-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 31220000-4 Елементи електричних схем (Електрофурнітура)
Завершена
95 532.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 477.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 477.66 UAH
Період оскарження:
18.02.2025 13:25 - 28.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо виробника товару
Номер:
2d65b3d87ae54d53b72b04f7137564ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-007202-a.c1
Назва:
Щодо виробника товару
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати в окремому листі складену учасником Таблицю №1*з заповненими колонками: а самє 7 - Виробник товару* (* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Учасником була надана довідка Вих. № 1 - ДСУ від 03.03.2025 року Таблиця 1 у колонці зазначені «Виробник товару» (Позиції 1, 10-16, 19-22 Schneider Electric , 9 WAGO, 17 Simon, 23 EnerGenie, ) ТМ (торгівельні марки) БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ найменування виробника та організаційно-правової форми. З огляду на те, що тендерна пропозиція Учасника не містить жодної назви виробника та організаційно-правової форми, вона є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Замовник
- 1=07.03.25 Шановний Учаснику.docx 07.03.2025 14:08
Дата подачі:
06.03.2025 16:25
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу!
Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Так як закупівля проводилась відповідно з урахуванням ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), то відповідно до пункту 54:
«54. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 3 дня до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою пункту 54 Особливостей до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився.
Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону та пункту 46 Особливостей, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів (згідно Закону) та як через чотири дні (згідно Особливостей) з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ФОП Фільченко Наталія Василівна) не відхилена згідно із Законом.
У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ФОП Фільченко Наталія Василівна) не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено.
У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги.
З повагою, уповноважена особа, Данило КАРАКУЦЯ
Статус вимоги:
Не задоволено