• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкція вхідної групи (двері)

Торги не відбулися

149 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 748.95 UAH
Період оскарження: 21.02.2025 08:58 - 28.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 7af94999a808490480a1afd2a9e0f3ac
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-21-000318-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з Вашим рішенням з наступних підстав: Додатком 3 ТД «Технічна специфікація до предмета закупівлі» вимагалась конструкція вхідної групи зі склопакетом 42 мм (4 Серебро 20-16Ar-4-14Ar-4i)/ 42 мм (4 Серебро 20-16Ar-4-14Ar-4LowE). Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»: п.3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". На підставі цього нами був запропонована конструкція з еквівалентним склопакетом 44 мм (4 Серебро 35/26-16Ar-4-16Ar-4i)/44 мм (4 Серебро 35/26-16Ar-4-16Ar-4i), який має навіть кращі характеристики з опору теплопередачі. У своєму протоколі №10-03-25 Ви не вказали , яка саме невідповідність не відповідає Вашим вимогам. Нами запропонований склопакет товщиною 44мм ,він має кращий показник із теплозбереження, а саме : Склопакет 42 мм (4 Серебро 20-16Ar-4-14Ar-4i)/ 42 мм (4 Серебро 20-16Ar-4-14Ar-4LowE) має коефіцієнт опору теплопередачі 1,45 (протокол лабораторних випробувань додається); Склопакет 44 мм (4 Серебро 35/26-16Ar-4-16Ar-4i)/44 мм (4 Серебро 35/26-16Ar-4-16Ar-4i) має коефіцієнт опору теплопередачі 1,48 (протокол лабораторних випробувань додається). Крім того , запропоноване скло 4 Серебро 35/26 має кращі характеристики із захисту від сонячних факторів ніж скло 4 Серебро 20 (характеристики на обидва скла додаються). Також роз’яснюємо, що позначення скла «LowE» та «і» це ідентичні позначення того, що застосовується енергозберігаюче скло. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції , так як запропонований нами товар є еквівалентом до товару , що вимагався закупівлею. У разі ігнорування нашої вимоги або надання необґрунтованої відповіді ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! На виконання статті 31 Закону України “Про публічні закупівліˮ (далі - Закон) та пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) надаю відповідь на вимогу скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі - Учасник). По суті Вашого звернення повідомляю, що у Додатку 3 до тендерної документації “Технічна специфікація до предмета закупівлі” міститься вичерпний опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується. Згідно з умовами технічної специфікації замовником вимагалась конструкція вхідної групи зі склопакетом 42 мм (4 Серебро 20-16Ar-4-14Ar-4i)/ 42 мм (4 Серебро 20-16Ar-4-14Ar-4LowE). Технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та не містить вираз “або еквівалент”. Тобто, Учасник не мав підстави пропонувати конструкцію з еквівалентним склопакетом 44 мм (4 Серебро 35/26-16Ar-4-16Ar-4i)/ 44 мм (4 Серебро 35/26-16Ar-4-16Ar-4i). Учасник повинен був надати пропозицію товару з технічними характеристиками відповідно до вимог замовника. Згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а також звернутися до замовника з пропозицією/вимогою внести зміни до тендерної документації. Якщо Учасник мав намір запропонувати товар технічні характеристики якого відрізняються від характеристик, що вимагаються замовником він мав можливість звернутись до замовника з пропозицією/вимогою внести зміни до тендерної документації. В електронній системі закупівель відсутні звернення до замовника за роз’ясненнями щодо розміру склопакету та/або можливості подання тендерної пропозиції з еквівалентним товаром. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Ураховуючи вищевикладене, під час розгляду Вашої тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення, замовником дотримано вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено