• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95-Євро 5-Е0 та ДП-З (Л)-Євро 5-В0 (за кліматичним використанням по сезону)

Завершена

528 498.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 642.49 UAH
Період оскарження: 17.02.2025 09:41 - 25.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на неправомірне визначення переможцем

Номер: 6708cb3d0e1d4530b52f053df680fbc3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-17-001118-a.c2
Назва: ВИМОГА на неправомірне визначення переможцем
Вимога:
Шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція ТОВ "КВОРУМ-НАФТА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, що свідчить про наявність підстави для відхилення пропозиції згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей. п. 1 Додатку № 5 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ та Додатком 9 до тендерної документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ДЛЯ УЧАСНИКА) ДЛЯ УЧАСТІ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ, зокрема перелік інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 5 до тендерної документації, а саме: 1. НАДАННЯ скан-копії зразків Талонів на пальне, яке є предметом закупівлі, за яким здійснюватиметься відпуск палива; Пропозиція ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» не містить скан-копії Талонів на пальне, яке є предметом закупівлі, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Тендерна документація, зокрема Додаток № 9 до ТД, містить чітко визначену вимогу щодо надання скан-копії зразків САМЕ Талонів на пальне, яке є предметом закупівлі, за яким здійснюватиметься відпуск палива Зазначена невідповідність пропозиції учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» не може вважатись невідповідністю, на яку Замовник має право надати 24 години, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) – вважаються не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. З урахуванням вищезазначеного, пропозиція учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» підлягає відхиленню на підставі абх. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей 2. НАДАННЯ скан-копії зразків Талонів на пальне, яке є предметом закупівлі, за яким здійснюватиметься відпуск палива; Пропозиція ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» не містить скан-копію листа від учасника з підтвердженням та гарантією про те, що термін дії САМЕ Талонів до 31.12.2025 року. Тендерна документація, зокрема Додаток № 9 до ТД, містить чітко визначену вимогу щодо надання скан-копію листа від учасника з підтвердженням та гарантією про те, що термін дії САМЕ Талонів до 31.12.2025 року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії за письмовою взаємною згодою сторін може бути продовжений або вони можуть бути замінені на нові. Зазначена невідповідність пропозиції учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» не може вважатись невідповідністю, на яку Замовник має право надати 24 години, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) – вважаються не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. З урахуванням вищезазначеного, пропозиція учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» підлягає відхиленню на підставі абх. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що Додаток № 5 до ТД містить поняття ТАЛОНУ та визначення його реквізитів: «Форму, зміст та ступінь захисту бланків Талонів установлює емітент Талона. Талони надаються номіналом 10 та/або 20 літрів, повинні містити серійний та порядковий номери (п.п. 10.3.3.1 Інструкції № 281). Талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива. Термін дії Талонів до 31.12.2025 року з дати їх отримання Покупцем, які повинні діяти по всій території Миколаївської області та України. У разі зміни зовнішнього виду Талонів Постачальник здійснює обмін цих Талонів без додаткової на це оплати Покупцем, на інші рівнозначні Талони з відповідним терміном придатності протягом строку дії договору. Місце постачання талонів: м. Миколаїв, вул. Образцова, 1/2.» Паливна карта – не може вважатись талоном, оскільки не має номіналу (10 та/або 20 літрів), що також зазначено самим Замовником в умовах тендерної документації згідно Додатку № 5 до ТД (Паливній картці присвоюється ідентифікаційний номер (нанесений на ПК) і за бажанням замовника код доступу (ПІН-код).) Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, що затверджена спільним наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155 та зареєстрована Міністерством юстиції України від 02.09.2008 за № 805/15496, законодавством передбачено декілька форм відпуску палива, зокрема ТАЛОНИ та ПАЛИВНІ КАРТКИ, що не може вважатись тотожними та не можуть бути еквівалентом. Оскільки Замовник визначає у тендерній документація надання Гарантійних листів щодо терміну дії ТАЛОНІВ та надання зразків САМЕ ТАЛОНІВ, надання документів ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» щодо паливних карток та зразки таких паливних карток – свідчать про невідповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника встановленим вимогам законодавства. Також Додатком № 9 до ТД визначена умова в частині надання учасниками переліку АЗС на території м. Миколаєва та Миколаївської області, де діятимуть ТАЛОНИ. Оскільки ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» може запропонувати здійснити поставку палива ВИКЛЮЧНО ЗА ПАЛИВНИМИ КАРТАМИ, то наданий відповідним учасником у складі пропозиції перелік АЗС – не може прийматись до розгляду Замовником, оскільки НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ відпуск палива на таких АЗС САМЕ за ТАЛОНАМИ. Звертаємо увагу, що у зв’язку з посиленням урядового державного фінансового контролю за найбільш ризиковими сферами, а саме пріоритету сприяння ефективному та прозорому здійсненню публічних закупівель, у випадку початку здійснення моніторингу відповідної процедури закупівлі, така невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» може призвести до виявлення порушень під час проведення процедури закупівлі з боку Замовника. З урахуванням вищезазначеного, пропозиція учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» підлягає відхиленню на підставі абх. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу на неправомірне визначення переможцем ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» повідомляємо наступне. Перший пункт вимоги передбачає, що тендерна пропозиція ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» не містить скан-копії талонів на пальне, яке є предметом закупівлі, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Стосовно цієї вимоги звертаємо Вашу увагу, що учасником ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» при подачі своєї тендерної пропозиції було прикріплено файл з назвою «Параметри паливних карток.pdf.asice.zip», в якому міститься відсканований документ із назвою «Параметри паливних карток», де прикріплений зразок паливної картки, на якому чітко та розбірливо видно всі її деталі. Водночас додатково вказана інформація стосовно того, що паливо на картках обліковується в літрах. Другий пункт вимоги передбачає, що тендерна пропозиція ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» не містить скан-копії листа від учасника з підтвердженням та гарантією про те, що термін дії саме талонів до 31.12.2025 року. Стосовно цієї вимоги звертаємо Вашу увагу, що учасником ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» при подачі своєї тендерної пропозиції було прикріплено файл з назвою «Гарантійний лист строк дії карток.pdf.asice.zip», в якому міститься відсканований документ із назвою «Гарантійний лист строк дії карток», в якому чітко прописано, що товариство з обмеженою відповідальністю «КВОРУМ-НАФТА» гарантує, що термін дії паливних карток до 31.12.2025 року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії паливних карток строк їх дії за письмовою взаємною згодою сторін може бути продовжений або вони можуть бути замінені на нові. Узагальнюючи, як видно із тексту вимоги, основна Ваша вимога сформульована наступним чином: «Оскільки Замовник визначає у тендерній документація надання Гарантійних листів щодо терміну дії ТАЛОНІВ та надання зразків саме талонів, надання документів ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» щодо паливних карток та зразки таких паливних карток – свідчать про невідповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника встановленим вимогам законодавства». Розглянувши зазначену вище суперечливу вимогу доцільно звернути Вашу увагу на наступне. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації: «Відпуск товару здійснюється Учасником по талонам, паливним карткам або скретч-картам на пальне (далі – Талони)». В загальноприйнятих правилах правописання, що зазвичай активно використовується й у сучасному документообігу, формулювання у дужках «далі - » означає, що таким чином надалі по всьому тексту попереднє словосполучення / речення / фраза тощо називатимуться узагальнено одним словом/словосполученням, яке прописано саме після слова «далі - ». При формуванні тендерної документації саме таким принципом і керувався замовник, а відтак, прописавши, що відпуск товару повинен здійснюватися учасником по талонам, паливним карткам або скретч-картам на пальне (далі – Талони), мова йде саме про те, що надалі слово «талони» включатимуть в себе й поняття паливної картки, й поняття скретч-картки, й поняття талонів. Таким чином замовник збільшує коло потенційних учасників торгів, допускаючи до участі не лише учасників, які можуть запропонувати заправку пальним шляхом надання талонів на пальне, а й шляхом надання паливної картки чи скретч-карти, що сприяє дотриманню принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, прописаного в пункті 4 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Не безпідставно вважаємо, що ТОВ "Торговий дім "Інтерференц Систем", як активний учасник багатьох торгів на закупівлю палива та потенційний постачальник палива, неодноразово стикався з таким скороченням як в інших тендерних документаціях, так і у власній діяльності, а відтак Ваша вимога про те, що замовник у тендерній документації під словом «талон» розуміє лише талони без включення у поняття паливної картки чи скретч-карти є безпідставною, оскільки вище було наведено конкретне формулювання, яке включене до Додатку 5 до тендерної документації, що підтверджує той факт, що в розумінні умов тендерної документації слово «талони» включатимуть в себе й поняття паливної картки, й поняття скретч-картки, й поняття талонів. Аналогічне пояснення стосується і вимоги замовника, вказаної у Додатках 5 і 9 до тендерної документації, що полягає в наданні учасником повного переліку діючих АЗС на території м. Миколаєва та Миколаївської області, де діятимуть талони. Наголошуємо на тому, що замовник купує не «талони». Кінцевим бажаним результатом закупівлі та предметом закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-02-17-001118-a є «Бензин А-95-Євро 5-Е0 та ДП-З (Л)-Євро 5-В0 (за кліматичним використанням по сезону)», а вже форма відпуску – в талонах, паливних картках чи скретч-картах. Замовник згідно умов договору за отриманими від постачальника талонами, паливною карткою чи скретч-картою буде здійснювати заправку транспортних засобів на вказаних в додатку до договору АЗС. Замовнику не принципово чи буде проводитись заправка на АЗС за талонами, паливними картками чи скретч-картами, тому що це не впливає на обсяг пального, його ціну та умови закупівлі загалом. Наголошуємо повторно – основною метою проведення закупівлі за предметом закупівлі «Бензин А-95-Євро 5-Е0 та ДП-З (Л)-Євро 5-В0 (за кліматичним використанням по сезону)» є отримання замовником в результаті Бензину А-95-Євро 5-Е0 та ДП-З (Л)-Євро 5-В0 (за кліматичним використанням по сезону). Таким чином, ТОВ «КВОРУМ-НАФТА», подавши у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист стосовно терміну дії паливних карток та зразки паливних карток, повністю виконали умови тендерної документації та вимоги замовника, закріплені у Додатку 5 та 9 до тендерної документації, оскільки до поняття «талони» було включено і паливні картки, що підтверджується умовами тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на законодавчий припис згідно з частиною п'ятою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому вказано, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації

Номер: 4ef56945ba1343d79d45c88ebfce4552
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-17-001118-a.a1
Назва: скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2025 17:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.03.2025 16:31
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bc82963bfddf4a11bb5078d9cf84f0e4
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС в межах міста Миколаєва не менше 3 (трьох) автозаправних станцій.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.1. В Додатку № 5 до ТД (редакція ТД від 17.02.2025 року) та Додатку № 9 до ТД (тендерна документація доповнена додатком від 19.02.2025 року), Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС в межах міста Миколаєва не менше 3 (трьох) автозаправних станцій :

В Додатку № 5 до ТД (редакція ТД від 17.02.2025 року) «Учасник повинен мати розширену мережу автозаправних станцій у м. Миколаєві (власних, орендованих, партнерських) у кількості не менше 3 (трьох). Відстань від адреси Замовника (м. Миколаїв, вул. Водопійна, 36) до найближчої (хоча б однієї) АЗС Учасника, не повинна перевищувати радіус 5 кілометрів. Спосіб підтвердження – вказати повний перелік діючих АЗС на території м. Миколаєва та Миколаївської області, де діятимуть талони за наступною формою:»
Додатку № 9 до ТД (тендерна документація доповнена додатком від 19.02.2025 року)«Учасник повинен мати розширену мережу автозаправних станцій у м. Миколаєві (власних, орендованих, партнерських) у кількості не менше 3 (трьох). Відстань від адреси Замовника (м. Миколаїв, вул. Водопійна, 36) до найближчої (хоча б однієї) АЗС Учасника, не повинна перевищувати радіус 5 кілометрів. Спосіб підтвердження – вказати повний перелік діючих АЗС на території м. Миколаєва та Миколаївської області, де діятимуть талони за наступною формою:»

Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності мережу автозаправних станцій у м. Миколаєві (власних, орендованих, партнерських) у кількості не менше 3 (трьох)., - що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, АЗС яких знаходиться у м. Миколаєві (власних, орендованих, партнерських) у кількості САМЕ не менше 3 (трьох), що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.

На виконання вимог щодо наявності АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта в межах міста Миколаєва у кількості 2 (двох) АЗС за адресами:
БРСМ - НАФТА Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
БРСМ - НАФТА Миколаївська обл., м. Миколаїв, пр-т Героїв Сталінграда, 22Д
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
При цьому, АЗС відповідної мережі наявні у межах міста Миколаєва у кількості 2 (двох) АЗС, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині встановлення вимоги щодо кількості АЗС в межах адміністративно-територіальної одиниці міста Миколаєва – САМЕ не менше 3 (трьох).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремому населеному пункті, – виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС у м. Миколаєві (власних, орендованих, партнерських) у кількості САМЕ не менше 3 (трьох), Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: Бензин А-95-Євро 5-Е0 та ДП-З (Л)-Євро 5-В0 (за кліматичним використанням по сезону) Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- у м. Миколаєві (власних, орендованих, партнерських) у кількості САМЕ не менше 3 (трьох).
Скаржника може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1913dd9d042f40a19f82d9e5bdfb4467
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати талони, термін дії яких не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2. Про суперечливі умови тендерної документації:

2.1. В Додатку № 5 до ТД (редакція ТД від 17.02.2025 року) та Додатку № 9 до ТД (тендерна документація доповнена додатком від 19.02.2025 року), Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати талони, термін дії яких не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року:

В Додатку № 5 до ТД (редакція ТД від 17.02.2025 року) «2. скан-копію листа від учасника з підтвердженням та гарантією про те, що термін дії Талонів не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року, з відповідним асортиментом та кількістю Товару;»
Додатку № 9 до ТД (тендерна документація доповнена додатком від 19.02.2025 року)« 2. скан-копію листа від учасника з підтвердженням та гарантією про те, що термін дії Талонів не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року, з відповідним асортиментом та кількістю Товару;»

При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – 15 грудня 2025 року.
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен становити - термін дії Талонів не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року, та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 15.12.2025 року.
Згідно Проєкту договору (Додаток № 6 до ТД), передбачає Термін дії талонів «Постачальник поставляє Покупцю талони з терміном дії не менше ніж 1 (один) рік з дня фактичної передачі.»
При цьому, згідно Проєкту договору (Додаток № 6 до ТД), Строк дії договору становить: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31 грудня 2025 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»

Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 17.02.2025 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 25.02.2025 року, термін дії талонів, який повинен складати не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року – а отже, закінчуватись щонайменше в лютому 2026 року, а по закінченню терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року, що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 5 до ТД, Додатку № 9 до ТД та Додатку № 6 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару до 15.12.2025 року, а саме щодо Терміну дії талонів/скретч карт на паливо, який повинен складати не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року .
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині терміну дії талонів не менше 1 (одного) року з моменту їх отримання (передачі) (закупівлі товару), а у випадку закінчення терміну дії Талонів строк їх дії продовжується або вони замінюються на нові терміном дії не менше 1 (одного) року , з урахуванням, що строк поставки Товару - до 31 грудня 2025 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2025 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації