-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ПАЛИВО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Мова тендерної пропозиції - українська.
Завершена
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2025 15:24 - 28.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Номер:
efb6a95adc8d438ab2a14ea053a9403f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-010159-a.a1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (7).pdf 22.02.2025 14:50
- Скарга_від_22_02_2025_на_умови_ТД Устинівська селищна рада Кропивницького району Кіровоградської області.pdf 22.02.2025 14:50
- Скарга_від_22_02_2025_на_умови_ТД UA-2025-02-18-010159-a.docx 22.02.2025 14:50
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (7).pdf 22.02.2025 14:50
- sign.p7s 22.02.2025 14:51
- рішення від 25.02.2025 № 2861.pdf 25.02.2025 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2025 № 3341.pdf 05.03.2025 11:35
- рішення від 04.03.2025 № 3341.pdf 07.03.2025 17:35
- Пояснення по скарзі.pdf 26.02.2025 11:18
- Пояснення по скарзі.doc 26.02.2025 11:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2025 15:02
Дата розгляду скарги:
04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 16:12
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.03.2025 17:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.03.2025 17:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
278a1d9b4c3b4bc19430880aa234f29d
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності талонів номіналом 15л..
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 1 до ТД Замовник встановив вимогу щодо наявності талонів номіналом 15л.:
«2.5. Паливо відпускається цілодобово на підставі пред’явлення талонів номіналом 10, 15, 20 літрів, на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів, розташованих в радіусі не більше 100 км від місцезнаходження Замовника. Учасник повинен мати не менше двох АЗС в межах зазначеного радіусу.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 15 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 15 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування згідно вимог Замовника.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 15 літрів.
1.1. В Додатку № 1 до ТД Замовник встановив вимогу щодо наявності талонів номіналом 15л.:
«2.5. Паливо відпускається цілодобово на підставі пред’явлення талонів номіналом 10, 15, 20 літрів, на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів, розташованих в радіусі не більше 100 км від місцезнаходження Замовника. Учасник повинен мати не менше двох АЗС в межах зазначеного радіусу.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 15 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 15 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування згідно вимог Замовника.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 15 літрів.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітованих мережею БРСМ-нафта, яка не містить впровадженого номіналу талону 15 літрів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (7).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (7).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Устинівська селищна рада Кропивницького району Кіровоградської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Бензин А-95» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-18-010159-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності талонів номіналом 15л..