-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Завершена
365 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 827.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 827.50 UAH
Період оскарження:
19.02.2025 16:16 - 23.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Cпеціалізована постова охорона об’єкту комунального підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Номер:
7bbba807543246de9ead0c5de65b5c92
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-19-011958-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Cпеціалізована постова охорона об’єкту комунального підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Скарга:
Ознайомившись з умовами Документації, Скаржником виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право Скаржника на прийняття участі в цій Закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Полтавський онкологічний диспансер.docx 21.02.2025 15:17
- sign.p7s 21.02.2025 15:18
- Дозвіл на кімнату зброї з додатком.pdf 21.02.2025 16:23
- Дозвіл на придбання зброї.pdf 21.02.2025 16:23
- Копія видаткової накладної на пульт.pdf 21.02.2025 16:23
- Дозволи на зброю.pdf 21.02.2025 16:23
- Наказ МОЗ від 21.05.2007 р. № 246 “Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій”.docx 21.02.2025 16:23
- Медичні довідки.pdf 21.02.2025 16:23
- Сертифікат відповідності на пульт з додатком.pdf 21.02.2025 16:23
- Cкарга онкологічний диспансер скан.pdf 21.02.2025 16:23
- Платіжка за подання скарги онко.pdf 21.02.2025 16:50
- рішення від 25.02.2025 № 2854.pdf 25.02.2025 17:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2025 № 3427.pdf 06.03.2025 12:36
- рішення від 05.03.2025 № 3427.pdf 10.03.2025 17:16
- Пояснення по суті скарги.pdf 27.02.2025 15:41
- Пояснення по суті скарги.docx 27.02.2025 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2025 15:47
Дата розгляду скарги:
05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2025 17:16
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2025 14:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Лікувальний заклад вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-011958-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
82fde348cc7f4920a875b672fdf9ddcc
Заголовок пункту скарги:
1.Відповідно до пп. 1.5. п. 1 Додатку 2 до Документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
«1.5.У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пункт централізованого спостереження (ПЦС). Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залученням транспорту реагування та використанням пункту централізованого спостереження повинен мати кадрові, технічні та організаційні можливості для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій. В тому числі, мати висококваліфікованих охоронників групи швидкого реагування, сертифікований пункт централізованого спостереження для координації дій працівників охорони під час нештатних ситуацій (надати довідку в довільній формі). А також для підтвердження надати діючий Сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 “Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)».
Встановлена вимога про наявність в учасника діючий Сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)» є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони суб’єктами комунального сектора, яким є Скаржник, здійснюється відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами та доповненнями та «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 року № 960 (надалі – Ліцензійних умови) на підставі ліцензії МВС України на охоронну діяльність (копія ліцензії додається).
Тобто ніякі сертифікати відповідності Скаржник не зобов’язаний отримувати. Звертаємо увагу на те, що ця процедура після відміни обов’язкової сертифікації добровільна. Згідно з Декретом Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію» з 1 січня 2018 року припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), що спрощує процедуру підтвердження якості продукції. Якщо раніше виробники мали підтверджувати відповідність продукції рамках ГОСТів (ДСТУ), багато з яких не є актуальними, то добровільна сертифікація дозволяє виробнику самостійно вибрати характеристики своєї продукції, які хоче підтвердити для споживача. Скаржник придбав пульт централізованого спостереження 29 квітня 2021 року(видаткова накладна додається) і отримав відповідний сертифікат відповідності, який виданий виробнику товару ТОВ «Охорона і безпека» (сертифікат додається), що дозволяє в повній мірі надавати послуги передбачені умовами тендерної документації. В нашому сертифікаті не має формулювання: «послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)». Вважаємо, що Замовник свідомо встановляє саме такі вимоги до пульту для того щоб участь в закупівлі міг взяти конкретний учасник. Наголошуємо, що жодним законом України не встановлено вимог до обов’язкової сертифікації пульту, ще й з дискримінаційними формулюваннями замовника послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)». Ми маємо на меті взяти участь у тендері, але через незаконні на нашу думку вимоги замовника не можемо цього зробити.
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити відповідність пульту централізованого спостереження сертифікатом з характеристиками «послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)». Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі, переконаний у тому, що наявність саме сертифікату відповідності в якому зазначено за «послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)», як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Встановлена вимога про наявність в учасника діючий Сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)» є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони суб’єктами комунального сектора, яким є Скаржник, здійснюється відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами та доповненнями та «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 року № 960 (надалі – Ліцензійних умови) на підставі ліцензії МВС України на охоронну діяльність (копія ліцензії додається).
Тобто ніякі сертифікати відповідності Скаржник не зобов’язаний отримувати. Звертаємо увагу на те, що ця процедура після відміни обов’язкової сертифікації добровільна. Згідно з Декретом Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію» з 1 січня 2018 року припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), що спрощує процедуру підтвердження якості продукції. Якщо раніше виробники мали підтверджувати відповідність продукції рамках ГОСТів (ДСТУ), багато з яких не є актуальними, то добровільна сертифікація дозволяє виробнику самостійно вибрати характеристики своєї продукції, які хоче підтвердити для споживача. Скаржник придбав пульт централізованого спостереження 29 квітня 2021 року(видаткова накладна додається) і отримав відповідний сертифікат відповідності, який виданий виробнику товару ТОВ «Охорона і безпека» (сертифікат додається), що дозволяє в повній мірі надавати послуги передбачені умовами тендерної документації. В нашому сертифікаті не має формулювання: «послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)». Вважаємо, що Замовник свідомо встановляє саме такі вимоги до пульту для того щоб участь в закупівлі міг взяти конкретний учасник. Наголошуємо, що жодним законом України не встановлено вимог до обов’язкової сертифікації пульту, ще й з дискримінаційними формулюваннями замовника послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)». Ми маємо на меті взяти участь у тендері, але через незаконні на нашу думку вимоги замовника не можемо цього зробити.
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити відповідність пульту централізованого спостереження сертифікатом з характеристиками «послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)». Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі, переконаний у тому, що наявність саме сертифікату відповідності в якому зазначено за «послуги з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT)», як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.