-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
Детальний опис закпівлі викладено в документації
Торги не відбулися
17 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 87.00 UAH
Період оскарження:
27.09.2018 08:01 - 01.10.2018 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідь Замовника обгрунтована
Номер:
a97f4d687dc646088716fee590e61b27
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-27-000012-c.c2
Назва:
Відповідь Замовника обгрунтована
Вимога:
Шановний Замовник!
Дякуємо за роз'яснення Вашої позиції щодо відмітки державного реєстратора в Статуті. Ми визнаємо, що не уважно вивчили тендерну документацію і дійсно не надали довідку в довільній формі стосовно відсутності відмітки державного реєстратора в нашому статуті, в якій повинен був бути вказаний код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Приносимо вибачення!
З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 16:46
Вимога
Вирішена
Вимога щодо перегляду безпідставної дискваліфікації ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Номер:
5ec426e8da7249c28c77557398055efd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-27-000012-c.c1
Назва:
Вимога щодо перегляду безпідставної дискваліфікації ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Вимога:
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
ecoprom_s@ukr.net
+380968574193
До Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва, Код ЄДРПОУ: 05416745
Вимога щодо перегляду безпідставної дискваліфікації ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в електронній закупівлі UA-2018-09-27-000012-c
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно ст. 3 Закону та к згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що при визначенні Переможця Закупівлі, є ознаки порушення принципу: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Із Вашого рішення випливає, що «Пропозиції Учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1 . В комерційній пропозиції не вказано країну виробника запропонованого товару.
2. Наданий Учасником Статут не містить відмітку державного реєстратора.».
Дані підстави є надуманими, оскільки:
1. В нашій комерційній пропозиції зазначанена країна-виробник товару (надаємо повторно файл із пропозицією і виділяємо жовтим кольором місце, де зазначено країну-виробника).
2. Згідно закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/755-15), зокрема, зі змінами і прийняттям нових норм у розділі Розділ III ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ТА ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ, та появою, згідно зазначеного закону електронних сервісів – відмітки державного реєстратора на Статуті суб’єкта господарювання – не передбачається. А усі відомості, які передбачені ч.2 ст.9 зазначеного закону можуть бути отримані будь-ким, в реальному часі, зокрема і безкоштовно, як це передбачено ст. 11 законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Наша цінова пропозиція відповідає очікуваній вартості закупівлі і умовам і вимогам Замовника та Порядку здійснення допороговuх закупівель, вимагаємо перегляду Вашого рішенні щодо нашої дискваліфікації.
Директор ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
Пов'язані документи:
Учасник
- ЕКО382_Цінова пропозиція.pdf 05.10.2018 09:58
- Рішення 16 від 05.10.2018.pdf 05.10.2018 11:52
Дата подачі:
05.10.2018 09:58
Вирішення:
Рішення про відхилення вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так