-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний комп'ютер (моноблок) з ОС Windows 11 Professional (код ДК021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
288 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 440.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 440.25 UAH
Період оскарження:
17.02.2025 13:15 - 22.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо неправомірного рішення Замовника торгів
Номер:
041dcda2e0ef4e44a5e8bf152f61785b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-17-006538-a.a1
Назва:
щодо неправомірного рішення Замовника торгів
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації,
Пов'язані документи:
Учасник
- 50 Тендерна пропозиція.pdf 07.03.2025 13:07
- Оскарження АМКУ (переможець).pdf.p7s 07.03.2025 13:07
- Оскарження АМКУ (переможець).pdf 07.03.2025 13:07
- Оскарження АМКУ (переможець).docx.p7s 07.03.2025 13:07
- Оскарження АМКУ (переможець).docx 07.03.2025 13:07
- 82 Авторізаціи_нии_ лист.pdf 07.03.2025 13:07
- 80 Висновок СЕС HP ПК сан-гіг.pdf 07.03.2025 13:07
- 51 Технічна специфікація.pdf 07.03.2025 13:07
- sign.p7s 07.03.2025 13:09
- Рішення від 11.03.2025 №3663.pdf 11.03.2025 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2025 №4203.pdf 19.03.2025 11:53
- Рішення від 18.03.2025 №4203.pdf 21.03.2025 14:07
- Пояснення.pdf 13.03.2025 17:18
- ПОЯСНЕННЯ 2 моноблоки.doc 13.03.2025 17:18
- Рішення УО моноблоки .pdf 01.04.2025 11:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 13:14
Дата розгляду скарги:
18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 18:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2025 14:07
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2025 11:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СП ЛІФТ» переможцем процедури закупівлі - Персональний комп'ютер (моноблок) з ОС Windows 11 Professional (код ДК021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" згідно пп. 2 п. 44 Особливостей
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1e2734ec73464a0da05b5bc5d50cef31
Заголовок пункту скарги:
Таким чином в складі пропозиції відсутній лист від виробника або його представництва.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив наступну вимогу тендерної документації, а саме:
«Учасник повинен надати лист від виробника/представництва виробника в Україні, що відноситься до запропонованих Учасником закупівлі персональних комп’ютерів (ПК) форм фактора моноблок щодо забезпечення гарантійних зобов’язань на території України, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі, назви (моделі та марки) та кількості запропонованого обладнання»(цитата).
Першочергове Переможець подав лист на підтвердження гарантійних зобов’язань з порушеннями в оформленні, тому Замовник 03.03.2025 21:30 надав йому 24 години на виправлення помилок.
Переможець завантажив файл «82 Авторізаційний лист» на вимогу про усунення невідповідностей, від дистрибютора.
У складі тендерної пропозиції учасником наданий авторизаційний лист від ТОВ «Техніка для бізнесу», який має статус офіційного дистриб'ютора продукції HP на території України (код ЄДРПОУ 22396671).
Водночас, відповідно до вимог тендерної документації, учасник мав надати лист саме від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, що підтверджує гарантійні зобов'язання щодо запропонованих ПК форм-фактора моноблок.
Необхідно зазначити, що існує принципова різниця між дистриб'ютором та представництвом виробника.
Представництво виробника в Україні є юридичною особою або структурним підрозділом виробника, що має прямі повноваження діяти від імені виробника та здійснювати гарантійне обслуговування, технічну підтримку й повноцінно представляти інтереси виробника.
Дистриб'ютор, у свою чергу, є посередником між виробником та кінцевими споживачами, який має обмежені повноваження та зазвичай не має права самостійно від імені виробника надавати гарантії на товар.
З наданого авторизаційного листа чітко видно, що ТОВ «Техніка для бізнесу» виступає саме офіційним дистриб'ютором, а не представництвом виробника НР.
Це прямо зазначено в самому тексті листа. Таким чином, лист не відповідає чіткій та недвозначній вимозі замовника, що потенційно створює суттєві ризики для замовника, зокрема неможливість отримання гарантійного обслуговування безпосередньо від виробника або його офіційного представника у разі виявлення недоліків товару.
Подібне порушення умов тендерної документації створює ризик того, що замовник не зможе реалізувати своє право на гарантійний ремонт або заміну обладання у випадку його несправності, оскільки дистриб'ютор не є уповноваженою структурою, яка може надавати гарантійні зобов'язання від імені виробника. Це, у свою чергу, може призвести до додаткових витрат замовника на ремонт або заміну обладнання, що суперечить цілям публічних закупівель та може спричинити фінансові втрати та затримки у виконанні медичних завдань закладу.
Таким чином, учасником було допущено суттєве порушення вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення його пропозиції.
Таким чином в складі пропозиції відсутній лист від виробника або його представництва.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
«Учасник повинен надати лист від виробника/представництва виробника в Україні, що відноситься до запропонованих Учасником закупівлі персональних комп’ютерів (ПК) форм фактора моноблок щодо забезпечення гарантійних зобов’язань на території України, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі, назви (моделі та марки) та кількості запропонованого обладнання»(цитата).
Першочергове Переможець подав лист на підтвердження гарантійних зобов’язань з порушеннями в оформленні, тому Замовник 03.03.2025 21:30 надав йому 24 години на виправлення помилок.
Переможець завантажив файл «82 Авторізаційний лист» на вимогу про усунення невідповідностей, від дистрибютора.
У складі тендерної пропозиції учасником наданий авторизаційний лист від ТОВ «Техніка для бізнесу», який має статус офіційного дистриб'ютора продукції HP на території України (код ЄДРПОУ 22396671).
Водночас, відповідно до вимог тендерної документації, учасник мав надати лист саме від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, що підтверджує гарантійні зобов'язання щодо запропонованих ПК форм-фактора моноблок.
Необхідно зазначити, що існує принципова різниця між дистриб'ютором та представництвом виробника.
Представництво виробника в Україні є юридичною особою або структурним підрозділом виробника, що має прямі повноваження діяти від імені виробника та здійснювати гарантійне обслуговування, технічну підтримку й повноцінно представляти інтереси виробника.
Дистриб'ютор, у свою чергу, є посередником між виробником та кінцевими споживачами, який має обмежені повноваження та зазвичай не має права самостійно від імені виробника надавати гарантії на товар.
З наданого авторизаційного листа чітко видно, що ТОВ «Техніка для бізнесу» виступає саме офіційним дистриб'ютором, а не представництвом виробника НР.
Це прямо зазначено в самому тексті листа. Таким чином, лист не відповідає чіткій та недвозначній вимозі замовника, що потенційно створює суттєві ризики для замовника, зокрема неможливість отримання гарантійного обслуговування безпосередньо від виробника або його офіційного представника у разі виявлення недоліків товару.
Подібне порушення умов тендерної документації створює ризик того, що замовник не зможе реалізувати своє право на гарантійний ремонт або заміну обладання у випадку його несправності, оскільки дистриб'ютор не є уповноваженою структурою, яка може надавати гарантійні зобов'язання від імені виробника. Це, у свою чергу, може призвести до додаткових витрат замовника на ремонт або заміну обладнання, що суперечить цілям публічних закупівель та може спричинити фінансові втрати та затримки у виконанні медичних завдань закладу.
Таким чином, учасником було допущено суттєве порушення вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення його пропозиції.
Таким чином в складі пропозиції відсутній лист від виробника або його представництва.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
89332047d14c4a2aa6efb20375b19d72
Заголовок пункту скарги:
Учасником не надано Копію атестата виробництва виробника ПК форм-фактора моноблок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив наступну вимогу тендерної документації, а саме:
«Копію атестата виробництва виробника ПК форм-фактора моноблок, що засвідчує відповідність виробництва нормам ДСТУ ( виданий уповноваженою організацією)»(цитата).
В складі пропозиції Переможця відсутній атестат виробництва.
Ця вимога є критично важливою, оскільки копія атестата виробництва виробника ПК форм-фактора моноблок, що засвідчує відповідність виробництва нормам ДСТУ, виданого уповноваженою організацією, є офіційним підтвердженням дотримання технологічних стандартів і процесів на виробництві. Наявність цього документа гарантує, що продукція виготовляється у відповідності до встановлених державою стандартів, які регламентують якість матеріалів, технологічні процеси, безпечність, надійність та довговічність обладнання.
Відсутність або неналежне підтвердження відповідності виробництва нормам ДСТУ створює ризики постачання товару низької якості, невідповідності заявленим технічним характеристикам, що може призвести до частих технічних несправностей, необхідності ремонту та додаткових витрат для замовника. У разі закупівлі обладнання, яке не має підтвердження відповідності виробництва встановленим стандартам, замовник може зіткнутися з ускладненнями під час експлуатації, перебоями у роботі, що особливо критично для медичних установ, де неперервність роботи обладнання безпосередньо впливає на якість надання медичних послуг.
Таким чином, вимога надати копію атестата виробництва яспрямована на захист інтересів замовника, гарантію якості, надійності та безпечності продукції, що закуповується.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
«Копію атестата виробництва виробника ПК форм-фактора моноблок, що засвідчує відповідність виробництва нормам ДСТУ ( виданий уповноваженою організацією)»(цитата).
В складі пропозиції Переможця відсутній атестат виробництва.
Ця вимога є критично важливою, оскільки копія атестата виробництва виробника ПК форм-фактора моноблок, що засвідчує відповідність виробництва нормам ДСТУ, виданого уповноваженою організацією, є офіційним підтвердженням дотримання технологічних стандартів і процесів на виробництві. Наявність цього документа гарантує, що продукція виготовляється у відповідності до встановлених державою стандартів, які регламентують якість матеріалів, технологічні процеси, безпечність, надійність та довговічність обладнання.
Відсутність або неналежне підтвердження відповідності виробництва нормам ДСТУ створює ризики постачання товару низької якості, невідповідності заявленим технічним характеристикам, що може призвести до частих технічних несправностей, необхідності ремонту та додаткових витрат для замовника. У разі закупівлі обладнання, яке не має підтвердження відповідності виробництва встановленим стандартам, замовник може зіткнутися з ускладненнями під час експлуатації, перебоями у роботі, що особливо критично для медичних установ, де неперервність роботи обладнання безпосередньо впливає на якість надання медичних послуг.
Таким чином, вимога надати копію атестата виробництва яспрямована на захист інтересів замовника, гарантію якості, надійності та безпечності продукції, що закуповується.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
dc181bb60781446493bef0d980d4b587
Заголовок пункту скарги:
Учасником не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані учасником ПК форм фактора моноблок, що має бути дійсним на момент розкриття пропозицій
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання якісних документів, а саме:
«Надати копії наступних документів: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані учасником ПК форм фактора моноблок, що має бути дійсним на момент розкриття пропозицій»(цитата).
Замовник торгів 03.03.2025 21:30 надав Скаржнику 24 години на виправлення помилок, проте у замовник відсутні повноваження щодо надання 24 годин на виправлення документів, що стосуються якісних характеристик.
Згідно наданого файлу «HP ноутбуки тонкі клієнти до 05 06 28» висновок СЕС 12.2-18-3/ 6965 стосується ноутбуків та тонких клієнтів, а не персональних комп’ютерів форм-фактора моноблок, які є предметом закупівлі. Це означає, що даний висновок не відповідає вимогам тендерної документації, які пропонує учасник у складі тендерної пропозиції.
Теж саме Зазначив і Замовник торгів в своїй вимозі на усунення не відповідностей.
В той же час заборонено надавати 24 години на виправлення на документи які підтверджують якісні характеристики.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує, що моноблоки відповідають санітарним та гігієнічним нормам, що є важливою характеристикою якості товару. Він засвідчує, що пристрій безпечний для користувачів, не містить шкідливих матеріалів, не перевищує допустимі рівні електромагнітного випромінювання та відповідає санітарним вимогам для використання в офісних або освітніх приміщеннях.
Оскільки моноблоки є обладнанням, що використовується у закритих приміщеннях із тривалим періодом експлуатації, їх відповідність санітарним вимогам безпосередньо впливає на безпеку та комфорт роботи користувачів. Наявність висновку СЕС підтверджує, що матеріали корпусу, дисплея, системи охолодження та інших компонентів відповідають нормам і не становлять загрози здоров’ю.
Таким чином, висновок СЕС є необхідним документом для підтвердження якісних характеристик моноблоків, оскільки він гарантує їх безпечність відповідно до чинних санітарних норм та вимог до комп’ютерного обладнання.
В той же час Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав відповідні висновки, а саме на Моноблоки.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
«Надати копії наступних документів: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані учасником ПК форм фактора моноблок, що має бути дійсним на момент розкриття пропозицій»(цитата).
Замовник торгів 03.03.2025 21:30 надав Скаржнику 24 години на виправлення помилок, проте у замовник відсутні повноваження щодо надання 24 годин на виправлення документів, що стосуються якісних характеристик.
Згідно наданого файлу «HP ноутбуки тонкі клієнти до 05 06 28» висновок СЕС 12.2-18-3/ 6965 стосується ноутбуків та тонких клієнтів, а не персональних комп’ютерів форм-фактора моноблок, які є предметом закупівлі. Це означає, що даний висновок не відповідає вимогам тендерної документації, які пропонує учасник у складі тендерної пропозиції.
Теж саме Зазначив і Замовник торгів в своїй вимозі на усунення не відповідностей.
В той же час заборонено надавати 24 години на виправлення на документи які підтверджують якісні характеристики.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує, що моноблоки відповідають санітарним та гігієнічним нормам, що є важливою характеристикою якості товару. Він засвідчує, що пристрій безпечний для користувачів, не містить шкідливих матеріалів, не перевищує допустимі рівні електромагнітного випромінювання та відповідає санітарним вимогам для використання в офісних або освітніх приміщеннях.
Оскільки моноблоки є обладнанням, що використовується у закритих приміщеннях із тривалим періодом експлуатації, їх відповідність санітарним вимогам безпосередньо впливає на безпеку та комфорт роботи користувачів. Наявність висновку СЕС підтверджує, що матеріали корпусу, дисплея, системи охолодження та інших компонентів відповідають нормам і не становлять загрози здоров’ю.
Таким чином, висновок СЕС є необхідним документом для підтвердження якісних характеристик моноблоків, оскільки він гарантує їх безпечність відповідно до чинних санітарних норм та вимог до комп’ютерного обладнання.
В той же час Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав відповідні висновки, а саме на Моноблоки.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
1ce879108bdd43e1995247452ab3fb16
Заголовок пункту скарги:
модель моноблоку запропонована Учасником відрізняється від моделі в авторизаційному листі від від компанії ТОВ «Техніка для бізнесу», яка є офіційним дистриб'ютором продукції HP на території України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив наступну вимогу тендерної документації, а саме:
«Учасник повинен надати лист від виробника/представництва виробника в Україні, що відноситься до запропонованих Учасником закупівлі персональних комп’ютерів (ПК) форм фактора моноблок щодо забезпечення гарантійних зобов’язань на території України, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі, назви (моделі та марки) та кількості запропонованого обладнання»(цитата).
Також хочемо наголосити, що завантажений лист від дистрибютора не має усієї комплектації як того вимагає Замовник торгів в них є відміності.
Проте відповідно до вимоги пункту 20 Додатку № 5 комплектація має бути у відповідності до постачаємого товару Виробником, а саме:
«Учасник повинен надати лист гарантію про те, що Товар буде поставлений у комплекції та упаковці виробника»(цитата).
У складі тендерної пропозиції учасником було надано авторизаційний лист від компанії ТОВ «Техніка для бізнесу», яка є офіційним дистриб'ютором продукції HP на території України (код ЄДРПОУ 22396671).
Авторизаційний лист, наданий учасником, містить інформацію про модель моноблока:
23.8" HP ProOne 240 G10 i3-N300/8Gb/SSD256Gb/Cam/K&M/WiFi/DOS/Shell White (8S5G4EA),
у той час як у тендерній пропозиції учасником було запропоновано модель:
23.8" HP ProOne 240 G10 i3-N300/8Gb/SSD256Gb/Cam&WiFi/Win11Pro/Shell White.
Технічно ці дві моделі істотно відрізняються, оскільки модель, зазначена в листі від дистриб'ютора, постачається з попередньо встановленою системою DOS (без операційної системи Windows), тоді як модель, запропонована учасником тендеру, передбачає наявність ліцензійної операційної системи Windows 11 Pro.
Це є принциповою невідповідністю, оскільки тендерна документація окремо вимагає постачання товару в комплектації виробника (пункт 20 Додатку № 5)
Комплектація виробника моноблока моделі HP ProOne 240 G10 i3-N300/8Gb/SSD256Gb не передбачає попередньо встановленої ліцензійної ОС Windows 11 Pro, що свідчить про можливість самостійного втручання або встановлення додаткового програмного забезпечення учасником, що є порушенням умов закупівлі.
Таким чином, порушення цієї вимоги створює для замовника реальні ризики щодо отримання обладнання, яке не відповідає заявленим характеристикам та комплектації, що може призвести до неможливості належного гарантійного обслуговування безпосередньо від виробника або його представництва. Це загрожує додатковими фінансовими витратами, технічними збоями в роботі обладнання та порушенням безперервності надання послуг замовником, що є неприпустимим у медичних закладах.
Як ми бачимо Переможець не одноразово порушує вимоги тендерної документації тобто комплектація від виробника не відповідає тому що пропонує Переможець, навіть цей лист від дистрибютора не відповідає закуповуваним технічним характеристикам.
Таким чином запропонований товар не можливо буде піддати гарантійному ремонту так як товар який постачається був змінений після поставки дистриб’ютором до Переможця.
Отже, учасник не виконав вимогу тендерної документації, надавши лист від дистриб'ютора замість виробника чи представництва виробника, та запропонувавши обладнання, що не відповідає комплектації виробника, що є підставою для відхилення його пропозиції.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
«Учасник повинен надати лист від виробника/представництва виробника в Україні, що відноситься до запропонованих Учасником закупівлі персональних комп’ютерів (ПК) форм фактора моноблок щодо забезпечення гарантійних зобов’язань на території України, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі, назви (моделі та марки) та кількості запропонованого обладнання»(цитата).
Також хочемо наголосити, що завантажений лист від дистрибютора не має усієї комплектації як того вимагає Замовник торгів в них є відміності.
Проте відповідно до вимоги пункту 20 Додатку № 5 комплектація має бути у відповідності до постачаємого товару Виробником, а саме:
«Учасник повинен надати лист гарантію про те, що Товар буде поставлений у комплекції та упаковці виробника»(цитата).
У складі тендерної пропозиції учасником було надано авторизаційний лист від компанії ТОВ «Техніка для бізнесу», яка є офіційним дистриб'ютором продукції HP на території України (код ЄДРПОУ 22396671).
Авторизаційний лист, наданий учасником, містить інформацію про модель моноблока:
23.8" HP ProOne 240 G10 i3-N300/8Gb/SSD256Gb/Cam/K&M/WiFi/DOS/Shell White (8S5G4EA),
у той час як у тендерній пропозиції учасником було запропоновано модель:
23.8" HP ProOne 240 G10 i3-N300/8Gb/SSD256Gb/Cam&WiFi/Win11Pro/Shell White.
Технічно ці дві моделі істотно відрізняються, оскільки модель, зазначена в листі від дистриб'ютора, постачається з попередньо встановленою системою DOS (без операційної системи Windows), тоді як модель, запропонована учасником тендеру, передбачає наявність ліцензійної операційної системи Windows 11 Pro.
Це є принциповою невідповідністю, оскільки тендерна документація окремо вимагає постачання товару в комплектації виробника (пункт 20 Додатку № 5)
Комплектація виробника моноблока моделі HP ProOne 240 G10 i3-N300/8Gb/SSD256Gb не передбачає попередньо встановленої ліцензійної ОС Windows 11 Pro, що свідчить про можливість самостійного втручання або встановлення додаткового програмного забезпечення учасником, що є порушенням умов закупівлі.
Таким чином, порушення цієї вимоги створює для замовника реальні ризики щодо отримання обладнання, яке не відповідає заявленим характеристикам та комплектації, що може призвести до неможливості належного гарантійного обслуговування безпосередньо від виробника або його представництва. Це загрожує додатковими фінансовими витратами, технічними збоями в роботі обладнання та порушенням безперервності надання послуг замовником, що є неприпустимим у медичних закладах.
Як ми бачимо Переможець не одноразово порушує вимоги тендерної документації тобто комплектація від виробника не відповідає тому що пропонує Переможець, навіть цей лист від дистрибютора не відповідає закуповуваним технічним характеристикам.
Таким чином запропонований товар не можливо буде піддати гарантійному ремонту так як товар який постачається був змінений після поставки дистриб’ютором до Переможця.
Отже, учасник не виконав вимогу тендерної документації, надавши лист від дистриб'ютора замість виробника чи представництва виробника, та запропонувавши обладнання, що не відповідає комплектації виробника, що є підставою для відхилення його пропозиції.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.