охорони праці під час роботи із інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21.98). Документи на даються як мінімум на двох працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг.
Зазначена вимога не узгоджується з іншими умовами тендерної документації, оскільки Замовник вимагає вказані документи як мінімум на двох працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг.
В той же час тендерною документацією передбачено, що під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Таким чином вимогу Замовника можуть виконати лише ті учасники, які до надання послуг залучатимуть мінімум двох власних працівників.
Оскаржувана вимога для Скаржника є дискримінаційною, оскільки ми плануємо залучати кадрові спроможності інших суб’єктів господарювання, а відтак, не можемо виконати вимогу Замовника в такій редакції та надати скан- копії протоколу (витягу з протоколів) перевірки знань, та виданих на їх підставі посвідчення про перевірку знань з охорони праці, а саме: («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правила охорони праці під час роботи із інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21.98) на як мінімум двох наших працівників, які будуть залучені до надання послуг.
Скан- копія протоколу (витягу з протоколів) перевірки знань, та виданих на їх підставі посвідчення про перевірку знань з охорони праці, а саме: («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правила охорони праці під час роботи із інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21.98). Документи на даються як мінімум на двох працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг.
Зазначена вимога не узгоджується з іншими умовами тендерної документації, оскільки Замовник вимагає вказані документи як мінімум на двох працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг.
В той же час тендерною документацією передбачено, що під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Таким чином вимогу Замовника можуть виконати лише ті учасники, які до надання послуг залучатимуть мінімум двох власних працівників.
Оскаржувана вимога для Скаржника є дискримінаційною, оскільки ми плануємо залучати кадрові спроможності інших суб’єктів господарювання, а відтак, не можемо виконати вимогу Замовника в такій редакції та надати скан- копії протоколу (витягу з протоколів) перевірки знань, та виданих на їх підставі посвідчення про перевірку знань з охорони праці, а саме: («Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правила охорони праці під час роботи із інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21.98) на як мінімум двох наших працівників, які будуть залучені до надання послуг.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, зокрема, Додатках, що зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d0377d7c51fa4989a5c94000f686b0a0
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3) Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п.2.4 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:
Обов’язкова наявність у штаті учасника не менше одного демобілізованого працівника. На підтвердження вимоги учасником надається Наказ про звільнення з військової служби працівника.
Демобілізація - це процедура, яка дає змогу військовослужбовцю перейти на мирний стан і припинити службу в армії. Проте, військові можуть бути не тільки демобілізовані, а й звільнені з різних причин: хтось отримав поранення і звільнений з військової служби за станом здоров’я, хтось звільнився через сімейні обставини або інші поважні причини.
В будь-якому випадку, зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки у нашому штаті станом на поточну дату відсутні демобілізовані працівники, що не дозволяє нам прийняти участь у цій закупівлі.
Крім того, ми здатні якісно надати послуги, що є предметом закупівлі, оскільки як передбачено тендерною документацією, плануємо залучати кадрові спроможності субпідрядників/ співвиконавців. Проте, навіть якщо серед них і будуть демобілізовані – все рівно такі працівники не є працівниками учасника.
Таким чином, оскаржувану вимогу Замовника можуть виконати лише ті учасники, які мають у штаті демобілізованих працівників та зможуть це документально підтвердити, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Крім того, факт відсутності у штаті Учасника демобілізованих працівників не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, згідно ст.31 Закону Про публічні закупівлі.
Обов’язкова наявність у штаті учасника не менше одного демобілізованого працівника. На підтвердження вимоги учасником надається Наказ про звільнення з військової служби працівника.
Демобілізація - це процедура, яка дає змогу військовослужбовцю перейти на мирний стан і припинити службу в армії. Проте, військові можуть бути не тільки демобілізовані, а й звільнені з різних причин: хтось отримав поранення і звільнений з військової служби за станом здоров’я, хтось звільнився через сімейні обставини або інші поважні причини.
В будь-якому випадку, зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки у нашому штаті станом на поточну дату відсутні демобілізовані працівники, що не дозволяє нам прийняти участь у цій закупівлі.
Крім того, ми здатні якісно надати послуги, що є предметом закупівлі, оскільки як передбачено тендерною документацією, плануємо залучати кадрові спроможності субпідрядників/ співвиконавців. Проте, навіть якщо серед них і будуть демобілізовані – все рівно такі працівники не є працівниками учасника.
Таким чином, оскаржувану вимогу Замовника можуть виконати лише ті учасники, які мають у штаті демобілізованих працівників та зможуть це документально підтвердити, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Крім того, факт відсутності у штаті Учасника демобілізованих працівників не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, згідно ст.31 Закону Про публічні закупівлі.
×
-
Назва доказу:
тендерна дркументація
-
Повʼязаний документ:
додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, зокрема, Додатках, що зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
21d04fff4d9d4266af915de61999b93e
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
4) Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п.1 розділу 6 Додатку №2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:
Надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Сертифікат якості ISO 9001 - це документ, який засвідчує, що компанія, яка отримала його, не суперечить загальноприйнятим міжнародним вимогам і правилам «Системи менеджменту якості». Іншими словами, сертифікат ISO 9001:2018 доводить, що система управління менеджменту та якості компанії відповідає вимогам стандарту ISO і успішно пройшла сертифікацію на ISO.
Одночасно, сертифікація на систему управління якістю ISO 9001 передбачає перевірку підприємства, а не самого продукту, зокрема, процесу виробництва, як того вимагає Замовник.
Враховуючи зазначене, вимога замовника в такій редакції ставить нас, як у потенційного учасника закупівлі у нерівні умови з іншими учасниками, оскільки виконати вимогу замовника зможуть лише ті учасники, які нададуть копію сертифіката відповідності системи управління якістю саме у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Додатково повідомляємо, що Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів».
З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Сертифікат якості ISO 9001 - це документ, який засвідчує, що компанія, яка отримала його, не суперечить загальноприйнятим міжнародним вимогам і правилам «Системи менеджменту якості». Іншими словами, сертифікат ISO 9001:2018 доводить, що система управління менеджменту та якості компанії відповідає вимогам стандарту ISO і успішно пройшла сертифікацію на ISO.
Одночасно, сертифікація на систему управління якістю ISO 9001 передбачає перевірку підприємства, а не самого продукту, зокрема, процесу виробництва, як того вимагає Замовник.
Враховуючи зазначене, вимога замовника в такій редакції ставить нас, як у потенційного учасника закупівлі у нерівні умови з іншими учасниками, оскільки виконати вимогу замовника зможуть лише ті учасники, які нададуть копію сертифіката відповідності системи управління якістю саме у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Додатково повідомляємо, що Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів».
З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, зокрема, Додатках, що зазначені у тексті цієї скарги.