• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виготовлення проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі літери Б-2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: проспект Богдана Хмельницького,19, в м.Дніпро»

Завершена

380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2025 15:06 - 07.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо Оскарження рішення Замовника №2

Номер: e107e98c4c6e4e55ab777b3263ec98e9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-009413-a.c3
Назва: Вимога щодо Оскарження рішення Замовника №2
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна лікарня № 16" Дніпровської міської ради оголошено закупівлю UA-P-2025-02-20-010059-a за предметом Виготовлення проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі літери Б-2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: проспект Богдана Хмельницького,19, в м. Дніпро» (за Кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). За результатом розгляду, пропозиція ФОП Щедра Люба Іванівна (надалі – ФОП) була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Проте зазначене рішення є протиправним, порушує вимоги оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями та положення Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки: Порушення 9 Згідно вимог Додатку №7 тендерної документації (ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ), в якому зазначено: «Тендерна пропозиція складається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми» У складі пропозиції ФОП, надано «Тендерну пропозицію» яка заповнена з порушеннями та не містить всієї інформація яку необхідно надати замовнику, а саме - в п.5 - відсутня інформація про форму власності, юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правова форма господарювання, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація, інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, а також інформація про податок, що сплачується учасником; - в п.7 – відсутня інформація про «Індивідуальний податковий»; - в.п.12 - відсутня інформація про систему оподаткування. Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. ВИМАГАЄМО: Враховуючи зазначене, уповноважена особа Замовника, не виявила наведені невідповідності, тому вимагаємо скасувати протиправне рішення про визнання ФОП Щедра Люба Іванівна переможцем процедури закупівлі. Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» буде здійснено дії з оскарження даного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, буде здійснено звернення до громадських організацій, Державної аудиторської служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо відсутності інформації у тендерній пропозиції ФОП Щедра Люба Іванівна Щодо пункту 5 (форма власності, юридичний статус, організаційно-правова форма, спеціалізація тощо): Фізична особа-підприємець Щедра Люба Іванівна (ФОП) не є юридичною особою, а відповідно, законодавчо не передбачено визначення форми власності, організаційно-правової форми чи інших реквізитів, які стосуються саме юридичних осіб. Інформація про місце реєстрації та спеціалізацію ФОП зазначається у витягу з ЄДР та інших офіційних документах, які були надані у складі тендерної пропозиції. Щодо пункту 7 (індивідуальний податковий номер – ІПН): Вимога щодо зазначення «Індивідуального податкового номера» є актуальною лише для платників ПДВ, а оскільки ФОП не є таким, то цей пункт не підлягає заповненню. Але ідентифікаційний код зазначено в Тендерній пропозиції. Щодо пункту 12 (система оподаткування): Учасником у складі тендерної пропозиції було надано всі необхідні документи, що підтверджують обрану систему оподаткування (єдиний податок або загальна система). Законодавство не зобов’язує ФОП дублювати цю інформацію у тендерній пропозиції, якщо вона вже міститься у витягу з реєстру платників податків, який був наданий у складі документів. Висновок: Оскарження щодо відсутності зазначеної інформації є необґрунтованим, оскільки: ✔ ФОП не є юридичною особою, тому не має організаційно-правової форми. ✔ ІПН для ФОП – це РНОКПП, який був зазначений. ✔ Система оподаткування підтверджена офіційними документами. Таким чином, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, а претензії учасника є безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо Оскарження рішення Замовника

Номер: c706107ee7dc442a9ceb8ae4ee70b8b1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-009413-a.b2
Назва: Вимога щодо Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна лікарня № 16" Дніпровської міської ради оголошено закупівлю UA-P-2025-02-20-010059-a за предметом Виготовлення проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі літери Б-2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: проспект Богдана Хмельницького,19, в м. Дніпро» (за Кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). За результатом розгляду, пропозиція ФОП Щедра Люба Іванівна (надалі – ФОП) була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Проте зазначене рішення є протиправним, порушує вимоги оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями та положення Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки: Порушення 1 Згідно вимог Додатку №4 та Додатку №6 до тендерної документації, в Завданні на проектування (п. 7 Стадійність проектування) вказано: «Проектну документацію виконати на стадії «робочий проект», в складі: - пояснювальна записка; - робочі креслення; - кошторис на будівельні роботи.». Проте, в розрахунках вартості (кошторисах на виконання проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт) ФОП, в Договірній ціні та Зведеному кошторисі, зазначена стадія Робоча документація, а це означає, що згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Додаток Ж, роботи будуть виконані на в повному обсязі без пояснювальної записки та кошторису на будівельні роботи. Порушення 2 Згідно п. 2.2. Договору (Додаток № 6 до тендерної документації), вартість робіт визначається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (затверджено Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021) та цінниками на проєктні роботи. У складі пропозиції ФОП, надано кошторисні розрахунки, що не відповідають вимогам «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», а саме: При складанні Договірної ціни допущено ряд помилок: - Вартість експертизи складає 171 252,00 грн., а вартість робочої документації 10 000,00 грн. - Невірно розрахований єдиний податок. При єдиному податку 6% Договірна ціна повинна складати 192 821,23 грн. замість 188 804,00 грн., як зазначено в Договірній ціні та в Зведеному кошторисі. Порушення 3 Згідно п.4.1. «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»: «4.1. За умови неможливості визначити вартість проектних, науково-проєктних, вишукувальних робіт за розділами ІІ та ІІІ цієї Настанови розрахунок кошторисної вартості зазначених робіт здійснюють за калькуляційним методом шляхом складання кошторису за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови.». У складі пропозиції ФОП, Кошторис №1 розрахований за формою № 3-П, наведеною в додатку 5 цієї Настанови проте, що кошторисну вартість проектних, науково-проєктних, вишукувальних робіт можливо визначити на підставі показників збірників цін на проектні, науково-проєктні і вишукувальні роботи. Порушення 4 У складі пропозиції ФОП, Кошторис №1 розрахунок виконаний з урахуванням на 1 людино-день вартістю 2 214 грн., що не відповідає даним, наведеним у таблиці 3 додатку 7 «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», де показник кошторисної вартості на проектні (науково-проєктні) роботи в розрахунку на 1 людино-день складає 1780 грн. Порушення 5 У складі пропозиції ФОП, Договірна ціна та Зведений кошторис допущені помилки в підписантах, які повинні відповідати додатку 3 та додатку 8 «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Порушення 6 Відповідно до вимог тендерної документації передбачено Обов’язкова наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає накази про прийняття на роботу / призначення на посаду або копії договорів та наказів про прийняття на роботу / призначення на посаду.). У складі пропозиції ФОП, надані договори цивільно-правового характеру на виконання послуг/робіт але відсутні накази про прийняття на роботу / призначення на посаду. Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Предмет договорів цивільно-правового характеру на виконання послуг/робіт наданих ФОП в складі пропозиції не відповідають кваліфікаціям працівників зазначених в довідці про наявність працівників, а саме посада Куліш Ірини Миколаївни зазначена «ГІП» але в той же час в наданому «Цивільно-правовому договорі» п. 2.1. Куліш І.М. «надає послуги інженерії (інженер проектувальник в частині кошторисної документації)». А посада іншого працівника Бистрової Ірини Іванівни зазначена «Інженер-кошторисник» але в той же час в наданому «Цивільно-правовому договорі» п. 2.1. Бистрова І.І. «надає послуги інженерії». Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Порушення 7 Відповідно до вимог тендерної документації необхідно надати «Скан-копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг)» У складі пропозиції ФОП надано Кваліфікаційні сертифікати Куліш Ірини Миколаївни Серія АР №009629 за напрямом «інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості» який не завірений належним чином та дія якого призупинена у зв’язку з Порушенням вимог ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" щодо підвищення кваліфікації, відповідна інформація міститься в відкритому доступі в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-проектувальників. Також в складі пропозиції ФОП надано два сформовані витяги про сертифікати на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. А саме Куліш Ірини Миколаївни Серія АР №019261 та Бистрової Ірини Іванівни Серія АР №004884. Зазначені витяги не являються сканованими копіями кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг). Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Порушення 8 Відповідно до вимог тендерної документації, Додатку №6 до тендерної документації зазначено «**1.Проект договору про закупівлю повинен бути заповнений зі сторони Учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування предмету закупівлі, кількості, ціни, вартості. Проект договору про закупівлю має бути підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника.» У складі пропозиції ФОП надано проект договору в якому не заповнена ціна договору п.2.1.; не заповнене та не підписано поле «ПОГОДЖЕНО» в Додатку №1 до договору; Додаток №2 до договору не заповнений та не наданий розрахунок вартості (кошторис) на виконання робіт. Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. ВИМАГАЄМО: Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати протиправне рішення про визнання ФОП Щедра Люба Іванівна переможцем процедури закупівлі. Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» буде здійснено дії з оскарження даного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, буде здійснено звернення до громадських організацій, Державної аудиторської служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Порушення 1 Згідно вимог Додатку №4 та Додатку №6 до тендерної документації, в Завданні на проектування (п. 7 Стадійність проектування) вказано: «Проектну документацію виконати на стадії «робочий проект», в складі: - пояснювальна записка; - робочі креслення; - кошторис на будівельні роботи.». Проте, в розрахунках вартості (кошторисах на виконання проєктних, науково-проєктних, вишу-кувальних робіт) ФОП, в Договірній ціні та Зведеному кошторисі, зазначена стадія Робоча доку-ментація, а це означає, що згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на бу-дівництво» Додаток Ж, роботи будуть виконані в повному обсязі без пояснювальної записки та кошторису на будівельні роботи. Відповідь: Див. лист обґрунтування-уточнення від 18.03.2025р. після проведення аукціону, згідно ре-зультату аукціону, надано кошторис відповідно до нової ціновоії пропозиції від 17.03.2025, яка визначена згідно із КНУ Настанова з визначення вартості ПВР (наказ №281) Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будівель і споруд та СОУ Д.1.2-0249543-00162008 СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ ( вартість будівництва об’єктів і робіт).форма 2-П, Кош-торис №1 2П наданий згідно результату аукціона що забезпечує повний комплекс проектних робіт див. п.1-14. Порушення 2 Згідно п. 2.2. Договору (Додаток № 6 до тендерної документації), вартість робіт визначається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (затверджено Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021) та цінниками на проєктні роботи. У складі пропозиції ФОП, надано кошторисні розрахунки, що не відповідають вимогам «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», а саме: При складанні Договірної ціни допущено ряд помилок: - Вартість експертизи складає 171 252,00 грн., а вартість робочої документації 10 000,00 грн. - Невірно розрахований єдиний податок. При єдиному податку 6% Договірна ціна повинна складати 192 821,23 грн. замість 188 804,00 грн., як зазначено в Договірній ціні та в Зведеному кошторисі. Відповідь: Див. лист обґрунтування-уточнення від 18.03.2025р. після проведення аукціону, згідно ре-зультату аукціону, надано кошторис відповідно до нової цінової пропозиції від 17.03.2025, яка визначена згідно із КНУ Настанова з визначення вартості ПВР (наказ №281) Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будівель і споруд та СОУ Д.1.2-0249543-00162008 СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ ( вартість будівництва об’єктів і робіт).форма 2-П, Кош-торис №1 2П наданий згідно результату аукціону, що забезпечує повний комплекс проектних робіт див. п.1-14. Порушення 3 Згідно п.4.1. «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»: «4.1. За умови неможливості визначити вартість проектних, науково-проєктних, вишукувальних робіт за розділами ІІ та ІІІ цієї Настанови розрахунок кошторисної вартості зазначених робіт здійснюють за калькуляційним методом шляхом складання кошторису за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови.». У складі пропозиції ФОП, Кошторис №1 розрахований за формою № 3-П, наведеною в додатку 5 цієї Настанови проте, що кошторисну вартість проектних, науково-проєктних, вишукувальних робіт можливо визначити на підставі показників збірників цін на проектні, науково-проєктні і вишукувальні роботи. Відповідь: Див. лист обґрунтування-уточнення від 18.03.2025р. після проведення аукціону, згідно ре-зультату аукціону, надано кошторис відповідно до нової ціновії пропозиції від 17.03.2025, яка визначена згідно із КНУ Настанова з визначення вартості ПВР (наказ №281) Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будівель і споруд та СОУ Д.1.2-0249543-00162008 СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ ( вартість будівництва об’єктів і робіт).форма 2-П, Кош-торис №1 2П наданий згідно результату аукціона що забезпечує повний комплекс проектних робіт див. п.1-14. Порушення 4 У складі пропозиції ФОП, Кошторис №1 розрахунок виконаний з урахуванням на 1 людино-день вартістю 2 214 грн., що не відповідає даним, наведеним у таблиці 3 додатку 7 «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», де показник кошторисної вартості на проектні (науково-проєктні) роботи в розрахунку на 1 людино-день складає 1780 грн. Відповідь: Рекомендуємо ознайомитись з Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, а саме: Показники кошторисної вартості проектних (науково-проектних) робіт в розрахунку на 1 люд.-день на 2025 рік. https://buhgalter.com.ua/dovidnik/normi-robochogo-chasu/normi-robochogo-chasu-na-2025-rik-dlya-pyatidennogo-tizhnya/ До тендеру надана кошторисна документація згідно результату аукціону. Визначена згідно із КНУ Настанова з визначення вартості ПВР (наказ №281) форма 2-П, Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будівель і споруд та СОУ Д.1.2-0249543-00162008 СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ ( вартість будівництва об’єктів і робіт). Порушення 5 У складі пропозиції ФОП, Договірна ціна та Зведений кошторис допущені помилки в підписантах, які повинні відповідати додатку 3 та додатку 8 «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідь: У складі тендерної пропозиції наявні всі необхідні фахівці для виконання робіт, визначених Завданням на проєктування. Виявлені технічні неточності є формальними та не впливають на зміст пропозиції. Завдання на проєктування, яке було включене до складу тендерної пропозиції та містить посилання на відповідну Настанову, буде повністю враховане під час укладення договору без зміни умов закупівлі. Порушення 6 Відповідно до вимог тендерної документації передбачено Обов’язкова наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає накази про прийняття на роботу / призначення на посаду або копії договорів та наказів про прийняття на роботу / призначення на посаду.). У складі пропозиції ФОП, надані договори цивільно-правового характеру на виконання послуг/робіт але відсутні накази про прийняття на роботу / призначення на посаду. Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Предмет договорів цивільно-правового характеру на виконання послуг/робіт наданих ФОП в складі пропозиції не відповідають кваліфікаціям працівників зазначених в довідці про наявність працівників, а саме посада Куліш Ірини Миколаївни зазначена «ГІП» але в той же час в наданому «Цивільно-правовому договорі» п. 2.1. Куліш І.М. «надає послуги інженерії (інженер проектувальник в частині кошторисної документації)». А посада іншого працівника Бистрової Ірини Іванівни зазначена «Інженер-кошторисник» але в той же час в наданому «Цивільно-правовому договорі» п. 2.1. Бистрова І.І. «надає послуги інженерії». Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідь: У складі тендерної пропозиції було надано всі необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: довідку про наявність інженерів (відповідно до довідки №19 від 03.06.2025р. наданої до тендерної пропозиції: Куліш І.М. ГІП; Бистрова І.І. інженер – кошторисник), підтвердження укладених з ними договорів, сертифікати інженерів. Відповідно договору ЦПХ Куліш І.М. інженер та в дужках( інженер кошторисник), що є формулюванням посади, яка відповідає вимогам інших робіт, які надає ФОП Щедра, і до даної закупівлі ні як не відноситься, Фраза "інженер-кошторисник" у дужках є технічним уточненням і не змінює зміст договору, адже він був укладений саме з фахівцем, який відповідає вимогам тендеру. Основне формулювання "послуги інженерії" відповідає предмету закупівлі, а додане в дужках уточнення не впливає на відповідність тендерним вимогам. У складі тендерної пропозиції надано договори цивільно-правового характеру (ЦПХ), які підтверджують наявність необхідних працівників. Законодавство України не вимагає видання наказів про прийняття на роботу при укладенні договорів ЦПХ, оскільки такі договори не є трудовими. Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю України, накази видаються лише у разі укладення трудового договору, а не договорів цивільно-правового характеру. Таким чином, надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації, лист Мінсоцполітики № 126/06/187-12 від 10.02.2012, в якому роз’яснено, що договір ЦПХ не є підставою для видання наказу про прийняття на роботу Порушення 7 Відповідно до вимог тендерної документації необхідно надати «Скан-копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг)» У складі пропозиції ФОП надано Кваліфікаційні сертифікати Куліш Ірини Миколаївни Серія АР №009629 за напрямом «інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості» який не завірений належним чином та дія якого призупинена у зв’язку з Порушенням вимог ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" щодо підвищення кваліфікації, відповідна інформація міститься в відкритому доступі в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-проектувальників. Також в складі пропозиції ФОП надано два сформовані витяги про сертифікати на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. А саме Куліш Ірини Миколаївни Серія АР №019261 та Бистрової Ірини Іванівни Серія АР №004884. Зазначені витяги не являються сканованими копіями кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг). Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідь: Надання електронних сертифікатів фахівців у складі тендерної документації не є порушен-ням, якщо: Законодавство дозволяє електронну форму. В Україні тендери регулюються За-коном "Про публічні закупівлі" та супутніми нормативними актами. Електронні сертифіка-ти мають належну юридичну силу. Якщо це кваліфіковані електронні підписи (КЕП) або сер-тифікати, що перевіряються через офіційні реєстри (наприклад, на сайті відповідного органу сертифікації), вони вважаються чинними також, якщо сертифікати можна перевірити за до-помогою QR-коду чи офіційного веб-ресурсу, їх можна вважати автентичними. Порушення 8 Відповідно до вимог тендерної документації, Додатку №6 до тендерної документації зазначено «**1.Проект договору про закупівлю повинен бути заповнений зі сторони Учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування предмету закупівлі, кількості, ціни, вартості. Проект договору про закупівлю має бути підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника.» У складі пропозиції ФОП надано проект договору в якому не заповнена ціна договору п.2.1.; не заповнене та не підписано поле «ПОГОДЖЕНО» в Додатку №1 до договору; Додаток №2 до договору не заповнений та не наданий розрахунок вартості (кошторис) на виконання робіт. Відповідь: Щодо відсутності ціни у пункті 2.1. договору: Відповідно до вимог тендерної документації, учасник має заповнити проєкт договору, проте зазначено, що цінові показники можуть не заповнюватися (Розділ ТД «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», п.3 Проект договору про закупівлю: Проект договору про закупівлю викладений у Додатку № 6 до тендерної документації. Повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися). Отже, відсутність ціни у пункті 2.1. договору не є порушенням. Щодо Додатку №1 (поле «ПОГОДЖЕНО») Вимоги щодо обов’язкового заповнення цього поля тендерною документацією не передбачено. Учасник підписує договір після визначення переможця та узгодження його умов із Замовником. Водночас, наданий нами документ містить підпис та печатку, що підтверджує нашу згоду з його умовами. Щодо Додатку №2 та кошторисного розрахунку. У проєкті договору передбачено додаток із кошторисом. Однак після звернення до Замовника від 05.03.25, 15:53 було надано роз’яснення, що складання кошторису на проєктні роботи повинно здійснюватися у програмі ПІР.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції ФОП Щедра Л.І. вимогам ТД

Номер: 5f1ed04ae136478fb4d658218ea53e2f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-20-009413-a.c1
Назва: Невідповідність пропозиції ФОП Щедра Л.І. вимогам ТД
Вимога:
перелік порушенні наведено у файлі що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на Вимогу №1 від 18.03.2025 року Приватне підприємство «Промислове та цивільне будівництво і проєктування. Надаємо відповіді на Вимогу №1 від 18.03.2025 року ПП «Промислове та цивільне будівництво і проєктування» згідно ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", КНУ Настанова з визначення вартості ПВР, наказ №281, Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будівель та споруд та СОУ Д.1.2-0249543-00162008 СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ ( вартість будівництва об’єктів і робіт): в Завданні на проектування наданого Замовником п.12 визначено "Основні вимоги до об’єкту, що проектується: Роботи не передбачають змін до архітектурної частини та техніко-економічних показників будівлі, всі вимоги відповідно до переліку враховано в Додатку№ 2 до договору: розрахунок вартості робіт (договірна ціна, зведений кошторис, кошторис №1, розрахунок вартості експертизи, також відповідно до завдання на проектування зазначено п.15 «Оцінка впливів на навколишнє середовище» - Згідно діючого законодавства та нормативних актів з охорони навколишнього середовища. п.14.Вимоги до систем протипожежного захисту об’єкту - Згідно з діючими нормами. п.16 Вимоги з енергозбереження та енергоефективності- Згідно з діючими нормами. Керуючись виключно Державними будівельними нормами України надаємо відповіді на питання-скарги: Питання-скарга № 1: Згідно вимог п.15 додатку №4 до ТД (завдання на проектування), та п.10.9 Договору (додаток №1 завдання на проектування) передбачено наявність розділу: «Оцінка впливів на навколишнє природне середовище», надалі ОВНС, а саме: Згідно діючого законодавства та нормативних актів з охорони навколишнього середовища. Відповідь: Оскільки капітальний ремонт покрівлі є виключно ремонтними роботами без зміни експлуатаційних параметрів будівлі, він не підпадає під Закон України "Про оцінку впливу на довкілля" та не потребує процедури ОВД (ОВНС), а саме, така діяльність: 1. Не входить до переліку діяльності, що підлягає ОВНС Закон України "Про оцінку впливу на довкілля" визначає перелік видів діяльності, що потребують ОВНС.Капітальний ремонт покрівлі не належить до таких видів діяльності, оскільки не створює нового об'єкта і не впливає значною мірою на довкілля. 2. Не змінює цільове призначення або функціональне використання будівлі. Роботи стосуються лише ремонту покрівлі, без зміни конструктивних особливостей будівлі та без збільшення її екологічного навантаження. 3. Не спричиняє суттєвого впливу на довкілля. Відсутні значні викиди, забруднення або використання небезпечних матеріалів, що могли б негативно вплинути на навколишнє середовище. 4. Є частиною експлуатаційного утримання будівлі. Відповідно до будівельних норм, капітальний ремонт відноситься до заходів, спрямованих на підтримку функціонування об'єкта без його реконструкції чи нового будівництва. Таким чином, капітальний ремонт покрівлі будівлі не потребує проходження процедури оцінки впливу на довкілля (ОВНС), але враховуючі що під час будівництва, керуючись ДБН А.2.2-1:2021 СКЛАД І ЗМІСТ МАТЕРІАЛІВ ОЦІНКИ ВПЛИВІВ НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ (ОВНС), а саме: п.5.10 "Оцінка впливів на навколишнє середовище під час будівництва". Підрозділ ОВНС виконується у складі розділу матеріалів проекту організації будівництва (ПОБ) відповідно до вимог ДБН А.3.1-5 і включає заходи щодо: - захисту повітряного середовища та боротьби з шумом й іншими негативними фізичними впливами; - охорони умов життєдіяльності людини. Виконується комплексний аналіз стану будівельного майданчика і встановлюються вимоги до: - розміщення під'їзних доріг та стоянок автотранспорту; -підйомно-транспортних механізмів, будівельного обладнання, електроприладів, інструментів тощо; - інженерного облаштування побутових приміщень та складських об'єктів; -видалення або утилізації будівельних відходів та рекультивації земель після завершення будівельної діяльності; - вибору оптимальних технологічних рішень, що знижують негативний вплив будівництва Висновок: Враховуючі вище визначене, п.15 додатку №4 до ТД (завдання на проектування), та п.10.9 Договору (додаток №1 завдання на проектування) наявність розділу: «Оцінка впливів на навколишнє природне середовище», надалі ОВНС. передбачено в кошторисі №1 форми 2-П,п.11 (Розроблення проєкту організації капітального ремонту) Питання-скарга № 2: Згідно вимог п.16 додатку №4 до ТД (завдання на проектування) та п.10.9 Договору (додаток №1 завдання на проектування) передбачено вимоги з енергозбереження та енергоефективності: надалі ЕЕ, а саме: Згідно з діючими нормами. Відповідь: Враховано (Кошторис №1,форма 2-П,п.9.). "Утеплення перекриття "плаваючим" способом. Горище" Питання-скарга № 3: Згідно вимог п.16 додатку №4 до ТД (завдання на проектування) та п.10.9 Договору (додаток №1 завдання на проектування) передбачено вимоги до систем протипожежного захисту об’єкту : Згідно з діючими нормами. Згідно вимог ДБН В.2.2-10:2022 Заклади охорони. Відповідь: Згідно з вимогами ДБН (Державні будівельні норми) України, розділ про системи пожежного захисту об'єкта покрівлі необхідний, якщо на покрівлі розташовані інженерні або технічні приміщення, обладнання або місця для перебування людей. Основні вимоги до пожежного захисту покрівель визначаються такими нормативними документами:ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва" ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" ДСТУ-Н Б В.1.1-7:2013 "Настанова з проектування систем пожежогасіння" Якщо покрівля не експлуатована (не призначена для перебування людей і не має розміщеного на ній обладнання, що може спричинити загоряння), окремі системи пожежного захисту можуть не вимагатися. Для конкретного об'єкта "Капітальний ремонт покрівлі будівлі літ.Б-2 КНП "МКЛ №16" ДМР за адресою пр.Б.Хмельницького 19 в м.Дніпро", відповідно до завдання на проектування це будівля господарчого корпусу(пральня) літ.Б, а саме капітальний ремонт покрівлі будівлі, яка не експлуатується. Якщо будівля не експлуатується (не використовується, у ній відсутні люди та немає активної діяльності), то вимоги щодо пожежного захисту можуть бути мінімальними. Якщо покрівля є неексплуатованою, тобто на ній не передбачено розміщення обладнання чи людей, окремі системи пожежного захисту не обов’язкові. Проте вогнестійкість покрівельних конструкцій та матеріалів має відповідати вимогам ДБН для запобігання поширенню пожежі. При капітальному ремонті покрівлі враховується: 1.Вибір матеріалів: вони повинні мати відповідний клас пожежної безпеки (негорючі або важкогорючі матеріали).Враховано (Кошторис №1, форма 2-П,п.8" Розробка креслень конструкцій покрівлі відновлення") 2.Доступ до покрівлі: якщо є необхідність обслуговування або перевірки стану покрівлі, мають бути передбачені люки або виходи. Враховано (Кошторис №1, форма 2-П,п.8" Розробка креслень конструкцій покрівлі відновлення") 3.Захист від блискавки: відповідно до ДСТУ EN 62305-3:2012, будівля має бути обладнана системою блискавко захисту. Враховано (Кошторис №1,п.12. "Проєктування захисту від прямих ударів блискавок житлових, громадських та інших вогненебезпечних будівель"). 4.Захисне заземлення: Враховано (Кошторис №1, форма 2-П,п.13.). Висновок: Відповідно до вимог чинного законодавства, обладнанню системами протипожежного захисту підлягають будівлі, споруди та приміщення (ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»). Предметом даного проектування являється виконання робот з ремонту конструкцій покрівлі господарчого корпусу літ.Б-2, яка не експлуатується, що являється конструктивним елементом будівлі. Як що Ви мали на увазі виконання робіт вогнебіозахисту дерев’яних конструкцій, з метою підвищення стійкості до біологічного руйнування (гниття, цвілі, поразки комахами-червицями) що надає антипіренних (вогнезахисних) властивостей, то цей план виконання робіт ( у тому числі розрахунки ) буде частиною розділу: Кошторис №1, форма 2-П,п.8" Розробка креслень конструкцій покрівлі відновлення" даного проекту. Важливо дотримуватися норм щодо вогнестійкості конструкцій та матеріалів, але це можливо тільки в процесі проектування - оскільки буде виконано розрахунок кількості деревини на покрівлю і фактичну площу обробки деревини. А роботи з вогнезахисту дерев’яних конструкцій виконують компанії, які мають ліцензію ДСНС з дозволу до виконання даного виду робіт, що буде визначено в пояснювальної записці до робочого проекту, ця розцінка закладена в Кошторисі №1,яка визначена згідно із КНУ Настанова з визначення вартості ПВР (наказ №281), також врахована розцінка на роботи з проєктування захисного заземлення в лікувальних установах (Кошторис №1, форма 2-П,п.13.)"
Статус вимоги: Відхилено