-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картоплечистка
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2025 12:44 - 17.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційни умови ТД Замовника
Номер:
2bed6198fdbc4009a379513dc6809ed0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-19-006428-a.c1
Назва:
Дискримінаційни умови ТД Замовника
Скарга:
тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга пдф 22.02.2025 19:26
- запропонована редакція додаток 3 22.02.2025 19:26
- картоплечитска інструкція 22.02.2025 19:26
- файл ДСТУ ISO 45001 22.02.2025 19:26
- скарга ворд 22.02.2025 19:26
- sign.p7s 22.02.2025 19:27
- рішення від 25.02.2025 № 2856.pdf 25.02.2025 17:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2025 № 3327.pdf 05.03.2025 11:16
- рішення від 04.03.2025 № 3327.pdf 07.03.2025 16:16
- Порівняльна таблиця обладнання.pdf 27.02.2025 15:14
- Пояснення по суті скарги Картоплечистка UA-2025-02-19-006428-a.pdf 27.02.2025 15:14
- Додаток 1_Порівняльна таблиця обладнання.docx 27.02.2025 15:16
- Порівняльна таблиця обладнання.pdf 27.02.2025 15:16
- Пояснення по суті скарги Картоплечистка UA-2025-02-19-006428-a.pdf 27.02.2025 15:16
- Пояснення по суті скарги Картоплечистка UA-2025-02-19-006428-a.docx 27.02.2025 15:16
- Протокол 23.pdf 12.03.2025 10:31
- Перелік змін_Картоплечистка_12.03.2025.docx 12.03.2025 10:43
- Додаток_3 Технічні характеристики_Картоплечистка в новій редакції_12.03.2025.docx 12.03.2025 10:43
- Протокол 23.pdf 12.03.2025 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2025 19:31
Дата розгляду скарги:
04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.03.2025 16:17
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2025 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесли зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), та переліку змін, що вносяться.
Оприлюднили нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f267cbff77594d75a69fcfa8f9b08b2b
Заголовок пункту скарги:
Технічні, якісні та юридичні характеристики предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних та юридичних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
×
-
Назва доказу:
картоплечистка інструкція
-
Повʼязаний документ:
картоплечитска інструкція
-
-
Назва доказу:
файл ДСТУ ISO 45001
-
Повʼязаний документ:
файл ДСТУ ISO 45001
-
-
Назва доказу:
запропонована редакція додаток 3
-
Повʼязаний документ:
запропонована редакція додаток 3
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-02-19-006428-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги.