-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технагляду: Поточний ремонт асфальтобетонного покриття)
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Мова тендерної документації- українська.
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 850.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2025 10:26 - 24.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції переможця закупівлі
Номер:
3e0cb1caba3846a697b394f11e193fc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-19-002679-a.c1
Назва:
Невідповідність кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо звернути увагу,що відповідно до тендерної документації П.3. Додаток 1 вимагалось, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі або технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва /реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.
Тобто документацією передбачалось, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір:
1.) договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі, АБО
2.) договір з технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.
Учасником (якого визнано переможцем) ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" на підтвердження аналогічного досвіду надано довідку про наявність досвіду в якій вказано, що ним виконано :
1. Здійснення технічного нагляду для потреб благоутрою населених пунктів, а саме: «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро» в м. Києві»)»/послуга, згідно договору №04-25 від 22.04.2024р., Замовник – Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст».
2. Здійснення технічного нагляду для потреб благоутрою населених пунктів, а саме: «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9
(послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Північного мосту через р.Дніпро в м.Київ) згідно договору №04-24 від 22.04.2024р., Замовник – Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст».
На підвердження інформації зазначеної у вказаній довідці Учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" надано сканкопії зазначених договорів та відгуків до них.
При аналізі вищезазначених договорів та відгуків не вбачається, що учасником здійснювались технічний нагляд за поточним ремонтом естакади та мосту. Тобто учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" не здійснювався технічний нагляд саме за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури, що не відповідає вимогам ТД.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" підлягає відхиленню, оскільки це є порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2025 15:11
Вирішення:
В Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015).
Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно вимоги Замовника «Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі або технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.»
Учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №9/34-1 від 25.02.2025 року про виконання аналогічних договорів послуг технічного нагляду за поточним ремонтом естакадного з’їзду, послуги з поточного ремонту Північного мосту. Предметом вказаних договорів є послуга з технічного нагляду, визначена по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015. Також, за визначенням вулично-шляхова мережа- це система транспортних і пішохідних зв’язків між елементами планувальної структури міста та частинами його території, яка призначається для організації руху транспорту і пішоходів, прокладання інженерних комунікацій та благоустрою. До вулично-дорожньої мережі відносять наступні об’єкти – мережу вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху тощо. Відповідно аналогічного визначення, вулично-дорожня мережа міст і населених пунктів складається з міських доріг, вулиць, проспектів, площ, провулків, проїздів набережних, транспортних інженерних споруд (тунелів, шляхопроводів, під-і надземних пішохідних переходів), трамвайних колій, тупикових вулиць, проїздів і під'їздів, парковок і стоянок. До зазначених споруд в складі вулично-шляхової мережі відносять і естакадні з’їзди та мости.
Отже, учасником в повному обсязі виконано умови щодо наявності виконання аналогічного договору з проведення технічного нагляду та відсутнє порушення ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, на яке вказує Скаржник.
Статус вимоги:
Не задоволено