-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надання послуг з поводження з побутовими відходами (зберігання, перевезення і утилізація твердих побутових відходів) (ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Завершена
484 952.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 424.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 424.76 UAH
Період оскарження:
20.02.2025 12:29 - 25.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо порушення законодавства
Номер:
3a447cba9f064bfe8f0d6e1f312987be
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-20-005575-a.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства
Скарга:
ТОВ “Альтфатер Чернівці” вважає, що протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.03.2025 року (далі – Протокольне рішення) прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (далі – Особливості)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга рішення замовника ЦМКЛ 11032025.pdf 11.03.2025 16:11
- 4_рішення589_29_про_визначення виконавця послуг.pdf 11.03.2025 16:11
- 3_рішення602_27_про_визначення виконавця послуг.pdf 11.03.2025 16:11
- 2_Протокол ЦМКЛ відхилення ТОВ АЛЬТФАТЕР ЧЕРНІВЦІ 06.03.25.pdf 11.03.2025 16:11
- 1_5_Додаток 3 Проект Договору Вивіз сміття 2025 20.05.25.docx 11.03.2025 16:11
- 1_4_Додаток 2.1 цінова пропозиція Вивіз сміття 2025 20.05.25.docx 11.03.2025 16:11
- 1_3_Додаток 2 документи Переможця Вивіз сміття 2025 20.05.25.docx 11.03.2025 16:11
- 1_2_Додаток 1.1 технічне Вивіз сміття 2025 20.05.25.docx 11.03.2025 16:11
- 1_1_Додаток 1 документи Учасника Вивіз сміття 2025 20.02.25.docx 11.03.2025 16:11
- 1_ТД ЦМКЛ Вивіз сміття 2025 20.05.25.doc 11.03.2025 16:11
- 8_dozvil_na_zdiysnennya_operaciy_zi_zbirannya___perevezennya_vidhodiv_vid_10.12.2024.pdf 11.03.2025 16:11
- 7_Licenziya.pdf 11.03.2025 16:11
- 6_Договір 13_24 від 18_01_24 захоронення ТПВ.pdf 11.03.2025 16:11
- 5_Договір_1_від_18_12_20_з_ду_1_АЧ_ДЖКГ_ДепТранс_15_08_22.pdf 11.03.2025 16:11
- sign.p7s 11.03.2025 16:17
- invoice_UA-2025-02-20-005575-a.b1.pdf 11.03.2025 16:51
- Платіжна_інструкція_11032025.pdf 11.03.2025 16:51
- sign.p7s 11.03.2025 16:52
- рішення від 13.03.2025 № 3875.pdf 13.03.2025 18:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2025 № 4361.pdf 21.03.2025 12:48
- рішення від 20.03.2025 № 4361.pdf 24.03.2025 17:51
- Відзив на скаргу ЦМКЛ.docx 17.03.2025 17:12
- Відзив на скаргу ЦМКЛ.pdf 17.03.2025 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 16:38
Дата розгляду скарги:
20.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 18:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.03.2025 17:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0754f026c8b745a08ca9b3be5a10d7be
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Протокольним рішенням уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.03.2025 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Альтфатер Чернівці” Замовником відхилено з наступних підстав: Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ “Альтфатер Чернівці” у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 13 год. 35 хв. 04 березня 2025 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель: вимога про усунення невідповідностей: Прохання надати документи, що вимагались в п.9 Додатку 1.1 до Тендерної документації, а саме "9. У складі тендерної пропозиції надати копію укладеного договору між Учасником та органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади."
Станом на 13 год. 35 хв. 05 березня 2025 року 05 березня 2025 року учасник ТОВ "Альтфатер Чернівці” не виправив виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
З огляду на це, Замовник відхилив тендерну пропозицію учаснику процедури закупівлі ТОВ "Альтфатер Чернівці” на підставі абз.5 пп.1 п.44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
ТОВ “Альтфатер Чернівці” вважає, що вищевказане Протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.03.2025 року (далі – Протокольне рішення) прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (далі – Особливості), з огляду на наступне:
1. абз.5 пп.1 п.44 Особливостей передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). В той же час Замовник не зазначає які саме невідповідності стали підставою для прийняття оскаржуваного Протокольного рішення. Відсутні будь-які посилання Замовника на конкретні невідповідності або неточності у поданій учасником ТОВ “Альтфатер Чернівці” тендерній пропозиції. Також відсутні посилання Замовника на зміну предмету закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) учасником ТОВ “Альтфатер Чернівці”. Таким чином, Протокольне рішення прийняте Замовником з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель.
2. Згідно з Тендерною документацією щодо проведення процедури відкритих торгів (з особливостями), предмет закупівлі: Послуги з поводження з побутовими відходами (зберігання, перевезення і утилізація твердих побутових відходів) (ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1.1 до ТД – Технічні вимоги до предмета закупівлі.
Частиною 4. ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пунктом 9 Додатку 1.1. до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження технічних вимог Учасником, серед іншого, у складі тендерної пропозиції надається копія укладеного договору між Учасником та органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, ТОВ “Альтфатер Чернівці”, серед іншого, надано:
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 8816/24;
- Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- Діючий Договір №ТПВ 13/24 про надання послуг із управління відходами (захоронення твердих побутових відходів) від 18.01.2024 року, укладений між ТОВ “Альтфатер Чернівці” (Замовник) та МКП “Чернівціспецкомунтранс” (Виконавець);
- Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України серія АЕ №263911 на право здійснення “Альтфатер Чернівці” збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини (рішення №167 від 15.04.2013 року), строк дії ліцензії необмежений.
- Договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1 від 15.08.2022 року, укладений між Скаржником та Департаментом транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, розірваний за ініціативою Чернівецької міської ради на підставі Угоди від 15.08.2022 року про розірвання договору на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1.
Вимоги Замовника щодо надання учасником торгів копій укладеного договору між Учасником та органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі.
Так, згідно з Додатком 1.1. до Тендерної документації, контейнери для сміття розміщені за такими адресами: вул. Головна, 100; вул. Героїв Майдану, 226; вул. Підкови, 14; вул. Рівненська, 8. Рішенням виконавчого комітету Чернівецької міської ради (далі – Рішення виконкому) щодо визначення двох юридичних осіб – ТОВ «МАКС КЛІН СІТІ» та ТОВ «Укрвторресурси-Буковина», виконавцями послуг з управління побутовими відходами на окремих територіях. У Додатку № 1 до Рішення виконкому від 04.10.2022 № 589/29 визначені території надання послуги з вивезення побутових відходів ТОВ «МАКС КЛІН СІТІ», серед них вулиці: Головна (парна сторона), Героїв Майдану (непарна сторона, парна сторона з 2 до 176), Рівненська. У Додатку № 2 до Рішення виконкому від 11.12.2020 № 602/27 – території ТОВ «Укрвторресурси-Буковина», серед них вулиці: Головна (непарна сторона), Підкови Івана.
Таким чином, вивезення сміття за адресами, що зазначені у Додатку 1.1. до Тендерної документації, відповідно до Рішень виконкому, здійснюється: по вул. Головна, 100 та вул. Рівненська, 8 – ТОВ «МАКС КЛІН СІТІ»; вул. Підкови, 14 – ТОВ «Укрвторресурси-Буковина». Крім цього, у Рішеннях виконкому не зазначено про виконавця послуг з управління побутовими відходами по вул. Героїв Майдану, 226, що свідчить щодо встановленні завідомо неможливої до виконання вимоги щодо надання копії укладеного договору між Учасником та органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади.
Договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1 від 15.08.2022 року, укладений між Скаржником та Департаментом транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, розірваний за ініціативою Чернівецької міської ради на підставі Угоди від 15.08.2022 року про розірвання договору на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1.
Відповідно, запитуваний Замовником договір, укладений учасником торгів, з органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади може надати єдиний учасник ТОВ “Макс Клін Сіті”, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ “Альтфатер Чернівці” відповідає вимогам та кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, є найбільш економічно вигідною.
Прийняте Замовником з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель Протокольне рішення (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Альтфатер Чернівці”) порушує права ТОВ “Альтфатер Чернівці” на чесні та прозорі торги, які повинні здійснюватись з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Станом на 13 год. 35 хв. 05 березня 2025 року 05 березня 2025 року учасник ТОВ "Альтфатер Чернівці” не виправив виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
З огляду на це, Замовник відхилив тендерну пропозицію учаснику процедури закупівлі ТОВ "Альтфатер Чернівці” на підставі абз.5 пп.1 п.44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
ТОВ “Альтфатер Чернівці” вважає, що вищевказане Протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.03.2025 року (далі – Протокольне рішення) прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (далі – Особливості), з огляду на наступне:
1. абз.5 пп.1 п.44 Особливостей передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). В той же час Замовник не зазначає які саме невідповідності стали підставою для прийняття оскаржуваного Протокольного рішення. Відсутні будь-які посилання Замовника на конкретні невідповідності або неточності у поданій учасником ТОВ “Альтфатер Чернівці” тендерній пропозиції. Також відсутні посилання Замовника на зміну предмету закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) учасником ТОВ “Альтфатер Чернівці”. Таким чином, Протокольне рішення прийняте Замовником з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель.
2. Згідно з Тендерною документацією щодо проведення процедури відкритих торгів (з особливостями), предмет закупівлі: Послуги з поводження з побутовими відходами (зберігання, перевезення і утилізація твердих побутових відходів) (ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1.1 до ТД – Технічні вимоги до предмета закупівлі.
Частиною 4. ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пунктом 9 Додатку 1.1. до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження технічних вимог Учасником, серед іншого, у складі тендерної пропозиції надається копія укладеного договору між Учасником та органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, ТОВ “Альтфатер Чернівці”, серед іншого, надано:
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 8816/24;
- Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- Діючий Договір №ТПВ 13/24 про надання послуг із управління відходами (захоронення твердих побутових відходів) від 18.01.2024 року, укладений між ТОВ “Альтфатер Чернівці” (Замовник) та МКП “Чернівціспецкомунтранс” (Виконавець);
- Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України серія АЕ №263911 на право здійснення “Альтфатер Чернівці” збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини (рішення №167 від 15.04.2013 року), строк дії ліцензії необмежений.
- Договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1 від 15.08.2022 року, укладений між Скаржником та Департаментом транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, розірваний за ініціативою Чернівецької міської ради на підставі Угоди від 15.08.2022 року про розірвання договору на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1.
Вимоги Замовника щодо надання учасником торгів копій укладеного договору між Учасником та органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі.
Так, згідно з Додатком 1.1. до Тендерної документації, контейнери для сміття розміщені за такими адресами: вул. Головна, 100; вул. Героїв Майдану, 226; вул. Підкови, 14; вул. Рівненська, 8. Рішенням виконавчого комітету Чернівецької міської ради (далі – Рішення виконкому) щодо визначення двох юридичних осіб – ТОВ «МАКС КЛІН СІТІ» та ТОВ «Укрвторресурси-Буковина», виконавцями послуг з управління побутовими відходами на окремих територіях. У Додатку № 1 до Рішення виконкому від 04.10.2022 № 589/29 визначені території надання послуги з вивезення побутових відходів ТОВ «МАКС КЛІН СІТІ», серед них вулиці: Головна (парна сторона), Героїв Майдану (непарна сторона, парна сторона з 2 до 176), Рівненська. У Додатку № 2 до Рішення виконкому від 11.12.2020 № 602/27 – території ТОВ «Укрвторресурси-Буковина», серед них вулиці: Головна (непарна сторона), Підкови Івана.
Таким чином, вивезення сміття за адресами, що зазначені у Додатку 1.1. до Тендерної документації, відповідно до Рішень виконкому, здійснюється: по вул. Головна, 100 та вул. Рівненська, 8 – ТОВ «МАКС КЛІН СІТІ»; вул. Підкови, 14 – ТОВ «Укрвторресурси-Буковина». Крім цього, у Рішеннях виконкому не зазначено про виконавця послуг з управління побутовими відходами по вул. Героїв Майдану, 226, що свідчить щодо встановленні завідомо неможливої до виконання вимоги щодо надання копії укладеного договору між Учасником та органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади.
Договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1 від 15.08.2022 року, укладений між Скаржником та Департаментом транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, розірваний за ініціативою Чернівецької міської ради на підставі Угоди від 15.08.2022 року про розірвання договору на надання послуг з вивезення побутових відходів на окремій території м. Чернівців від 18.12.2020 року №1.
Відповідно, запитуваний Замовником договір, укладений учасником торгів, з органом місцевого самоврядування на території Чернівецької міської територіальної громади може надати єдиний учасник ТОВ “Макс Клін Сіті”, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ “Альтфатер Чернівці” відповідає вимогам та кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, є найбільш економічно вигідною.
Прийняте Замовником з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель Протокольне рішення (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Альтфатер Чернівці”) порушує права ТОВ “Альтфатер Чернівці” на чесні та прозорі торги, які повинні здійснюватись з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Визнати Протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.03.2025 року, неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.03.2025 року.