• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень за адресою: вулиця Леоніда Каденюка, будинок39, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 52800)

Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень за адресою: вулиця Леоніда Каденюка, будинок39, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 52800.

Завершена

557 755.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 788.78 UAH
Період оскарження: 20.02.2025 18:20 - 26.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Щодо ціни

Номер: d84828be92f84ee69d73c21cbd7888bf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-013081-a.b5
Назва: Щодо ціни
Скарга:
Аномально низька ціна
Дата розгляду скарги: 24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2025 18:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.03.2025 13:27
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС", Білоусов Роман Миколайович 380993603638 PAVLISHCHEVALILIYA79@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f8dcb7f2e82e4fd39c615556ead5302f
Заголовок пункту скарги: Аномально низька ціна
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги: Аномально низька ціна
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
Скарга
Відхилено
КЕП

Технічнім характеристики

Номер: a64ceab6bdc6408bbc6b4f193554a50f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-013081-a.a4
Назва: Технічнім характеристики
Скарга:
Відмінити процедуру закупівлі для внесення змін до Тендерної документації
Дата розгляду скарги: 24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2025 17:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.03.2025 12:33
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС", Білоусов Роман Миколайович 380993603638 PAVLISHCHEVALILIYA79@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b4749b9947a4436ba78736a8261e8dc0
Заголовок пункту скарги: Відмінити процедуру закупівлі для внесення змін до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відмінити процедуру закупівлі для внесення змін до Тендерної документації
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
Скарга
Скасована
КЕП

Технічні характеристики

Номер: f4dc4c2d38af4bed90212cb7cc1cf9c5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-013081-a.b3
Назва: Технічні характеристики
Скарга:
Відмінити процедуру закупівлі для внесення змін до Тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.03.2025 16:26
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС", Білоусов Роман Миколайович 380993603638 PAVLISHCHEVALILIYA79@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e494383a36004e45978e2ce2b44c2825
Заголовок пункту скарги: Відмінити процедуру закупівлі для внесення змін до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушення вимог законодавства
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
Вимога
Є відповідь

Технічні характеристики

Номер: cac81d8e4d404e3bb3749aebcc2f2bd9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-013081-a.a2
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
відмінити процедуру закупівлі для внесення змін до Тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Згідно Додатку 2 тендерної документації: Обладнання, яке повинно бути використано для забезпечення охорони об’єктів:- відеокамери – не менш ніж 6 од.,- відео регістратор з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб,- монітор з можливістю спостерігання одночасно встановлених відеокамер, вуличні прожектори з датчиками руху та освітлення в кількості не менше 4 одиниць. Враховуючи вимоги чинного законодавства та рішення АМКУ від 29.01.2025 № 1360-р/пк-пз здійсненні під час розгляду скарги на аналогічну закупівлю № UA-2025-01-13-013491-a ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) в якій були зазначені такі ж пункти незгоди з тендерною документацією, на які вказуєте Ви, АМКУ не вказав зауважень саме на цю частину звернення учасника. Дана вимога зумовлена тим, що наявність обладнання, зазначене в тендерній документації, є необхідним для цілодобового моніторингу( відеокамери -потрібні для покриття всіх ключових зон спостереження (входи, периметр, внутрішні приміщення);- відео регістратор з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб –(стандартна вимога для розслідування інцидентів та аналізу подій);- монітор з можливістю спостерігання одночасно встановлених відеокамер (дозволяє оперативно контролювати всі зони в режимі реального часу);- вуличні прожектори з датчиками руху та освітлення в кількості не менше 4 одиниць (підвищують рівень безпеки у темний час доби та запобігають несанкціонованому доступу)). Фіксації інцидентів та своєчасного реагування на надзвичайні ситуації, кількість камер визначено враховуючи велику територію закладу освіти: окрім головної будівлі ліцею з кількістю входів/виходів (11) ), на території закладу знаходиться пункт незламності , господарська будівля з кількістю входів/виходів (3), встановлений генератор . Також наявність в закладі дорогоцінного навчального обладнання, яке було придбано для заабезпечення якісного навчального процесу на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” , а також неодноразові позаштатні ситуації. Дійсно, предмет закупівлі - за кодом ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень за адресою: вулиця Леоніда Каденюка, будинок 39, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 52800), і вказана вимога прописана, як складова послуг, які закуповуються. Такі вимоги правомірні, бо вони безпосередньо стосуються охорони приміщень. Придбання обладнання без охоронної послуги є економічно недоцільним, оскільки заклад освіти потребує наявність зовнішнього відеоспостереження тільки з метою охорони території будівлі та майна Ваша вимога, стосовно відмінити процедури закупівлі для внесення змін до Тендерної документації, на даному етапі є недоречною.Так, як, виходячи на торги, та подаючи свою тендерну пропозицію, Ви , як Учасник погодилися з Тендерною документацією. Вона Вас влаштовувала. Також зазначимо, що відповідно до наданої Вами довідки в складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель від 24.02.2025 «Про наявність матеріально-технічної бази», під час участі у відкритих торгах з особливостями, ідентифікатор UA-2025-02-20-013081-a. Ви погодилися з усіма вказаними умовами тендерної документації, які викладені в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі. Ваша вимога не може бути задоволена, так як відсутні правові підстави, за винятком виконання рішення органу оскарження (п.2 ч.18 ст.18 Закону «Про публічні закупівлі»).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Аномально низька ціна

Номер: 4c8155de485e4f3fbc818ea8eb73dea0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-013081-a.b1
Назва: Аномально низька ціна
Вимога:
Кошторис/Розрахунок
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до частини 14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Учасник ТОВ "ГРУПА-ГЕПАРД", надав довідку в довільній формі щодо обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом одного робочого дня відповідно абзацу 9 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», де повідомив Замовника про відповідальність та можливість надання послуг відповідно до умов закупівлі згідно своєї остаточної цінової пропозиції. Однак Закон не дає відповіді на запитання, яке обґрунтування є належним. Оскільки в тендерної документації замовника не було визначено вимог до порядку формування ціни учасника та обґрунтування аномально низької ціни, у замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, то і учасник в даному випадку, не порушив умов тендерної документації. Зважаючи на запропоновану вартість послуги, Замовник має змогу зекономити бюджетні кошти. У своїй вимогі ви посилаєтесь на абзац 5 п.38 Особливостей, але цей пункт про наступне: «Дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель», і цей пункт немає відношення до вимоги.. Далі Ви прописали: «Аналізуючи Цінову пропозицію переможця тендера, ми приходимо до висновку, що дана аномально низька ціна не покриває витрат навіть мінімальної заробітної плати та доплати за надурочну роботу та роботу у вихідні та вечірні часи працівників, що суперечить вимогам Законів України «Про оплату праці» - та «Про охорону праці». Окрім цього аномально низька ціна не покриває витрат на сплату усіх необхідних видів податків та виїзд оперативної групи». Замовник в даному випадку проводить закупівлю охоронних послуг, щодо розрахунку та виплат заробітної плати та нарахувань відповідних податків і зборів, несе відповідальність виконавець. Стосовно наявності та чисельності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник ТОВ "ГРУПА-ГЕПАРД" надав довідку про наявність працівників у кількості п’яти охоронців. Підсумовуючи ваші вимоги та спираючись на абзац 2 та абзац 3 п.54 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник не може внести зміни у свою тендерну документацію згідно законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено