-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги провайдерів підключення та користування мережею Інтернет (ГУ ДПС у Львівській області, м.Львів, вул.Стрийська,35)
Завершена
65 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2025 11:16 - 24.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дискваліфікацію
Номер:
c5d16ec000994e0c8ec88fca826ed9e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-19-004153-a.c1
Назва:
Скарга на дискваліфікацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про відсутність негативного досвіду ДІЯРУ.pdf 10.03.2025 17:11
- Скарга на дискваліфікацію 7.docx 10.03.2025 17:11
- Протокол_Рішення про відхилення_.pdf 10.03.2025 17:11
- Пояснення до вимоги відсутність негативного досвіду ДПС Львів обл.pdf 10.03.2025 17:11
- Лист довідка ГУНП Тернопіль.jpg 10.03.2025 17:11
- sign.p7s 10.03.2025 17:12
- Рішення від 13.03.2025 №3891.pdf 13.03.2025 19:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2025 №4439.pdf 24.03.2025 10:54
- Рішення від 21.03.2025 №4439.pdf 26.03.2025 09:39
- Пояснення до суті скарги Львів ДПС.pdf 17.03.2025 11:34
- Відповідь на скаргу Львів .docx 17.03.2025 11:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 13:54
Дата розгляду скарги:
21.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 19:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.03.2025 09:40
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8989bb7c66b34f3bad8982d6ff2253c4
Заголовок пункту скарги:
Замовник завантажені документи не вважає виконанням вимоги про усунення невідповідностей та 07.03.2025 уповноваженою особою Замовника прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель протокол №07/03/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, у якому зафіксовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) (далі -протокол №07/03/1)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником, Державною податковою службою України Головним управлінням ДПС у Львівській області (філія ДПС) (далі – Замовник / філія ДПС) 19.02.2025 оголошено закупівлю UA-2025-02-19-004153-a на суму 65 000,00 та оприлюднено на веб-порталі Уп овноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Після завершення аукціону 27.02.2025 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну 39 999, 00 грн. у ПрАТ "КИЇВСТАР", результатом розгляду пропозиції цього учасника відмова кваліфікаційної комісії відмовила переможцю.
Наступною пропозицією, була пропозиція АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком з сумою 40 000, 00 грн, яку теж було відхилено.
(3) Підстави для подання скарги:
05.03.2025 у електронній системі закупівлі Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей пропозиції учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ).
Зокрема, Замовник вказав, що відповідно до вимог ДОДАТКУ №1 Розділу 3 п. 8.2. до Тендерної документації Замовником вимагалось: Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку видану замовником в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником. Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: довідки виданої Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником.
Укртелеком у свою чергу 05.03.2025 року на виконання вимоги завантажив до електронної системи закупівель довідку у вигляді паперової копії електронного документу видану Головним управлінням національної поліції у Тернопільській області та Довідку від Державної інспекції з ядерного регулювання України від 05.03.2025 №14-19/35-05 і Пояснення до документів (довідок), які додаються на виконання вимоги про усунення порушення Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником.
Замовник завантажені документи не вважає виконанням вимоги про усунення невідповідностей та 07.03.2025 уповноваженою особою Замовника прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель протокол №07/03/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, у якому зафіксовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) (далі -протокол №07/03/1).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Укртелеком, Замовник вказує п.п. 1 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
З таким висновком Замовника, що викладено у протоколі №07/03/1 погодитись не можна з наступних підстав.
Вимогу тендерної документації Замовника, яку, як він вважає не виконав Укртелеком, прописано так, «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку видану замовником в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником. Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: довідки виданої Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником». Тендерна документація Замовника містить лише таке поняття, як: «роз’яснення щодо тендерної документації» і Закон України «Про публічні закупівлі», ст. 24 регламентує звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, так у ч. 1 ст. 24 Закону, зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
У тендерній документації Замовника не зазначено жодних пояснень, не надано визначення понять що таке: «довідка видана замовником в період звернень за роз’ясненнями», «період звернень за роз’ясненнями», також не зазначено, яким чином замовник видає таку саме таку довідку, коли і на якому етапі процедури чи поза нею здійснюється видача такої довідки?
Якщо цей замовник - є Замовником саме по цій закупівлі , Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Львівській області (філія ДПС), то ним не регламентована якась окрема процедура звернення за довідкою «в період звернень за роз’ясненнями».
Якщо Замовник під замовником мав на увазі себе (філію ДПС), що у даному випадку не доведено вимогами тендерної документації, то тоді така вимога набуває дискримінаційного сенсу, оскільки учасниками по цій закупівлі можуть бути лише учасники , які мають досвід співпраці з філією ДПС – Замовником (це суттєве обмеження кількості Учасників закупівлі), але це виключається адже Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема абзц.1 ч.3 ст. 22, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на те, що ані Замовником у тендерній документації, ані Законом не надано пояснення /визначення жодних вимог, прикладів і.т.д. щодо «довідки виданої замовником в період звернень за роз’ясненнями», Укртелеком надав довідку, що підтверджує відсутність негативного досвіду від замовника – Державної інспекції ядерного регулювання України та Довідка у вигляді паперової копії електронного документу, що видана Головним управлінням Національної поліції в Тернопільській області і відповідне пояснення про виконання вимог ДОДАТКУ №1 Розділу 3 п. 8.2. до Тендерної документації до такої довідки.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником цієї закупівлі відсутні.
Усі вимоги тендерної документації Укртелеком виконав - надав довідки про відсутність негативного досвіду співпраці та відповідне пояснення.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» (Харківська філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія)
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
- протокол від 07.03.2025 № 07/03/1 ;
- Довідка від 05.03.2025 № 11-19/3509 про відсутність негативного досвіду співпраці;
- Довідка у вигляді паперової копії електронного документу, що видана Головним управлінням Національної поліції в Тернопільській області.
- Пояснення до документів (довідок), які додаються на виконання вимоги про усунення порушення
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, Замовник порушив процедуру публічних закупівель, вимоги статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», пункти 28, 44, 48, Особливостей, ст. 22 Закону та позбавив АТ «Укртелеком» права на визнання переможцем та укладання договору.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,
Враховуючи порушення прав та законних інтересів Скаржника та керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 59 Особливостей, прошу орган оскарження:
Встановити порушення процедури закупівлі Замовником;
Зобов’язати Замовника Державну податкову службу України Головне управління ДПС у Львівській області (філія ДПС) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія) у закупівлі UA-2025-02-19-004153-a на підставі абзацу пп 1 пункту 44 Особливостей, що викладено у протоколі від 07.03.2025 № 07/03/1
Після завершення аукціону 27.02.2025 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну 39 999, 00 грн. у ПрАТ "КИЇВСТАР", результатом розгляду пропозиції цього учасника відмова кваліфікаційної комісії відмовила переможцю.
Наступною пропозицією, була пропозиція АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком з сумою 40 000, 00 грн, яку теж було відхилено.
(3) Підстави для подання скарги:
05.03.2025 у електронній системі закупівлі Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей пропозиції учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ).
Зокрема, Замовник вказав, що відповідно до вимог ДОДАТКУ №1 Розділу 3 п. 8.2. до Тендерної документації Замовником вимагалось: Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку видану замовником в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником. Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: довідки виданої Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником.
Укртелеком у свою чергу 05.03.2025 року на виконання вимоги завантажив до електронної системи закупівель довідку у вигляді паперової копії електронного документу видану Головним управлінням національної поліції у Тернопільській області та Довідку від Державної інспекції з ядерного регулювання України від 05.03.2025 №14-19/35-05 і Пояснення до документів (довідок), які додаються на виконання вимоги про усунення порушення Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником.
Замовник завантажені документи не вважає виконанням вимоги про усунення невідповідностей та 07.03.2025 уповноваженою особою Замовника прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель протокол №07/03/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, у якому зафіксовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) (далі -протокол №07/03/1).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Укртелеком, Замовник вказує п.п. 1 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
З таким висновком Замовника, що викладено у протоколі №07/03/1 погодитись не можна з наступних підстав.
Вимогу тендерної документації Замовника, яку, як він вважає не виконав Укртелеком, прописано так, «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку видану замовником в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником. Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: довідки виданої Замовником відкритих торгів в період звернення за роз’ясненнями щодо відсутності негативного досвіду співпраці з учасником». Тендерна документація Замовника містить лише таке поняття, як: «роз’яснення щодо тендерної документації» і Закон України «Про публічні закупівлі», ст. 24 регламентує звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, так у ч. 1 ст. 24 Закону, зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
У тендерній документації Замовника не зазначено жодних пояснень, не надано визначення понять що таке: «довідка видана замовником в період звернень за роз’ясненнями», «період звернень за роз’ясненнями», також не зазначено, яким чином замовник видає таку саме таку довідку, коли і на якому етапі процедури чи поза нею здійснюється видача такої довідки?
Якщо цей замовник - є Замовником саме по цій закупівлі , Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Львівській області (філія ДПС), то ним не регламентована якась окрема процедура звернення за довідкою «в період звернень за роз’ясненнями».
Якщо Замовник під замовником мав на увазі себе (філію ДПС), що у даному випадку не доведено вимогами тендерної документації, то тоді така вимога набуває дискримінаційного сенсу, оскільки учасниками по цій закупівлі можуть бути лише учасники , які мають досвід співпраці з філією ДПС – Замовником (це суттєве обмеження кількості Учасників закупівлі), але це виключається адже Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема абзц.1 ч.3 ст. 22, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на те, що ані Замовником у тендерній документації, ані Законом не надано пояснення /визначення жодних вимог, прикладів і.т.д. щодо «довідки виданої замовником в період звернень за роз’ясненнями», Укртелеком надав довідку, що підтверджує відсутність негативного досвіду від замовника – Державної інспекції ядерного регулювання України та Довідка у вигляді паперової копії електронного документу, що видана Головним управлінням Національної поліції в Тернопільській області і відповідне пояснення про виконання вимог ДОДАТКУ №1 Розділу 3 п. 8.2. до Тендерної документації до такої довідки.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником цієї закупівлі відсутні.
Усі вимоги тендерної документації Укртелеком виконав - надав довідки про відсутність негативного досвіду співпраці та відповідне пояснення.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» (Харківська філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія)
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
- протокол від 07.03.2025 № 07/03/1 ;
- Довідка від 05.03.2025 № 11-19/3509 про відсутність негативного досвіду співпраці;
- Довідка у вигляді паперової копії електронного документу, що видана Головним управлінням Національної поліції в Тернопільській області.
- Пояснення до документів (довідок), які додаються на виконання вимоги про усунення порушення
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, Замовник порушив процедуру публічних закупівель, вимоги статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», пункти 28, 44, 48, Особливостей, ст. 22 Закону та позбавив АТ «Укртелеком» права на визнання переможцем та укладання договору.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,
Враховуючи порушення прав та законних інтересів Скаржника та керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 59 Особливостей, прошу орган оскарження:
Встановити порушення процедури закупівлі Замовником;
Зобов’язати Замовника Державну податкову службу України Головне управління ДПС у Львівській області (філія ДПС) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія) у закупівлі UA-2025-02-19-004153-a на підставі абзацу пп 1 пункту 44 Особливостей, що викладено у протоколі від 07.03.2025 № 07/03/1
×
-
Назва доказу:
Протокол_Рішення про відхилення_
-
Повʼязаний документ:
Протокол_Рішення про відхилення_.pdf
-
-
Назва доказу:
Пояснення до вимоги відсутність негативного досвіду ДПС Львів обл
-
Повʼязаний документ:
Пояснення до вимоги відсутність негативного досвіду ДПС Львів обл.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист довідка ГУНП Тернопіль
-
Повʼязаний документ:
Лист довідка ГУНП Тернопіль.jpg
-
-
Назва доказу:
Довідка про відсутність негативного досвіду ДІЯРУ
-
Повʼязаний документ:
Довідка про відсутність негативного досвіду ДІЯРУ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника Державну податкову службу України Головне управління ДПС у Львівській області (філія ДПС) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія) у закупівлі UA-2025-02-19-004153-a на підставі абзацу пп 1 пункту 44 Особливостей, що викладено у протоколі від 07.03.2025 № 07/03/1