• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Завершена

340 525.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 702.63 UAH
Період оскарження: 14.02.2025 17:33 - 19.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: bfcf9c97b95b4cc590992562e7eee26d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-012191-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.03.2025 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.03.2025 17:11
Дата виконання рішення Замовником: 19.03.2025 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2025 № 3962-р/пк-пз по скарзі ПРАТ "СК "ЄВРОІНС УКРАЇНА" від 04.03.2025 ідентифікатор UA-2025-02-14-012191-a.c1, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ "СК "ЄВРОІНС УКРАЇНА". Закупівлю відновлено на етап кваліфікації.
Автор: ПРАТ "СК "ЄВРОІНС УКРАЇНА", Ігор Запорожець +380674814020 igor.zaporozhets@euroins.com.ua http://euroins.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: aa7f1ed6ddeb4a16b257219477bc2adc
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення про відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: 14 лютого 2025 року Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області (надалі – Замовник) оголосило про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 66510000-8 Страхові послуги, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-14-012191-a Закупівля на prozorro.gov.ua; Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-02-14-010109-a.
ПрАТ «СК «Євроінс Україна» (надалі – Скаржник/Учасник) виявило бажання взяти участь у цій закупівлі та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
27.02.2025 року ПрАТ «СК «Євроінс Україна» було дискваліфіковано. Причина дискваліфікації: «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції»
Проаналізувавши вказані рішення Замовника, а також документи тендерної документації, ПрАТ «СК «Євроінс Україна» з вказаним рішенням Замовника не погоджується, вважає їх незаконним, таким, що порушують права й інтереси ПрАТ «СК «Євроінс Україна», як Учасника та є таким, що підлягає скасуванню, виходячи з наступного:
У Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, у пункті 1 розділу Вимоги до Учасника, встановлено вимогу щодо необхідності наявності відділень (структурних підрозділів) в обласних центрах України, крім тимчасово окупованих територій України.
Цитуємо пункт 1 розділу вимогу до Учасника у Додатку 3 до ТД: «1. Наявність відділень (структурного підрозділу) в обласних центрах України, крім тимчасово окупованих територій України.».
При цьому Замовник у Вимозі про усунення порушення вказував, що Учасником ПрАТ «СК «Євроінс Україна» в складі тендерної пропозиції надано документ Довідка представництва.docx.p7s.zip, відповідно до змісту якого, Учасник проінформував, що «Дану інформацію надаємо окремим файлом «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого на дату 10.12.2024 року.» Так, за твердженнями Замовника, в файлі «Витяг 10.12.2024.pdf» в розділі про відокремлені підрозділи юридичної особи відсутня інформація щодо наявності відділення/структурного підрозділу у ВСІХ обласних центрах України, крім тимчасово окупованої території, а саме, відсутні відомості щодо Житомирської, Закарпатської, Сумської області.
У Відповідь на Вимогу про усунення порушення, Учасником проінформовано Замовника, що пункт 1 розділу Вимоги до Учасника у Додатку 3 до ТД не передбачено вимоги щодо необхідності наявності відділень (структурних підрозділів) у ВСІХ обласних центрах України, крім тимчасово окупованих територій України. Учасником було процитовано пункт 1 розділу вимогу до Учасника у Додатку 3 до ТД: «1. Наявність відділень (структурного підрозділу) в обласних центрах України, крім тимчасово окупованих територій України.». Тобто не конкретизовано, у яких саме та відсутнє твердження, що саме у ВСІХ обласних центрах.
Так, Учасник ПрАТ «СК «Євроінс Україна» документально підтвердив наявність відділень (структурного підрозділу) в обласних центрах України, крім тимчасово окупованих територій України.
Крім того, Учасник - ПрАТ «СК «Євроінс Україна» проінформував Замовника, що має розгалужену агентську мережу, що може забезпечити присутність Учасника у таких обласних центрах, зокрема, і в Житомирській, Закарпатській та Сумській області.
Отже, вважаємо, що документи ПрАТ «СК «Євроінс Україна» повністю відповідають умовам і вимогам тендерної документації, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині. Однак, Замовник, належним чином не перевіривши запропоновану Скаржником тендерну пропозицію на відповідність тендерної документації, припустився помилки/або ж свідомо створив штучні перепони для Замовника, в результаті чого прийняв рішення про дискваліфікацію ПрАТ «СК «Євроінс Україна», як Учасника торгів.
Враховуючи всі вищевикладені обставини, ПрАТ «СК «Євроінс Україна» вважає, що зазначені незаконні дії й рішення Замовника призвели до неправомірного відхилення його тендерної пропозиції й в подальшому - дискваліфікації, що в свою чергу є порушенням його прав та інтересів як учасника процедури закупівлі. Тому, керуючись положеннями статей 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника