• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - код 33140000-3 Медичні матеріали (Комплект для черезшкірної нефростомії SUPERGLIDE PCN, 2-х етапна техніка, розмір 8; Комплект для трансдермального дренажу, одноступінчатий метод; Набір інтегрального сечовідного стенту з циліндричн/закритим кінчиком типу WIRUTHAN®, розмір Ch. 7 (2,3 mm), довжина: 24 cm; Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (14gx 10 cm); Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (16gx 10 cm); Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (18g x 10 cm); Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (18gx 25 cm); Маркер для тканин грудей UltraClip™ II (Стрічка), (17g x 10 cm))

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2025 16:39 - 24.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника та визначення переможця

Номер: 887f19a176b44e718f7cda86d53d86ba
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-19-012550-a.a1
Назва: скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника та визначення переможця
Скарга:
Комунальним підприємством «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради (надалі по тексту - Замовник) 19.02.2025р. в електронній системі закупівель «Прозорро» було оголошено закупівлю товару: ДК 021:2015 - код 33140000-3 Медичні матеріали (Комплект для черезшкірної нефростомії SUPERGLIDE PCN, 2-х етапна техніка, розмір 8; Комплект для трансдермального дренажу, одноступінчатий метод; Набір інтегрального сечовідного стенту з циліндричн/закритим кінчиком типу WIRUTHAN®, розмір Ch. 7 (2,3 mm), довжина: 24 cm; Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (14gx 10 cm); Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (16gx 10 cm); Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (18g x 10 cm); Одноразова голка для біопсії Bard™ Magnum™ (18gx 25 cm); Маркер для тканин грудей UltraClip™ II (Стрічка), (17g x 10 cm) по процедурі закупівлі у формі відкритих торгів з особливостями, унікальний №UA-2025-02-19-012550-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД» (надалі – Скаржник), як постійний учасник публічних закупівель, виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі. Відповідно до вимог законодавства, яке регулює порядок проведення публічних закупівель, Скаржник подав свою тендерну пропозицію, яка за результатами аукціону 27.02.2025р. зайняла перше місце. Але Замовник, рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом №18.1-25УО від 04.03.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на п.п.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМ України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості), зазначивши наступні невідповідності, першопричиною з яких є: Відсутність оригіналів гарантійних листів (тендерна документація Додаток 1 п.5. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення , а також назву предмету закупівлі. Не надано жодного гарантійного листа, хоча учасник Партнери-Мед в своїй тендерній пропозиції писав, що надасть відповідну інформацію (сторінки 109 та 114 пропозиції). І наостанок зазначено: Позиція 8 в підтверджуючих документах на МТВ надані сторінки Інструкції, декларації та Сертифікат, які завірені не учасником, а печаткою. Підписом та штампом ТОВ «Рівнемедтехника», яке не являється ні виробником, ні уповноваженим представником виробника Bard. Таким чином, Замовник фактично відхилив пропозицію Скаржника з причини ненадання довідки від виробника (гарантійного листа) та невірно завірених копій деяких документів. Як наслідок, відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 07.03.2025р. №21.1-25УО, наступний учасник - ТОВ «РІВНЕМЕДТЕХНІКА» визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. Закон України «Про державні закупівлі» (надалі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною1 ст.5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону. Скаржник, як учасник аукціону, ознайомившись з Протоколами №18.1-25УО від 04.03.2025р. та №21.1-25УО від 07.03.2025р. вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника та визнав переможцем іншого учасника через необʼєктивні умови оцінки тендерної пропозиції Скаржника, прийнятим рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника у вигляді неотриманого доходу в результаті порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вимог ст. 5 Закону щодо принципів проведення публічних закупівель виходячи з наступного: По-перше, як зазначено Замовником в протоколі відхилення тендерної пропозиції Скаржника, відхилено тендерну пропозицію на підставі п.п.2 п.44 оскільки вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі тендерної документації. Як вказано вище, першопричиною відхилення стало ненадання Скаржником оригіналів гарантійних листів. Але, гарантійний лист, як свідчить п.5 Додатку 1 тендерної документації, містить інформацію про те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Таким чином, гарантійний лист не містить інформації про технічні характеристики предмету закупівлі, тому відсутність такого гарантійного листа не підпадає під причину відхилення, передбачену п.п.2 п.44 Особливостей. Таким чином, відсутність гарантійного листа не свідчить про те, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає технічним характеристикам товару. По-друге. Як зазначено в протоколі відхилення пропозиції Скаржника, в підтверджуючих документах на МТВ надані сторінки Інструкції, декларації та Сертифікат, які завірені не учасником, а печаткою. Підписом та штампом ТОВ «Рівнемедтехника», яке не являється ні виробником, ні уповноваженим представником виробника Bard. Завірення документу постачальником Скаржника не свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника технічним характеристикам товару, тому не може бути підставою відхилення, передбаченою п.п.2 п.44 Особливостей По-третє, пунктом 43. Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Замовник повинен був надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей. Згідно приписів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Враховуючи вищевикладені докази, які свідчить про дискримінаційність прийнятого Замовником рішення, оформленого Протоколом №18.1-25УО від 04.03.2024р., яким відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД», рішення є таким, що свідчить про необ'єктивне та упереджене здійснення процедури закупівлі, прийняте всупереч законодавству про публічні закупівлі, безпосередньо порушує права та законні інтереси Скаржника, в зв’язку із чим підлягає скасуванню, належним способом захисту відновлення порушеного права Скаржника є оскарження до Уповноваженого органу. Також, враховуючи дискримінаційність Протоколу №18.1-25УО від 04.03.2024р. про розгляд тендерної пропозиції на відповідність тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД», наступне рішення Замовника в цій закупівлі – Протокол №21.1-25УО від 07.03.2025р. про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕМЕДТЕХНІКА» переможцем Закупівлі та намір укласти договір, є таким, що свідчить про необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, прийняте всупереч законодавству про публічні закупівлі, безпосередньо порушує права та законні інтереси Скаржника, в зв’язку із чим підлягає скасуванню.
Дата розгляду скарги: 19.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2025 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2025 16:52
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2025 12:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від РІШЕННЯ №4262-р/пк-пз від 19.03.2025 в повному обсязі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРИ МЕД", Марина Загоруй 380637992824 medpartneru@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d9cecdcdd2f44d108e88215125d80adb
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника та визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник, рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом №18.1-25УО від 04.03.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на п.п.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМ України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості), зазначивши наступні невідповідності, першопричиною з яких є:
Відсутність оригіналів гарантійних листів (тендерна документація Додаток 1 п.5. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення , а також назву предмету закупівлі.
Не надано жодного гарантійного листа, хоча учасник Партнери-Мед в своїй тендерній пропозиції писав, що надасть відповідну інформацію (сторінки 109 та 114 пропозиції).
І наостанок зазначено:
Позиція 8 в підтверджуючих документах на МТВ надані сторінки Інструкції, декларації та Сертифікат, які завірені не учасником, а печаткою. Підписом та штампом ТОВ «Рівнемедтехника», яке не являється ні виробником, ні уповноваженим представником виробника Bard.

Таким чином, Замовник фактично відхилив пропозицію Скаржника з причини ненадання довідки від виробника (гарантійного листа) та невірно завірених копій деяких документів.
Замовник повинен був надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника