-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
мін. крок: 1% або 5 976.00 UAH
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
- Довідка МТБ таблиця 1.1.1.pdf 05.04.2025 19:14
- Наказ Бондар.pdf 05.04.2025 19:14
- Скарга АМКУ_АМПУ_2025.pdf 05.04.2025 19:14
- Протокол 6 НПАОП 2025 рік.pdf 05.04.2025 19:14
- Довідка п.1.2.1 працівники.pdf 05.04.2025 19:14
- Скарга АМКУ_АМПУ_2025.docx 05.04.2025 19:15
- sign.p7s 05.04.2025 19:16
- рішення від 08.04.2025 № 5487.pdf 08.04.2025 16:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2025 № 5960.pdf 16.04.2025 11:40
- рішення від 15.04.2025 № 5960 .pdf 18.04.2025 09:37
- 1.1. Заперечення на Скаргу.pdf 10.04.2025 16:50
- 1. Заперечення на Скаргу.docx 10.04.2025 16:50
- Протокол скасування рішення Замовника.doc 21.04.2025 11:32
- Протокол скасування рішення Замовника.doc.asice 21.04.2025 11:32
- Протокол скасування рішення Замовника_Validation_Report.pdf 21.04.2025 11:32
Пункт скарги
Учасником було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації на 4 чоловіки, а саме 2 водіїв та 2 слюсарів, так як поводження з гідродинамічними установками та на глибині понад 2 метри не можуть виконуватись водіями в зв’язку з відсутністю у останніх спеціальних знань та досвіду відповідно до предмету закупівлі.
Учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази було зазначено 2 одиниці необхідної техніки у вигляді 2 автомобілів, тобто по 2 працівники на кожну одиницю техніки.
ПОВТОРНО зазначимо що обов’язковою вимогою до наявності працівників була наявність водіїв на кожну одиницю техніки. Надавши інформацію про наявність інших працівників (в даному випадку слюсарів-сантехніків), Учасник фактично надав інформацію в документах, яку не вимагали, але як ми бачимо вона стала підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Юггідросервіс».
Мало того, у Зразках довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та матеріально-технічної бази зазначено що:
«Довідка може містити іншу додаткову інформацію на розсуд Учасника»
Тобто, учасник ТОВ «Юггідросервіс» на свій ВЛАСНИЙ розсуд додав інформацію про наявність працівників (2 слюсарів) що не вимагалися як обов’язкові згідно вимог ТД Замовника, а також додав всі необхідні документи що до їх трудових договорів та проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки, згідно яких зазначено ПІБ кожного вказаного у довідці Учасника працівника.
Хочемо зазначити що Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також потрібно вказати, що в цій ситуації замовник передбачив таку можливість в тендерній документації, зазначивши, що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Відомості, подані учасником додатково, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки замовник не вимагав їх надати.
Аналогічні ситуації вже були розглянуті та сформували сталу практику розгляду АМКУ у своїх рішеннях:
1.Колегії від 26.02.2020 № 3708-р/пк-пз, оголошення № UA-2020-01-06-000004-b,
2.Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b
3.Колегії від 04.04.2019 № 4020-р/пк-пз, оголошення № UA-2019-02-15-000245-c
в яких чітко зазначено що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Відомості, подані учасником додатково, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки замовник не вимагав їх надати.
Додатково хочемо зазначити що в протоколі №335 від 21.03.2025р. засідання Комісії з перевірки знань з питань охорони праці, в якому підтверджено проходження працівниками зазначеними у Довідці навчання та перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки зазначено відповідність працівників їх ПІБ, посаді, професії та місцю їх роботи.
Проте, Замовник не врахував що посада та професія це не тотожні поняття:
Професія — це рід занять людини або вид її трудової діяльності, яка характеризується певними професійними навичками, набутими за допомогою отримання спеціальної освіти або в процесі роботи. В даному випадку це слюсар, загальне поняття професії.
Посада – комплекс трудових прав і обов’язків, формально закріплений наказом чи розпорядженням і визначальний статус працівника в організації. В даному випадку це слюсар-сантехнік, слюсар АВР та ін.) Для більшості посад потрібна наявність освіти, формально підтверджене документом, які і надавалися Учасником у складі Тендерної пропозиції.
-
Назва доказу:
Наказ про призначення
-
Повʼязаний документ:
Наказ Бондар.pdf
-
-
Назва доказу:
Прокол проходження НПАОП
-
Повʼязаний документ:
Протокол 6 НПАОП 2025 рік.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка МТБ
-
Повʼязаний документ:
Довідка МТБ таблиця 1.1.1.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність працівників
-
Повʼязаний документ:
Довідка п.1.2.1 працівники.pdf
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника