• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект устаткування системи постановочного освітлення Комплект устаткування системи постановочного освітлення КОД ДК 021:2015 - 31000000 – 6

Комплект устаткування системи постановочного освітлення

Торги не відбулися

490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2018 18:24 - 27.07.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо порушення визначення переможця торгів

Номер: 7105c8d7bfb4418682ba5068fecf8b74
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-001720-c.c2
Назва: Щодо порушення визначення переможця торгів
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікаційним номером UA-2018-07-05-001720-c «Комплект устаткування системи постановочного освітлення КОД ДК 021:2015 - 31000000 – 6». Фізична особа - підприємець Міронов Григорій Геннадійович (далі-Скаржник) виявив бажання взяти участь у вище зазначеній закупівлі та відповідно до вимог Тендерної документації надав свою пропозицію. За результатами розгляду наданих тендерних пропозицій, Учасника №1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ», ціна якого за підсумками оцінки визначена як найбільш економічно вигідна, неправомірно визнано переможцем торгів та публікацією від 02.08.2018р. протоколу Замовника № 58 від 01.08.2018р. прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем, незважаючи на невідповідність такої пропозиції вимогам тендерної документації. Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси та суперечать чинному законодавству України в сфері державних закупівель. Зокрема, відбувається грубе порушення принципів здійснення закупівель, що закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме, Замовником не дотримані принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників. Так, стосовно вище зазначеного повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ» не відповідає вимогам тендерної документації по оскаржуваній закупівлі в частині: 1. На вимогу тендерної документації, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною завантажує в систему протягом 1-го робочого з дня проведення Аукціону, тобто на наступний робочий день (до 24:00 год. за київським часом) комерційну частину тендерної пропозиції. Данна вимога Учасником не виконана, оскільки остаточну пропозицію було завантажено в систему не протягом 1-го робочого з дня проведення Аукціону, тобто на наступний робочий день, а протягом 1-го робочого дня з моменту публікації рішення Замовника про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір. 2. Тендерною документацією передбачено надання гарантійного листа Учасником щодо зобов’язань надати на момент поставки товару, що пропонується до постачання документа від виробника, що підтверджує якість товару з чітким зазначенням одного із перерахованих документів, а саме: копію паспорта, технічного паспорта, сертифіката якості або іншого документу. У своєму гарантійному листі Учасником не зазначено який саме документ буде надано з товаром. 3. Також, у розділі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено, що при підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання. В свою чергу, в пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ» в п.2 та п.6. технічної частини відсутні будь – які посилання на тип чи марку запропонованого товару. Зокрема, відсутня порівняльна таблиця, яка дає змогу порівняти технічні характеристики товару, який закуповує Замовник та аналог, який пропонує Учасник. 4. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано Лист-гарантію щодо проведення безкоштовного навчання працівників по роботі з обладнанням. 5. Відповідно пп.1. п. 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» тендерної документації, замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Спосіб підтвердження: та копія акту прийому – передачі товару (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо поставки аналогічного товару не є обов’язковим. Відповідно ст. 16 Закону України «Про публiчнi закупiвлi», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально – технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). В той же час у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ» відсутні будь – які копії документів (будь то договір поставки або інший аналогічний документ), які підтверджують наявність досвіду поставки аналогічного товару, та підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником в п. 5 тендерної документації. Більш того, ТзОВ «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ», у складі тендерної пропозиції надало листа від 19.07.18р. № 07.18-205, зміст якого підтверджує саме на відсутність такого досвіду, та, як слідство невідповідність тендерної пропозиції ТзОВ «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ» кваліфікаційним критеріям у розумінні ст. 16 Закону України «Про публiчнi закупiвлi». Таким чином, не відхиливши пропозицію ТзОВ «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ», замовник порушив вимоги ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публiчнi закупiвлi», згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Оскільки, Протоколом № 58 від 01.08.2018р. Замовник неправомірно обрав переможця закупівлі, це призвело до того, що тендерну пропозицію Скаржника, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації - не було розглянуто. Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника, як учасника закупівлі, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТзОВ «Науково-виробничий центр СПЕЦ-МОНТАЖ» переможцем процедури закупівлі.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2018 19:27
Дата виконання рішення Замовником: 09.10.2018 11:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про визнання переможця відмінено
Автор: Фізична особа-підприємець Міронов Григорій Геннадійович, Міронов Григорій Генадійович dh.Mironov@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

скарга на порушення законодавства

Номер: 3545c97809dd4ab39033899bec059238
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-001720-c.b1
Назва: скарга на порушення законодавства
Скарга:
Скаржник має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, проте Замовник грубо порушує законодавство в сфері державних закупівель та своєю бездіяльністю не дає можливості на умовах рівності, прозорості, недискримінації та добросовісної конкуренції учасників провести закупівлю. Зокрема, Скаржник неодноразово звертався з проханням внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства, але кожного разу Замовних ігнорував ці прохання чим порушував права та інтереси потенційних учасників процедури закупівлі. Так, розглянувши тендерну документацію по процедурі закупівлі UA-2018-07-05-001720-c Комплект устаткування системи постановочного освітлення КОД ДК 021:2015 - 31000000 – 6, зазначаємо про ряд невідповідностей, неузгодженостей та порушень чинного законодавства про публічні закупівлі. Зокрема, в Додатоку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вказані не коректні технічні характеристики, а саме: - Мультикольоровий 16в.16ло діод в одному 16в.16ло діода 4 кольори; Рухомий світловий прилад Джерело- 60W білий 16в. 16ло діод; Повноцінний білий прожектор на 17в.17ло. Також, технічні характеристики які вказуються в таблиці Додатоку 2 до тендерної документації в пунктах 4, 5 не є дійсними, так як виходячи з них обладнання такого не існує взагалі. Окрім цього, відповідно до Постанови Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції зі змінами від 25.01.2018 № 5) було внесено зміни відповідно до яких банківська гарантія вже не повинна бути безумовною. В той час, Тендерна документація містить наступне: «Учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія) у розумірі 3 (трьох) відсотків від очікуванної вартості закупівлі 14700.00 грн із зобов'язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.3 цього ж Розділу, перерахувати на рахунок: Київського державного будинку художньої та технічної творчості, код ЄДРПОУ 03072632, 01032, м. Київ, бульвар Тараса Шевченко, 27, р/р 35412083063776, ГУ ДКСУ в м. Києві, МФО 820019, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації». Також, в тендернії документації наявна помилка, яка вводить в оману потенційних учасників. А саме, в пункті «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначається, що учасник повинен надати грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 14 700, 00 грн. В той же час, у Додатку 7 до тендерної документації «Вимоги до електронної банківської гарантії» зазначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 11 400, 00 грн. Також, Замовником перший раз вже було відмінено зазначену процедуру закупівлі в останній момент під час подачі пропозицій учасниками. Коли закупівлю оголосили вдруге, в останній момент перед закінченням строку подачі пропозицій, Замовник з незрозумілих причин подовжив строк подачі пропозицій. В результаті таких дій, вкотре оформлена Скаржником банківська гарантія ставала недійсною. Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати тендерну документацію процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 31000000 - 6 - Комплект устаткування системи постановочного освітлення. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись ч. 3 ст. 8 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника (Київський державний будинок художньої та технічної творчості) внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 31000000 - 6 - Комплект устаткування системи постановочного освітлення. 2. У разі неможливості внесення змін до тендерної документації, зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.07.2018 18:15
Автор: ТОВ "Смарт Інжінірінг", Волох Евген 380675443616 tenderlightek@ukr.net