• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по заправці та відновлення картриджів

Служба інформаційних технологій та зв’язку Адміністрації морського порту Чорноморськ вважає доцільним здійснити закупівлю послуг по заправці та відновлення картриджів за кодом ДК 021:2015 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» виходячи з необхідності забезпечення підрозділів філії витратними матеріалами для принтерів та багатофункціональних пристроїв у 2025 році. Отримання послуг по заправці та відновлення картриджів дозволяє значно заощадити кошти на закупівлі нових картриджів.

Завершена

100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2025 12:40 - 24.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Пропозиція учасника ТОВ «В.М.» була незаконно відхилена.

Номер: 4d953c65118b4f1085a0728cf9f41d8a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-19-006358-a.a1
Назва: Пропозиція учасника ТОВ «В.М.» була незаконно відхилена.
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись із протокольним рішенням від 12 березня 2025 року, нами було виявлено ряд причин, згідно яких пропозиція учасника ТОВ «В.М.» була незаконно відхилена. У Протоколі вказано «Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця відповідно до вимог абз. 2 пп. 3 п. 44 Особливостей (відмова переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю)… оскільки файл «Витяг ЄДР 13.02.2025.pdf» який містить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий (сформований) станом на 13.02.2025 виданий раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (07.03.2025). Звертаємо увагу на те що згідно п. 47 Особливостей: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Переможцем у визначений Особливостями строк, надано підтвердження відсутність підстав, визначених Додатком 4 до тендерної документації. Разом із тим, цим же додатком 4 визначено документи, які Переможець повинен надати для укладання договору. Відповідно до абзацу 1 пункту 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Згідно Особливостей та нормою статті 41 Закону, згідно з якою переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Ні Особливостями, ні Законом не конкретизовано, яким саме чином застосовувати цю норму, які точно документи повинен надати переможець та у які строки чи спосіб. Проте це можна визначити, проаналізувавши інші норми закупівельного та цивільного законодавства. Абзацом 4 пункту 49 Особливостей передбачено, що за результатом відкритих торгів замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Хоча частиною 2 статті 41 Закону не встановлено строку надання переможцем відповідних документів, проте, виходячи зі змісту наведеної норми, такі документи надаються перед укладенням договору про закупівлю. Таким чином, ці документи повинні бути надані замовнику у встановлений для укладення договору строк, тобто протягом 15 календарних днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, Переможець, керуючись нормами закону, планував надати повний пакет документів для укладання договору саме зі сплином строку оскарження. Нами було замовлено Витяг ЄДР 11 березня 2025 року, готувався повний пакет документів, згідно розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації. Звертаємо увагу на те, що ми не відмовляємось від підписання Договору про закупівлю. Ми зацікавлені у співпраці із Замовником. Вимагаємо відхилити рішення, викладене у Протоколі від 12.03.2025р та надати нам можливість завантажити підготовлені документи для підписання договору. В разі незадоволення вимоги, вимушені будемо звернутися до АМКУ за захистом порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, розглянувши Ваші вимоги, повідомляємо наступне: Закупівля оголошена та здійснюється у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Так, відповідно до частини 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у тендерній документації встановлено наступну вимогу: «…Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У разі ненадання Переможцем документів визначених Додатком 4 до ТД за встановленим замовником порядком, у відповідності до вимог та строків, встановлених тендерною документацією або якщо їх зміст, інформація, розрахунки будуть відрізнятися від змісту документів, наданих в складі тендерної пропозиції Переможця, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця відповідно до вимог абз. 2 пп. 3 п. 44 Особливостей (відмова переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув…» Згідно п. 54 Особливостей потенційні учасники мають на отримання роз’яснень та право на оскарження вимог тендерної документації. Тендерну документацію на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги по заправці та відновлення картриджів) оприлюднено в електронній системі закупівель 19.02.2025 звернень за роз’ясненнями або щодо оскарження вимог тендерної документації не надходило. 07.03.2025 Учасника ТОВ «В.М.» визнано переможцем закупівлі, однак ТОВ «В.М.» у строк зазначений в тендерній документації не виконано вищезазначені вимоги, в частині надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) згідно законодавства (виданий (сформований) не раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір), з метою перевірки реєстраційних дій в частині внесення змін до установчих документів юридичної особи. Так, Учасником-ПЕРЕМОЖЦЕМ завантажено файл «Витяг ЄДР 13.02.2025.pdf» 11 березня 2025 07:25», який містить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий (сформований) станом на 13.02.2025, тобто раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (07.03.2025) (п.2 Таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації), що суперечить вимогам тендерної документації та як наслідок призвело до відхилення пропозиції ТОВ «В.М.». Пропонуємо ознайомитися з практикою АМКУ, в т.ч. рішення №115-р/пк-пз від 03.01.2025 (іден. закупівлі UA-2024-12-05-008274-a, номер скарги: UA-2024-12-05-008274-a.a2), стосовно даного питання перед тим як звертатися до АМКУ.
Статус вимоги: Відхилено