• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Головні убори

Завершена

1 452 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 920.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2025 12:19 - 20.02.2025 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо рішення про відхилення пропозиції у закупівлі UA-2025-02-15-000252-а

Номер: fab9399101c14f14a9fd7e3eea64e163
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-15-000252-a.c1
Назва: Вимога щодо рішення про відхилення пропозиції у закупівлі UA-2025-02-15-000252-а
Вимога:
Вимога щодо рішення про відхилення пропозиції у закупівлі UA-2025-02-15-000252-а Шановний Замовнику, Відповідно до частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), учасник має право протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про відхилення пропозиції подати вимогу про усунення порушень, що призвели до такого відхилення. В межах спрощеної закупівлі Лот 2 - Панама літня польова з тканини змішаної вибивної у маскувальному малюнку “мультикам” (код ДК 021:2015: 18443300-9 "Головні убори") наша пропозиція була відхилена через відсутність у поданому протоколі випробувань показника "Стійкість пофарбування до дії світла". Проте, повідомляємо, що відповідний Протокол випробувань, який містить необхідний показник, насправді є в наявності, але не був поданий з технічних причин. Враховуючи, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право на запит додаткових пояснень та виправлення невідповідностей у межах спрощених закупівель, просимо: 1. Розглянути можливість усунення зазначеного недоліку шляхом надання Замовнику додаткового протоколу випробувань. 2. Переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Войташевської К.І. та надати можливість доповнити тендерну пропозицію відповідним документом. 3. Призупинити процедуру закупівлі для розгляду нашої вимоги. Додатки: 1. Протокол випробувань із зазначеним показником "Стійкість пофарбування до дії світла".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги, у відповідь повідомляємо про таке. По-перше. Дана закупівля здійснюється державним замовником на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості). По-друге. Відповідно до положень п.8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон). Водночас положеннями п.8 Особливостей встановлено, зокрема: абзац 6, у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. абзац 7, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Крім того, відповідно до п. 43 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не являється невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Довідково. Протокол випробувань від 29.03.2024 року №266:024, який прикріплено до Вашої вимоги, не може бути взято до уваги, так як об’єктом випробувань є тканина змішана вибивна камуфльована Тип 4, Клас 7, а предметом закупівлі є виріб у маскувальному малюнку “мультикам”. Крім того, Обсяг перевірки панами літньої польової (посилання на сайт https://mod.gov.ua/diyalnist/normativno-pravova-baza/obsiag-perevirki-panami-litnoi-polovoi.) (пункт 1) визначає, що стійкість пофарбування до дії світла перевіряється у готовому предметі, а не на відрізку тканини. Тому враховуючи вищезазначене рішення про відхилення Вашої пропозиції прийнято виключно на підставі, в межах та у спосіб, що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів здійснення оборонних закупівель. Тож, наразі ми вдячні Вам за участь, однак вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення.
Статус вимоги: Відхилено