• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.

Завершена

122 638.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 700.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2025 11:54 - 22.02.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 49df8e9429ef48b789a188e3411de8c6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-17-004212-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірн відхилення тендерної пропозиції Замовником і наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.03.2025 17:51
Автор: ТОВ ТЕХНОСЕРТИФІК, Скороход Вікторія Сергіївна +380442312657 tehnocertyfik@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1c40d0a6231f4052bf127c837a0a1f9b
Заголовок пункту скарги: Порушення замовником вимог Закону
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: У складі тендерній пропозиції ТОВ « ТЕХНОСЕРТИФІК» були надані 21.02.2025 року та розкриті 26.02.2025 року документи згідно п.п.п. 1.1.1. п.п. 1.1. п.1 Розділу 3 Додатку 3 тендерної документації « 3.1.Повноважена посадова особа (документи)» :
1. Протокол № 2 загальних зборів від 06.04.2018 року Про призначення директора.
2. Наказ про прийняття директора № 15-к від 06.04.20218року.
3. Рішення № 06/04/2018 єдиного учасника від 06.04.2018року Про повноваження директору укладання і підписання договорів.
Ці документи Замовник проігнорував , за рахунок чого створив підставу на відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОСЕРТИФІК»
Також було надана завірена копія Статуту 21.02.2025 року і Витяг ТОВ «ТЕХНОСЕРТИФІК» , згідно п.п.п. 1.1.4. п.п. 1.1. п.1 Розділу 3 Додатку 3 тендерної документації , але дійсно була невідповідність- був відсутній код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації цього статут, виправлення якої не призводить до зміни предмету закупівлі.
Згідно п.п. 16.4. п.16 Розділу VIІ Додатку 1 тендерної документації ТОВ «ТЕХНОСЕРТИФІК», надали не окрему довідку, а ця інформація була надана в складі наданої Довідки про відсутність маркування.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Слід зазначити, що вимога Документації [в частині необхідності надання довідки про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження(місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території] не в окремому додатку Документації.
Враховуючи вищевикладене, відсутність у складі Пропозиції Переможця наведених вище документів не може бути підставою для відхилення Замовником.

Замовник згідно Закону та Особливостей мав надати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей.
Враховуюче викладене в цій Скарзі, Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника з підстав , які наведені в Інформації № 053/286-453 .
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель : недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5 ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі викладеного вище Замовник здійснив помилковий, не об’єктивний ,упереджений розгляд пропозиції Скаржника та не врахував вимоги п.43 особливостей відповідно до п.41 Особливостей та дискримінував пропозицію Скаржника.
Враховуючи інформацію викладену в цій Скарзі, виниклі порушення Змовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та надати 24 години на виправлення невідповідносте у Тендерній пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника