-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (полістерол спінений EPS)
Завершена
147 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2025 10:56 - 28.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга АМКУ
Номер:
67068b00954d4bb482acb50d6fcb080d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-20-003293-a.c2
Назва:
Скарга АМКУ
Скарга:
Скарга в АМКУ на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір перевезення вантажу.pdf 11.04.2025 14:43
- Скарга АМКУ.pdf 11.04.2025 14:43
- Скарга АМКУ.docx 11.04.2025 14:43
- 83 полістерол відхилення 07.04.pdf 11.04.2025 14:43
- Довідка МТБ.pdf 11.04.2025 14:43
- Договір оренди офісу.pdf 11.04.2025 14:43
- Договір оренди складу.pdf 11.04.2025 14:43
- sign.p7s 11.04.2025 14:48
- рішення від 14.04.2025 № 5827.pdf 14.04.2025 18:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2025 № 6403.pdf 23.04.2025 12:31
- рішення від 22.04.2025 № 6403.pdf 24.04.2025 17:25
- відповідь на скаргу.doc 15.04.2025 15:21
- відповідь на скаргу.pdf 15.04.2025 15:21
- 83 полістерол протокол на рішення амку.pdf 28.04.2025 14:37
- 83 полістерол протокол на рішення амку.pdf 01.05.2025 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 15:15
Дата розгляду скарги:
22.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2025 17:26
Дата виконання рішення Замовником:
01.05.2025 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення прийняте та опубліковане у вигляді протоколу
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a9478404342349718019e3b5960679d3
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У повному обсязі обгрунтовано у Скарзі вих. №11/04/25-1 від 11.04.2025 року, що додається.
×
-
Назва доказу:
Договір перевезення вантажу
-
Повʼязаний документ:
Договір перевезення вантажу.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди складу
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди складу.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди офісу
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди офісу.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка МТБ
-
Повʼязаний документ:
Довідка МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол Замовника
-
Повʼязаний документ:
83 полістерол відхилення 07.04.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.docx
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АМВІ груп» згідно протоколу № 83/3 від 07 квітня 2025 року
Скарга
Відхилено
КЕП
незгода з відхиленням пропозиції ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Номер:
84af4c92009a401aaed7d0d502becbc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-20-003293-a.b1
Назва:
незгода з відхиленням пропозиції ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи РЕГІОНАЛЬНОЮ ФІЛІЄЮ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" щодо дискваліфікації ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» через те, що подана пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація відповідності.pdf 11.03.2025 15:36
- Скарга підписана.pdf 11.03.2025 15:36
- Скарга.docx 11.03.2025 15:36
- sign.p7s 11.03.2025 15:36
- рішення від 13.03.2025 № 3909.pdf 13.03.2025 19:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2025 № 4387.pdf 21.03.2025 14:36
- рішення від 20.03.2025 № 4387.pdf 25.03.2025 13:50
- Відповідь АМКУ.pdf 17.03.2025 13:16
- Відповідь АМКУ.doc 17.03.2025 13:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 16:05
Дата розгляду скарги:
20.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 19:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.03.2025 13:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2b7f7b50e05840209a0d1a1c14c1ab04
Заголовок пункту скарги:
1) не виконані вимоги пп.1.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації: не надано документи щодо підтвердження відповідності.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учасник ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» надав у складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам закупівлі Сертифікат відповідності, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «»УКРСЕРТІФІКЕЙШН» та зареєстрований за №UA.1О393.00040-25.
Процес, що показує підтвердження заявлених якостей продукції, товарних властивостей і послуг вимогам Технічного регламенту, існуючих стандартів або зведень правил називається оцінкою відповідності.
Сертифікат відповідності (сертифікат якості), сертифікат експертизи типу - це фінальний документ, що видається органом оцінки відповідності за підсумками проведення випробувань товару, продукту або виробу та є підтвердженням якості виробу і відповідності його технічним регламентам України.
Сертифікат відповідності підтверджує, що певна продукція відповідає вимогам, встановленим в нормативному документі виробництва або в державних національних, галузевих стандартах, або різного роду специфікаціях на продукцію.
(https://ucrf-pro.com.ua Сертифікація в Україні). Оцінка відповідності - процес, що демонструє підтвердження заявлених якостей продукції, властивостей товарів і послуг вимог Технічного Регламенту, існуючих стандартів або зведень правил і умов договорів (https://ukrstandart.net, ТОВ "Укрстандартсертифікація").
Декларація відповідності Технічному Регламенту - документ, який підтверджує, що вироблена продукція відповідає вимогам Технічного регламенту. Декларація відповідності часто вимагає оформлення добровільного сертифіката як доказової бази відповідності продукції.
Принциповою відмінністю декларації від сертифіката є те, що при складанні Декларації відповідності український виробник або імпортер, самостійно, під свою повну відповідальність документально засвідчує (складає декларацію відповідності із зазначенням номера сертифіката відповідності та/або номерів протоколів випробувань), що продукція відповідає встановленим законодавством вимогам та технічним регламентам, тобто починаючи з 2018 року декларація відповідності не є первинним документом, а лише складається виробником або імпортером на підставі сертифіката відповідності (сертифіката експертизи типу) або отриманих в органі оцінки відповідності технічних регламентів, натомість, сертифікат відповідності (сертифікат експертизи типу), навпаки видається на підставі українських нормативних актів та технічних регламентів , які були розроблені й адаптовані під європейські норми. Технічний регламент в Україні по суті є аналогом Європейської директиви в ЄС.
Отримання декларації відповідності регламентується наступними законами і постановами:
• Законом України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII., Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VIII;
• Технічним регламентом модулів оцінки відповідності, вимогами до маркування національним знаком відповідності.
• Технічними регламентами, які поширюються на заявлені товари, а також пояснення до них.
Продукція, яка потрапляє під дію Технічних регламентів:
дитячі іграшки;
миючі та чистячі засоби;
засоби індивідуального захисту;
електрообладнання з робочою напругою від 50 до 1000 В змінного і від 75 до 1500 В постійного струму;
станки і промислове устаткування;
вибухозахищене обладнання;
обладнання, що працює під тиском, що перевищує атмосферний на 0,05 кПа;
обладнання, що працює на газоподібному паливі.
Отже, спираючись на вищезазначене, робимо висновки, що декларація відповідності або сертифікат експертизи типу все одно базується на сертифікаті відповідності, тому такий документ є першоджерелом і його можна вважати більш важливим та вагомим при розгляді наданих документах. Також разом із скаргою подаємо декларацію про відповідність на товар, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, яку можна розглянути як документ, який підтверджує відповідність запропонованого товару умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але при цьому знову ж таки посилається на наданий у складі пропозиції сертифікат, бо це є основним документом виробника, підтверджуючим якість товару. Так чому Замовник вважає декларацію про відповідність документом, що закриває вимоги пп.1.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, а сертифікат відповідності - ні?
Беручи до уваги наведені аргументи, вважаємо, що надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» Сертифіката відповідності, виданого органом з оцінки відповідності ТОВ «»УКРСЕРТІФІКЕЙШН» та зареєстрованого за №UA.1О393.00040-25, який додатково інформує про проведення технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік, не можна вважати підставою для відхилення такої пропозиції з подальшою дискваліфікацією цього Учасника.
Процес, що показує підтвердження заявлених якостей продукції, товарних властивостей і послуг вимогам Технічного регламенту, існуючих стандартів або зведень правил називається оцінкою відповідності.
Сертифікат відповідності (сертифікат якості), сертифікат експертизи типу - це фінальний документ, що видається органом оцінки відповідності за підсумками проведення випробувань товару, продукту або виробу та є підтвердженням якості виробу і відповідності його технічним регламентам України.
Сертифікат відповідності підтверджує, що певна продукція відповідає вимогам, встановленим в нормативному документі виробництва або в державних національних, галузевих стандартах, або різного роду специфікаціях на продукцію.
(https://ucrf-pro.com.ua Сертифікація в Україні). Оцінка відповідності - процес, що демонструє підтвердження заявлених якостей продукції, властивостей товарів і послуг вимог Технічного Регламенту, існуючих стандартів або зведень правил і умов договорів (https://ukrstandart.net, ТОВ "Укрстандартсертифікація").
Декларація відповідності Технічному Регламенту - документ, який підтверджує, що вироблена продукція відповідає вимогам Технічного регламенту. Декларація відповідності часто вимагає оформлення добровільного сертифіката як доказової бази відповідності продукції.
Принциповою відмінністю декларації від сертифіката є те, що при складанні Декларації відповідності український виробник або імпортер, самостійно, під свою повну відповідальність документально засвідчує (складає декларацію відповідності із зазначенням номера сертифіката відповідності та/або номерів протоколів випробувань), що продукція відповідає встановленим законодавством вимогам та технічним регламентам, тобто починаючи з 2018 року декларація відповідності не є первинним документом, а лише складається виробником або імпортером на підставі сертифіката відповідності (сертифіката експертизи типу) або отриманих в органі оцінки відповідності технічних регламентів, натомість, сертифікат відповідності (сертифікат експертизи типу), навпаки видається на підставі українських нормативних актів та технічних регламентів , які були розроблені й адаптовані під європейські норми. Технічний регламент в Україні по суті є аналогом Європейської директиви в ЄС.
Отримання декларації відповідності регламентується наступними законами і постановами:
• Законом України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII., Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VIII;
• Технічним регламентом модулів оцінки відповідності, вимогами до маркування національним знаком відповідності.
• Технічними регламентами, які поширюються на заявлені товари, а також пояснення до них.
Продукція, яка потрапляє під дію Технічних регламентів:
дитячі іграшки;
миючі та чистячі засоби;
засоби індивідуального захисту;
електрообладнання з робочою напругою від 50 до 1000 В змінного і від 75 до 1500 В постійного струму;
станки і промислове устаткування;
вибухозахищене обладнання;
обладнання, що працює під тиском, що перевищує атмосферний на 0,05 кПа;
обладнання, що працює на газоподібному паливі.
Отже, спираючись на вищезазначене, робимо висновки, що декларація відповідності або сертифікат експертизи типу все одно базується на сертифікаті відповідності, тому такий документ є першоджерелом і його можна вважати більш важливим та вагомим при розгляді наданих документах. Також разом із скаргою подаємо декларацію про відповідність на товар, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, яку можна розглянути як документ, який підтверджує відповідність запропонованого товару умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але при цьому знову ж таки посилається на наданий у складі пропозиції сертифікат, бо це є основним документом виробника, підтверджуючим якість товару. Так чому Замовник вважає декларацію про відповідність документом, що закриває вимоги пп.1.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, а сертифікат відповідності - ні?
Беручи до уваги наведені аргументи, вважаємо, що надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» Сертифіката відповідності, виданого органом з оцінки відповідності ТОВ «»УКРСЕРТІФІКЕЙШН» та зареєстрованого за №UA.1О393.00040-25, який додатково інформує про проведення технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік, не можна вважати підставою для відхилення такої пропозиції з подальшою дискваліфікацією цього Учасника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД». 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8a743d9d1d1a498fb268b0bd214ce8f2
Заголовок пункту скарги:
не виконані вимоги пп.2.3 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації: не надано документи виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно із тендерною документацією Замовника пп.2.3 Розділу 1 Додатку 2 містить наступну вимогу: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.» Учасник ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» надав у складі пропозиції документ під назвою «Паспорт якості_зразок».
Згідно із відкритими джералами та такими авторитетними інституціями, як ІПС ЛІГА:ЗАКОН «Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів.» Тепер розглянемо наданий учасником ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» паспорт якості: документ містить дані для ідентифікації (найменування виробника та продукції), містить фактичні значення показників якості виробника, містить посилання на нормативний докумет,якому даний вид продукції відповідає та згідно з яким виготовляється. Якщо уповноваженій особі Замовника не сподобалось, що документ виробник назвав «ПАСПОРТ ВИРОБУ», а не паспорт якості, то можемо додатково посилатися на частину 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» та розглядати даний документ в якості технічного паспорту, оскільки загалом законодавство не містить чіткого визначення поняття технічного паспорта, що можна було б застосовувати до всіх предметів закупівель.
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.» Учасник ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» надав у складі пропозиції документ під назвою «Паспорт якості_зразок».
Згідно із відкритими джералами та такими авторитетними інституціями, як ІПС ЛІГА:ЗАКОН «Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів.» Тепер розглянемо наданий учасником ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» паспорт якості: документ містить дані для ідентифікації (найменування виробника та продукції), містить фактичні значення показників якості виробника, містить посилання на нормативний докумет,якому даний вид продукції відповідає та згідно з яким виготовляється. Якщо уповноваженій особі Замовника не сподобалось, що документ виробник назвав «ПАСПОРТ ВИРОБУ», а не паспорт якості, то можемо додатково посилатися на частину 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» та розглядати даний документ в якості технічного паспорту, оскільки загалом законодавство не містить чіткого визначення поняття технічного паспорта, що можна було б застосовувати до всіх предметів закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД». 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД».