-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними та небезпечними відходами)
Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами). Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними та небезпечними відходами).
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
СКАРГА На рішення замовника про відміну процедури закупівлі
- Протокол 46.pdf 02.04.2025 15:33
- Протокол 46.pdf 02.04.2025 15:07
- РАПОРТ.pdf 14.03.2025 14:51
- Лист-пояснення.docx 14.03.2025 14:51
- ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf 14.03.2025 14:51
- рішення від 19.03.2025 №4282.pdf 24.03.2025 10:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 №4282.pdf 20.03.2025 11:34
- рішення від 12.03.2025 № 3796.pdf 12.03.2025 18:29
- sign.p7s 10.03.2025 13:34
- Скарга_АМКУ_Гадяцька МЦЛ.pdf (1).p7s 10.03.2025 13:32
- Скарга_АМКУ_Гадяцька МЦЛ.pdf 10.03.2025 13:32
- Протокол 33.PDF 10.03.2025 13:32
- Скарга_АМКУ_Гадяцька МЦЛ.docx 10.03.2025 13:32
Пункт скарги
Аукціон відбувся 03.03.2025 року.
Участь у процедурі закупівлі прийняло 3 учасника:
1. ТОВ «А-ЕНЕРГО» ( далі – Скаржник).
2. ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
3. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» .
03.03.2025 року почався розгляд пропозиції Скаржника.
Відповідно до інформації, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу Протокольним рішенням (протокол) №33 уповноваженої особи від 06.03.2025 року(надається як доказ) (далі за текстом - Протокол Уповноваженої особи) було прийнято рішення про Скасування публічної закупівлі на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей, «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» в обсягах зазначеному в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації. На даному етапі можливість внесення змін до технічного завдання та річного плану відсутня. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги.
Скаржник не погоджується зі скасуванням процедури закупівлі, з огляду на наступне:
Скасування публічної закупівлі на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей, «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» є підставою для скасування процедури закупівлі, якщо закупівля послуг дійсно стала ВІДСУТНЬОЮ, а не змінились обсяги закупівлі. У разі якщо обсяги не зменшились, Замовник має право зменшити суму договору в кінці року виходячи з показників фактично наданих послуг. У разі якщо обсяг послуг збільшився, Замовник має право безоплатно провести повторну процедуру закупівлі після повного виконання договору про закупівлю.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник не довів необхідність скасування процедури закупівлі.
Також хочемо зазначити, що Скаржник ТОВ «А-ЕНЕРГО» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Протокол 33.PDF
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради. 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.