• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги провайдерів підключення та користування мережею Інтернет (ДПІ ГУ ДПС у Львівській області)

Завершена

315 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2025 11:31 - 24.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дискваліфікацію

Номер: df9e211e49fa4971b908030a8750ea03
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-19-004691-a.a1
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Скарга:
Дата розгляду скарги: 21.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2025 19:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.03.2025 14:21
Автор: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ), Наталія Євсєєва +0911142265 nyevsieieva@ukrtelecom.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e131ecaae8db4e8a82cefa66f1ffd4ef
Заголовок пункту скарги: Замовник завантажені документи не вважає виконанням вимоги про усунення невідповідностей та 06.03.2025 уповноваженою особою Замовника прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель протокол №06/03/1 про відхилення тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) (далі -протокол №06/03/1)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником, Державною податковою службою України Головним управлінням ДПС у Львівській області (філія ДПС) (далі – Замовник / філія ДПС)19.02.2025 оголошено UA-2025-02-19-004691-а на суму 315 000,00 та оприлюднено на веб-порталі Уп овноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Після завершення аукціону 27.02.2025 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну 140 000, 00 грн. у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
04.03.2025 у електронній системі закупівлі Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей пропозиції учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ).
Зокрема, Замовник вказав, що відповідно до вимог ДОДАТКУ №1 Розділу 3 п. 8.2. до Тендерної документації Замовником вимагалось: Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку видану замовником в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником. Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: довідки виданої Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником.
05.03.2025 року Укртелеком завантажив до електронної системи довідку щодо негативного досвіду співпраці та пояснення на вимогу про усунення невідповідностей пропозиції.
Замовник завантажені документи не вважає виконанням вимоги про усунення невідповідностей та 06.03.2025 уповноваженою особою Замовника прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель протокол №06/03/1 про відхилення тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) (далі -протокол №06/03/1).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Укртелеком, Замовник вказує п.п. 1 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
З таким висновком Замовника, що викладено у протоколі №06/03/1 погодитись не можна з наступних підстав.
Вимога тендерної документації Замовника, яку, як він вважає не виконав Укртелеком, прописано так, «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку видану замовником в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником. Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: довідки виданої Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником». Тендерна документація Замовника містить лише таке поняття, як: «роз’яснення щодо тендерної документації» і Закон України «Про публічні закупівлі» , ст. 24 регламентує звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, так у ч. 1 ст. 24 Закону, зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
У тендерній документації Замовника не зазначено жодних пояснень, не надано визначення понять що таке: «довідка видана замовником в період звернень за роз’ясненнями», «період звернень за роз’ясненнями», також не зазначено, яким чином за замовник видає таку саме таку довідку, коли і на якому етапі процедури чи поза нею здійснюється видача такої довідки?
Якщо цей замовник - є Замовником саме по цій закупівлі , Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Львівській області (філія ДПС), то ним не регламентована якась окрема процедура звернення за довідкою «в період звернень за роз’ясненнями».
Якщо Замовник під замовником мав на увазі себе (філію ДПС), що у даному випадку не доведено вимогами тендерної документації, то тоді така вимога набуває дискримінаційного сенсу, оскільки учасниками по цій закупівлі можуть бути лише учасники , які мають досвід співпраці з філією ДПС – Замовником (це суттєве обмеження кількості Учасників закупівлі), але це виключається адже Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема абзц.1 ч.3 ст. 22, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на те, що ані Замовником у тендерній документації, ані Законом не надано пояснення /визначення жодних вимог, прикладів і.т.д. щодо «довідки виданої замовником в період звернень за роз’ясненнями», Укртелеком надав довідку, що підтверджує відсутність негативного досвіду від замовника – Державної інспекції ядерного регулювання України та відповідне пояснення про виконання вимог ДОДАТКУ №1 Розділу 3 п. 8.2. до Тендерної документації до такої довідки.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником цієї закупівлі відсутні.
Усі вимоги тендерної документації Укртелеком виконав - надав довідку про відсутність негативного досвіду співпраці та відповідне поясненя.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» (Харківська філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)