• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Водопровідні та санітарно-технічні роботи (обслуговування сантехнічного устаткування та системи каналізації).(45330000-9 за ДК 021:2015 СРV)

Завершена

1 152 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 529.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2025 11:51 - 23.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 326275b90b85408091122789eed51665
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-18-005214-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
18.02.2025 Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-02-18-005214-a. ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-02-18-005214-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.02.2025. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2025 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.03.2025 13:36
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2025 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Рембудкомплекс" РІШЕННЯМ № 3956-р/пк-пз від 13.03.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу приватного підприємства "СПЕЦСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 30518990) від 03 березня 2025 № UA-2025-02-18-005214-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановлено наступне: У складі Пропозиції Переможця містяться: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 21.02.2025 №19, де зазначено, зокрема (Додаток № 3 Технічні якісні та кількісні хар. закупівлі.pdf): "Технічне завдання на послуги з технічного обслуговування і ремонт сантехнічного устаткування та каналізаційної системи.  Організувати цілодобове чергування в лікарні слюсаря-сантехніка та диспетчера, особиста присутність фахівця на об’єкті цілодобово.  Проводити реєстрацію заявок від відділень та їх оперативне виконання.  Обслуговування проводити згідно норм та правил.  Скласти, узгодити з замовником та суворо дотримуватись графіків планово попереджувальних робіт. Виконувати незначні поточні ремонти обладнання, інженерних мереж та комунікацій, з метою недопущення аварій, а також їх ліквідацій.  Після закінчення опалювального сезону, виконувати підготовку мереж та обладнання до наступного зимового періоду та отримання Акту готовності.  У випадку аварійних ситуацій координувати роботу з черговим електриком.  Виконавець завжди повинен мати достатній набір інструментів та матеріалів для швидкого виконання ремонтних робіт.  Із залучених коштів 3% використовувати для придбання матеріалів по обслуговуванню;  Суворо дотримуватись правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, виробничої та санітарної гігієни.  Проводити навчання та атестацію технічного персоналу.  Учасник повинен досконало знати (вивчити) інженерні мережі: холодне водопостачання, гаряче водопостачання , опалення , насоси калорифери , бойлери та інші машини загального призначення всіх об’єктів КМКЛ .  Щоденний візуальний обхід-огляд приямків, зливних колодязів, стояків, лежаків, ливне стоків, решіток. При необхідності проводити чистку.  Проводити чистку пасток та ревізій згідно з затвердженим графіком. Погоджуюсь, директор ПП "Рембудкомплекс". Печатка ПП "Рембудкомплекс". Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Слід зазначити, що вимога пункту 6 розділу ІІІ Документації щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, міститься не в окремому додатку Документації. Враховуючи вищевикладене, відсутність та/або невідповідність у складі Пропозиції Переможця наведених документів не може бути підставою для відхилення Замовником Пропозиції такого учасника процедури закупівлі. Разом з тим, додатком 2 Документації передбачено інші документи, що має надати учасник у складі Пропозиції, зокрема, підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з додатком 3 Документації. Слід зазначити, що в складі Пропозиції Переможця відсутнє саме підтвердження відповідності Пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з додатком 3 Документації, зокрема, "Учасник повинен досконало знати (вивчити) інженерні мережі: холодне водопостачання, гаряче водопостачання, опалення, насоси калорифери, бойлери та інші машини загального призначення всіх об’єктів КМКЛ". Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИРІШИЛА: 1. Скасувати протокол від 28.02.2025 р. № 56 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Рембудкомплекс" (код ЄДРПОУ: 24251741) переможцем процедури закупівлі — "Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Водопровідні та санітарно-технічні роботи (обслуговування сантехнічного устаткування та системи каналізації).(45330000-9 за ДК 021:2015 СРV)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-18-005214-a. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення у порядку, передбаченому Законом та Особливостями.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1ed5d378b7d548caaddb9dcb578591ed
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) або удосконаленого електронного підпису, та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону та завантаження файлів з
- ціновою пропозицією учасника процедури закупівлі відповідно до Додатку № 1;
- інформацією від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям відповідно до Додатку № 2;
- іншими документами, передбаченими тендерною документацією Додаток №3.

Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку № 3 до тендерної документації.

Відповідно до пункту 2.8 Додатку №2 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції має надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно додатку 3 до Тендерної документації.

Згідно з Додатком №3, замовником встановлено такі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі:

Додаток № 3
До тендерної документації

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

№ Назва основних об’єктів, що обслуговуються Одиниці виміру Кількість
1.  Вентиль Ду-15 шт. 1217
2.  Вентиль Ду -20 шт. 265
3.  Вентиль Ду -25 шт. 185
4.  Вентиль Ду -32 шт. 5
5.  Вентиль Ду -40 шт. 36
6.  Вентиль Ду -50 шт. 24
7.  Задвижка ф – 50 шт. 18
8.  Задвижка ф – 80 шт. 17
9.  Задвижка ф – 100 шт. 17
10.  Задвижка ф – 150 шт. 12
11.  Крани подвійного регулювання (п/с) шт. 376
12.  Труби Ду-15 м/п 12 080
13.  Труби Ду-20 м/п 4 980
14.  Труби Ду-25 м/п 3 960
15.  Труби Ду-32 м/п 3 000
16.  Труби Ду-40 м/п 1 370
17.  Труби Ду-50 м/п 2 440
18.  Труби Ду-72 м/п 1 070
19.  Труби Ду-89 м/п 490
20.  Труби Ду-108 м/п 120
21.  Труби Ду-159 м/п 60
22.  Труби Ду-219 м/п 60
23.  Унітази в комплекті шт. 247
24.  Змішувачі шт. 673
25.  Душові кабіни, ванни шт. 41
26.  Манометри шт. 60
27.  Елеваторні вузли шт. 7
28.  Індивідуальні теплові пункти шт. 2
29.  Насосна станція підкачки холодної води шт. 1
30.  Радіаторні батареї шт. 3000
31.  Труби ЧК ф - 50 м/п 1268
32.  Труби ЧК ф 100 м/п 1176
33.  Труби АЦ ф 100 м/п 160
34.  Труби сталеві ф 100 м/п 530
35.  Труби ЧК ф 114 м/п 240
36.  Труби ЧК ф 150 м/п 40
37.  Сифони та випуски мийок, душових, ванн та унітазів шт. 961
38.  Ревизії шт. 41
39.  Каналізаційні лопушки стояків ф 100 шт. 8
40.  Воронки ливньової каналізації шт. 18
41.  Каналізаційні приямки шт. 2

Технічне завдання на послуги з технічного обслуговування і ремонт сантехнічного устаткування та каналізаційної системи
 Організувати цілодобове чергування в лікарні слюсаря-сантехніка та диспетчера, особиста присутність фахівця на об’єкті цілодобово.
 Проводити реєстрацію заявок від відділень та їх оперативне виконання.
 Обслуговування проводити згідно норм та правил.
 Скласти, узгодити з замовником та суворо дотримуватись графіків планово попереджувальних робіт. Виконувати незначні поточні ремонти обладнання, інженерних мереж та комунікацій, з метою недопущення аварій, а також їх ліквідацій.
 Після закінчення опалювального сезону, виконувати підготовку мереж та обладнання до наступного зимового періоду та отримання Акту готовності.
 У випадку аварійних ситуацій координувати роботу з черговим електриком.
 Виконавець завжди повинен мати достатній набір інструментів та матеріалів для швидкого виконання ремонтних робіт.
 Із залучених коштів 3% використовувати для придбання матеріалів по обслуговуванню;
 Суворо дотримуватись правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, виробничої та санітарної гігієни.
 Проводити навчання та атестацію технічного персоналу.
 Учасник повинен досконало знати (вивчити) інженерні мережі: холодне водопостачання, гаряче водопостачання , опалення , насоси калорифери , бойлери та інші машини загального призначення всіх об’єктів КМКЛ .
 Щоденний візуальний обхід-огляд приямків, зливних колодязів, стояків, лежаків, ливне стоків, решіток. При необхідності проводити чистку.
 Проводити чистку пасток та ревізій згідно з затвердженим графіком.

Таким чином, Замовник чітко окреслив вимоги, відповідність яким учасники повинні підтвердити у своїй тендерній пропозиції.

У складі тендерної пропозиції ПП "Рембудкомплекс" надано файл «Додаток № 3 Технічні якісні та кількісні хар. закупівлі.pdf», в якому надав Додаток 3 до тендерної пропозиції, суто продублювавши технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, не надавши підтвердження цим вимогам (ілюстрація додається).

Учасник жодним чином не надав у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, чим не виконав вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2.8 Додатку №2 до тендерної документації.

Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ПП "Рембудкомплекс".

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ПП "Рембудкомплекс" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "Рембудкомплекс" на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.

Отже, Замовник не мав права визнавати ПП "Рембудкомплекс" переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ПП "Рембудкомплекс", а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ПП "Рембудкомплекс". Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.02.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ПП "Рембудкомплекс".

Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, ПП "Рембудкомплекс" було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.02.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ПП "Рембудкомплекс" є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір