-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3»
Торги не відбулися
4 408 593.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 042.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 042.97 UAH
Період оскарження:
17.02.2025 17:58 - 06.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
0962ca69b02044d09fbbab020d95eada
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-17-013622-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення_32_повідомлення_про_намір_реставрація_пожсигналізація_2уч.pdf 12.04.2025 22:55
- Скарга на переможця.docx 12.04.2025 22:55
- Скарга на переможця.pdf 12.04.2025 22:55
- sign.p7s 12.04.2025 22:57
- Рішення від 15.04.2025 № 5936.pdf 15.04.2025 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2025 № 6569.pdf 25.04.2025 14:44
- Рішення від 24.04.2025 № 6569.pdf 29.04.2025 15:01
- Пояснення.pdf 17.04.2025 16:02
- Пояснення по суті СКАРГИ роботи пожсигналізація анатомка 2.docx 17.04.2025 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2025 23:00
Дата розгляду скарги:
24.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2025 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2025 15:01
Дата виконання рішення Замовником:
30.04.2025 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ від 24.04.2025 року № 6569-р/пк-пз виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cd570d075b6d40b0945e7f61f5b48e16
Заголовок пункту скарги:
п. 14 додатку 5 до тендерної документації. Щодо розрахунку договірної ціни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 14 додатку 5 до тендерної документації: має бути подана кошторисна документація (відсканована у форматі PDF, розроблена в програмному комплексі АВК-5 або іншому, та додатково інформаційну модель формату IMD та/або bdcu), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Кошторисна документація має бути подана у складі: договірна ціна (тверда) складена за формою, наведеною у Додатку 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, обґрунтування та розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме:
• пояснювальна записка;
• розрахунки №№ 1-4; 9-10;
• розрахунки №№ 5-8, 11-14 ( у разі включення зазначених витрат до договірної ціни).
- Об’єктний та локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- Відомості ресурсів до об’єктного та локальних кошторисів;
- Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунок загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису; Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (у разі врахування в договірній ціні учасника загальновиробничих та адміністративних витрат за показниками наведеними в Додатках 18, 19 та 27 Настанови, зазначені розрахунки не надаються).
- інші підтверджуючі розрахунки відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі їх включення до вартості договірної ціни надаються за бажанням учасника.
У складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни у форматі imd (файл: 977.imd), в яких містяться наступні невідповідності:
1) у локальному кошторисі 02-01-03 на автоматизація насосної станції пожежогасіння НСПГ(А) в пункті 69, що відповідає пункту 50 «Відомості обсягів робіт» - Установка датчиков уровня води, та в локальному кошторисі 02-01-08 на вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій пункт 1, що відповідає пункту 99 «Відомості обсягів робіт» - Нанесення механізованим способом в один шар вогнезахисного покриття з антипірену на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій в застосованих до цих робіт норм КМ22-136-1 та КБ13-71-1 в ручному режимі було змінено нормативну витрату труда робітників-будівельників (ТС1), що є грубим порушенням КНУ РЕКНб (Кошторисні норми України Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи», а саме Розділ 2 – Порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм, п.2.1, де чітко прописано - Усі показники ресурсів, наведені в таблицях норм Збірників РЕКНб, приймаються без змін. Внесені зміни в нормативну витрату труда робітників-будівельників (ТС1) привели до викривлення розрахунку заробітної плати робітників-будівельників, як складової договірної цини і викривлення розрахунку договірної ціни в цілому.
Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи є обов'язковими при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Порушення КНУ РЕКН є порушенням Настанови в визначення вартості будівництва, дотримання якої є обов’язковою вимогою при складанні тендерної пропозиції.
2) помилково використано коефіцієнт прибутку, який відповідає 7,65 і використовується для пам’яток архітектури;
3) показник заробітної плати використано на рівні 11530 грн, в той час він мав становити 18 570,02;
4) кошторис розраховано у АВК-5 версії 3.9.3, що була застарілою на дату складання договірної ціни та розрахунків до неї.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Кошторисна документація має бути подана у складі: договірна ціна (тверда) складена за формою, наведеною у Додатку 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, обґрунтування та розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме:
• пояснювальна записка;
• розрахунки №№ 1-4; 9-10;
• розрахунки №№ 5-8, 11-14 ( у разі включення зазначених витрат до договірної ціни).
- Об’єктний та локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- Відомості ресурсів до об’єктного та локальних кошторисів;
- Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунок загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису; Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (у разі врахування в договірній ціні учасника загальновиробничих та адміністративних витрат за показниками наведеними в Додатках 18, 19 та 27 Настанови, зазначені розрахунки не надаються).
- інші підтверджуючі розрахунки відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі їх включення до вартості договірної ціни надаються за бажанням учасника.
У складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни у форматі imd (файл: 977.imd), в яких містяться наступні невідповідності:
1) у локальному кошторисі 02-01-03 на автоматизація насосної станції пожежогасіння НСПГ(А) в пункті 69, що відповідає пункту 50 «Відомості обсягів робіт» - Установка датчиков уровня води, та в локальному кошторисі 02-01-08 на вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій пункт 1, що відповідає пункту 99 «Відомості обсягів робіт» - Нанесення механізованим способом в один шар вогнезахисного покриття з антипірену на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій в застосованих до цих робіт норм КМ22-136-1 та КБ13-71-1 в ручному режимі було змінено нормативну витрату труда робітників-будівельників (ТС1), що є грубим порушенням КНУ РЕКНб (Кошторисні норми України Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи», а саме Розділ 2 – Порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм, п.2.1, де чітко прописано - Усі показники ресурсів, наведені в таблицях норм Збірників РЕКНб, приймаються без змін. Внесені зміни в нормативну витрату труда робітників-будівельників (ТС1) привели до викривлення розрахунку заробітної плати робітників-будівельників, як складової договірної цини і викривлення розрахунку договірної ціни в цілому.
Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи є обов'язковими при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Порушення КНУ РЕКН є порушенням Настанови в визначення вартості будівництва, дотримання якої є обов’язковою вимогою при складанні тендерної пропозиції.
2) помилково використано коефіцієнт прибутку, який відповідає 7,65 і використовується для пам’яток архітектури;
3) показник заробітної плати використано на рівні 11530 грн, в той час він мав становити 18 570,02;
4) кошторис розраховано у АВК-5 версії 3.9.3, що була застарілою на дату складання договірної ціни та розрахунків до неї.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Рішення 32 повідомлення про намір реставрація пожсигналізація
-
Повʼязаний документ:
рішення_32_повідомлення_про_намір_реставрація_пожсигналізація_2уч.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d3357ace06eb43a480244bb3a91620f5
Заголовок пункту скарги:
п. 14 додатку 5 до тендерної документації, п. 6 розділу 3 тендерної документації, п. 1.4. додатку 2 до тендерної документації. Щодо кошторисних розрахунків
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 14 додатку 5 до тендерної документації: має бути подана кошторисна документація (відсканована у форматі PDF, розроблена в програмному комплексі АВК-5 або іншому, та додатково інформаційну модель формату IMD та/або bdcu), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Кошторисна документація має бути подана у складі: договірна ціна (тверда) складена за формою, наведеною у Додатку 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, обґрунтування та розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме:
• пояснювальна записка;
• розрахунки №№ 1-4; 9-10;
• розрахунки №№ 5-8, 11-14 ( у разі включення зазначених витрат до договірної ціни).
- Об’єктний та локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- Відомості ресурсів до об’єктного та локальних кошторисів;
- Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунок загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису; Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (у разі врахування в договірній ціні учасника загальновиробничих та адміністративних витрат за показниками наведеними в Додатках 18, 19 та 27 Настанови, зазначені розрахунки не надаються).
- інші підтверджуючі розрахунки відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі їх включення до вартості договірної ціни надаються за бажанням учасника.
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації: інформація щодо обсягу робіт згідно з технічною специфікацією - Додаток № 2. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічному завданню, викладеним у Додатку 2 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 2), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п. 1.4. додатку 2 до тендерної документації: відповідно до пункту 5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 Відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін та документи проекту «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3» додається до тендерної документації.
У відомості ресурсів до об’єктного кошторису вказано:
Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками 3,3 розряд;
Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками 3,7 розряд;
Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин 4,6 розряд.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому відсутня вказівка розряду робіт, що виконуються робітниками-будівельниками та вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 3,0, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 3,4.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-02 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому відсутня вказівка розряду робіт, що виконуються робітниками-будівельниками та вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 3,0, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 3,5.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-03 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому відсутня вказівка розряду робіт, що виконуються робітниками-будівельниками та вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 3,0, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 4,1.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-04 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 4,0, середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 4,2, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками 4,2.
З аналогічними порушеннями надані інші розрахунки та відомості ресурсів до локальних кошторисів. Вказані документи не узгоджуються з відомістю обсягів робіт, відомістю ресурсів до неї без цін та документами проекту «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3», які додавались до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 1/32 від 07.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Кошторисна документація має бути подана у складі: договірна ціна (тверда) складена за формою, наведеною у Додатку 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281, обґрунтування та розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме:
• пояснювальна записка;
• розрахунки №№ 1-4; 9-10;
• розрахунки №№ 5-8, 11-14 ( у разі включення зазначених витрат до договірної ціни).
- Об’єктний та локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- Відомості ресурсів до об’єктного та локальних кошторисів;
- Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунок загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису; Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (у разі врахування в договірній ціні учасника загальновиробничих та адміністративних витрат за показниками наведеними в Додатках 18, 19 та 27 Настанови, зазначені розрахунки не надаються).
- інші підтверджуючі розрахунки відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі їх включення до вартості договірної ціни надаються за бажанням учасника.
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації: інформація щодо обсягу робіт згідно з технічною специфікацією - Додаток № 2. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічному завданню, викладеним у Додатку 2 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 2), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п. 1.4. додатку 2 до тендерної документації: відповідно до пункту 5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 Відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін та документи проекту «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3» додається до тендерної документації.
У відомості ресурсів до об’єктного кошторису вказано:
Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками 3,3 розряд;
Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками 3,7 розряд;
Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин 4,6 розряд.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому відсутня вказівка розряду робіт, що виконуються робітниками-будівельниками та вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 3,0, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 3,4.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-02 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому відсутня вказівка розряду робіт, що виконуються робітниками-будівельниками та вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 3,0, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 3,5.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-03 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому відсутня вказівка розряду робіт, що виконуються робітниками-будівельниками та вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 3,0, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 4,1.
У складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-04 (файл: 45. кошторис частина 2.pdf), в якому вказано, що середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складає 4,0, середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками складає 4,2, а середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками 4,2.
З аналогічними порушеннями надані інші розрахунки та відомості ресурсів до локальних кошторисів. Вказані документи не узгоджуються з відомістю обсягів робіт, відомістю ресурсів до неї без цін та документами проекту «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3», які додавались до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 1/32 від 07.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Рішення 32 повідомлення про намір реставрація пожсигналізація
-
Повʼязаний документ:
рішення_32_повідомлення_про_намір_реставрація_пожсигналізація_2уч.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ".
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
89555806930d4b2395e05c7c19d69f59
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-17-013622-a.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Закон.docx 28.02.2025 23:14
- 1,3. Тендерна документація.zip 28.02.2025 23:14
- Скарга до АМКУ.doc 28.02.2025 23:21
- sign.p7s 28.02.2025 23:25
- Скарга до АМКУ.pdf 28.02.2025 23:50
- Рішення від 04.03.2025 № 3302.pdf 04.03.2025 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2025 № 3764.pdf 12.03.2025 14:05
- Рішення від 11.03.2025 № 3764.pdf 14.03.2025 17:20
- пояснення по суті СКАРГИ 06.03.2025 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2025 23:28
Дата розгляду скарги:
11.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 15:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.03.2025 17:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ba3505a414024a2491965851be38802f
Заголовок пункту скарги:
п. 4.1. розділу 1 тендерної документації та п.7 додатку 6 до тендерної документації. Щодо надання Дозвілу на роботи підвищеної небезпеки, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 або зареєстровану Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 4.1. розділу 1 тендерної документації: назва предмета закупівлі - «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3» (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015).
Відповідно до п. 5 додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає чинний Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 або зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2022 №141), що мають відношення до предмету закупівлі, (виданий/-у Учаснику або субпідряднику):
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- роботи в траншеях, котлованах.
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
- Монтаж насосних установок.
Відповідно до п.7 додатку 6 до тендерної документації:
Учасник надає чинний Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 або зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2022 №141), що мають відношення до предмету закупівлі, (виданий/-у Учаснику або субпідряднику):
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- роботи в траншеях, котлованах.
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
- Монтаж насосних установок.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі, в тому числі технічне завдання не передбачає виконання верхолазних робіт та промислового альпінізму, на підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Таким чином, участь взяти в закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть надати Дозвіл або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо верхолазних робіт та промислового альпінізму, що є дискримінаційним до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Відповідно до п. 5 додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає чинний Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 або зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2022 №141), що мають відношення до предмету закупівлі, (виданий/-у Учаснику або субпідряднику):
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- роботи в траншеях, котлованах.
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
- Монтаж насосних установок.
Відповідно до п.7 додатку 6 до тендерної документації:
Учасник надає чинний Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 або зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2022 №141), що мають відношення до предмету закупівлі, (виданий/-у Учаснику або субпідряднику):
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- роботи в траншеях, котлованах.
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
- Монтаж насосних установок.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі, в тому числі технічне завдання не передбачає виконання верхолазних робіт та промислового альпінізму, на підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Таким чином, участь взяти в закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть надати Дозвіл або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо верхолазних робіт та промислового альпінізму, що є дискримінаційним до інших учасників, в тому числі Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
1,3. Тендерна документація.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4b93804b64cb4ba599643e119066ef0b
Заголовок пункту скарги:
п. 6 розділу 6 до тендерної документації. Щодо забезпечення виконання договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 6 розділу 6 до тендерної документації: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеним в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 відсоток вартості договору у вигляді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (надалі -гарантія). Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії Договору про закупівлю на 10 робочих днів.
Відповідно до пп. 23.1 розділу 23 додатку 4 до тендерної документації: Виконання зобов'язань Підрядника за Договором забезпечується банківською гарантією в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (надалі -гарантія).
Відповідно до пп. 23.9 розділу 23 додатку 4 до тендерної документації: Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії Договору про закупівлю на 10 робочих днів.
Відповідно до пп. 24.1. розділу 24 додатку 4 до тендерної документації: Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі — Закон), забезпечення виконання договору про закупівлю — це надання забезпечення виконання зобов'язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Таким чином, забезпечення виконання договору про закупівлю надається з метою забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Логічно, що якщо термін дії основного договору за результатми проведення закупівлі до 31 грудня 2025 року і відповідне забезпечення виконання договору повинно також бути дійсне саме 31 грудня 2025 року. В іншому випадку, якщо вже закінчиться термін дії основного договору, то які зобовʼязання будуть забезпечуватись забезпеченням виконання договору про закупівлю (у вигляді гарантії)?
Отже, вимоги документації в цій частині не узгоджуються з вимогами Закону, на підтвердження додаємо відповідний Закон.
Таким чином, участь взяти в закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть надати
забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії зі строком дії, що буде перевищувати строк дії Договору про закупівлю на 10 робочих днів, що є дискримінаційним до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Відповідно до пп. 23.1 розділу 23 додатку 4 до тендерної документації: Виконання зобов'язань Підрядника за Договором забезпечується банківською гарантією в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (надалі -гарантія).
Відповідно до пп. 23.9 розділу 23 додатку 4 до тендерної документації: Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії Договору про закупівлю на 10 робочих днів.
Відповідно до пп. 24.1. розділу 24 додатку 4 до тендерної документації: Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі — Закон), забезпечення виконання договору про закупівлю — це надання забезпечення виконання зобов'язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Таким чином, забезпечення виконання договору про закупівлю надається з метою забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Логічно, що якщо термін дії основного договору за результатми проведення закупівлі до 31 грудня 2025 року і відповідне забезпечення виконання договору повинно також бути дійсне саме 31 грудня 2025 року. В іншому випадку, якщо вже закінчиться термін дії основного договору, то які зобовʼязання будуть забезпечуватись забезпеченням виконання договору про закупівлю (у вигляді гарантії)?
Отже, вимоги документації в цій частині не узгоджуються з вимогами Закону, на підтвердження додаємо відповідний Закон.
Таким чином, участь взяти в закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть надати
забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії зі строком дії, що буде перевищувати строк дії Договору про закупівлю на 10 робочих днів, що є дискримінаційним до інших учасників, в тому числі Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Закон
-
Повʼязаний документ:
2. Закон.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
4cc4a55ebc7f4accb06fa5f864277992
Заголовок пункту скарги:
п. 4.1. розділу 1 тендерної документації. Щодо охорони Об’єкта
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 4.1. розділу 1 тендерної документації: назва предмета закупівлі - «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3» (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015).
Відповідно до п. 14.2. розділу 14 додатку до тендерної документації: Підрядник забезпечує охорону Об’єкта, його освітлення, огородження, дотри¬мання санітарних і пожежних вимог, складування будівельних матеріалів і техніки, можливість доступу до нього Замовника. При невиконанні вище перелічених умов, Замовник має право припинити роботи до усунення зауважень щодо забезпечення умов в повному обсязі.
Таким чином, в проекті договору передбачено надання послуг з охорони, хоча предметом закупівлі є капітальний ремонт і реставрація, на підтвердження порушених прав надаємо тендерну документацію.
Отже, умови тендерної документації не узгоджуються з умовами проекту договору.
Таким чином, участь взяти в закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть забезпечити охорону Об’єкта, його освітлення, огородження, що є дискримінаційним до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Відповідно до п. 14.2. розділу 14 додатку до тендерної документації: Підрядник забезпечує охорону Об’єкта, його освітлення, огородження, дотри¬мання санітарних і пожежних вимог, складування будівельних матеріалів і техніки, можливість доступу до нього Замовника. При невиконанні вище перелічених умов, Замовник має право припинити роботи до усунення зауважень щодо забезпечення умов в повному обсязі.
Таким чином, в проекті договору передбачено надання послуг з охорони, хоча предметом закупівлі є капітальний ремонт і реставрація, на підтвердження порушених прав надаємо тендерну документацію.
Отже, умови тендерної документації не узгоджуються з умовами проекту договору.
Таким чином, участь взяти в закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть забезпечити охорону Об’єкта, його освітлення, огородження, що є дискримінаційним до інших учасників, в тому числі Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
1,3. Тендерна документація.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства