• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Двері скляні в алюмінієвому профілі за кодом ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби»

Торги не відбулися

284 409.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 422.05 UAH
Період оскарження: 14.02.2025 17:41 - 22.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: b5597430104d47469087f54415bdfbcf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-012230-a.a3
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво», так як дана пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, а саме: 1. Додатком 3 передбачена наступна інформація : «У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент», тобто кожен Учасник вправі запропонувати еквівалент товару. Еквівалент товару- це такий товар, який за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає товару , що вимагався Замовником АБО З КРАЩИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ. Згідно ТД предметом закупівлі є Двері скляні в алюмінієвому профілі, а не їх складові. Нами був запропонований товар : Двері скляні в алюмінієвому профілі, які повністю відповідають вимогам Замовника та мають кращі характеристики. Відповідно до Додатку 3 була вказано, що для конструкцій 1,4,5,6 застосовується 1-о камерний склопакет з формулою 4-10-4 (матове). Нами був запропонований для конструкцій 1,4,5,6 склопакет 4-12-4sat (матове), який відрізняється лише шириною дистанційної рамки, а саме у Замовника 10мм та загальна товщина склопакету 18мм, а у Учасника 12мм та загальна товщина склопакету 18мм. Збільшена повітряна камера в склопакету за рахунок збільшеної ширини дистанційної рамки має вищий коефіцієнт опору теплопередачі, тобто склопакет 4-12-4sat (матове) має кращий коефіцієнт теплопередачі ніж склопакет 4-10-4 (матове) (тобто в приміщенні буде тепліше, що дозволить економніше використовувати енергетичні ресурси), що підтверджується багатьма протоколами випробувань (один з таких надаємо для порівняння). Таким чином , нами був запропонований товар з кращими характеристиками, що ніяк не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. 2. Додатком 5 ТД була встановлена вимога про надання : «Підписаний Учасником Додаток № 3», але ж повертаючий до першого питання Додатком 3 вказано, що передбачено надання еквіваленту товару, тому на підставі цього нами був наданий документ «31 Довідка про товар згідно Додатка 3.pdf», в якому вже вказані нами фактичні характеристики товару що пропонується. Вважаємо, що це не є помилкою, так як даний Додаток 3 був наданий та підписаний нами з ФАКТИЧНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ, які Є КРАЩІ НІЖ за вимогою Замовника. На підставі вищенаведених фактів, вважаємо, що Ви неправомірно та безпідставно відхилили тендерну пропозицію ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво». Вимагаємо скасувати Ваш протокол 06-6/02-25 від 25.03.2025р. за яким була скасована наша пропозиція та визнати нашу пропозицію , як таку , що відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня, Протокол про розгляд вимоги додається.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірне обрання переможця

Номер: 3ca6e34bd4bf477980cfea0d1eaf411a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-012230-a.b2
Назва: неправомірне обрання переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 14.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.03.2025 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.03.2025 17:54
Дата виконання рішення Замовником: 20.03.2025 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня, Рішення № 4025-р/пк-пз від 14.03.2025 виконано, протокол додається.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: eccfe9d33c0f4305819fa654c9244e09
Заголовок пункту скарги: неправомірне обрання переможця та неправомірне надання 24 годин
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 14-02-2025 р. Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» розмістив оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-02-14-012230-a на закупівлю : «Двері скляні в алюмінієвому профілі за кодом ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби»» на суму 284 409 UAH (без ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 25-02-2025, 10:00.
26-02-2025, 13:50 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" на суму 217 990 UAH, без ПДВ
2. ТОВ "СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА" на суму 218 000 UAH, без ПДВ
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 240 031 UAH, без ПДВ
4. ФОП "КОВАЛЕНКО КАРОЛІНА ВАЛЕНТИНІВНА " на суму 242 000 UAH, без ПДВ.

Системою ЕСЗ цінова пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію. Перебуваючи на кваліфікації , Замовник виявив у даній тендерній пропозиції невідповідності та оприлюднив 27-02-25, 11:33:19 повідомлення про усунення невідповідностей надавши Учаснику 24 години на виправлення, а саме:
«Шановний учасник, повідомляємо про виявлені невідповідності у інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 2 Розділу "Технічні вимоги та специфікація (Додаток № 3)" Додатку № 5 до Тендерної документації вимагається надання підписаного Додатку № 3 до Тендерної документації. Однак, учасником, у складі тендерної пропозиції, надано підписаний Додаток № 3 у старій редакції, зміст якого не відповідає чинній редакції додатку. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на вищезазначене, просимо усунути виявлені невідповідності».
Виконуючи дану вимогу даний Учасник завантажив документацію. Відповідно до протоколу Замовника УО № 06-2.02-25 від 28.02.25р. пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1. Відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Замовник у своєму повідомленні про усунення невідповідностей вказує: «Відповідно до пункту 2 Розділу "Технічні вимоги та специфікація (Додаток № 3)" Додатку № 5 до Тендерної документації вимагається надання підписаного Додатку № 3 до Тендерної документації. Однак, учасником, у складі тендерної пропозиції, надано підписаний Додаток № 3 у старій редакції, зміст якого не відповідає чинній редакції додатку».
Відповідно до ТД Додаток 3 містить технічну специфікацію з описом технічних, якісних та кількісних характеристик товару , що закуповується Замовником. Таким чином, Замовник у своєму повідомлені підтверджує, що учасник- переможець надав додаток 3 з технічними, якісними та кількісними характеристиками Товару, який не відповідає характеристикам, які закуповуються.
Відповідно до вищевказаної норми законодавець визначив вичерпний перелік випадків, коли при виявлених невідповідностях не надається 24 години на виправлення. Таким чином, Замовник порушив діюче законодавство щодо надання Учаснику -переможцю 24 години на виправлення вказаних невідповідностей.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 28-02-25, 17:24:57 через ЕСЗ була направлена вимога Замовнику наступного змісту:
«Шановний Замовник, ви порушили діюче законодавство в сфері закупівель, а саме:
Виявлена Вами невідповідність у тендерній пропозиції ФОП Сухарь (надання старої редакції Додатку 3 ТД) стосується саме кількісних, якісних та технічних характеристик товару, що закуповується. Відповідно до п.43 Особливостей : "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Таким чином, Ви повинні були відхилити таку пропозицію ФОП Сухарь без надання 24 годин на виправлення. Мало того, після надання 24 годин , Ви й ще визнали таку пропозицію Переможною. Є багато рішень АМКУ з цього приводу (як приклад додаємо таке рішення).
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ФОП Сухарь та відхилити його пропозицію як таку , що не відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись в АМКУ».
03-03-25, 14:41:56 Замовник розмістив відповідь на нашу вимогу у вигляді протоколу № 06-3/02-25 від 03.03.2025р. за яким відмовив у задоволенні нашої вимоги з наступних підстав:
«Однак, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» чи Особливостей № 1178 не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника.
У свою чергу за цими ж нормативно-правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України, як до органу оскарження, чи до суду. Відповідно, такі рішення можуть бути скасовані згаданими органами.
Пунктами 39 і 46 Особливостей № 1178 встановлено тільки порядок визначення учасника переможцем торгів та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
До того ж, пунктом 46 Особливостей № 1178, передбачена можливість звернення, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Однак, іншого виду вимог учасників, після етапу кваліфікації учасників, як наприклад надану учасником вимогу про скасування замовником власного рішенням про визначення переможця, чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено.
Отже, відповідно до зазначеного, у разі наявності у учасника, за його думкою, порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, для таких учасників чинним законодавством передбачена можливість звернення до Антимонопольного комітету України, як до органу оскарження, чи до суду, з метою захисту власних прав та/або інтересів.
Відповідно до вищезазначеного, замовник не має законних підстав задовільнити та виконати вимогу учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО», з огляду на що, зазначена вимога має бути відхилена»
Відповідно до вимог ТД Додатком 5 встановлений Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: пункт 2 Розділу "Технічні вимоги та специфікація (Додаток № 3)" вимагається надання підписаного Учасником Додатку № 3.
В ході проведення даної закупівлі , Замовником 20-02-2025р. були внесені зміни , щодо технічних та якісних характеристик товару, що закуповується, а саме : змінився склопакет відповідно до конструкцій з теплого алюмінієвого профілю з однокамерного звичайного на двокамерний енергозберігаючий та додалась кількість дверних петель на кожне дверне полотно – 4шт., що було відображено в завантажених файлах «Додаток 3 Технічні вимоги (нова редакція).docx» та «Перелік змін від 20.02.2025 року.docx».
Учасник-переможець не звернув на це увагу та у складі своєї пропозиції завантажив підписаний Додаток 3 у старій редації, якій містить інші технічні та якісні характеристики , а саме :
«Алюмінієвий профіль (теплий) для позицій 2,3,6; алюмінієвий профіль(холодний) для позицій 1,4,5; скло матове, колір «темно-сірий (антрацит)», Скло М4, Склопакет: 1-о камерний: 4-16-4, фурнітура: AXOR. Поріг – алюміній. Мають бути в наявності петлі, нажимні ручки, замки (одноточкові). Без монтажу.».
Таким чином, Учасник-переможець у своїй тендерній пропозиції запропонував Товар, який за своїми технічними та якісними характеристиками не відповідає товару, що закуповується Замовником. Окрім того, такий запропонований товар має спрощенні технічні та якісні характеристики, які здешевлюють собівартість такого товару, що ставить учасників в нерівне становище, а подальші дії Замовника по прийняттю даного факту як належного приводять до дискримінації інших учасників.
На підставі вищенаведених фактів, вимогами ТД та вимогою замовника підтверджується , що виявлені та вказані учаснику –переможцю невідповідності на які було надано 24 години на випра влення відносяться до технічних та якісних характеристик запропонованого Товару і ніяк не відносяться до переліку вказаному в п.43 Особливостей.
Такого ж самого висновку дотримується Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях №9932-р/пк-пз від 06.06.2024р. та № 18872-р/пк-пз від 23.11.2023р.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

неправомірне обрання переможця

Номер: f365c1cb7354484199bfd96159745dfe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-012230-a.b1
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, ви порушили діюче законодавство в сфері закупівель, а саме: Виявлена Вами невідповідність у тендерній пропозиції ФОП Сухарь (надання старої редакції Додатку 3 ТД) стосується саме кількісних, якісних та технічних характеристик товару, що закуповується. Відповідно до п.43 Особливостей : "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Таким чином, Ви повинні були відхилити таку пропозицію ФОП Сухарь без надання 24 годин на виправлення. Мало того, після надання 24 годин , Ви й ще визнали таку пропозицію Переможною. Є багато рішень АМКУ з цього приводу (як приклад додаємо таке рішення). На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ФОП Сухарь та відхилити його пропозицію як таку , що не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись в АМКУ.
Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. Рішення замовника щодо Вашої вимоги додається до відповіді окремим документом.
Статус вимоги: Відхилено