-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів».
Завершена
6 883 142.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 415.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 415.71 UAH
Період оскарження:
18.02.2025 14:05 - 23.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга безпідставна відміна торгів
Номер:
0ff609f6c3a8443dae13ed91123f7cb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-008076-a.c1
Назва:
Скарга безпідставна відміна торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2025 №4086.pdf 18.03.2025 12:04
- рішення від 11.03.2025 № 3678.pdf 11.03.2025 16:09
- рішення від 17.03.2025 № 4086.pdf 19.03.2025 16:25
- ТД Запасні частини до автобусів МАЗ.pdf 12.03.2025 14:44
- Відповідь АМКУ.pdf 12.03.2025 14:44
- Протокол 70.pdf 12.03.2025 14:44
- ТД Запасні частини до автобусів МАЗ.docx 12.03.2025 14:44
- Протокол 109.docx 21.03.2025 09:36
- Протокол 88.docx 12.03.2025 14:44
- Протокол 70.docx 12.03.2025 14:44
- Протокол 109.pdf 21.03.2025 09:36
- Відповідь АМКУ.docx 12.03.2025 14:44
- Протокол 88.pdf 12.03.2025 14:44
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 08.03.2025 20:39
- №88.docx 08.03.2025 20:39
- sign.p7s 08.03.2025 20:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2025 20:47
Дата розгляду скарги:
17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2025 16:25
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2025 09:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Принято рішення про скасування уповноваженої особи протокол від 27.02.2025 №88 про відміну процедури закупівлі "Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6 за ДК 021:2015 "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-18-008076-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f0a66797487430f9d99ad56e4557205
Заголовок пункту скарги:
Скарга безпідставна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
27.02.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 88 від 27.02.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно пункту 50 підпункту 2 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
ПРОТОКОЛ № 88
уповноваженої особи КП «КИЇВПАСТРАНС»
04070, Україна, м. Київ, Набережне шосе, 2 «27» лютого 2025 року
Порядок денний:
1. Про прийняття рішення про відміну відкритих торгів Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів»., які оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель за № (ID) UA-2025-02-18-008076-a (далі - Закупівля).
2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави про відміну Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до протоколу від 18.02.2025 №70 уповноваженою особою було опубліковано вищезазначену Закупівлю. У зв’язку з допущенням технічної помилки, а саме невірно зазначена дата протоколу уповноваженої особи, яким була затверджена тендерна документація, уповноваженою особою було прийнято рішення скасувати закупівлю.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: невірно зазначена дата протоколу уповноваженої особи, яким була затверджена тендерна документація.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пп. 2 п. 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, в електронній системі закупівель необхідно зазначити підстави відміни Закупівлі
За результатами розгляду питань порядку денного ВИРІШЕНО:
1. Відмінити відкриті торги на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
2. Зазначити підставу відміни Закупівлі в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Ольга МАСЛЕЙ
________________________________________________________________
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 88 від 27.02.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 88 від 27.02.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 88 від 27.02.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 88 від 27.02.2025р ).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОТОКОЛ № 88
уповноваженої особи КП «КИЇВПАСТРАНС»
04070, Україна, м. Київ, Набережне шосе, 2 «27» лютого 2025 року
Порядок денний:
1. Про прийняття рішення про відміну відкритих торгів Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів»., які оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель за № (ID) UA-2025-02-18-008076-a (далі - Закупівля).
2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави про відміну Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до протоколу від 18.02.2025 №70 уповноваженою особою було опубліковано вищезазначену Закупівлю. У зв’язку з допущенням технічної помилки, а саме невірно зазначена дата протоколу уповноваженої особи, яким була затверджена тендерна документація, уповноваженою особою було прийнято рішення скасувати закупівлю.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: невірно зазначена дата протоколу уповноваженої особи, яким була затверджена тендерна документація.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пп. 2 п. 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, в електронній системі закупівель необхідно зазначити підстави відміни Закупівлі
За результатами розгляду питань порядку денного ВИРІШЕНО:
1. Відмінити відкриті торги на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
2. Зазначити підставу відміни Закупівлі в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Ольга МАСЛЕЙ
________________________________________________________________
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 88 від 27.02.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 88 від 27.02.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 88 від 27.02.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 88 від 27.02.2025р ).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 88 від 27.02.2025р). про відміну торгів.