-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний автомат (10кг); Пральний порошок універсальний (10кг); Засіб для чищення (500г); Засіб для миття посуду (0,5л); Засіб для миття підлоги (1л); Кондиціонер для прання; Кисневий порошок (2кг); Мило господарське тверде 72%, 200гр.)
Проведення закупівлі з використанням відкритих торгів з особливостями, а саме: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний автомат (10кг); Пральний порошок універсальний (10кг); Засіб для чищення (500г); Засіб для миття посуду (0,5л); Засіб для миття підлоги (1л); Кондиціонер для прання; Кисневий порошок (2кг); Мило господарське тверде 72%, 200гр.) (далі —Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості). Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями.
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо встановлення дискримінаційних умов тендерної документації
- Скарга Золотоніський ПНІ на док.pdf 21.02.2025 14:56
- Скарга Золотоніський ПНІ на док.docx 21.02.2025 14:56
- Чистка ВДСЕЕ 2020.pdf 21.02.2025 14:56
- док повноваження Ткач.pdf 21.02.2025 14:56
- sign.p7s 21.02.2025 14:56
- рішення від 25.02.2025 №2889.pdf 25.02.2025 17:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2025 №3354.pdf 05.03.2025 14:27
- рішення від 04.03.2025 №3354.pdf 07.03.2025 16:40
- Додаток 3 техн..docx 27.02.2025 11:24
- Додаток 2.docx 27.02.2025 11:24
- Додаток 1.docx 27.02.2025 11:24
- Додаток 2.pdf 27.02.2025 11:24
- Додаток 4.docx 27.02.2025 11:24
- Додаток 1.pdf 27.02.2025 11:24
- ОБҐРУНТУВАННЯ.pdf 27.02.2025 11:24
- Додаток 3 техн..pdf 27.02.2025 11:24
- Додаток 4.pdf 27.02.2025 11:24
- Додаток 5.docx 27.02.2025 11:24
- ОБҐРУНТУВАННЯ.docx 27.02.2025 11:24
- Пояснення СКАРГА_Validation_Report.pdf 27.02.2025 11:24
- Додаток 5.pdf 27.02.2025 11:24
- Пояснення СКАРГА.pdf 27.02.2025 11:24
- Пояснення СКАРГА.docx 27.02.2025 11:24
- протокол №45 та річний план.docx 27.02.2025 11:24
- протокол №48 відповідь на звернення_Validation_Report.pdf 27.02.2025 11:24
- протокол №45 та річний план_Validation_Report.pdf 27.02.2025 11:24
- Пояснення СКАРГА.docx.asice 27.02.2025 11:24
- Тендерна документація 2025.docx 27.02.2025 11:24
- протокол №45 та річний план.pdf 27.02.2025 11:24
- протокол №45 та річний план.docx.asice 27.02.2025 11:24
- протокол №48 відповідь на звернення.docx 27.02.2025 11:24
- Тендерна документація 2025.pdf 27.02.2025 11:24
- протокол №48 відповідь на звернення.docx.asice 27.02.2025 11:24
- Тендерна документація 2025.docx.asice 27.02.2025 11:24
- протокол №48 відповідь на звернення.pdf 27.02.2025 11:24
- Тендерна документація 2025_Validation_Report.pdf 27.02.2025 11:24
- Протокол №58 внесення змін на виконання рішення АМКУ.docx 02.04.2025 18:04
Пункт скарги
Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, в тому числі Скаржника, встановивши конкретний перелік вимог до технічних характеристик, якому не відповідає жодна з продукції, яку може запропонувати Скаржник.
Фізична особа-підприємець Ткач Володимир Миколайович може запропонувати запитувані Замовником товари які відповідають вимогам за експлуатаційними властивостями, але не зможе дотримати усієї сукупності вимог до технічних характеристик та документального підтвердження.
Відтак Скаржник вважає наведені нижче вимоги замовника до товару дискримінаційними та такими що безпідставно звужують коло учасників:
Встановлена замовником сукупність вимог до технічних характеристик не дозволяє учасникам пропонувати еквіваленті товари та зводять коло учасників до лише тих, хто буде змушений пропонувати товар зазначений самим замовником в тендерній документації.
Просимо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні умови тендерної документації в частині технічних характеристик та вимог до товару, що дозволить мені та іншім учасникам прийняти участь у закупівлі.
-
На підставі зазначеного вище прошу зобов’язати замовника видалити з документації незаконні та дискримінаційні умови тендерної документації в частині встановлення сукупності технічних характеристик товару що закуповується.
«2. У складі пропозиції учасник має надати:
- Відсутність шкірно-подразнюючої та сенсибілізуючої дії на організм, що підтверджується лабораторними та санітарно-гігієнічними оцінками продукції, що підтверджується відповідним висновком.»
По перше. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, після 01.10.2023 неможливо отримати через зміни законодавства, отже його ні в який спосіб не можуть надати учасники, які не підготували такі висновки ДСЕЕ заздалегідь до оголошення процедури закупівлі - ще до 01.10.2023.
Адже з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені:
- на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи:
- введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відтак на сьогодні чинне законодавство не передбачає видачу будь яких висновків що можуть підтверджувати відсутність шкірно-подразнюючої та сенсибілізуючої дії на організм.
По друге. Навіть за наявності у учасників Висновків ДСЕЕ виданих до 01.10.2023 зміст таких документів не буде відповідати вигаданим замовником вимогам. Так наприклад Скаржник має в наявності Висновок ДСЕЕ на Порошок для чищення TM Tino High Power, що планується пропонувати на позицію 4. У такому висновку зазначено наступне:
Тобто висновок підтверджує відсутність негативної дії на стан шкіри людини, але не містить формулювань, що відповідають вимогам документації.
Разом з тим учасники не мають можливості навіть отримати наново такі документи, оскільки з 01 жовтня 2023 року отримання висновків ДСЕЕ більше не передбачено законодавством.
-
Відтак на підставі зазначеного вище прошу зобов’язати замовника внести зміни до документації та видалити вимогу про підтвердження відповідним висновком відсутності шкірно-подразнюючої та сенсибілізуючої дії на організм.
«11. Водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні завжди з собою мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці, захисні маски та бахіли)»
Встановлена замовником вимога є необґрунтованою та дискримінаційною. Відповідно до постанови КМУ від 23 травня 2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» було затверджено «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам». Цей перелік не містить вимоги про отримання медичної книжки працівникам, зайнятим транспортуванням (в тому числі тим що супроводжують товар в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи) продукції для чищення (або побутової хімії чи іншого).
Лише пункт «б» розділу 26 містить хоч якусь інформацію про водіїв та осіб, які супроводжують товар в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, зокрема:
«Працівники, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту - авіаційного, автомобільного, залізничного, морського і річкового), у тому числі вантажники»
Але предмет закупівлі не є харчовою продукцією та ніяк її не стосується.
Відтак наявність медичної книжки не передбачено чинним законодавством для здійснення доставки продукції для чищення.
Встановленою вимогою Замовник обмежує участь потенційних учасників, тільки тими які мають медичні книжки чи співпрацюють з перевізниками що мають медичні книжки, а інших учасників не допускає до участі, зокрема і Скаржника. Така вимога Замовника є мало того, що дискримінаційною, та й ще такою, що не узгоджується з чинним законодавством, що в свою чергу є порушенням Закону.
Деякі учасники, в тому числі і Скаржник, користуються послугами перевезення товару, і не мають власних водіїв та вантажників. Такі перевізники мають безліч транспортних засобів та водії, що постійно переміщуються по території України, а відтак неможливо заздалегідь знати який саме водій буде здійснювати доставку товару. Відповідно до частини 1 статті 43 Господарського кодексу України підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Скаржник не може впливати на рішення перевізника та не може змусити його отримувати медичні книжки на працівників.
-
Відтак на підставі зазначеного вище прошу зобов’язати замовника внести зміни до документації та зобов’язати замовника видалити з документації вимоги про те, що водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні завжди з собою мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці, захисні маски та бахіли).
«12. На всіх осіб, які залучені до виконання договору про закупівлю потрібно надати документи про перевірку знань з питань охорони праці, видані уповноваженим органом, відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, оскільки такі нормативно-правові акти обумовлюють порядок охорони праці, зокрема під час виконання договору про закупівлю, а саме: копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, датованого не раніше ніж 2023 роком та копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці»
Питання охорони праці на підприємстві регулюється відповідно до Закону України «Про охорону праці». Отже, відповідно до статті 18 Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Найманими працівниками було пройдено навчання з охорони праці, гігієни праці, надання медичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та отримані посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Відповідно до розділу ІІ "Загальні вимоги" Правил охорони праці під час вантажно- розвантажувальних робіт, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.01.2015 №21:
«5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 року № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 року за № 231/10511 (із змінами) (НПАОП 0.00-4.12-05).»
Відповідно до пункту 1.3 розділу І "Загальні положення" Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом наказ МНС України 09.07.2012 №964, зокрема:
«Навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників підприємств проводяться відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 року № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 року за № 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05).»
Відповідно до розділу 3 "Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві" ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 №15:
«3.3. Організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи.
…
3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник.»
Враховуючи наведене, Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) не встановлює обов'язок щодо проходження працівниками навчання і перевірки знань в уповноважених установах/організаціях.
Для виконання своїх посадових обов’язків працівники Скаржника пройшли всі законодавчо необхідні навчання, а вимога про надання на всіх працівників задіяних у виконання договору документів про перевірку знань з питань охорони праці, видані уповноваженим органом, а саме копії витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, датованого не раніше ніж 2023 роком та копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Також слід зазначити, що не усі залучені до виконання особи є працівниками Скаржника (в тому числі і ті, що займаються перевезенням) і Скаржник не може впливати на рішення третіх осіб щодо отримання посвідчень та витягів від уповноваженого органу.
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 та Додатку №1 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.